Wil je een bevestiging van Vrijdag ?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:01 schreef Joene het volgende:
Kon er niet iets met Vrijdag in de titel
Nah het is voor mij al de hele week weekend maar vrijdag geeft altijd zo een euforisch gevoel !quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:02 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Wil je een bevestiging van Vrijdag ?
Maar het is toch pas vrijdag als je klaar bent met werken en kan gaan zuipen ?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:03 schreef Joene het volgende:
[..]
Nah het is voor mij al de hele week weekend maar vrijdag geeft altijd zo een euforisch gevoel !
Ik ben al de hele week thuisquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:04 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Maar het is toch pas vrijdag als je klaar bent met werken en kan gaan zuipen ?![]()
en dan is deze al weer vol![]()
Alleen op Vrijdag HW ?quote:
Gelukkig niet, maar het is zo'n lekker kutclicheequote:
Ik heb gisteren eens seks gehadquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gelukkig niet, maar het is zo'n lekker kutclichee.
Ik heb gisteren niet eens seks gehad.
Ik stond ook even perplex, sorryquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:10 schreef Joene het volgende:
daar hoef je niet stil van te worden hoor HW.
Geeft niks , gaat het weer wat ?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:11 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik stond ook even perplex, sorry![]()
Ik ook alweerquote:
quote:
ja dat kan soms even pijn doen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:16 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Het moest even bezinken enzo. Ik moest inzien dat jij toch meer mans was dan ik want ik heb al een tijdje geen seks gehad
![]()
Ja maar jij neukt met een doel.quote:
ROTFLOL 11111! !!!quote:
Achja.. soms heb je teveel aan je hoofd end an heb je niet echt behoefte daaraan... maar liever alleen zijnquote:
Ach ook als ik veel aan mn kop heb wil ik wel ff een poosje ervoor vrij maken hoor.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:20 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Achja.. soms heb je teveel aan je hoofd end an heb je niet echt behoefte daaraan... maar liever alleen zijn![]()
Uh hu..quote:
het heeft wel het gevolg dat het daarna nooit meer hetzelfde zal zijnquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Uh hu..
Daarom is het nog niet minder lekker
Nee hoor ik laat het erna strakker dichtnaaien..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het heeft wel het gevolg dat het daarna nooit meer hetzelfde zal zijn.
Oeeeeee, kunstmatige maagdenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee hoor ik laat het erna strakker dichtnaaien..
Dus word het alleen maar beter..
Dat denk ik ook altijd, mijn manager denkt er anders overquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:27 schreef Armageddon het volgende:
Ik denk dat ik zo maar weer eens op huis aan ga.![]()
Mooie Tijd !quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:27 schreef Armageddon het volgende:
Ik denk dat ik zo maar weer eens op huis aan ga.![]()
whahaha je vind het zelf een leuke klus hoor ik al.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:52 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik denk dat ik toch maar weer eens de strijkservice van het hotel ga inschakelen.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:05 schreef Ripley het volgende:
Hoi
Kennelijk zit de lente in de lucht. Ik krijg opeens mailtjes van mannen die me beter willen leren kennen.![]()
Hoi Rip , ik wil je beter leren kennenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:05 schreef Ripley het volgende:
Hoi
Kennelijk zit de lente in de lucht. Ik krijg opeens mailtjes van mannen die me beter willen leren kennen.![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:05 schreef Ripley het volgende:
Hoi
Ik ken je al goed genoegquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:05 schreef Ripley het volgende:
Hoi
Ik heb wel mailtjes van vrouwen, maar die vragen niet om me "beter te leren kennen".quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:06 schreef Tally het volgende:
Geen mailtjes van vrouwen tussen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |