Er is dus weer een naai-atelier druk geweest maatabels met vervangenquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:21 schreef mootie het volgende:
Rot toch op met je maat 36.....
Ian had hem al klaar staan zei hij vanaf pagina 4. Is zeker in slaap gedonderd danquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:25 schreef Leandra het volgende:
Omdat niemand hem opent... OP volgt.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:20 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Ik kan natuurlijk wel vrolijk in brian zn bed gaan pissen
Ben je mal, ze hebben alle thuiswerksters van Eemnes opgetrommeld om de labels te verwisselen van 44 in 36.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:21 schreef mootie het volgende:
Rot toch op met je maat 36.....
Zeker weten!!quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:28 schreef Kinga het volgende:
Syl ziet er leuk uit in dat wit.
Beter dan Natasia in haar witte BH en haar theezakjes...quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:28 schreef Kinga het volgende:
Syl ziet er leuk uit in dat wit.
Straks leest de red mee en mag je helemaal niet meerquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:29 schreef FdW het volgende:
Op donderdag 29 maart 2007 23:20 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Ik kan natuurlijk wel vrolijk in brian zn bed gaan pissen
========
Wel graag wanneer ie er in ligt........:-))
ik denk omdat de namen al hier staan.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:29 schreef petraa het volgende:
Waarom hebben we nu 3 streams op de slaapkamer en niet een op eric.
is ook wel debiel als je een nieuwe rok krijgt, zonder knopen.... en je hebt geen reserveknopen en naald en draad.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:29 schreef rooie3 het volgende:
Syl raakt opgefokt van twee verdwenen knopen.
Beetje overdreven.
'Leuk zonder knopen!' En dat keer 10.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:28 schreef Prosac het volgende:
Syl baalt ontzettend van een aantal kledingstukken![]()
Ja inderdaad, kut redactiequote:Op donderdag 29 maart 2007 23:29 schreef petraa het volgende:
Ja, leuk gevonden.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:29 schreef scanman01 het volgende:
Hij viel net in de laatste post geloof ik, dus plaats ik hem nog een keer. Was wel geinig vond ik
[afbeelding]
Hahahaha!!quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:30 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Aaargh, die witte top van Natasia heb ik ook....![]()
Lees de SCquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Ian had hem al klaar staan zei hij vanaf pagina 4. Is zeker in slaap gedonderd dan![]()
Inderdaad.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:29 schreef scanman01 het volgende:
Hij viel net in de laatste post geloof ik, dus plaats ik hem nog een keer. Was wel geinig vond ik
[afbeelding]
quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:29 schreef scanman01 het volgende:
Jawel, ik zat nog even te kijken of het een fake was, maar neequote:Op donderdag 29 maart 2007 23:29 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Maar om de meest vreselijke dingen blijft ze kalm.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:30 schreef mootie het volgende:
[..]
is ook wel debiel als je een nieuwe rok krijgt, zonder knopen.... en je hebt geen reserveknopen en naald en draad.
ja, en de volgende keer naaien ze er het labeltje 152 inquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er is dus weer een naai-atelier druk geweest maatabels met vervangen
Soms blijven vrouwen een raadsel.........................quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar om de meest vreselijke dingen blijft ze kalm.
En dan om twee debiele knopen in de war![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:29 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
- Is op zijn niveauquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:32 schreef Prospera het volgende:
en Lieve posters, waarom leest Jaap Dikkie Dik,
Wie is Alieke
en waarom is Ian Nick verdwenen?
Vind ik ook .. en anders jat ze die knopen maar van Natasia's broek.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:33 schreef CartWOman het volgende:
Syl, zeik niet zo, het staat je leuk en die knopen zitten zo op die broek.
Hahha!quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:29 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Ze hebben geluisterd!quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:29 schreef petraa het volgende:
Vertel......quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:34 schreef Suikeroom het volgende:
ik zag Huub net in Zebra
Vraag 1: Dat is zijn niveau sinds hij met Brian omgaat.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:32 schreef Prospera het volgende:
en Lieve posters, waarom leest Jaap Dikkie Dik,
Wie is Alieke
en waarom is Ian Nick verdwenen?
Dan kijk jij nog maar een keer extraquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jawel, ik zat nog even te kijken of het een fake was, maar nee![]()
Klinkt als een Amanda-typje...quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:34 schreef havefun het volgende:
Met wie Belt die belnicht>?
Leg Braajen dan maar vast aan de ketting.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:35 schreef yellowfirst het volgende:
Vanmiddag had Eric een vrouw aan de lijn die zei dat ze oversexed was..die komt dus gegarandeerd....![]()
Ja duh en ik ben Sinterklaasquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:34 schreef Suikeroom het volgende:
ik zag Huub net in Zebra
Gaat ff gauw heen, oompie.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:34 schreef Suikeroom het volgende:
ik zag Huub net in Zebra
Ahhh Sc-snode plannenquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
- Is op zijn niveau
- Een meisje wat misschien uitgenodigd wordt voor het feest van zaterdag
- Omdat hij druk is met zeer geheime edoch snode plannen![]()
Je mist alleen het netje eromheenquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:33 schreef mootie het volgende:
Okay Natasia, stuur die broek maar terug, opgebonden rollade.
pas op he, anders spreekt ze je er zaterdag op aanquote:
Als ze daar dan maar beelden van maken die Para ook te zien krijgt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:39 schreef Sebi het volgende:
Is Huub nu Amanda aan het bewerkstelligen onder het mom van koken met Marc?
quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dan kijk jij nog maar een keer extra![]()
![]()
![]()
Word tijd dat Huubje naar huis komt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:39 schreef Sebi het volgende:
Is Huub nu Amanda aan het bewerkstelligen onder het mom van koken met Marc?
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Deze Amanda gaat niet komen zaterdag ...........
Eèn lijkt me meer dan genoeg.................quote:
Ja ze heeft een vriend maar zou wel met huub zoenen!!quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
pas op he, anders spreekt ze je er zaterdag op aan![]()
(leuk, een extra relletje)
Ze zijn wel verdacht lang weg... ze zullen wel nazitten met het personeel, kan iets anders niet bedenken.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Word tijd dat Huubje naar huis komt.
Op de ene lacht ie en op de andere nietquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zoek de verschillen
[afbeelding]
[afbeelding]
Voordat de hut helemaal leeg en schoongemaakt is ben je wel ff verder hoor... dan nog een uurtje rijden, dat zou zomaar half 2 kunnen worden (incl. naborrelen met het personeel)quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:42 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze zijn wel verdacht lang weg... ze zullen wel nazitten met het personeel, kan iets anders niet bedenken.
Bruine kussen links in beeld?quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zoek de verschillen
[afbeelding]
[afbeelding]
En ik ga echt niet ff kijken of ze al weg zijn hoor.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voordat de hut helemaal leeg en schoongemaakt is ben je wel ff verder hoor... dan nog een uurtje rijden, dat zou zomaar half 2 kunnen worden (incl. naborrelen met het personeel)
I don't knowquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:44 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Wie is eline ?
Wilt ze zelf niet offe mag ze niet ?quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:45 schreef Kinga het volgende:
Deze komt niet.
En volgens mij missen daar niets aan...........zo te horen vind Eric dat ook...............quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:45 schreef Kinga het volgende:
Deze komt niet.
Amandaquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:45 schreef Kinga het volgende:
Deze komt niet.
Ben jij wel eens positief?quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:43 schreef Gigageil het volgende:
Ik wist het.....ze is het slonsige typje![]()
Ze wil iemand meenemen, maar mag niet.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:46 schreef petraa het volgende:
[..]
Wilt ze zelf niet offe mag ze niet ?
nee dat denk ik ook niet, die Alieke welquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:45 schreef Kinga het volgende:
Deze komt niet.
Ik denk sowieso het laatste maar ook het eerste als ene Lianne niet mee mag.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:46 schreef petraa het volgende:
[..]
Wilt ze zelf niet offe mag ze niet ?
Volgens mij kun jij al een behoorlijk telefoonlijstje aanleggen met die geluidjes.quote:
Dikkie Dik vergt veel van zijn verstandelijke vermogens, en die andere dus niet.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zoek de verschillen
[afbeelding]
[afbeelding]
En allemaal maatje 36quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia heeft 3 kasten in gebruik (alle anderen 2 kasten). Haar nieuwe kleren zijn binnen en het past niet meer in haar kasten.
Eerder vertelde ze al dat ze in de villa 25+ paar schoenen heeft weten te scoren ......
quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:50 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dikkie Dik vergt veel van zijn verstandelijke vermogens, en die andere dus niet.
Imelda-Marcos-Syndroom?quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia heeft 3 kasten in gebruik (alle anderen 2 kasten). Haar nieuwe kleren zijn binnen en het past niet meer in haar kasten.
Eerder vertelde ze al dat ze in de villa 25+ paar schoenen heeft weten te scoren ......
Ging volgens mij over haar schoenen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:54 schreef Kinga het volgende:
Een broek inlopenOmdat ie te krap zit.... sjeez... ze kan ook gewoon háár maat krijgen natuurlijk...
Hoezo?quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:55 schreef Kinga het volgende:
Dat "hoezo" kan ik niet meer horen.
Net als dat 'Que Pasa' van haar de laatste tijd ... óók zo mateloos irritantquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:55 schreef Kinga het volgende:
Hoezo dan?quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:55 schreef Kinga het volgende:
Ik ga me ook aan al die kleine dingetjes irriteren, waarschijnlijk heeft iedereen die wel maar van sommigen kan je dat helemaal niet hebbenquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:56 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Net als dat 'Que Pasa' van haar de laatste tijd ... óók zo mateloos irritant
Als het stretch is en ze ziet er als een rollade uit kan het wel hoorquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:26 schreef Kinga het volgende:
Dat is geen 36. Kan nóóit dat zij in een 36 past...
Een wandelstok met een gouden knop. Ik gok hoorquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:59 schreef rebellious_angel het volgende:
Brian wilde een 'pimp-stick'??????? Wazdat????????????
Een loopstok voor pooiers, hij kent zichzelf door en door.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:59 schreef rebellious_angel het volgende:
Zo'n willy wonka stokquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:59 schreef rebellious_angel het volgende:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:59 schreef rebellious_angel het volgende:
Michael Jackson had zo'n nummer in een wit pak, danste daarbij met een stok tussen gokkers en hoeren. Misschien is het zoiets?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:00 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Een loopstok voor pooiers, hij kent zichzelf door en door.![]()
En/of hij had er een gevraagd omdat hij hoorde dat Huub/Eric er een hebben .......quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:03 schreef Clank het volgende:
[..]
Die krijgt hij ws niet omdat Huub en Eric daar al om gevraagd hebben
Is Michael Jackson naast zanger en pedo ook al een pooier? getverdemmequote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Michael Jackson had zo'n nummer in een wit pak, danste daarbij met een stok tussen gokkers en hoeren. Misschien is het zoiets?
Niks meer nu....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:04 schreef neferhone het volgende:
streams vast
2quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:06 schreef neferhone het volgende:
1 beeld
Definitie van pimpstick volgens http://www.urbandictionary.com/define.php?term=pimpstickquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:59 schreef rebellious_angel het volgende:
Hadden ze beter eerder kunnen doen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:06 schreef Clank het volgende:
Yep... we kunnen gaan slapen..
Of je daar nu blij om moet zijn.....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:06 schreef Sug4r het volgende:
ik zie ineens Amanda
Dus, Brian heeft er al een.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:07 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
Definitie van pimpstick volgens http://www.urbandictionary.com/define.php?term=pimpstick
B) A penis that has had many sexual encounters.
nee dat niet maar de streams deden het niet en ineens was daar Amandaquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:07 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Of je daar nu blij om moet zijn.....![]()
roken dusquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:08 schreef STAP01 het volgende:
Amanda rookt weer! Zal Brain leuk vinden!
Huub is zelf weggelopen uit de gameroom.quote:
Huub werd gek toen hij hoorde over de trouwplannen. En stormde wegquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:19 schreef My_ het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik dan eventjes gemist!
Maar nu willen Eric en Sylvia dus niet meer luisteren naar Huub?!
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:20 schreef My_ het volgende:
[..]
LoL, dacht jij dat we die commentaren boven jouw post verzonnen?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |