quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:33 schreef Adelante het volgende:
Ik had ook al de optie overwogen om twee bakstenen in de stortbak te mikken, maar dat is de net-niet oplossing, als er geen andere mogelijkheden zijn.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:42 schreef Handschoen het volgende:
Leg er een baksteen in. Dan gebruik je minder water en doorspoelen doet het nog wel
Ja, Mijn zus in Kroatie heeft ook een regenwatertank, die gebruiken het zelfs als drinkwater.quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:05 schreef RecomServ het volgende:
wordt je was wel schoon van regenwater?
het zand zal ook mee wegspoelen hequote:Op dinsdag 3 april 2007 09:57 schreef RecomServ het volgende:
dan kan je er beter zand in gooien... zonde van die 1.5L water....
Of je emigreerd naar Afrika. Kun je ook meteen in een gat in de grond schijten.quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Als je echt water wilt besparen leg je een regenwatertank aan waar je de wasmachine en WC op aansluit.
Bijkomend voordeel, je was wordt heel zacht.
Alternatief, sla een waterput voor je was en spoelwater.
Jij eet zeker ook alleen dingen uit een pakje?quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:28 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Of je emigreerd naar Afrika. Kun je ook meteen in een gat in de grond schijten.
ja scherpquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:27 schreef RecomServ het volgende:
in die fles doen swarmahoer ... in die fles..... en dan ook nog eens de dop er op .... comprende?
Ik neem aan dat al die stortbakken universeel zijn, dus dan is het oude loskoppelen en wegflikkeren en nieuwe ophangen en aansluiten. dat moet wel in een paar uurtjes te fixen zijnquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:16 schreef Marsepein het volgende:
Het meest en makkelijjst te besparen is er inderdaad op de stortbak van de wc. Ik zou tot je een andere oplossing hebt al 2 bakstenen in die bak leggen. Dan begint het besparen meteen.
Dan zoek je in een bouwmarkt een stortbak met bespaar functie, en je koopt de nodige aansluitmaterialen.
In 2 a 3 uurtjes moet e.e.a. dan wel hangen en in gebruik genomen kunnen worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |