quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:41 schreef Skull-splitter het volgende:
Het land is mooi, het volk meestal wel te pruimen, de politiek en de justitie is er om te huilen.
het volk meestal wel te pruimen
Toegevoegd.quote:
Amerika an sich zijn hardstikke aardige mensen, beetje oppervlakkig dat wel. Ben je er ooit geweest dan dat je dat anders ervaren hebt?quote:
Zo een hele psychoanalyse aan de hand van een avatar, knap!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:06 schreef SpecialK het volgende:
Ik denk dat die users vooral beetje uit hun krachten gegroeide conservatieven zijn die zo van een afstandje dat land wel iets indrukwekkender vinden ogen dan dit (iets te tollerante en vooral kleine) landje.
Ik zie vaker homo-haat, prodoodstraf en christendom verheerlijkende posts van users met een amerikaanse avatar afkomen dan bij mensen die zichzelf niet op die manier profileren.
Ik zou zo zeggen, als het hier niet bevalt dank flikker je toch maar lekker op naar amerika? Er is echt niets wat je tegen houd... je komt er daar als nederlander zo in. Met liefde zelfs.
ja ik ben er meerdere malen geweestquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:05 schreef WooZ het volgende:
[..]
Amerika an sich zijn hardstikke aardige mensen, beetje oppervlakkig dat wel. Ben je er ooit geweest dan dat je dat anders ervaren hebt?
En al hun posts maybe?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:10 schreef gieling het volgende:
[..]
Zo een hele psychoanalyse aan de hand van een avatar, knap!
En dan zit je in een groep mensen te denken van nog geen 30% van de bevolking... Het volk, hoe oppervlakkig in zijn algemeenheid ook, is an sich best OK. Opvattingen zijn wat minder, maar ze zijn vaak dodelijk aardig.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:10 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja ik ben er meerdere malen geweest
mn vader heeft ook heel lang voor een amerikaans bedrijf gewerkt (dus ook hier veel amerikanen over de vloer en zo)
en ik vind ze idd te oppervlakkig (en vaak ook dom) voor woorden
Weet je nog hoe dat icoontje heette?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:13 schreef Vampier het volgende:
... ik had er een.. totdat fok crashte
jij doet net de uitspraak dat ze over het algemeen tof zijn en zoquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:14 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En dan zit je in een groep mensen te denken van nog geen 30% van de bevolking... Het volk, hoe oppervlakkig in zijn algemeenheid ook, is an sich best OK. Opvattingen zijn wat minder, maar ze zijn vaak dodelijk aardig.
Neemt niet weg dat ik er nooit zou willen wonen.
Dat is waar, ja. Ze komen wat plastic over, wat door hun materialistische aard komt en door hun gebrek aan cultuur. Maar of het eerlijk is om ons bezit van een culturele geschiedenis een reden te laten zijn voor hun oppervlakkigheid is maar de vraag.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:14 schreef Skull-splitter het volgende:
En dan zit je in een groep mensen te denken van nog geen 30% van de bevolking... Het volk, hoe oppervlakkig in zijn algemeenheid ook, is an sich best OK. Opvattingen zijn wat minder, maar ze zijn vaak dodelijk aardig.
Diepzeeduiken??quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:39 schreef Wickedangel het volgende:
Er is een réden voor de Atlantische Oceaan![]()
Nee, ik zeg dat het volk over het algemeen te pruimen is. Dat wil niet zeggen dat ik fan van ze ben. Ik vind het persoonlijk heerlijk om de gemiddelde amerikaan tegen de patriotistische schenen te trappen, en dan met name het aspect het blind volgen ervan. Maar verder zijn het gewoon mensen net zoals jij en ik, en ook daar in de VS geldt dat je verschillende soorten bevolking hebt. Daar zitten een hoop tussen die ik niet zou mogen, maar ook een hoop die ik wel zou kunnen waarderen...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jij doet net de uitspraak dat ze over het algemeen tof zijn en zoen ik gok dat jij ze ook niet allemaal persoonlijk kent
en ik geef daar mijn mening over namelijk dat ik dat helemaaaaaaaal niet zo zie aan die amerikanen
maja
dit vind ik echt zo'n politiek correct praatje...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:50 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat het volk over het algemeen te pruimen is. Dat wil niet zeggen dat ik fan van ze ben. Ik vind het persoonlijk heerlijk om de gemiddelde amerikaan tegen de patriotistische schenen te trappen, en dan met name het aspect het blind volgen ervan. Maar verder zijn het gewoon mensen net zoals jij en ik, en ook daar in de VS geldt dat je verschillende soorten bevolking hebt. Daar zitten een hoop tussen die ik niet zou mogen, maar ook een hoop die ik wel zou kunnen waarderen...
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:45 schreef Rekkie het volgende:
Ik zou er ook een nemen.... mits ik daar de moeite voor wil nemen.
Ben nu nogal lui
Ach, zowel die nitwit in het witte huis als indianen in reservaten moeten we amerikanen noemen, maar er is gewoon een redelijk verschil in klasses daar... En dan ga ik niet per definitie zeggen dat Amerikanen fout zijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dit vind ik echt zo'n politiek correct praatje...
voor het gemak scheer ik idd alle amerikanen even over een kam omdat ik ze niet allemaal ken en die weet ik hoeveel die ik ken daar word ik niet gelukkig van...
en trouwens mensen zoals jij en ik (en ik neem aan dat je nu nederlanders bedoeld) mag ik 9 van de 10 keer ook niet
Precies. Zat mooie nederlandse dames die je kunt nemen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:45 schreef Rekkie het volgende:
Ik zou er ook een nemen.... mits ik daar de moeite voor wil nemen.
Ben nu nogal lui
Amerikanen hebben het IQ van een stoeptegel en mogen van mij allemaal dood.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:06 schreef SpecialK het volgende:
Ik denk dat die users vooral beetje uit hun krachten gegroeide conservatieven zijn die zo van een afstandje dat land wel iets indrukwekkender vinden ogen dan dit (iets te tollerante en vooral kleine) landje.
Ik zie vaker homo-haat, prodoodstraf en christendom verheerlijkende posts van users met een amerikaanse avatar afkomen dan bij mensen die zichzelf niet op die manier profileren.
Ik zou zo zeggen, als het hier niet bevalt dank flikker je toch maar lekker op naar amerika? Er is echt niets wat je tegen houd... je komt er daar als nederlander zo in. Met liefde zelfs.
owwww.....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:23 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Amerikanen hebben het IQ van een stoeptegel en mogen van mij allemaal dood.
Zo te zien lopen er in Nederland ook genoeg josties rond. Sterf.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:23 schreef Armageddon het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:23 schreef Armageddon het volgende:
[..]
ROTOP vuile tering ratquote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:23 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Het land is mooi, het volk meestal wel te pruimen, de politiek en de justitie is er om te huilen.
Toegevoegd.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:41 schreef BonJovi het volgende:
Ik heb het niet voor de zanger Bonjovi maar gewoon omdat het een pracht land is.
GOD BLESS THE USA
Kut christen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:41 schreef BonJovi het volgende:
Ik heb het niet voor de zanger Bonjovi maar gewoon omdat het een pracht land is.
GOD BLESS THE USA
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Amerika is bijna net zo n erge religieuze dictatuur als Iran. Ik zou alleen een verbrande amerikaanse vlag in mn UI willen.
Oooh mooie!quote:
Dank je voor het bevestigen van m'n eerdere post.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:41 schreef BonJovi het volgende:
GOD BLESS THE USA
quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:43 schreef gieling het volgende:
Leejow niet te vergeten
Vind zelf m'n esb nog steeds volstaan!
Ik ben geen Christen, ik ben niet gelovig. En ik vind het gewoon een pracht land ben er geweest aantal keren en wil er zeker terug. Het is zo groot en veel te doen, en de landschap is zo verschillend. En je hebt er Vegas, L.A en New York. Dat zijn wereldsteden waar altijd wat gebeurd. En je hebt er lekkere snacks, en de mensen zijn TOP. En ik vind het schitterend dat die mensen Amerikaanse vlag voor hun huis hebben hangenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:40 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dank je voor het bevestigen van m'n eerdere post.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:50 schreef BonJovi het volgende:
Rot eens heel snel opik zal jouw eens ff in de fik zetten.
Mwah...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:53 schreef BonJovi het volgende:
En je hebt er lekkere snacks
Heel veel dingen spreken me aan gewoon, heb ook voor een Amerikaanse bedrijf gewerkt met Amerikanenquote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Precies. Zat mooie nederlandse dames die je kunt nemen.
Het is ook een mooi en divers land. De hypocrisie, de megalomanie, de drugsproblematiek, ghetto's, racisme, homo-haat, religieus fundamentalisme, politiek opportunisme, milieuvervuiling, militairisme. Ik snap niet dat zo veel mensen en landen een probleem met Amerika hebben.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:53 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ik ben geen Christen, ik ben niet gelovig. En ik vind het gewoon een pracht land ben er geweest aantal keren en wil er zeker terug. Het is zo groot en veel te doen, en de landschap is zo verschillend. En je hebt er Vegas, L.A en New York. Dat zijn wereldsteden waar altijd wat gebeurd. En je hebt er lekkere snacks, en de mensen zijn TOP. En ik vind het schitterend dat die mensen Amerikaanse vlag voor hun huis hebben hangen, en nee het heeft niks te maken met patriots
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is ook een mooi en divers land. De hypocrisie, de megalomanie, de drugsproblematiek, ghetto's, racisme, homo-haat, religieus fundamentalisme, politiek opportunisme, milieuvervuiling, militairisme. Ik snap niet dat zo veel mensen en landen een probleem met Amerika hebben.![]()
Kortom:quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:26 schreef StefanP het volgende:
Tsja, waarom niet? Laat ik een vergelijking maken...
Huis in Nederland: 250K euro (en dan heb je niet eens een vrijstaand model)
Huis in Amerika, Australie, Canada o.i.d.: 125K euro
Huis in Duitsland of Belgie: 150K euro
Salaris HBO'er/WO'er in NL op 35-jarige leeftijd: 37K euro
Salaris HBO'er/WO'er in Amerika op 35-jarige leeftijd: 60K euro
Belasting Nederland: 20% BTW, 40% loonbelasting, gemeentelijke heffingen en nog 100 andere belastingen. Volgens Elsevier komt het uiteindelijk gemiddeld neer op 73% belasting.
Belasting VS: 6% BTW, 25% loonbelasting. Meer niet, in totaal 31% belasting. Hoe meer je verdient, hoe meer je betaald hebt, en je krijgt dus een lager belastingtarief.
Kosten auto in NL: 25K euro
Kosten diezelfde auto in de VS: 12K
Nederland: plat, nat, koud en lelijk
Andere landen: mooi weer, ruimte, prachtige natuur
Nederland: chagrijnige mensen die als ratten op elkaar leven en dus agressief zijn
Andere landen: vriendelijke, fatsoenlijke mensen
Nederland: overrompeld door niet-westerse figuren die de welvaartsstaat leegzuigen en niets bijdragen
Andere landen: nog niet overrompeld door die groep, omdat er een beter toelatingsbeleid is
Enz.
Het enige voordeel aan NL is dat je er goedkoop naar school kunt. Dus: studeer iets zinnigs, en pak daarna je biezen en vertrek
Je kunt er lacherig over doen en het wegwuiven, maar vergeet niet dat de groep emigranten juist de mensen zijn van wie een land het moet hebben: met initiatief, hoogopgeleid en met lef. Als er daar jaarlijks heel veel van vertrekken, dan is dat GEEN goede zaak voor de achterblijvers!
StefanP, de oppervlakkige.
Mooie kloon inderdaad. Straks komt er een tsunami van Amerikalovertjes.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:18 schreef Monidique het volgende:
Kijk, StefanP heeft een broertje.
Als je lui ben en telkens je handje ophoudt, dan kom je inderdaad daarin terecht. Vanzelfsprekend, toch?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:19 schreef Zyggie het volgende:
Die suburbs trekken mij niet echt.
Dat heeft meer te maken met het feit dat je beeld van Nederland slechts de negatieve dingen zijn en je beeld van de VS alleen de positieve. Nuance jongeman. Nederland is een fucking goed land, de VS doet op z'n eigen bijzondere wijze ook leuke dingen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:23 schreef M180 het volgende:
Perfect verwoord Alabama, en je kan tenminste trots zijn op Amerika, op Nederland... valt niet zoveel om trots op te zijn.
Nee idd die gaan vast harder rijden in hun rolstoel, nadat ze een dienst hebben bewezen als proefkonijnquote:gehandicapten
En wat betreft de goede doelen geld wat daar in de kankerfonds gestoken word word geinvesteerd in de oorlog in Irakquote:[b]Op vrijdag 30 maart 2007 12:14 , hoor. Amerikanen doneren jaarlijks meer aan goede doelen dan de gemiddelde Nederlander. En als je wel aan jezelf werkt, dan heb je alle mogelijkheden om een diepgelukkig mens te zijn...
PRECIES< ben blij dat ik niet de enige ben die het inzietquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:23 schreef M180 het volgende:
Perfect verwoord Alabama, en je kan tenminste trots zijn op Amerika, op Nederland... valt niet zoveel om trots op te zijn.
Jongetje, hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:38 schreef BonJovi het volgende:
[..]
PRECIES< ben blij dat ik niet de enige ben die het inziet![]()
Inderdaad, nieuwbouw en brede wegen roeleren.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:14 schreef Alabama het volgende:
En dan heb ik het nog niet over de prachtige omgeving, die je meestal bij dit soort huizen aantreft:
[afbeelding]
Vervolgens rij je je woonwijk uit, over wat te vergelijken valt met onze provinciale weggetjes:
[afbeelding]
En dan rij gelijk door naar de 16-baans whatever highway's.
De malls zijn gigantisch idd, maar ook gigantisch saai. Overal dezelfde shit. Alles nieuw, geen oude snuisterijzaakjes zoals in Nederland waar je nog een oude Panorama uit 1978 kunt kopen. Niet dat je dat wilt, maar 't kan wel.quote:Vervolgens kom je terecht in de gigantische Mall's, die voor krankzinnige prijzen verkopen waarbij Aldi net de Bijenkorf lijkt:
Welke achterlijke idioot gaat nou trots lopen zijn op een land? Ik ben trots op mezelf omdat ik iets presteer. Landen presteren niks. Landen zijn het speeltje van politici, burgers zijn de speelbal. De trotse patriotten zijn de makkelijkst te manipuleren speelballen en als het erop aankomt kannonevoer.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:23 schreef M180 het volgende:
Uit je fobo:quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Welke achterlijke idioot gaat nou trots lopen zijn op een land? Ik ben trots op mezelf omdat ik iets presteer. Landen presteren niks. Landen zijn het speeltje van politici, burgers zijn de speelbal. De trotse patriotten zijn de makkelijkst te manipuleren speelballen en als het erop aankomt kannonevoer.
Ik presteer goed in elke situatie, voor mij maakt het niet uit waar ik leef.
Need I say something?quote:Ik ben heel rijk en ik lieg altijd op internet
Moet je nagaan, er zijn meer Amerikaanse vlaggen dan Nederlandse. Dat zegt genoeg over de mensen hier en hoe mensen over Nederland denken in het algemeen tochquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:55 schreef V-Power het volgende:
IPV die amerikaanse vlaggen kan je beter een Nederlandse nemen....
Ja, voor het eten hoef je/ik er niet heen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:00 schreef cora4034 het volgende:
Iemand beweerde dat de snacks daar lekkerder waren. Alles smaakte muf en hetzelfde.
quote:Wat ik wel op prijs kom stellen daar was dat de mensen gemiddeld vriendelijk en behulpzaam waren bv in winkels en op straat.
Foto's uit jouw wijk?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:00 schreef Alabama het volgende:
Blijf jij maar tussen de vele problematiek van je heilstaat Nederland kankeren op Amerika, intussen toosten we in onze spotgoedkope wijk wel een biertje op je bij een van de vele barbecue's!
[afbeelding]
[afbeelding]
Dus jij bent zo onzeker over jezelf en je prestaties dat je je optrekt aan een land en andermans succes. Zielig.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:00 schreef Alabama het volgende:
[..]
Uit je fobo:
[..]
Need I say something?
Anyway, ga gerust vitten op de minpunten en hoe het allemaal wel slecht geregeld is. Natuurlijk zijn er altijd nadelen, ook bij Amerika. Maar 1 ding is zeker: de positieve pluspunten van Amerika overtreffen de negatieve kanten ruimschoots.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:18 schreef Monidique het volgende:
Kijk, StefanP heeft een broertje.
Trots op atoomwapens, illigale oorlogen, geen sociale zorg, allemaal Christenen aan de macht, om de 5 minuten reclame, republikeinen, democraten die denken beter zijn dan de republikeinen maar precies hetzelfde zijn, 60% vervuiling van de totale co2 uitstoot, bendes, vuurwapens, 80% van de wereld rijkdom terwijl een miljard mensen sterven door honger,.. ja, ons integratiebeleid is iets verkeerd gegaan wat is Nederland toch een kut land..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:23 schreef M180 het volgende:
Nee dat komt doordat mensen van nature afgunstig zijnquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:42 schreef venomsnake het volgende:
Ach ja, het is volgens mij het meest gehate land ter wereld, dat zal toch niet zomaar zijn lijkt me..?
4e plek is ook niet verkeerd idd. Iets om trots op te zijn..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:45 schreef OFfSprngr het volgende:
Actually, Israel is het meest gehate land, de VS staat 4de na Iran en Noord-Korea, maar wel een top5 plaats, gefeliciteerd.
Volgens mij is het net zo onzinnig om een land te haten als om ervan te houden.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:42 schreef venomsnake het volgende:
Ach ja, het is volgens mij het meest gehate land ter wereld, dat zal toch niet zomaar zijn lijkt me..?
Ik denk eerlijk gezegd dat het niets met afgunst te maken heeft, eerder met het buitenlands beleid dat ze voeren.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:45 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee dat komt doordat mensen van nature afgunstig zijn
Amerika is groot, heet alles en daardoor worden mensen jaloers.
Je kunt beter niet opvallen en middelmatig zijn
Europa, Japan en Canada staan op de laatste plaatsen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:46 schreef venomsnake het volgende:
[..]
4e plek is ook niet verkeerd idd. Iets om trots op te zijn..
Waar zouden mensen dan wel niet jaloers op moeten zijn? dat de benzine goedkoper is?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:53 schreef BonJovi het volgende:
Toch is het wel jaloezie
Er zijn altijd mensen die zich aansluiten bij een "winnaar"quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:53 schreef BonJovi het volgende:
Toch is het wel jaloezie omdat het gewoon een top land is en daar kunnen mensen niet tegen
De gemiddelde Nederlander ook niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:12 schreef Quock het volgende:
Zijn idd aardige mensen... Maar niet iedereen is daar bijster intelligent...
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:05 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
De gemiddelde Nederlander ook niet.
Fijne vlag. Lekker duidelijk land. Mooie vrouwen ook. Ze doen het daar nog zonder condoom.quote:
Vandaar dat de aidsproblematiek ook een stuk groter is dan hier. En syfilis zou ook wel een gedeeltelijke verklaring zijn voor de nogal wijdverbreide onbenulligheid daar.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Fijne vlag. Lekker duidelijk land. Mooie vrouwen ook. Ze doen het daar nog zonder condoom.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |