Word tijd dat Huubje naar huis komt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:39 schreef Sebi het volgende:
Is Huub nu Amanda aan het bewerkstelligen onder het mom van koken met Marc?
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Deze Amanda gaat niet komen zaterdag ...........
Eèn lijkt me meer dan genoeg.................quote:
Ja ze heeft een vriend maar zou wel met huub zoenen!!quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
pas op he, anders spreekt ze je er zaterdag op aan![]()
(leuk, een extra relletje)
Ze zijn wel verdacht lang weg... ze zullen wel nazitten met het personeel, kan iets anders niet bedenken.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Word tijd dat Huubje naar huis komt.
Op de ene lacht ie en op de andere nietquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zoek de verschillen
[afbeelding]
[afbeelding]
Voordat de hut helemaal leeg en schoongemaakt is ben je wel ff verder hoor... dan nog een uurtje rijden, dat zou zomaar half 2 kunnen worden (incl. naborrelen met het personeel)quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:42 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze zijn wel verdacht lang weg... ze zullen wel nazitten met het personeel, kan iets anders niet bedenken.
Bruine kussen links in beeld?quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zoek de verschillen
[afbeelding]
[afbeelding]
En ik ga echt niet ff kijken of ze al weg zijn hoor.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voordat de hut helemaal leeg en schoongemaakt is ben je wel ff verder hoor... dan nog een uurtje rijden, dat zou zomaar half 2 kunnen worden (incl. naborrelen met het personeel)
I don't knowquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:44 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Wie is eline ?
Wilt ze zelf niet offe mag ze niet ?quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:45 schreef Kinga het volgende:
Deze komt niet.
En volgens mij missen daar niets aan...........zo te horen vind Eric dat ook...............quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:45 schreef Kinga het volgende:
Deze komt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |