Was ik wel van plan, GI. Ik zie wel wanneer het schip tegen de klippen oploopt.quote:Op maandag 2 april 2007 09:20 schreef GI het volgende:
Gewoon doen Joog, gewoon doen.
Neuhj.. Heb er nog wel een paar exxen zitten. Voordeeltje van in de buurt gelegen dorpen.quote:Op maandag 2 april 2007 09:26 schreef boem-dikkie het volgende:
haha zit je ergens mee om die meiden als ze uit hoofddorp komen n00c?
of zei je vriendin dat ze wat ging drinken met vriendinnen![]()
Geloof er heulemaal nix aan.quote:
Dat zei ik ook 3 jaar terug.quote:Op maandag 2 april 2007 09:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Was ik wel van plan, GI. Ik zie wel wanneer het schip tegen de klippen oploopt.
Mogguhquote:
Heuhj!quote:
Ik zei het 10, 6 en 5 jaar geleden ook, GI.quote:
En ik ben ondertussen 11 maanden getrouwd...quote:Op maandag 2 april 2007 09:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik zei het 10, 6 en 5 jaar geleden ook, GI..
Ik heb met je te doen Knut.quote:Op maandag 2 april 2007 09:42 schreef GI het volgende:
[..]
En ik ben ondertussen 11 maanden getrouwd...
Wakker?quote:Op maandag 2 april 2007 09:41 schreef Armageddon het volgende:
Huh blond? dikke tieten?
Mwehehehehehehehe!quote:
No need A. Praktisch gezien zit er denk ik weinig verschil tussen het niet getrouwd maar wel naar een ring zoeken als die kwijt raakt en samenwonen en het daadwerkelijk getrouwd zijn.quote:
Als je getrouwd bent en de ring is kwijt dan hoef je geen nieuwe te kopen K.quote:Op maandag 2 april 2007 09:48 schreef GI het volgende:
[..]
No need A. Praktisch gezien zit er denk ik weinig verschil tussen het niet getrouwd maar wel naar een ring zoeken als die kwijt raakt en samenwonen en het daadwerkelijk getrouwd zijn.
Oeh, bijna een feestjequote:Op maandag 2 april 2007 09:42 schreef GI het volgende:
[..]
En ik ben ondertussen 11 maanden getrouwd...
Dan was het baaaaaaaaaaaaah, geweest of memememememememememememememeeeee.quote:
nog steeds niet gevonden?quote:Op maandag 2 april 2007 09:48 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als je getrouwd bent en de ring is kwijt dan hoef je geen nieuwe te kopen K.
Hoe'st trouwens afgelopen met de ring Arma?quote:Op maandag 2 april 2007 09:48 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat denk jij. Precies dezelfde, zelfde gravering en natuurlijk ook nog eens extra duur.quote:Op maandag 2 april 2007 09:48 schreef Armageddon het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 april 2007 10:15 schreef miss_bleu het volgende:
shit is het alweer maandag
Ik nietquote:
Weet ik veelquote:Op maandag 2 april 2007 10:28 schreef HeatWave het volgende:
Dalfsen, Garderen, waar ligt al die meuk man?.
Garderenquote:Op maandag 2 april 2007 10:25 schreef jogy het volgende:
Ik zit van donderdagavond tot maandag in Garderen. Lekker in een huisje met bubbelbad, sauna en zonnebank.
En bier natuurlijk, veel bier..
Home of the gristenfundamentalisten.quote:Op maandag 2 april 2007 10:28 schreef HeatWave het volgende:
Dalfsen, Garderen, waar ligt al die meuk man?.
ik zit 8 juni een weekend op texelquote:Op maandag 2 april 2007 10:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik niet
En Volgend weekend zit ik in Dalfsen. Met mijn ouders, zusje, zwager en de hondjes. In een huisje
Had ik moeten wetenquote:Op maandag 2 april 2007 11:10 schreef Armageddon het volgende:
Was even bezig in het kinderlokker topic
Je bevindingen aan het delen?quote:Op maandag 2 april 2007 11:10 schreef Armageddon het volgende:
Was even bezig in het kinderlokker topic
Dat doe je maar in je eigen tijdquote:
Val Thorens? Have funquote:Op maandag 2 april 2007 12:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Garderen, op de. Veluwe.
.
Oja, ik ga komend weekend nog even naar de sneeuw in Frankrijk..
En ketchup ja!quote:
Tja... of dan ben je net geweest, dat er niets uitkomt, doe je net je broek dicht, kun je alweer gaan.quote:Op maandag 2 april 2007 12:47 schreef Dubbeldrank het volgende:
Mogguh, zo ff naar de huisarts. Klote blaasontsteking, het gevoel dat je nodig moet. Dan loop je naar de WC en dan komt er niks.
Die zijn er wel iets vatbaarder voor ja.quote:Op maandag 2 april 2007 13:02 schreef jogy het volgende:
Whehe, blaasonsteking is zo'n vrouwenkwaaltje hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |