Knie verdraaid gisterenquote:Op zondag 1 april 2007 18:04 schreef beelz het volgende:
Yarrrr! Piratenfeest gister was goed, veel tuig verkleed als piraat. Worstelen gister ook goed, jammer dat mijn schouder uit de kom ging...
Hehehe wanneer? Op dat feest liep je nog normaal volgens mij.quote:
niks is zo klote om een bal tegen je kloten aan te krijgenquote:
Voorpremiere Pathe te Grunn' vanmorgen.. Komt volgens mij a.s donderdag pas uit...quote:Op zondag 1 april 2007 21:08 schreef navvy het volgende:
Nooit van gehoord, heb je die gehuurd of op tv gezien net?
Geilquote:Op zondag 1 april 2007 21:08 schreef WEST het volgende:
[..]
niks is zo klote om een bal tegen je kloten aan te krijgendat overkwam mij gister
![]()
Ik houd 'm in de gaten! Rustig in de straat he?quote:Op zondag 1 april 2007 21:09 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Voorpremiere Pathe te Grunn' vanmorgen.. Komt volgens mij a.s donderdag pas uit...(maar vast wel downloadbaar)
Yupquote:Op zondag 1 april 2007 22:04 schreef navvy het volgende:
[..]
Ik houd 'm in de gaten! Rustig in de straat he?
Ik merkte het vanochtend pas. Moet wel tijdens worstelen gebeurt zijn, ik geloof niet dat ik vage dingen op het feest heb gedaanquote:Op zondag 1 april 2007 20:50 schreef beelz het volgende:
[..]
Hehehe wanneer? Op dat feest liep je nog normaal volgens mij.
Klein tikje tegen je zak is al ongemakkelijkquote:
Hot fuzz moet goed zijn, ik heb er een klein stukje van op top gear gezien. even naar de piratenbaai om te kijken of er een torrentje is.quote:Op zondag 1 april 2007 20:58 schreef descendent1 het volgende:
Heeft iemand al de film Hot Fuzz gezien?? (zelfde maker als Shawn of the dead) Ik kan m iedereen aanraden die van bloederige doch hilarische moorden houdt en een flinke dosis absurdistische humor...
(ik heb me bescheurd in ieder geval...)
quote:WoutoR: Urine and Vomit says:
hoe zorg ik dat al die kleine bestanden 1 film word
-=[Ps2K]=- | says:
?
-=[Ps2K]=- | says:
zijn ze gerarred?
WoutoR: Urine and Vomit says:
pak 'em beet 50 files van 14.5 mb
-=[Ps2K]=- | says:
unrarren
en dan
-=[Ps2K]=- | says:
hebj e de film
jezus
moet ik dan de film in 50 stukken gaan bekijken?
-=[Ps2K]=- | says:
dude...
-=[Ps2K]=- | says:
open de eerste en pak hem uit, delete rar files en klaar
christus wtf moet ik dan met de overige 49 files
-=[Ps2K]=- | says:
ook deleten na uitpakken
hoe moet ik die dingen samenvoegen
-=[Ps2K]=- | says:
nooit een film gedwonload?
maar nu weet ik nogsteeds niet of ik alles moet samenvoegen
-=[Ps2K]=- | says:
auw christus je maakt mijn hoofd zeer doen
quote:
Goed idee, de afwas is hier al half gedaanquote:Op zondag 1 april 2007 23:22 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
![]()
Zo, nu slapen, morgen beginnen bij nieuwe baanMisschien zit ik wel bij Mwana in de trein
![]()
Nee, ben net wakkerquote:Op maandag 2 april 2007 13:23 schreef Ps2K het volgende:
Hmm iedereen aan het werk?
Precies op tijd om de rest v/d afwas bij mij te doenquote:
Arbeiders!quote:Op maandag 2 april 2007 13:23 schreef Ps2K het volgende:
Lui studerend tuigquote:
quote:
Nee het was mooi weer dus heb de goede fiets weer uit de schuur gehaald en ben met mevrouw beelz naar Kmpen gefietst om daar te eten bij Subwayquote:Op maandag 2 april 2007 13:23 schreef Ps2K het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 2 april 2007 17:53 schreef WEST het volgende:
ik heb weer werkbij bos beton in meppel
het bedrijf ligt lekker vooraan in meppel dus das maar 10 km fietsen
maar eerst vanmorgen naar manpower, toen naar dat bedrijf en toen weer naar manpower daar moesten ze wachten vervolgens ff de stad in en weer daarna naar manpower maar dat hadden ze nog niet klaar. afijn ik heb vandaag weer wat afgefietst zo'n 30 km rij ik in 1,5 week zo 160 km![]()
Kut dat je vrij bent? Hmm ruilen met mij? Ik mag het het hele paasweekend werken inclusief 2e paasdag.quote:Op maandag 2 april 2007 18:25 schreef navvy het volgende:
Goeiemiddag, allejezus wat een kutdag zeg. Maandag werken na een terrasdate van 2 dagen is niet fijn. Wel kut dat ik morgen vrij ben
Ik hoorde vrijdag dat ik hemelvaartsdag, koninginnedag en 2 pinksterdag moet werken. Geen idee wat dat voor feesten zijn eigenlijk maar zal wel, betaalt dubbel dus mij hoor je niet klagenquote:Op maandag 2 april 2007 18:28 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Kut dat je vrij bent? Hmm ruilen met mij? Ik mag het het hele paasweekend werken inclusief 2e paasdag.![]()
Mijn overuren gaan nogal vaag. Naja heb er genoeg gemaakt om een maandje vakantie te nemen als het nodig isquote:Op maandag 2 april 2007 19:29 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik hoorde vrijdag dat ik hemelvaartsdag, koninginnedag en 2 pinksterdag moet werken. Geen idee wat dat voor feesten zijn eigenlijk maar zal wel, betaalt dubbel dus mij hoor je niet klagen
Koninginnedag weet ik wel wat we dan vieren en daar mis ik niets aan.
en vervolgens ook gewoon weer door worstelen he...quote:Op zondag 1 april 2007 18:04 schreef beelz het volgende:
Worstelen gister ook goed, jammer dat mijn schouder uit de kom ging...
in eerste instantie maar voor een aantal dagen, als het druk wordt dan kan het nog wel een paar week duren. Ik weet dat het tijdelijk is, maar alles beter dan thuis zitten.quote:Op maandag 2 april 2007 18:17 schreef swollywood het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Voor langere tijd of maar voor 1,5 week?
Hemelvaartsdag stijgt jezus naar de hemel (KLM vlucht 1788quote:Op maandag 2 april 2007 19:29 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik hoorde vrijdag dat ik hemelvaartsdag, koninginnedag en 2 pinksterdag moet werken. Geen idee wat dat voor feesten zijn eigenlijk maar zal wel, betaalt dubbel dus mij hoor je niet klagen
Koninginnedag weet ik wel wat we dan vieren en daar mis ik niets aan.
Met wie had je nu eigelijk een date dan??quote:Op maandag 2 april 2007 18:25 schreef navvy het volgende:
Goeiemiddag, allejezus wat een kutdag zeg. Maandag werken na een terrasdate van 2 dagen is niet fijn. Wel kut dat ik morgen vrij ben
Wat ben jij nieuwsgierig buurman!! Het was met een dame (verrassend he). Gewoon gedate, rose gedronken bij het Engelse Werk, vervolgens in de binnenstad, geijkte geneuzel dus.quote:Op maandag 2 april 2007 21:19 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Met wie had je nu eigelijk een date dan??![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 21:52 schreef navvy het volgende:
[..]
Wat ben jij nieuwsgierig buurman!! Het was met een dame (verrassend he). Gewoon gedate, rose gedronken bij het Engelse Werk, vervolgens in de binnenstad, geijkte geneuzel dus.
Nee joh, ik zoek alleen een nieuwe moeder voor mijn kids, geen liefde tsssssssss. Wat denk jij raar!quote:
Volgens mij he, voilgens mij -ik weet het niet helemaal zeker-, moet je dat effe nakijken, want dat klopt toch echt niet helemaal misschien eventueel denk ik.quote:Op maandag 2 april 2007 20:50 schreef WEST het volgende:
[..]
Hemelvaartsdag stijgt jezus naar de hemel (KLM vlucht 1788) met pinksteren staat dat vliegtuig in brand. Koninginnedag wordt juliana herdacht met pasen denken we dat jezus uit de crematie oven is gestapt
![]()
Wel een grappige dag, zo kreeg ik ooit op goede vrijdag, destijds 2 april geoof ik wat met mijn lieftallige ex. Ergens ging er iets fout, misschien waren ze in de war: had het zwarte vrijdag moeten zijn en goede zaterdag, who knows! Maar feli Sylvana!!!quote:Op maandag 2 april 2007 22:18 schreef Sylvana het volgende:
hier barst het wel van de liefdewel makkelijk te onthouden ook, op 1 april wat met elkaar krijgen
![]()
en nee, het is geen 1-april grap
Och meid, jij ook nog steeds verliefd? Ondanks samen wonen met...........hoe heet ie ook alweer?quote:Op maandag 2 april 2007 22:23 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Volgens mij he, voilgens mij -ik weet het niet helemaal zeker-, moet je dat effe nakijken, want dat klopt toch echt niet helemaal misschien eventueel denk ik.
En verder: hebben jullie allemaal last van lentekriebels![]()
thnxquote:Op maandag 2 april 2007 22:24 schreef navvy het volgende:
[..]
Wel een grappige dag, zo kreeg ik ooit op goede vrijdag, destijds 2 april geoof ik wat met mijn lieftallige ex. Ergens ging er iets fout, misschien waren ze in de war: had het zwarte vrijdag moeten zijn en goede zaterdag, who knows! Maar feli Sylvana!!!
Ik?quote:Op maandag 2 april 2007 22:25 schreef navvy het volgende:
[..]
Och meid, jij ook nog steeds verliefd? Ondanks samen wonen met...........hoe heet ie ook alweer?
quote:Op maandag 2 april 2007 22:51 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Ik?Nee ik had het over 'jullie'. Ik kan me niet herinneren dat ik mezelf verliefd genoemd heb.
Ja, hoe heet ie ook alweer? Wel over een week of 3, 5 jaren tezamen
Geen gekke datum hier..
nou dat valt ook wel mee hoorquote:
Die tijd heb ik al gehad! hehehe ff niet lullig doen Nav...........Van Harte alvastquote:Op maandag 2 april 2007 22:51 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Ik?Nee ik had het over 'jullie'. Ik kan me niet herinneren dat ik mezelf verliefd genoemd heb.
Ja, hoe heet ie ook alweer? Wel over een week of 3, 5 jaren tezamen
Geen gekke datum hier..
Nou doe je echt eng! Heb je over hun vinger heen gepist?quote:Op maandag 2 april 2007 23:50 schreef Sitethief het volgende:
Ow, en sinds zaterdag heet ik Goldfinger bij sommige van mijn maten![]()
.
Nee, niemand durft tegen mij op te atten met Goldstrikequote:Op maandag 2 april 2007 23:59 schreef navvy het volgende:
[..]
Nou doe je echt eng! Heb je over hun vinger heen gepist?
Atten met Goldstrike is een gave, been there, done that. best coolquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:01 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Nee, niemand durft tegen mij op te atten met Goldstrike.
En met goede vrijdag vieren we dat er een jood is gestorven. Ik vind dat we maar rare feesten vieren hierquote:Op maandag 2 april 2007 20:50 schreef WEST het volgende:
[..]
Hemelvaartsdag stijgt jezus naar de hemel (KLM vlucht 1788) met pinksteren staat dat vliegtuig in brand. Koninginnedag wordt juliana herdacht met pasen denken we dat jezus uit de crematie oven is gestapt
![]()
Vandaar dat het 5 mei altijd zo een massaal feest is in Nederland...quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:42 schreef beelz het volgende:
[..]
En met goede vrijdag vieren we dat er een jood is gestorven. Ik vind dat we maar rare feesten vieren hier
Ik kon een glimlach niet onderdrukken. Alleen nu maar eens in de 5 jaar vrij op die dag. Bloody shame.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:51 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Vandaar dat het 5 mei altijd zo een massaal feest is in Nederland...![]()
(garpje hoor...)![]()
en weg was je avondje wrestlemania kijkenquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:23 schreef Ps2K het volgende:
Tering lijers... zo denk je om 17:00 naar huis te vertrekken en van het een op het andere moment moet je standby staan
Zeg ze dat beelz wel ff met ze komt praten als je niet weg magquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:23 schreef Ps2K het volgende:
Tering lijers... zo denk je om 17:00 naar huis te vertrekken en van het een op het andere moment moet je standby staan
die smiley doet me altijd denken aan Johnny Bravo....quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:27 schreef beelz het volgende:
[..]
Zeg ze dat beelz wel ff met ze komt praten als je niet weg mag
Vrij op zaterdag is: heb je de kids dit weekend of is dat volgend weekend? Alles goed buur?quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:02 schreef annoylikethewind het volgende:
Johnny Brave! Oude tijden..Vroeger....![]()
5 mei! Is op zaterag dit jaar, dus je hebt toch wel vrij Navvy!
ik zou eigenlijk tot 16:30 moeten werken maar om 16:10 zat ik al op de fietsquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:23 schreef Ps2K het volgende:
Zaagmanssssssssssss sterffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:26 schreef swollywood het volgende:
Navvy heeft vast al weer zin in morgen met meneer Zaagmans
Zaag hier de week doormidden
Bij Achmea gezapig, ik kijk nu al weer uit naar morgen!!!! En jij weer werkend, bevalt 't?quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:13 schreef annoylikethewind het volgende:
Kun je toch lekker met de kids het bevrijdingsfestival onveilig maken![]()
Prima. Werkend persoon nu weer he, dus met hoop op zegen (of eigenlijk met hoop op het loon) werk ik een slag in de rondte. Hoe ist bij Achmea?
wat een ontdekking he?quote:
De 35e pas...quote:
mogguhquote:
waar gaat ie over?quote:Op woensdag 4 april 2007 09:54 schreef descendent1 het volgende:
Des gaat zo maar es weer een paar archieven doorspitten...(die scriptie moet toch echt eens een keer af binnenkort)
![]()
Jeugd(problemen) en jeugdbeleid in Zwolle na WO II (ik wil aantonen dat de verantwoordelijkheden voor gedragingen van de mens (mn jeugdigen) vanaf de jaren 60-70 steeds meer buiten hen om werden gelegd (vooral bij de samenleving)...quote:
neequote:Op woensdag 4 april 2007 19:17 schreef KopieerMachine het volgende:
jow.
Nog knappe chicks hiero op Fok uit Zwolle?![]()
Ja hoi.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:17 schreef KopieerMachine het volgende:
jow.
Nog knappe chicks hiero op Fok uit Zwolle?![]()
Hoe romantisch.quote:
Weet ik.quote:
Ik heb je voegetoegdquote:Op woensdag 4 april 2007 19:35 schreef Misstique het volgende:
Probeer dan iig mn nick goed te schrijven!.
Snap het dan! Dat is zijn koosnaampje voor jou.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:35 schreef Misstique het volgende:
Probeer dan iig mn nick goed te schrijven!.
quote:Op woensdag 4 april 2007 19:38 schreef navvy het volgende:
[..]
Snap het dan! Dat is zijn koosnaampje voor jou.
Ik ontzorg, zelfs buiten werktijd!quote:
Hier ook wenig gedaan...helaas. Huurt mijn werkgever zo'n beetje met spoed speciaal opgeleide mensen in enzo, kom ik er, kan ik nog geen stempeltje zetten zonder het te moeten lenen omdat het materiaal er niet is...quote:Op woensdag 4 april 2007 19:08 schreef beelz het volgende:
Zwolle
Nou vandaag was weer een enerverende dag op het werk.... Beetje hele dag niets doen en roken. Tis net alsof ik weer in de IT werk
Eej smatjequote:Op woensdag 4 april 2007 20:09 schreef annoylikethewind het volgende:Navvy, je bent op dreef!
Er zijn niet zoveel dames hier Kopieermachine.
O wacht, wat was ik ook alweer? Maar ik ben geen 'knappe chick' (ik weiger sowieso chick genoemd te worden)
Leukkkkkkkkkkkkkkkkkkk ik kom ik kom ik kom, wie nog meerrrrrrrrrrrrrrr?quote:
IKquote:Op woensdag 4 april 2007 20:42 schreef navvy het volgende:
[..]
Leukkkkkkkkkkkkkkkkkkk ik kom ik kom ik kom, wie nog meerrrrrrrrrrrrrrr?
Negers!quote:
Ik heb wel alvast een glas voor jequote:Op woensdag 4 april 2007 21:44 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Negers!![]()
Ik kom ook wel op de meet hoor; mits de drank gesubsidieerd wordt natuurlijk..
de wat weg ?quote:Op woensdag 4 april 2007 22:07 schreef navvy het volgende:
[..]
Ik heb wel alvast een glas voor jeHoe ist buur? Alles flex aan de M@#$%lweg? Waar de mannen nog echte mannen zijn!
en nu zonder rare tekens.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:13 schreef navvy het volgende:
De M@#$%lweg tuuk, duh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |