Nederlanders zeiken toch altijd juist over anderen? Dus laat me dan me gang gaan, okay?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:35 schreef BonJovi het volgende:
Mensen vinden dat Nederlanders ook erg luid zijn, dus daar moet je niet over praten
Vindt je al die werkende bejaarden ook prachtig? Al die weggestopte Indianen? Mensen die niet naar het ziekenhuis kunnen omdat ze dat niet kunnen betalen? Die papierwinkel die je in moet vullen als je dood ligt te bloeden?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:53 schreef BonJovi het volgende:
[..]
En ik vind het gewoon een pracht land
Trots zijn op je land, terwijl er zoveel dingen misgaan vind ik niet bepaald iets lovenswaardigs.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:48 schreef BonJovi het volgende:
Mensen daar zijn tenminste nog trots op hun land in tegenstelling tot Nederland. Werkende bejaarden niet hoor, die zitten gewoon thuis of worden opgevangen in Centra's. En weggestopte Indianen? Moet je maar een keer naar Arizona gaan kijken
Ik denk dat in elk lang an sich hartstikke aardige mensen wonen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:05 schreef WooZ het volgende:
[..]
Amerika an sich zijn hardstikke aardige mensen, beetje oppervlakkig dat wel. Ben je er ooit geweest dan dat je dat anders ervaren hebt?
Mensen die trots zijn op een land hebben zelf niks gepresteerdquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:48 schreef BonJovi het volgende:
Mensen daar zijn tenminste nog trots op hun land in tegenstelling tot Nederland. Werkende bejaarden niet hoor, die zitten gewoon thuis of worden opgevangen in Centra's. En weggestopte Indianen? Moet je maar een keer naar Arizona gaan kijken
Idd en mensen die trots zijn op een land waar ze zelf niks mee te maken hebben kunnen zelf helemaal niks klaarspelen waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mensen die trots zijn op een land hebben zelf niks gepresteerd. Ik ben alleen trots op mezelf
. En terecht!
![]()
Erg vreemd ja. "Ik ben trots op iemand anders zijn land"quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:56 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Idd en mensen die trots zijn op een land waar ze zelf niks mee te maken hebben kunnen zelf helemaal niks klaarspelen waarschijnlijk.![]()
Heb jij met je ogen dicht rond gelopen in amerika?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:48 schreef BonJovi het volgende:
Ik voel me er gewoon verbonden mee kan tochquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Erg vreemd ja. "Ik ben trots op iemand anders zijn land"![]()
Nee, daarom vind ik het een pracht landquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:00 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Heb jij met je ogen dicht rond gelopen in amerika?
Nee, daar begrijp ik helemaal niks van.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:03 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ik voel me er gewoon verbonden mee kan toch
Er is niets mis met die trots, wel met de blinde trots en de slechte zaken niet willen zien.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:48 schreef BonJovi het volgende:
Amerika is dan ook een stukje groter dan NL en ligt op een ander continent, niet gek dat er wat meer afwisseling in het landschap is.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:15 schreef BonJovi het volgende:
Ik vind het landschap erg mooi, het is zo groot dat het bijvoorbeeld in Colorado vaak sneeuw. En dat het in Miami altijd lekker weer is.Je hebt de Rocky Mountains en Everglades en nog veel meer. En de Steden zijn erg mooi, vooral met een mooie skyline. Je kunt er veel dingen, veel meer keus dan hier in Nederland. Grote snelwegen, vriendelijke mensen. Mooie woonwijken, grote huizen. Grote mooie auto's en mooie dames en nog veel meer
Moslims zijn ook slecht in zelfkritiek. Ik snap niet dat Amerika zo op moslims loopt te bashen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:15 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Er is niets mis met die trots, wel met de blinde trots en de slechte zaken niet willen zien.
En dat is iets wat ik mis bij een aantal Fok!kers die in Amerika wonen, alleen de goeie dingen worden genoemd, de slechte worden verzwegen of weet men niet.
Dat is volgens mij zowiezo een beetje de mentaliteit van de Amerikanen, zelfreflectie is daar niet zo belangrijk.
Als jij zo trots bent op Amerika maak je jezelf daarmee medeplichtig aan zijn politiek. Inc. massamoord op indianen, alle slachtoffer van de huidige olie-oorlog en alles wat er tussen zit.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:17 schreef BonJovi het volgende:
Papierversnipperaar: ja precies wat je zegt klopt, dus je wilt zeggen dat ik een seriemoordenaar ben?
Indianen moord slaat nergens op, dat was vroeger. Nu lieven ze gewoon vredig samen, beetje koeie uit de ouwe slaat halen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als jij zo trots bent op Amerika maak je jezelf daarmee medeplichtig aan zijn politiek. Inc. massamoord op indianen, alle slachtoffer van de huidige olie-oorlog en alles wat er tussen zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |