Amandaquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:45 schreef Kinga het volgende:
Deze komt niet.
Ben jij wel eens positief?quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:43 schreef Gigageil het volgende:
Ik wist het.....ze is het slonsige typje![]()
Ze wil iemand meenemen, maar mag niet.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:46 schreef petraa het volgende:
[..]
Wilt ze zelf niet offe mag ze niet ?
nee dat denk ik ook niet, die Alieke welquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:45 schreef Kinga het volgende:
Deze komt niet.
Ik denk sowieso het laatste maar ook het eerste als ene Lianne niet mee mag.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:46 schreef petraa het volgende:
[..]
Wilt ze zelf niet offe mag ze niet ?
Volgens mij kun jij al een behoorlijk telefoonlijstje aanleggen met die geluidjes.quote:
Dikkie Dik vergt veel van zijn verstandelijke vermogens, en die andere dus niet.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zoek de verschillen
[afbeelding]
[afbeelding]
En allemaal maatje 36quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia heeft 3 kasten in gebruik (alle anderen 2 kasten). Haar nieuwe kleren zijn binnen en het past niet meer in haar kasten.
Eerder vertelde ze al dat ze in de villa 25+ paar schoenen heeft weten te scoren ......
quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:50 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dikkie Dik vergt veel van zijn verstandelijke vermogens, en die andere dus niet.
Imelda-Marcos-Syndroom?quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia heeft 3 kasten in gebruik (alle anderen 2 kasten). Haar nieuwe kleren zijn binnen en het past niet meer in haar kasten.
Eerder vertelde ze al dat ze in de villa 25+ paar schoenen heeft weten te scoren ......
Ging volgens mij over haar schoenen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:54 schreef Kinga het volgende:
Een broek inlopenOmdat ie te krap zit.... sjeez... ze kan ook gewoon háár maat krijgen natuurlijk...
Hoezo?quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:55 schreef Kinga het volgende:
Dat "hoezo" kan ik niet meer horen.
Net als dat 'Que Pasa' van haar de laatste tijd ... óók zo mateloos irritantquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:55 schreef Kinga het volgende:
Hoezo dan?quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:55 schreef Kinga het volgende:
Ik ga me ook aan al die kleine dingetjes irriteren, waarschijnlijk heeft iedereen die wel maar van sommigen kan je dat helemaal niet hebbenquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:56 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Net als dat 'Que Pasa' van haar de laatste tijd ... óók zo mateloos irritant
Als het stretch is en ze ziet er als een rollade uit kan het wel hoorquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:26 schreef Kinga het volgende:
Dat is geen 36. Kan nóóit dat zij in een 36 past...
Een wandelstok met een gouden knop. Ik gok hoorquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:59 schreef rebellious_angel het volgende:
Brian wilde een 'pimp-stick'??????? Wazdat????????????
Een loopstok voor pooiers, hij kent zichzelf door en door.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:59 schreef rebellious_angel het volgende:
Zo'n willy wonka stokquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:59 schreef rebellious_angel het volgende:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:59 schreef rebellious_angel het volgende:
Michael Jackson had zo'n nummer in een wit pak, danste daarbij met een stok tussen gokkers en hoeren. Misschien is het zoiets?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:00 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Een loopstok voor pooiers, hij kent zichzelf door en door.![]()
En/of hij had er een gevraagd omdat hij hoorde dat Huub/Eric er een hebben .......quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:03 schreef Clank het volgende:
[..]
Die krijgt hij ws niet omdat Huub en Eric daar al om gevraagd hebben
Is Michael Jackson naast zanger en pedo ook al een pooier? getverdemmequote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Michael Jackson had zo'n nummer in een wit pak, danste daarbij met een stok tussen gokkers en hoeren. Misschien is het zoiets?
Niks meer nu....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:04 schreef neferhone het volgende:
streams vast
2quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:06 schreef neferhone het volgende:
1 beeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |