Heel gaaf bleu! Heel gaaf!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:51 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
zal er eens een plaatje van online zetten
Nou... Omdat jij het bent... deze ook nog een keertje:quote:
Damn gozert.. Ik denk... Ik maak het begin iets aangenamer.... En dan nog...quote:
Dat vraagt om details, en foto's.quote:Op maandag 2 april 2007 08:48 schreef jogy het volgende:
Jezus Christus op een bakfiets, wat een tof en uitermate verwarrend weekend.
Foto's worden ietwat moeilijk tot onmogelijk maar het komt erop neer dat er een reunie geplanned was met dames die ik van vroeger ken met uitgaan, uiteindelijk konden al mjn vrienden die avond niet en moest ik alleen gaan. Dus kwam het erop neer dat ik samen met 3 vrouwen veel alcohol heb genuttigd en ik weer contact heb met iemand waar ik nogal lang ( understatementquote:
Heeeyz! Da's wel gaaf!quote:Op maandag 2 april 2007 09:03 schreef Armageddon het volgende:
Men vrijdagavond/nacht feest op Scheveningen gehad aan het strand. Is het alweer weekend?
Hey Joog... Toch niet allemaal uit Hoofddorp hè?quote:Op maandag 2 april 2007 09:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Foto's worden ietwat moeilijk tot onmogelijk maar het komt erop neer dat er een reunie geplanned was met dames die ik van vroeger ken met uitgaan, uiteindelijk konden al mjn vrienden die avond niet en moest ik alleen gaan. Dus kwam het erop neer dat ik samen met 3 vrouwen veel alcohol heb genuttigd en ik weer contact heb met iemand waar ik nogal lang ( understatement) een nogal groot zwak voor heb.
Misschien, please shoot me.quote:Op maandag 2 april 2007 09:08 schreef GI het volgende:
Joog, je gaat je weer begeven op het gladde pad van de liefde ?
Euhmz.... Meid afkomstig uit Hoofddorp?quote:
Nee hoorquote:Op maandag 2 april 2007 09:05 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hey Joog... Toch niet allemaal uit Hoofddorp hè?
Was ik wel van plan, GI. Ik zie wel wanneer het schip tegen de klippen oploopt.quote:Op maandag 2 april 2007 09:20 schreef GI het volgende:
Gewoon doen Joog, gewoon doen.
Neuhj.. Heb er nog wel een paar exxen zitten. Voordeeltje van in de buurt gelegen dorpen.quote:Op maandag 2 april 2007 09:26 schreef boem-dikkie het volgende:
haha zit je ergens mee om die meiden als ze uit hoofddorp komen n00c?
of zei je vriendin dat ze wat ging drinken met vriendinnen![]()
Geloof er heulemaal nix aan.quote:
Dat zei ik ook 3 jaar terug.quote:Op maandag 2 april 2007 09:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Was ik wel van plan, GI. Ik zie wel wanneer het schip tegen de klippen oploopt.
Mogguhquote:
Heuhj!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |