abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43441827
Niet wat er gebeurt in het filmpje, maar de omgeving: zulke wijken in de VS vind ik echt geweldig.

Nog zo'n voorbeeld: .

Tja, of dat jongetje of deze rijstbak zit in alleen maar in de weg. Daarom wil ik specifiek gaan zoeken naar plaatjes van zulke wijken. Want het moge duidelijk zijn dat ze allemaal een soort stijl doorvoeren. Weet iemand een benaming voor dit?
pi_43441930
Hoe bedoel je? dat soort wijken zijn er legio in de states.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_43441969
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 23:05 schreef sitting_elfling het volgende:
Hoe bedoel je? dat soort wijken zijn er legio in de states.
Ja, dat weet ik.

Maar ik zoek de benaming van deze soort stijl/wijk.
  vrijdag 10 november 2006 @ 23:19:18 #4
17820 SONIC
Verstand op 0 !
pi_43442308
Suburbs
Niet drukken ! Ik heb zoveel schijt aan je dat ik stront tekort kom !
Have you ever heard of the term... 'Fuck Buddy?'
pi_43442340
In de US gebeurt het vaker dat een projectontwikkelaar een hele wijk opzet. Ze bouwen x-aantal typen model huizen en alle huizen in die wijk moeten dat model hebben. Op die manier kunnen ze vrij goedkoop die huizen bouwen. De wijk zelf is meestal buiten de grote stad en erg ruim en groen van opzet. Door een soort servicebijdrage te vragen wordt de wijk (lees: straten, bomen, parkjes, etc) schoongehouden/onderhouden. Sommige wijken zijn compleet met toegangshek en bewakingsdienst.

In de US ben ik ooit eens in zo'n modelwijk in aanbouw geweest, en heb ik in zo'n model huis kunnen rondkijken. ziet er allemaal erg mooi uit enzo en niet eens zo duur. Voor dat type huis betaalde je met alle opties/meerwerk/inrichting max $600.000. Ik schat dat zo'n huis hier in de randstad minstens een miljoen zou kosten. En dan zit je in een krappe vinexwijk.
Eehm...
pi_43442421
Kortom de amerikanen pakken het beter aan.
pi_43442463
Dank je CoolKappie, erg interessant om te lezen.

Ben al druk aan het Googlen .
pi_43442596
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 23:23 schreef Dementor het volgende:
Meer ruimte, meer mogelijkheden. En die huisjes zijn meestal van brakke kwaliteit.
Zyggie.
pi_43442597
Incorporate Village ofzo iets dacht ik
Ik steek je moeder in de fik!
pi_43442923
gated community
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_43442956
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 23:31 schreef cheukert het volgende:
Incorporate Village ofzo iets dacht ik
Niet echt, en de suburbs zijn het ook niet geworden .
pi_43443041
ja ziet er goed uit maar dat komt ook omdat daar zoveel ruimte is
pi_43443296
Sorry, typefoutje. Unincorporated Village moet het zijn, of gewoon Unincorporated
Ik steek je moeder in de fik!
pi_43447627
Het is wel jammer,dat er altijd een negatieve persoon op/aanmerkingen moet maken. Wat weet Zyggie nou of de huizen van brakke kwaliteiten zijn. Heb je wel in Amerika gewoond en waar/hoelang? Caesu -soms kan het ook gated community area zijn,maar meestal zijn het buiten de grote steden of waar veel open vlakte net als in de desert zijn.Helaas zijn ze overal te vinden waar mensen met veel geld het kunnen permiteren.En ik schrijf niet over millionairs,maar gewone mensen met een beetje geld. -mocht ik fouten in mijn berichtje hebben gemaakt of geschreven ,
ga het aub verbeteren en geen op merkingen maken. Dutch is not my native language.. Thanks
" Aia i AINA ka 'ano'i - na pua keu a ke ALOHA... A he ipo 'oe na'u i Aloha - ka'ano'i a ku'u pu'uwai
There at the ISLAND is my LOVE where the girls are too much when it comes to loving..
You're the Sweetheart I LOVE, the desire of my hear
pi_43449051
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 23:23 schreef Dementor het volgende:
Als je geen waarde hecht aan fastsoenlijke wegen en een deugdelijk sociaal stelsel.
pi_43449097
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 11:34 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Als je geen waarde hecht aan fastsoenlijke wegen en een deugdelijk sociaal stelsel.
Het sociale stelsel in Nederland is een lachertje, mensen leren hier niet meer voor zichzelf te zorgen.
pi_43449107
Als je films mag geloven hebben zowat alle huizen daar muren van gipsplaten waar iedereen constant doorheen valt met z'n kop ofzo.
"Een droge bek is niet cool" (c) Blowersguide :')
STEM HIER Kutsmilie <------------------------------------------------
STEM HIER Kutsmilie <----
  zaterdag 11 november 2006 @ 11:38:53 #18
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_43449108
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 11:38 schreef Dementor het volgende:

[..]

Het sociale stelsel in Nederland is een lachertje, mensen leren hier niet meer voor zichzelf te zorgen.
Nee al die onverzekerden in Amerika is lekker wil je zeggen.
Zyggie.
pi_43449113
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 11:38 schreef Zyggie het volgende:

[..]

Dat is hun probleem.
pi_43451811
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 11:38 schreef Zyggie het volgende:

[..]

Dan schaf je toch verzekering aan?
pi_43452400
Ik weet wat TS bedoeld man, die stijl is teringgeil . Soort real-life bungalowpark .
pi_43452459
Zitten nou werkelijk mensen dit soort wijken als stoer en geil te betitelen? Jullie weten dat het ontzettend typische en burgerlijke en truttige wijkjes zijn voor jonge gezinnetjes en oudjes he?
pi_43452674
Desperate Housewife huisjes *YUCK*
pi_43452719
En dan een SUV voor de deur om je zoontjes naar voetbal te brengen, terwijl je man in de achtertuin bezig is de barbecue op te stoken .
pi_43452803
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 14:23 schreef Evil_Jur het volgende:
Zitten nou werkelijk mensen dit soort wijken als stoer en geil te betitelen? Jullie weten dat het ontzettend typische en burgerlijke en truttige wijkjes zijn voor jonge gezinnetjes en oudjes he?
Nou en? Ik vind het mooi .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')