Wil je een eerlijk antwoord of een antwoord die je graag wil horen? Ow ja, IK HAAT KANTOORHUMORquote:Op woensdag 4 april 2007 22:16 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
en nu zonder rare tekens.
verdorie moet ik het nu2x zeggen/![]()
ben je net te laat die is net geweestquote:
Met mijn sprankelende aanwezigheid van welgeteld een half uur! Moeten maar 's een goede biermeet houden!quote:
Een weg die niet aan de zijkant ligt..quote:
Stem:quote:
Ik weet t ik weet t, de Rode Haansteeg?quote:Op woensdag 4 april 2007 22:50 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Een weg die niet aan de zijkant ligt..
Een weg waar je een broekriem om kunt doen
Ik heb wel vaker een biermeet, maar niemand die komt. Daarom doe ik het ook altijd bij mij thuis.quote:
Yep en af en toe komt Beelz langs om al het bier op te drinken en pikken tekenen op het magneet bordquote:Op woensdag 4 april 2007 23:42 schreef navvy het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker een biermeet, maar niemand die komt. Daarom doe ik het ook altijd bij mij thuis.
Neehee!!!quote:Op woensdag 4 april 2007 23:42 schreef navvy het volgende:
[..]
Ik weet t ik weet t, de Rode Haansteeg?
Dude dan gaat je kop weer bloedenquote:Op woensdag 4 april 2007 22:40 schreef navvy het volgende:
[..]
Met mijn sprankelende aanwezigheid van welgeteld een half uur! Moeten maar 's een goede biermeet houden!
Hehehe ik teken elke keer een pik op dat bord als ik bij jou kom jaquote:Op donderdag 5 april 2007 10:30 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Yep en af en toe komt Beelz langs om al het bier op te drinken en pikken tekenen op het magneet bord
Laatste biermeet was goed: Robot Warriors gekeken en een stuk van Attack Force.
Nooit gedacht dat ik ooit eens een slechte film van segal zou zien... er werd niet in geknokt
En kunnen we weer dat vage starwars spel spelen zonder lasersquote:
Ik zou alvast een raampje openzetten als ik jou was...quote:Op donderdag 5 april 2007 19:21 schreef navvy het volgende:
Avond, bijna weekend!!!!!!! Net ff foute chili con carne gemaakt. Te pittig, te veel vlees, te veel knoflook. Just the way I like it![]()
Lelijkstadquote:Op donderdag 5 april 2007 21:22 schreef WEST het volgende:
live aus Lelystad![]()
goeienavond zwolly
vandaag weer lekker dagje gewerkt onder een lekkere zonmorgen nog 1 dag en dan lang weeekend
![]()
Succes! Heeft u wel een gereformeerde achtergrond? Of hebben ze daar ook normale scholen?quote:Op donderdag 5 april 2007 21:57 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ik zou alvast een raampje openzetten als ik jou was...
Ik heb vandaag weer eens een sollicitatie door de mail gegooid; school in Kampen. Ben benieuwd...![]()
Op bepaalde soorten Gggristelijke scholen wordt ik niet eens aangenomen..Zo kom ik regelmatig vacatures tegen met: 'we verwachten dat u de Christelijke identiteit van onze school mee wilt helpen uitdragen...'quote:Op donderdag 5 april 2007 22:44 schreef navvy het volgende:
[..]
Succes! Heeft u wel een gereformeerde achtergrond? Of hebben ze daar ook normale scholen?
ja ook mijn favoriete stad niet, maarja me broer woont erquote:
geen idee, zat vandaag weer in muggenstadquote:
Bij en rond de Aldi zit t in ieder geval nu vol met een paar mensen die kennis hebben gemaakt met mijn winkelkarretje...quote:
Ik maak het nog erger nu, ik ga m'n fiets er zo weer stallen, ga nu weer naar Amsterdam! Of je laat je fiets gewoon staan t hele weekend de volgende keer, tsssssss prettig weekend allemaal, zalig pasenquote:Op zaterdag 7 april 2007 18:38 schreef swollywood het volgende:
Vandaag een keertje hard gewerkt bij de fietsenstalling.![]()
Gisteren was de officiele heropening na de verbouwing (hele winkel/werkplaats beneden nu), dus gisteren was stond iedereen te zuipen (ik ook natuurlijk) en werd er niet gerepareerd.
Dus ik kon vandaag aan de bak![]()
Kwam navvy ook nog tegen, want die had zijn fiets in de stalling staan![]()
btw navvy: als je naar buiten loopt is rechts de schuifdeur, links een raam, niet andersom
quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:55 schreef WEST het volgende:
heuy
hele avond gezopen ben erg gesloopt.., morgen om 7:30 eruit en nu nog ff zuipen![]()
Fik is altijd gaafquote:Op maandag 9 april 2007 00:09 schreef swollywood het volgende:
Net terug uit Espelo (Nieuw-Heeten) van het paasvuur.
[afbeelding]
In de buurt van Holten wordt er altijd gestreden door de buurtschappen wie de grootste 'boake' heeft.
Dit jaar was dat dus Espelo
Ik meen iets van bijna 18 meter hoog en 13 meter in doorsnee.
Neequote:Op maandag 9 april 2007 10:27 schreef Mwanatabu het volgende:
Drei zelfs. We hebben allemaal al een paashaas op
Gisteren mijn digitale camera gesloopt bij het paasvuur (ff lens schoonmaken, *krak*, GVD!) en moet vandaag nog foto's maken voor een website, dus dan maar ff naar de BCC in Deventer aangezien er hier in Zwolle alleen maar meubelzaken, bouwmarkten, tuincentra en keukenwinkels open zijn.quote:Voorjaarsmarkt op Snipperling
DEVENTER - Het runshopping centre De Snipperling staat op tweede paasdag in het teken van een grote voorjaarsmarkt met braderie.
Op het plein staan maandag vijftig tot zestig kramen en voor de kinderen zijn er verschillende attracties, zoals een draaimolen, een treintje en een springkussen. Vrijwel alle winkels op de Snipperling zijn op deze dag open tussen 11.00 en 17.00 uur.
Bezoekers kunnen ook terecht in de net geopende woonwinkel Het Pakhuis Wonen van eigenaar Arthur Vroklage. Hij heeft een groot deel van het onderkomen, waar eerder Wagemans Wonen was gevestigd, betrokken. Gisteren opende hij de deuren van zijn nieuwe zaak.
Minder! Maarja Deventer heeft een heel erg mooie binnenstad mooier als Zwolle vind ik.quote:Op maandag 9 april 2007 11:32 schreef swollywood het volgende:
Ik ga zo maar eens Deventer onveilig maken
[..]
Gisteren mijn digitale camera gesloopt bij het paasvuur (ff lens schoonmaken, *krak*, GVD!) en moet vandaag nog foto's maken voor een website, dus dan maar ff naar de BCC in Deventer aangezien er hier in Zwolle alleen maar meubelzaken, bouwmarkten, tuincentra en keukenwinkels open zijn.
ja, dat doe je natuurlijk net als ik niet in Deventer ben hequote:Op maandag 9 april 2007 11:32 schreef swollywood het volgende:
Ik ga zo maar eens Deventer onveilig maken
[..]
Gisteren mijn digitale camera gesloopt bij het paasvuur (ff lens schoonmaken, *krak*, GVD!) en moet vandaag nog foto's maken voor een website, dus dan maar ff naar de BCC in Deventer aangezien er hier in Zwolle alleen maar meubelzaken, bouwmarkten, tuincentra en keukenwinkels open zijn.
Geen rasechte Deventenaarse hier, maar ik woon er nu wel en ik snap die rivaliteit wel een beetje hoor, heb je bij elke derby, ook bij Fc Twente-Heracles Almelo, Groningen-Heerenveen, en zelfs op amateurniveau, Sparta Nijkerk-IJsselmeervogels/Spakenburg is ook echt zo'n derby met rivaliteit en geeft toch een heel andere sfeer tijdens de wedstrijd dan ik noem maar wat Heerenveen-RKC, ik hou der wel van iigquote:Op maandag 9 april 2007 11:36 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Minder! Maarja Deventer heeft een heel erg mooie binnenstad mooier als Zwolle vind ik.
Ik ben dan ook een rasechte DeventernaarWoon nu in Zwolle.
Ik vind het zo'n onzin tussen Deventer en Zwolle dat voetbal gedoegaat nergensover.
Jij zit op dagen zoals dit waarschijnlijk in Nijkerkquote:Op maandag 9 april 2007 11:46 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, dat doe je natuurlijk net als ik niet in Deventer ben he
have fun
Jup, ik zit nu in Nijkerk, morgenmiddag paar uurtjes thuis en dan naarquote:Op maandag 9 april 2007 12:01 schreef swollywood het volgende:
[..]
Jij zit op dagen zoals dit waarschijnlijk in Nijkerk
Ach, met zo'n braderie er bij maak ik er een middagje uit van. Paar maten gebeld, die zijn hier om 1 uur en dan gaan we met 3 man naar Deventer![]()
Doe ik tenminste nog wat nuttigs op 2e paasdag
Uitbrakken bedoel je zeker!quote:
Ik heb koorts, maagkrampen, hoofdpijn.quote:Op maandag 9 april 2007 12:28 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Uitbrakken bedoel je zeker!
(ik wel in ieder geval..)
Leuk hoo', zo'n mini paasvuur bij vrienden in de tuin, maar al onze kleren en onze hele slaapkamer ruikt alsof het in brand heeft gestaan nu...
'wel lang' is het understatement van de dag.... 3,5 uur voor 3 gangen is niet grappigquote:Op maandag 9 april 2007 17:59 schreef nixxx het volgende:
'S avonds gegeten bij Pampus, lekker eten, maar het duurde wel allemaal lang, maar ik heb me best vermaakt
Jij bent ook rijk héééquote:Op maandag 9 april 2007 18:15 schreef swollywood het volgende:
Zo, weer terug van een middagje Deventer
Braderie was dikke ruk. Stuk of 50 kramen waarvan de helft met Turken met Wasmiddel en dat soort meuk. En de andere helft met kamersjakies met kutkleding.
Maar mijn hoofddoel was toch de BCC voor een nieuwe digitale camera
Een Kodak Easyshare V803 Black is het geworden
8 Megapixel, 3x optische zoom, 4x digitale zoom, 6.4 cm LCD Display
Daarna nog ff wezen kijken op de kermis in Deventer (Platvoet) en toen maar weer naar huis gereden.
quote:Op maandag 9 april 2007 18:01 schreef Sitethief het volgende:
Goed, toen was ik 21........ voelt dat anders? Nee.
Ik word noooooit volwassen zeg ik dan maar
Ijdele hoop.
Klopt..quote:
Uurtje of 19.30 uur?quote:
Ik zat er ver naast!quote:
Je bent jarig op de dag van de grote stroomstoring!quote:Op maandag 9 april 2007 18:01 schreef Sitethief het volgende:
Goed, toen was ik 21........ voelt dat anders? Nee.
Ik word noooooit volwassen zeg ik dan maar
Ijdele hoop.
Layout verneukertquote:Op maandag 9 april 2007 23:14 schreef navvy het volgende:
Ach 21 is 21, feliooooooooooooooooooooooooooooooooooooo<knip>
Is een gave!quote:
C'est vrai.quote:
C'est geen pasen meer, halleluja!!!!! Kuteieren!quote:
ik heb gewoon helemaal geen eieren gehad met pasen, geen paaseitjes, en ook geen gewone eierenquote:Op dinsdag 10 april 2007 00:25 schreef navvy het volgende:
[..]
C'est geen pasen meer, halleluja!!!!! Kuteieren!
Dat beest is gewoon geil, daar moet je gewoon een (f)linke kater op afsturen!quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:30 schreef Ps2K het volgende:
Hmmm heeft er iemand een nachtkijker en een luchtbuks met een flink vermogen te leen? Al drie dagen een of andere klote kat die midden in de nacht aan het mauwen is
Ik zal jou eens voor de kloten schietenquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:30 schreef Ps2K het volgende:
Hmmm heeft er iemand een nachtkijker en een luchtbuks met een flink vermogen te leen? Al drie dagen een of andere klote kat die midden in de nacht aan het mauwen is
Dan pas je toch je ritme aan aan die van die kat, gewoon 's nachts leven!quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:30 schreef Ps2K het volgende:
Hmm beter idee: Hoe fel is die hond van jou? En belangrijker kan hij over schuttingen klimmen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:16 schreef navvy het volgende:
[..]
Dan pas je toch je ritme aan aan die van die kat, gewoon 's nachts leven!
Nachtrust > katquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:06 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik zal jou eens voor de kloten schieten![]()
Hmm, mijn hond is een beetje gay wat katten betreft. Hebben altijd katten gehad dus hij likt ze dood enzoquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:48 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Hmm beter idee: Hoe fel is die hond van jou? En belangrijker kan hij over schuttingen klimmen?
Ik zag mijn plan om met een katapult nitraatbommen de tuin in te schieten ook niet zo zitten, ik ben nogal gesteld op mijn vingers enzo.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:33 schreef navvy het volgende:
[..]
Hmm, mijn hond is een beetje gay wat katten betreft. Hebben altijd katten gehad dus hij likt ze dood enzo![]()
En als je dan gemist hebt met de nitraatbommen dan kun je altijd je vingers richting den oud hollandschen aarsch knallenquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:49 schreef navvy het volgende:
Op zich een puik plan! Ik raap je vingers wel bij mekaar hoor, wil ik wel zien
Ik weet een geschikte autoquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:38 schreef beelz het volgende:
Nieuwe bomen kunnen temp. laten stijgen
Bwahahaha bomen zijn slecht voor het nilieu
Altijd al gezegd dat dew milieulobby dood mag vallen, nu verpesten die idioten het zelf, das nog mooier![]()
Ik zal zo ter compensatie een auto in de hens zetten
Die rottweiler van mij ook, ligt samen met de kat in de mand.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:33 schreef navvy het volgende:
[..]
Hmm, mijn hond is een beetje gay wat katten betreft. Hebben altijd katten gehad dus hij likt ze dood enzo![]()
Ik vergeef het je hoor.quote:Op maandag 9 april 2007 11:36 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Minder! Maarja Deventer heeft een heel erg mooie binnenstad mooier als Zwolle vind ik.
Ik ben dan ook een rasechte DeventernaarWoon nu in Zwolle.
Ik vind het zo'n onzin tussen Deventer en Zwolle dat voetbal gedoegaat nergensover.
Nog gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:12 schreef Sitethief het volgende:
Iedereen bedankt voor de felicitaties.
Ouders hebben 3 honden en twee katten:quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:06 schreef swollywood het volgende:
[..]
Die rottweiler van mij ook, ligt samen met de kat in de mand.
Maar als je hem buiten loslaat en "poesjes" roept gaat ie er wel achteraan, maar als zo'n kat blijft staan dan vind ie het niet leuk meer
Luie student, beetje uitslapen van mijn belasting centen?quote:
gefeliciteerdquote:Op woensdag 11 april 2007 14:40 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Zow mijn jaarcontract is omgezet naar een contract voor onbepaalde tijd!
Arbeider!quote:Op woensdag 11 april 2007 14:40 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Luie student, beetje uitslapen van mijn belasting centen?
Zow mijn jaarcontract is omgezet naar een contract voor onbepaalde tijd!
Krampenquote:Op woensdag 11 april 2007 16:32 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Arbeider!![]()
Mooi trouwens voor je.
Ben ook druk op zoek naar werk al, misschien wat in Kampen dus, maar nog niets van gehoord...![]()
Dank! Maandag meteen naar de hypotheekboer om eens te kijken of een huis kopen een optie is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |