Awesome.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Geen vogels vreten.
http://www.dumpert.nl/mediabase/12272/ea708f61/index.html
Aan de vleugels te zien dacht ik dat het een eend was. Maar het lijkt me wel erg groot.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:56 schreef kLowJow het volgende:
Ik zeg duif.
Ja, Paasvee hè.quote:
een eend of duif levend opeten?quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:59 schreef Elseetje het volgende:
Iets voor Lemmeb?[afbeelding]
(Als 'ie ooit stopt met zichzelf klonen en weer toegelaten wordt...)
Eens, maar ik vond dat waar EchtGaaf zich over opwond geen reden om zo te reageren...quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:58 schreef gelly het volgende:
Overigens moet ik Echtgaaf wel gelijk geven, een normale discussie heb ik ook al maanden niet waargenomen, het lijkt vooral een wedstrijdje "hoe kwets ik m'n tegenstander". Daar heb ik zelf ook aan meegedaan, om een punt te maken met een ban als resultaat. Ik heb eerlijk gezegd veel liever een gelovige Echtgaaf op dit forum dan de tig mongolen die niets anders dan islamofobie en godslastering tentoonstellen. Maar goed, het schijnt geen mod een hol te interesseren hoe het met POL gaat, dus waar maak ik me druk over.
die Gelly..quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:00 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Eens, maar ik vond dat waar EchtGaaf zich over opwond geen reden om zo te reageren...
Nee, een beer.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
een eend of duif levend opeten?
Ook die Islamfoben hebben stuk voor stuk het forum verlaten, uit onvrede.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:58 schreef gelly het volgende:
Overigens moet ik Echtgaaf wel gelijk geven, een normale discussie heb ik ook al maanden niet waargenomen, het lijkt vooral een wedstrijdje "hoe kwets ik m'n tegenstander". Daar heb ik zelf ook aan meegedaan, om een punt te maken met een ban als resultaat. Ik heb eerlijk gezegd veel liever een gelovige Echtgaaf op dit forum dan de tig mongolen die niets anders dan islamofobie en godslastering tentoonstellen. Maar goed, het schijnt geen mod een hol te interesseren hoe het met POL gaat, dus waar maak ik me druk over.
Druppel, emmer gok ik zo.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:00 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Eens, maar ik vond dat waar EchtGaaf zich over opwond geen reden om zo te reageren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |