Wil je een bevestiging van Vrijdag ?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:01 schreef Joene het volgende:
Kon er niet iets met Vrijdag in de titel
Nah het is voor mij al de hele week weekend maar vrijdag geeft altijd zo een euforisch gevoel !quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:02 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Wil je een bevestiging van Vrijdag ?
Maar het is toch pas vrijdag als je klaar bent met werken en kan gaan zuipen ?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:03 schreef Joene het volgende:
[..]
Nah het is voor mij al de hele week weekend maar vrijdag geeft altijd zo een euforisch gevoel !
Ik ben al de hele week thuisquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:04 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Maar het is toch pas vrijdag als je klaar bent met werken en kan gaan zuipen ?![]()
en dan is deze al weer vol![]()
Alleen op Vrijdag HW ?quote:
Gelukkig niet, maar het is zo'n lekker kutclicheequote:
Ik heb gisteren eens seks gehadquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gelukkig niet, maar het is zo'n lekker kutclichee.
Ik heb gisteren niet eens seks gehad.
Ik stond ook even perplex, sorryquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:10 schreef Joene het volgende:
daar hoef je niet stil van te worden hoor HW.
Geeft niks , gaat het weer wat ?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:11 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik stond ook even perplex, sorry![]()
Ik ook alweerquote:
quote:
ja dat kan soms even pijn doen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:16 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Het moest even bezinken enzo. Ik moest inzien dat jij toch meer mans was dan ik want ik heb al een tijdje geen seks gehad
![]()
Ja maar jij neukt met een doel.quote:
ROTFLOL 11111! !!!quote:
Achja.. soms heb je teveel aan je hoofd end an heb je niet echt behoefte daaraan... maar liever alleen zijnquote:
Ach ook als ik veel aan mn kop heb wil ik wel ff een poosje ervoor vrij maken hoor.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:20 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Achja.. soms heb je teveel aan je hoofd end an heb je niet echt behoefte daaraan... maar liever alleen zijn![]()
Uh hu..quote:
het heeft wel het gevolg dat het daarna nooit meer hetzelfde zal zijnquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Uh hu..
Daarom is het nog niet minder lekker
Nee hoor ik laat het erna strakker dichtnaaien..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het heeft wel het gevolg dat het daarna nooit meer hetzelfde zal zijn.
Oeeeeee, kunstmatige maagdenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee hoor ik laat het erna strakker dichtnaaien..
Dus word het alleen maar beter..
Dat denk ik ook altijd, mijn manager denkt er anders overquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:27 schreef Armageddon het volgende:
Ik denk dat ik zo maar weer eens op huis aan ga.![]()
Mooie Tijd !quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:27 schreef Armageddon het volgende:
Ik denk dat ik zo maar weer eens op huis aan ga.![]()
whahaha je vind het zelf een leuke klus hoor ik al.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:52 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik denk dat ik toch maar weer eens de strijkservice van het hotel ga inschakelen.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:05 schreef Ripley het volgende:
Hoi
Kennelijk zit de lente in de lucht. Ik krijg opeens mailtjes van mannen die me beter willen leren kennen.![]()
Hoi Rip , ik wil je beter leren kennenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:05 schreef Ripley het volgende:
Hoi
Kennelijk zit de lente in de lucht. Ik krijg opeens mailtjes van mannen die me beter willen leren kennen.![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:05 schreef Ripley het volgende:
Hoi
Ik ken je al goed genoegquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:05 schreef Ripley het volgende:
Hoi
Ik heb wel mailtjes van vrouwen, maar die vragen niet om me "beter te leren kennen".quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:06 schreef Tally het volgende:
Geen mailtjes van vrouwen tussen?
Wat is je maildres?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb wel mailtjes van vrouwen, maar die vragen niet om me "beter te leren kennen".
Sorriequote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:05 schreef Ripley het volgende:
Hoi
Stop je toch.quote:
Was jij het maar, deze is veel minder zuchtwaardig.quote:
Plots een half dagje vrij. ?quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Was jij het maar, deze is veel minder zuchtwaardig.
Of het dinsdagochtend gevoel hangt gewoon in de luchtquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:21 schreef HeatWave het volgende:
Je bent weer hot Rip! Dat zei ik toch?.
Dan moet je maar doorzetten tot 17 uurquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:28 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
moet al zoveel vrije dagen opnemen met vakantie en afrijden enzo
Dat kan ook nog jaquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Of het dinsdagochtend gevoel hangt gewoon in de lucht![]()
mja helaas wel. Lang leven internetquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:29 schreef Joene het volgende:
[..]
Dan moet je maar doorzetten tot 17 uur
Ik dacht dat dat in je kruis zat.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Of het dinsdagochtend gevoel hangt gewoon in de lucht![]()
PM ook goed?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Was jij het maar, deze is veel minder zuchtwaardig.
Alsof R. ooit niet hot is geweest.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:21 schreef HeatWave het volgende:
Je bent weer hot Rip! Dat zei ik toch?.
ik weet het nog goed, 14 maart 1996, ze was toch zeker 0.5 graden minder hot dan normaalquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Alsof R. ooit niet hot is geweest..
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:11 schreef HeatWave het volgende:
ik weet het nog goed, 14 maart 1996, ze was toch zeker 0.5 graden minder hot dan normaal.
En hij drinkt ook niet. En hij is geen 2.68 mquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:10 schreef GI het volgende:
Ik bedoel, waar zijn zijn wenkbrauwen ?
Bofbips.. Ik zit tot 17:30 uurquote:
Ja, natuurlijk JK, dat was logisch toch?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
[afbeelding] Leugens! [afbeelding]
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:16 schreef GI het volgende:
15.30 is het weekend.
Maar ik ben dan ook om 7:00 begonnen.
Goed te horen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:40 schreef HeatWave het volgende:
17:30, zoals altijd. Maar das te overzien. Het uitzicht is goed
.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:02 schreef miss_bleu het volgende:
whoehoe lang leven de H&M in de amsterdamse poort
[afbeelding]
IDD... Bijna net zo erg als Hyves...quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:22 schreef Joene het volgende:
http://nl.wikipedia.org/w(...)_van_het_smurfendorp !
quote:De politieke structuur van het smurfendorp
Vele mensen hebben zich afgevraagd of het smurfendorp een voorbeeld is van een communistische maatschappij/anarchie. Door het stripverhaal te lezen met die vraag in het achterhoofd, komt men inderdaad tot gelijkaardige conclusies:
1. De grote smurf (met zijn rode hoed) oefent het gezag uit met als enig doel de welvaart van alle leden van het smurfendorp. Hij is oud, heeft veel ervaring en beslist altijd alleen. Is de politieke structuur dan een soort van tirannie of gerontocratie? Moet de "dictatuur" van de grote smurf gezien worden als een transitie-fase, vooraleer het volk de staat wordt en de staat verdwijnt (zoals het de bedoeling was in de Sovjet-Unie) ?
2. Door de afwezigheid van een monetair stelsel (zie: de geldsmurf) is arbeid de enige bron van handelswaarde. En doordat elke smurf in het dorp een specifieke functie heeft, is er geen concurrentie. Zo is er een gelijkenis tussen het smurfendorp en de "phalanstères" van Proudhon.
3. Gargamel kan worden opgevat als een metafoor voor het Groot-Kapitaal: hij wil de smurfen onderdrukken om er geld mee te verdienen. In "de smurfendief" bijvoorbeeld, ketent hij de smurfen en laat hij ze in de mijnen werken (hierin kan de plus-value theorie van Marx herkend worden). In andere stripverhalen neemt Gargamel enkele smurfen gevangen om ze voor goud te verkopen.
4. De luie smurf is een probleem: hij werkt niet, en profiteert van de arbeid van de andere smurfen.
De tekenaar en scenarist van de Smurfen heeft nooit openlijk gezegd wat hij van zo'n lectuur dacht.
Het is voor de smurfen niet mogelijk om te leven zoals mensen dat doen, elke poging daartoe leidt tot chaos, armoede, en zelfs oorlog.
Mooi! Die heb ik niet gezienquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:19 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
hele mooie zwarte "nette"broek
[afbeelding]
nee ik zit nog op mijn plekkiequote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Iedereen is al aan de vrijmibo, dunkt me.
Over een uurtje pasquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Iedereen is al aan de vrijmibo, dunkt me.
Moeite waard om te delen bleu?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:57 schreef miss_bleu het volgende:
heb net wel een super stoere wallpaper gebouwd
Heel gaaf bleu! Heel gaaf!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:51 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
zal er eens een plaatje van online zetten
Nou... Omdat jij het bent... deze ook nog een keertje:quote:
Damn gozert.. Ik denk... Ik maak het begin iets aangenamer.... En dan nog...quote:
Dat vraagt om details, en foto's.quote:Op maandag 2 april 2007 08:48 schreef jogy het volgende:
Jezus Christus op een bakfiets, wat een tof en uitermate verwarrend weekend.
Foto's worden ietwat moeilijk tot onmogelijk maar het komt erop neer dat er een reunie geplanned was met dames die ik van vroeger ken met uitgaan, uiteindelijk konden al mjn vrienden die avond niet en moest ik alleen gaan. Dus kwam het erop neer dat ik samen met 3 vrouwen veel alcohol heb genuttigd en ik weer contact heb met iemand waar ik nogal lang ( understatementquote:
Heeeyz! Da's wel gaaf!quote:Op maandag 2 april 2007 09:03 schreef Armageddon het volgende:
Men vrijdagavond/nacht feest op Scheveningen gehad aan het strand. Is het alweer weekend?
Hey Joog... Toch niet allemaal uit Hoofddorp hè?quote:Op maandag 2 april 2007 09:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Foto's worden ietwat moeilijk tot onmogelijk maar het komt erop neer dat er een reunie geplanned was met dames die ik van vroeger ken met uitgaan, uiteindelijk konden al mjn vrienden die avond niet en moest ik alleen gaan. Dus kwam het erop neer dat ik samen met 3 vrouwen veel alcohol heb genuttigd en ik weer contact heb met iemand waar ik nogal lang ( understatement) een nogal groot zwak voor heb.
Misschien, please shoot me.quote:Op maandag 2 april 2007 09:08 schreef GI het volgende:
Joog, je gaat je weer begeven op het gladde pad van de liefde ?
Euhmz.... Meid afkomstig uit Hoofddorp?quote:
Nee hoorquote:Op maandag 2 april 2007 09:05 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hey Joog... Toch niet allemaal uit Hoofddorp hè?
Was ik wel van plan, GI. Ik zie wel wanneer het schip tegen de klippen oploopt.quote:Op maandag 2 april 2007 09:20 schreef GI het volgende:
Gewoon doen Joog, gewoon doen.
Neuhj.. Heb er nog wel een paar exxen zitten. Voordeeltje van in de buurt gelegen dorpen.quote:Op maandag 2 april 2007 09:26 schreef boem-dikkie het volgende:
haha zit je ergens mee om die meiden als ze uit hoofddorp komen n00c?
of zei je vriendin dat ze wat ging drinken met vriendinnen![]()
Geloof er heulemaal nix aan.quote:
Dat zei ik ook 3 jaar terug.quote:Op maandag 2 april 2007 09:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Was ik wel van plan, GI. Ik zie wel wanneer het schip tegen de klippen oploopt.
Mogguhquote:
Heuhj!quote:
Ik zei het 10, 6 en 5 jaar geleden ook, GI.quote:
En ik ben ondertussen 11 maanden getrouwd...quote:Op maandag 2 april 2007 09:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik zei het 10, 6 en 5 jaar geleden ook, GI..
Ik heb met je te doen Knut.quote:Op maandag 2 april 2007 09:42 schreef GI het volgende:
[..]
En ik ben ondertussen 11 maanden getrouwd...
Wakker?quote:Op maandag 2 april 2007 09:41 schreef Armageddon het volgende:
Huh blond? dikke tieten?
Mwehehehehehehehe!quote:
No need A. Praktisch gezien zit er denk ik weinig verschil tussen het niet getrouwd maar wel naar een ring zoeken als die kwijt raakt en samenwonen en het daadwerkelijk getrouwd zijn.quote:
Als je getrouwd bent en de ring is kwijt dan hoef je geen nieuwe te kopen K.quote:Op maandag 2 april 2007 09:48 schreef GI het volgende:
[..]
No need A. Praktisch gezien zit er denk ik weinig verschil tussen het niet getrouwd maar wel naar een ring zoeken als die kwijt raakt en samenwonen en het daadwerkelijk getrouwd zijn.
Oeh, bijna een feestjequote:Op maandag 2 april 2007 09:42 schreef GI het volgende:
[..]
En ik ben ondertussen 11 maanden getrouwd...
Dan was het baaaaaaaaaaaaah, geweest of memememememememememememememeeeee.quote:
nog steeds niet gevonden?quote:Op maandag 2 april 2007 09:48 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als je getrouwd bent en de ring is kwijt dan hoef je geen nieuwe te kopen K.
Hoe'st trouwens afgelopen met de ring Arma?quote:Op maandag 2 april 2007 09:48 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat denk jij. Precies dezelfde, zelfde gravering en natuurlijk ook nog eens extra duur.quote:Op maandag 2 april 2007 09:48 schreef Armageddon het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 april 2007 10:15 schreef miss_bleu het volgende:
shit is het alweer maandag
Ik nietquote:
Weet ik veelquote:Op maandag 2 april 2007 10:28 schreef HeatWave het volgende:
Dalfsen, Garderen, waar ligt al die meuk man?.
Garderenquote:Op maandag 2 april 2007 10:25 schreef jogy het volgende:
Ik zit van donderdagavond tot maandag in Garderen. Lekker in een huisje met bubbelbad, sauna en zonnebank.
En bier natuurlijk, veel bier..
Home of the gristenfundamentalisten.quote:Op maandag 2 april 2007 10:28 schreef HeatWave het volgende:
Dalfsen, Garderen, waar ligt al die meuk man?.
ik zit 8 juni een weekend op texelquote:Op maandag 2 april 2007 10:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik niet
En Volgend weekend zit ik in Dalfsen. Met mijn ouders, zusje, zwager en de hondjes. In een huisje
Had ik moeten wetenquote:Op maandag 2 april 2007 11:10 schreef Armageddon het volgende:
Was even bezig in het kinderlokker topic
Je bevindingen aan het delen?quote:Op maandag 2 april 2007 11:10 schreef Armageddon het volgende:
Was even bezig in het kinderlokker topic
Dat doe je maar in je eigen tijdquote:
Val Thorens? Have funquote:Op maandag 2 april 2007 12:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Garderen, op de. Veluwe.
.
Oja, ik ga komend weekend nog even naar de sneeuw in Frankrijk..
En ketchup ja!quote:
Tja... of dan ben je net geweest, dat er niets uitkomt, doe je net je broek dicht, kun je alweer gaan.quote:Op maandag 2 april 2007 12:47 schreef Dubbeldrank het volgende:
Mogguh, zo ff naar de huisarts. Klote blaasontsteking, het gevoel dat je nodig moet. Dan loop je naar de WC en dan komt er niks.
Die zijn er wel iets vatbaarder voor ja.quote:Op maandag 2 april 2007 13:02 schreef jogy het volgende:
Whehe, blaasonsteking is zo'n vrouwenkwaaltje hè.
Ook wel logisch, met zo'n groot gapend gat daar.quote:Op maandag 2 april 2007 13:03 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Die zijn er wel iets vatbaarder voor ja.
Geef ons maar weer de schuldquote:Op maandag 2 april 2007 13:06 schreef Tally het volgende:
Dat heb je als mannen gaan zitten wroeten..
Als jullie wroeten dus..quote:
quote:Een blaasontsteking is bij vrouwen vaak lastig te voorkomen. In het algemeen wordt geadviseerd bij het optreden van recidiverende blaasontstekingen veel te drinken, en goed uit te plassen (met name na geslachtsgemeenschap). Bij veel vrouwen gaat aan de meeste blaasontstekingen geslachtsgemeenschap vooraf. Bij de seks worden ook bacterien door de plasbuis in de blaas gemasseerd.
Wees blij, kan niet anders zeggen!quote:Op maandag 2 april 2007 13:29 schreef Ripley het volgende:
Ik heb gelukkig nog nooit een blaasontsteking gehad, maar het klinkt pijnlijk DD
Je gaat er ook wel diep op in hè jogy?quote:Op maandag 2 april 2007 13:54 schreef jogy het volgende:
'Belangrijk is ook om na de ontlasting nooit van achter naar voren af te vegen. Hierdoor komen bacterieen naar voren waardoor ook een blaasontsteking kan ontstaan.'
Whehehehehehehehehe.
quote:Op maandag 2 april 2007 14:03 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Je gaat er ook wel diep op in hè jogy?
Wij hebben daar een bloemenweide hoor. Geen bacteriele infectiehaarden!quote:Op maandag 2 april 2007 13:54 schreef jogy het volgende:
'Belangrijk is ook om na de ontlasting nooit van achter naar voren af te vegen. Hierdoor komen bacterieen naar voren waardoor ook een blaasontsteking kan ontstaan.'
Whehehehehehehehehe.
Leugens. En ik heb de filmpjes om het te bewijzen.quote:Op maandag 2 april 2007 14:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wij hebben daar een bloemenweide hoor. Geen bacteriele infectiehaarden!
E.e.a. uiteraard te boekstaven met een diepgravend onderzoek ter plekke.quote:Op maandag 2 april 2007 14:19 schreef jogy het volgende:
Maar ok, ik geef je het voordeel van de twijfel, bloemenweide, check.
Het was te mooi om te laten liggen Sjeequote:
Je zal maar hooikoorts hebbenquote:Op maandag 2 april 2007 14:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wij hebben daar een bloemenweide hoor. Geen bacteriele infectiehaarden!
Mental imagequote:Op maandag 2 april 2007 14:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Vergeet ook die honingbijen niet.
quote:Op maandag 2 april 2007 14:19 schreef jogy het volgende:
uiteraars.
Dat jaquote:Op maandag 2 april 2007 13:01 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Tja... of dan ben je net geweest, dat er niets uitkomt, doe je net je broek dicht, kun je alweer gaan.
Shut upquote:Op maandag 2 april 2007 13:02 schreef jogy het volgende:
Whehe, blaasonsteking is zo'n vrouwenkwaaltje hè.
Ja de dokter keek me ook al vreemd aan en vroeg hoe ik daar nu in hemelsnaam nu weer aan ben gekomenquote:Op maandag 2 april 2007 13:15 schreef jogy het volgende:
Dubbeldrank! Er zijn bacterien in je plasbuis gemasseerd, jij vuigaard.
Geen pijn gelukkig, ik loop er al een tijdje mee. Maar je weet, mannen en dokters dat werkt niet dus eigenwijs enzo. Nu werd het zo irritant dat ik een soort van gedwongen werdquote:Op maandag 2 april 2007 13:29 schreef Ripley het volgende:
Ik heb gelukkig nog nooit een blaasontsteking gehad, maar het klinkt pijnlijk DD
Dat klinkt alsof je wel vaker van dit soort issues hebt, DDquote:
Ik heb een paar jaar geleden een keer blaasontsteking gehadquote:Op maandag 2 april 2007 16:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je wel vaker van dit soort issues hebt, DD
Gelukkig was DD niet in de buurt danquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:07 schreef Armageddon het volgende:
Goedemorgen! Zo gisteren mooi nog even een middag met mijn reet in de zon gezeten.
Ik had zoiets van wat doe ik op mijn werk gisteren, als het de rest van de week toch weer kutweer is.quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:10 schreef HeatWave het volgende:
Lekker hoor, jammer dat het vandaag zulk grafweer is.
Vanavond even autotjes kijken op de AutoRai. En misbruik maken van de VIP kaarten (wat dat ook moge inhouden verder).
Ja, ik ook. Al kan ik altijd het vondelpark in vanaf mijn werk, maar het is frustrerend om die luie kut studentes te zien liggen rond 14:00, als je nog moet werkenquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:17 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik had zoiets van wat doe ik op mijn werk gisteren, als het de rest van de week toch weer kutweer is.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Al kan ik altijd het vondelpark in vanaf mijn werk, maar het is frustrerend om die luie kut studentes te zien liggen rond 14:00, als je nog moet werken.
Ik ben er 1 op gaan zoeken, die toevallig bij mij thuis op de bank lagquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:20 schreef Armageddon het volgende:
Ben lekker met 3 dames op stap geweest.
Dat is even fijn! Ze was ook op zoek naar jou dus? Wat een toeval!!quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben er 1 op gaan zoeken, die toevallig bij mij thuis op de bank lag.
Soms komt het allemaal op zijn pootjes terecht....quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:24 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat is even fijn! Ze was ook op zoek naar jou dus? Wat een toeval!!![]()
Dat doet me ergens aan denken. Het is dinsdagochtend!quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Soms komt het allemaal op zijn pootjes terecht....
het liefst op alle 4 lieverd.
*KREUN* ARMA!!!quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:50 schreef Armageddon het volgende:
*trekt Tally mee de hoek in*
Anders ik wel.... hoe frustrerend zijn de woorden : "ik blijf nog even liggen". Om 8:00quote:
Ik hoefde er pas om 8:30 uit..quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Anders ik wel.... hoe frustrerend zijn de woorden : "ik blijf nog even liggen". Om 8:00.
Ik hou meer van de wat stevige..quote:
Ik maak wel eens een uitzonderingquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:20 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben zeker te oud hè Rip?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |