Nederlanders zeiken toch altijd juist over anderen? Dus laat me dan me gang gaan, okay?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:35 schreef BonJovi het volgende:
Mensen vinden dat Nederlanders ook erg luid zijn, dus daar moet je niet over praten
Vindt je al die werkende bejaarden ook prachtig? Al die weggestopte Indianen? Mensen die niet naar het ziekenhuis kunnen omdat ze dat niet kunnen betalen? Die papierwinkel die je in moet vullen als je dood ligt te bloeden?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:53 schreef BonJovi het volgende:
[..]
En ik vind het gewoon een pracht land
Trots zijn op je land, terwijl er zoveel dingen misgaan vind ik niet bepaald iets lovenswaardigs.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:48 schreef BonJovi het volgende:
Mensen daar zijn tenminste nog trots op hun land in tegenstelling tot Nederland. Werkende bejaarden niet hoor, die zitten gewoon thuis of worden opgevangen in Centra's. En weggestopte Indianen? Moet je maar een keer naar Arizona gaan kijken
Ik denk dat in elk lang an sich hartstikke aardige mensen wonen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:05 schreef WooZ het volgende:
[..]
Amerika an sich zijn hardstikke aardige mensen, beetje oppervlakkig dat wel. Ben je er ooit geweest dan dat je dat anders ervaren hebt?
Mensen die trots zijn op een land hebben zelf niks gepresteerdquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:48 schreef BonJovi het volgende:
Mensen daar zijn tenminste nog trots op hun land in tegenstelling tot Nederland. Werkende bejaarden niet hoor, die zitten gewoon thuis of worden opgevangen in Centra's. En weggestopte Indianen? Moet je maar een keer naar Arizona gaan kijken
Idd en mensen die trots zijn op een land waar ze zelf niks mee te maken hebben kunnen zelf helemaal niks klaarspelen waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mensen die trots zijn op een land hebben zelf niks gepresteerd. Ik ben alleen trots op mezelf
. En terecht!
![]()
Erg vreemd ja. "Ik ben trots op iemand anders zijn land"quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:56 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Idd en mensen die trots zijn op een land waar ze zelf niks mee te maken hebben kunnen zelf helemaal niks klaarspelen waarschijnlijk.![]()
Heb jij met je ogen dicht rond gelopen in amerika?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:48 schreef BonJovi het volgende:
Ik voel me er gewoon verbonden mee kan tochquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Erg vreemd ja. "Ik ben trots op iemand anders zijn land"![]()
Nee, daarom vind ik het een pracht landquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:00 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Heb jij met je ogen dicht rond gelopen in amerika?
Nee, daar begrijp ik helemaal niks van.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:03 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ik voel me er gewoon verbonden mee kan toch
Er is niets mis met die trots, wel met de blinde trots en de slechte zaken niet willen zien.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:48 schreef BonJovi het volgende:
Amerika is dan ook een stukje groter dan NL en ligt op een ander continent, niet gek dat er wat meer afwisseling in het landschap is.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:15 schreef BonJovi het volgende:
Ik vind het landschap erg mooi, het is zo groot dat het bijvoorbeeld in Colorado vaak sneeuw. En dat het in Miami altijd lekker weer is.Je hebt de Rocky Mountains en Everglades en nog veel meer. En de Steden zijn erg mooi, vooral met een mooie skyline. Je kunt er veel dingen, veel meer keus dan hier in Nederland. Grote snelwegen, vriendelijke mensen. Mooie woonwijken, grote huizen. Grote mooie auto's en mooie dames en nog veel meer
Moslims zijn ook slecht in zelfkritiek. Ik snap niet dat Amerika zo op moslims loopt te bashen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:15 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Er is niets mis met die trots, wel met de blinde trots en de slechte zaken niet willen zien.
En dat is iets wat ik mis bij een aantal Fok!kers die in Amerika wonen, alleen de goeie dingen worden genoemd, de slechte worden verzwegen of weet men niet.
Dat is volgens mij zowiezo een beetje de mentaliteit van de Amerikanen, zelfreflectie is daar niet zo belangrijk.
Als jij zo trots bent op Amerika maak je jezelf daarmee medeplichtig aan zijn politiek. Inc. massamoord op indianen, alle slachtoffer van de huidige olie-oorlog en alles wat er tussen zit.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:17 schreef BonJovi het volgende:
Papierversnipperaar: ja precies wat je zegt klopt, dus je wilt zeggen dat ik een seriemoordenaar ben?
Indianen moord slaat nergens op, dat was vroeger. Nu lieven ze gewoon vredig samen, beetje koeie uit de ouwe slaat halen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als jij zo trots bent op Amerika maak je jezelf daarmee medeplichtig aan zijn politiek. Inc. massamoord op indianen, alle slachtoffer van de huidige olie-oorlog en alles wat er tussen zit.
Oppervlakkig en hypocriet. Het zou m niet misstaan om Amerikaan te wordenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:31 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Je vindt het landschap mooi. Helaas wordt dat verpest door het Kyoto verdrag te negeren. Jij sluit je ogen voor de bevolking en de politiek. Dat kan dus niet.
Dus jij vindt hetquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:33 schreef BonJovi het volgende:
Ik vind de politiek ook correct, ik sta dus achter Bush.![]()
Leg uit..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:37 schreef BonJovi het volgende:
maar oorlog op Irak en Iran is NOODZAKELIJK.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:37 schreef BonJovi het volgende:
Ok van het natuur kan ik begrijpen, maar oorlog op Irak en Iran is NOODZAKELIJK. Zijn toch geen praktijken wat die landen doen en hun buurlanden dreigen, de fik erin.
Ik vind het zwaar kut hoe Amerika denkt de wereld te moeten overheersen vanwege hun dierbare gaz-guzzlers. Oorlog tegen Amerika is noodzakelijk. DE FIK ERIN!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:37 schreef BonJovi het volgende:
Ok van het natuur kan ik begrijpen, maar oorlog op Irak en Iran is NOODZAKELIJK. Zijn toch geen praktijken wat die landen doen en hun buurlanden dreigen, de fik erin.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik vind het zwaar kut hoe Amerika denkt de wereld te moeten overheersen vanwege hun dierbare gaz-guzzlers. Oorlog tegen Amerika is noodzakelijk. DE FIK ERIN!
Ben blij dat ik nog een van de weinige ben die weet hoe het hoort te zijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:40 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]![]()
![]()
ROFLLOLLERCOPTER
We hebben er nog eentje
Ze worden zeldzaam, maar op Fok! hebben we er nog eentje.
Amerika hebben we met zijn allen nodig, kijk maar naar de kleren die je aan hebt. Alles is bijna Amerikaans McDonalds ook, en een lekkere brownie erbij. Zonder Amerika is Europa niks, zoals de tweede wereldoorlog. Als Amerika er niet zou zijn, was hier hier allang chaos. Nederland heeft geen poot om op te staan. En je moet gewoon niet slecht over Amerika praten ik kan daar echt niet tegenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik vind het zwaar kut hoe Amerika denkt de wereld te moeten overheersen vanwege hun dierbare gaz-guzzlers. Oorlog tegen Amerika is noodzakelijk. DE FIK ERIN!
"hoort"?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:47 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ben blij dat ik nog een van de weinige ben die weet hoe het hoort te zijn.
* venomsnake checkt ff,quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:47 schreef BonJovi het volgende:
[..]
[..]
Amerika hebben we met zijn allen nodig, kijk maar naar de kleren die je aan hebt. Alles is bijna Amerikaans
Die kleren worden gemaakt in Pakistan....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:47 schreef BonJovi het volgende:
Amerika hebben we met zijn allen nodig, kijk maar naar de kleren die je aan hebt. Alles is bijna Amerikaans McDonalds ook, en een lekkere brownie erbij. Zonder Amerika is Europa niks, zoals de tweede wereldoorlog. Als Amerika er niet zou zijn, was hier hier allang chaos. Nederland heeft geen poot om op te staan. En je moet gewoon niet slecht over Amerika praten ik kan daar echt niet tegen![]()
Mijn kleren komen uit China. McD is ongezondquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:47 schreef BonJovi het volgende:
[..]
[..]
Amerika hebben we met zijn allen nodig, kijk maar naar de kleren die je aan hebt. Alles is bijna Amerikaans McDonalds ook, en een lekkere brownie erbij. Zonder Amerika is Europa niks, zoals de tweede wereldoorlog. Als Amerika er niet zou zijn, was hier hier allang chaos. Nederland heeft geen poot om op te staan. En je moet gewoon niet slecht over Amerika praten ik kan daar echt niet tegen![]()
Nou niet raar praten. De meeste amerikanen en cultuur komen uit Europa, Amerika heeft Saddam (en Bin-laden) zelf in het zadel geholpen en ik schijt op de amerikaanse life-style. Ik vind dat je als persoon (en als land) het goede voorbeeld moet geven en geen oorlog moet voeren. Hoogstens om jezelf te verdedigen. Maar wat amerika sinds 1990 doet kan echt niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:56 schreef BonJovi het volgende:
WTF ga nou niet zo praten, wil wel horen als jullie in de afgrond liggen en omhoog kijken en smeken dat USA jullie gaat helpen. En ik heb het er gewoon over dat veel dingen uit Amerika komen, en dat jullie lifestyle helemaal overhoop word gegooid. En ik vind dat oorlog daar goed, zo een klojo als Saddam die je hele familie uitmoord is zeker wel normaal? Ben blij dat iemand nog orde op zaken stelt. Jammer dat niet iedereen dat doet.
Nou, wat hebben ze orde op zaken gesteld zeg, het is één grote tering bende en op het moment dat de VS vertrekt uit Irak breekt er een burgeroorlog uit, ge-wel-dig.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:56 schreef BonJovi het volgende:
En ik vind dat oorlog daar goed, zo een klojo als Saddam die je hele familie uitmoord is zeker wel normaal? Ben blij dat iemand nog orde op zaken stelt. Jammer dat niet iedereen dat doet.
WTF<orde, meen je dat nou serieus?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:56 schreef BonJovi het volgende:
Ben blij dat iemand nog orde op zaken stelt. Jammer dat niet iedereen dat doet.
oorlog goed?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:56 schreef BonJovi het volgende:
WTF ga nou niet zo praten, wil wel horen als jullie in de afgrond liggen en omhoog kijken en smeken dat USA jullie gaat helpen. En ik heb het er gewoon over dat veel dingen uit Amerika komen, en dat jullie lifestyle helemaal overhoop word gegooid. En ik vind dat oorlog daar goed, zo een klojo als Saddam die je hele familie uitmoord is zeker wel normaal? Ben blij dat iemand nog orde op zaken stelt. Jammer dat niet iedereen dat doet.
ROT EENS HEEL SNEL OPquote:
Weet je wat pas noodzakelijk is?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:37 schreef BonJovi het volgende:
Ok van het natuur kan ik begrijpen, maar oorlog op Irak en Iran is NOODZAKELIJK.
quote:
Komt er niet, op het moment dat de VS haar troepen terug trekt breekt er burgeroorlog uit, en reken er maar niet op dat de nieuwe leider dan democratisch gekozen gaat worden.quote:het komt allemaal nog goed. Mensen krijgen stemrecht en er komt een eerlijk systeem
Hoelang gaat dat nog duren dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:05 schreef BonJovi het volgende:
[..]
ROT EENS HEEL SNEL OP
klote nazi's hiero![]()
en Irak staat er wel beter voor, het komt allemaal nog goed. Mensen krijgen stemrecht en er komt een eerlijk systeem
Dream on. Je bent echt naïef en slecht geïnformeerd. Als er 1 land is dat er echt een puinhoop van maakt is het amerika wel. Een land is het speeltje van politici, en voor amerika gaat dat helemaal op. En geen Harley Davidson of volkslied kan daaraan iets goed maken.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:05 schreef BonJovi het volgende:
[..]
ROT EENS HEEL SNEL OP
klote nazi's hiero![]()
en Irak staat er wel beter voor, het komt allemaal nog goed. Mensen krijgen stemrecht en er komt een eerlijk systeem
Geen idee. Ik heb geen Amerikaanse vlag in mijn icoon, maar ben wel de enige (van de groep die jij noemt) die wel de Amerikaanse nationaliteit bezit.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:35 schreef Arcee het volgende:
Zijn die allemaal zo pro-Amerika, of vinden ze de vlag gewoon mooi?
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:33 schreef BonJovi het volgende:
Ik vind de politiek ook correct, ik sta dus achter Bush.![]()
Omdat we graag elk excuus aangrijpen om zo te leuteren. Lijkt me niet zo moeilijk om dat zelf te bedenken, he?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Waarom moeten dit soort topics altijd op dit soort geleuter uitdraaien?
Wat een mooie vlag, zeker van een klein bescheiden vredelievend land?quote:
Niet?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:08 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
[..]
Komt er niet, op het moment dat de VS haar troepen terug trekt breekt er burgeroorlog uit, en reken er maar niet op dat de nieuwe leider dan democratisch gekozen gaat worden.
Nee lekker relkloontjequote:
Als je Anti-Amerika bent, dan hoor je erbij!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Waarom moeten dit soort topics altijd op dit soort geleuter uitdraaien?
Maar ondertussen zit je natuurlijk op een in Amerika ontworpen Windows versie te werken op een in Amerika ontworpen CPU met een in Amerika ontworpen grafische kaart.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:52 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Die kleren worden gemaakt in Pakistan....
Macdonalds is troep.
Cake is lekkerder dan Brownies.
Ik vind de Europese vlag inderdaad best mooi!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:07 schreef SpecialK het volgende:
Weet je wat pas een mooie vlag is...
[afbeelding]
![]()
Ja, zeg ff de goeie dingen van the USA. Je kan toch niet geloven wat deze sukkels zeggen?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:10 schreef maartena het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb geen Amerikaanse vlag in mijn icoon, maar ben wel de enige (van de groep die jij noemt) die wel de Amerikaanse nationaliteit bezit.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:09 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik vind de Europese vlag inderdaad best mooi!
Het is alleen zo jammer dat de EU zo weinig voorstelt omdat elk lid zo bang is haar eigen identiteit te verliezen.
Jullie zijn degene die absurd zijn, een verheerlijkend beeld hebben. Wij geven slechts tegengas.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:24 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Is een goede vriend van me, ik heb hem laten zien hoe absurd het is hiero
We weten er veel over, dus speculaties maken heeft het geen zin.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:28 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Jullie zijn degene die absurd zijn, een verheerlijkend beeld hebben. Wij geven slechts tegengas.![]()
Eens met de eerste helft. de andere helft niet.Als justitie hier ook zo werkte hadden we minder problemen op straat met de zogenaamde probleemjeugd.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:41 schreef Skull-splitter het volgende:
Het land is mooi, het volk meestal wel te pruimen, de politiek en de justitie is er om te huilen.
Ok danquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:35 schreef DaMook het volgende:
Ik heb die van mij ook maar weer eens van stal gehaald. Speciaal voor hier
.
Ach, dat heb ik intussen al zo vaak gedaan, daar begin ik niet eens maar aan. En bovendien: Wat geldt voor de ene staat geldt niet voor een andere staat.... neem nou StefanP met zijn huizenprijzen van $125.000.... Daar koop je in de L.A. area nog niet eens een krot voor Inglewood of Compton (zwarte Ghetto's). Hier moet ik minimaal $500.000 meenemen voor een fatsoenlijk huisje.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:10 schreef BonJovi het volgende:
Ja, zeg ff de goeie dingen van the USA. Je kan toch niet geloven wat deze sukkels zeggen?
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:27 schreef thePatriotUSA het volgende:
Dit is voor Alle Anti-Amerikanen die er nog nooit zijn geweest en geen idee hebben waar ze over lullen
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:39 schreef thePatriotUSA het volgende:
Dat je je eraan ergt is jou probleem. lekker voor je houden
Is een goede vriend van mequote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:41 schreef maartena het volgende:
[..]
Relkloon-Alert!
Hierbij wil ik dan wel opmerken dat Nederland het enige land in de EU is dat toch GOD op de Euro wilde hebben, en tevens het enige land in de EU dat een politieke partij toelaat in de Tweede Kamer die om reden van de bijbel geen vrouwen in de politiek toelaat, en dus ook niet onder haar leden. (De SGP dus)quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:39 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, dat is nog wel waar ik me het meest aan erger, dat het geloof zo erg in de samenleving en de politiek zit verweven.
Hoe vaak ben jij eigenlijk geweest? (En heb je wat meer gezien dan het "toeristenrondje" door het Zuid-Westen?)quote:
Ja tuurlijk geen land is perfect, maar het is een land wat je erg kan haten of erg van kan houden. En wat je zegt klopt zeker, normale wedstrijden zonder rellen. En winkelen wanneer je maar wilt, of 3 uur savonds na werk ofzo nog ff inkopen doen. Of gewoon op Zondag overal kunnen winkelen, en waar je grote parkeerplaatsen hebt. En niet zo dicht op elkaar en klein als hierquote:
Uh huh, en daar was ik het ook niet mee eens. Het geloof heeft geen plaats in een samenleving waar niet iedereen gelovig is.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:45 schreef maartena het volgende:
[..]
Hierbij wil ik dan wel opmerken dat Nederland het enige land in de EU is dat toch GOD op de Euro wilde hebben, en tevens het enige land in de EU dat een politieke partij toelaat in de Tweede Kamer die om reden van de bijbel geen vrouwen in de politiek toelaat, en dus ook niet onder haar leden. (De SGP dus)
De VS is dus niet het enige land wat God graag in de politiek vermengd.... Balkenende is daar in het verleden ook erg goed in geweest met zijn normen & waarden toespraken enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |