quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:41 schreef Skull-splitter het volgende:
Het land is mooi, het volk meestal wel te pruimen, de politiek en de justitie is er om te huilen.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:41 schreef Skull-splitter het volgende:
het volk meestal wel te pruimen
Toegevoegd.quote:
Amerika an sich zijn hardstikke aardige mensen, beetje oppervlakkig dat wel. Ben je er ooit geweest dan dat je dat anders ervaren hebt?quote:
Zo een hele psychoanalyse aan de hand van een avatar, knap!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:06 schreef SpecialK het volgende:
Ik denk dat die users vooral beetje uit hun krachten gegroeide conservatieven zijn die zo van een afstandje dat land wel iets indrukwekkender vinden ogen dan dit (iets te tollerante en vooral kleine) landje.
Ik zie vaker homo-haat, prodoodstraf en christendom verheerlijkende posts van users met een amerikaanse avatar afkomen dan bij mensen die zichzelf niet op die manier profileren.
Ik zou zo zeggen, als het hier niet bevalt dank flikker je toch maar lekker op naar amerika? Er is echt niets wat je tegen houd... je komt er daar als nederlander zo in. Met liefde zelfs.
ja ik ben er meerdere malen geweestquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:05 schreef WooZ het volgende:
[..]
Amerika an sich zijn hardstikke aardige mensen, beetje oppervlakkig dat wel. Ben je er ooit geweest dan dat je dat anders ervaren hebt?
En al hun posts maybe?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:10 schreef gieling het volgende:
[..]
Zo een hele psychoanalyse aan de hand van een avatar, knap!
En dan zit je in een groep mensen te denken van nog geen 30% van de bevolking... Het volk, hoe oppervlakkig in zijn algemeenheid ook, is an sich best OK. Opvattingen zijn wat minder, maar ze zijn vaak dodelijk aardig.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:10 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja ik ben er meerdere malen geweest
mn vader heeft ook heel lang voor een amerikaans bedrijf gewerkt (dus ook hier veel amerikanen over de vloer en zo)
en ik vind ze idd te oppervlakkig (en vaak ook dom) voor woorden
Weet je nog hoe dat icoontje heette?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:13 schreef Vampier het volgende:
... ik had er een.. totdat fok crashte
jij doet net de uitspraak dat ze over het algemeen tof zijn en zoquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:14 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En dan zit je in een groep mensen te denken van nog geen 30% van de bevolking... Het volk, hoe oppervlakkig in zijn algemeenheid ook, is an sich best OK. Opvattingen zijn wat minder, maar ze zijn vaak dodelijk aardig.
Neemt niet weg dat ik er nooit zou willen wonen.
Dat is waar, ja. Ze komen wat plastic over, wat door hun materialistische aard komt en door hun gebrek aan cultuur. Maar of het eerlijk is om ons bezit van een culturele geschiedenis een reden te laten zijn voor hun oppervlakkigheid is maar de vraag.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:14 schreef Skull-splitter het volgende:
En dan zit je in een groep mensen te denken van nog geen 30% van de bevolking... Het volk, hoe oppervlakkig in zijn algemeenheid ook, is an sich best OK. Opvattingen zijn wat minder, maar ze zijn vaak dodelijk aardig.
Diepzeeduiken??quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:39 schreef Wickedangel het volgende:
Er is een réden voor de Atlantische Oceaan![]()
Nee, ik zeg dat het volk over het algemeen te pruimen is. Dat wil niet zeggen dat ik fan van ze ben. Ik vind het persoonlijk heerlijk om de gemiddelde amerikaan tegen de patriotistische schenen te trappen, en dan met name het aspect het blind volgen ervan. Maar verder zijn het gewoon mensen net zoals jij en ik, en ook daar in de VS geldt dat je verschillende soorten bevolking hebt. Daar zitten een hoop tussen die ik niet zou mogen, maar ook een hoop die ik wel zou kunnen waarderen...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jij doet net de uitspraak dat ze over het algemeen tof zijn en zoen ik gok dat jij ze ook niet allemaal persoonlijk kent
en ik geef daar mijn mening over namelijk dat ik dat helemaaaaaaaal niet zo zie aan die amerikanen
maja
dit vind ik echt zo'n politiek correct praatje...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:50 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat het volk over het algemeen te pruimen is. Dat wil niet zeggen dat ik fan van ze ben. Ik vind het persoonlijk heerlijk om de gemiddelde amerikaan tegen de patriotistische schenen te trappen, en dan met name het aspect het blind volgen ervan. Maar verder zijn het gewoon mensen net zoals jij en ik, en ook daar in de VS geldt dat je verschillende soorten bevolking hebt. Daar zitten een hoop tussen die ik niet zou mogen, maar ook een hoop die ik wel zou kunnen waarderen...
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:45 schreef Rekkie het volgende:
Ik zou er ook een nemen.... mits ik daar de moeite voor wil nemen.
Ben nu nogal lui
Ach, zowel die nitwit in het witte huis als indianen in reservaten moeten we amerikanen noemen, maar er is gewoon een redelijk verschil in klasses daar... En dan ga ik niet per definitie zeggen dat Amerikanen fout zijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dit vind ik echt zo'n politiek correct praatje...
voor het gemak scheer ik idd alle amerikanen even over een kam omdat ik ze niet allemaal ken en die weet ik hoeveel die ik ken daar word ik niet gelukkig van...
en trouwens mensen zoals jij en ik (en ik neem aan dat je nu nederlanders bedoeld) mag ik 9 van de 10 keer ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |