Ja, dat weet ik.quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:05 schreef sitting_elfling het volgende:
Hoe bedoel je? dat soort wijken zijn er legio in de states.
Meer ruimte, meer mogelijkheden. En die huisjes zijn meestal van brakke kwaliteit.quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:23 schreef Dementor het volgende:
Kortom de amerikanen pakken het beter aan.
Niet echt, en de suburbs zijn het ook niet gewordenquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:31 schreef cheukert het volgende:
Incorporate Village ofzo iets dacht ik
Als je geen waarde hecht aan fastsoenlijke wegen en een deugdelijk sociaal stelsel.quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:23 schreef Dementor het volgende:
Kortom de amerikanen pakken het beter aan.
Het sociale stelsel in Nederland is een lachertje, mensen leren hier niet meer voor zichzelf te zorgen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:34 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Als je geen waarde hecht aan fastsoenlijke wegen en een deugdelijk sociaal stelsel.
Nee al die onverzekerden in Amerika is lekker wil je zeggen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het sociale stelsel in Nederland is een lachertje, mensen leren hier niet meer voor zichzelf te zorgen.
Dat is hun probleem.quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:38 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Nee al die onverzekerden in Amerika is lekker wil je zeggen.
Dan schaf je toch verzekering aan?quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:38 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Nee al die onverzekerden in Amerika is lekker wil je zeggen.
Nou en? Ik vind het mooiquote:Op zaterdag 11 november 2006 14:23 schreef Evil_Jur het volgende:
Zitten nou werkelijk mensen dit soort wijken als stoer en geil te betitelen? Jullie weten dat het ontzettend typische en burgerlijke en truttige wijkjes zijn voor jonge gezinnetjes en oudjes he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |