Volgens mij kunnen de meeste mensen vandaag nog de week doormidden zagen. In verband met Goede Vrijdag enzoquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:57 schreef Angelotus het volgende:
Neeeee, niet sluiten! Dat mag morgen pas! Want ik vergat erbij te vertellen dat je een foto van jezelf de week doormidden zagend hier moet plaatsen! Leuk joh!
Da's heel scherp van je remlof! Heeeeel scherp! Je mag het voor deze keer dan ook vandaag doen! Dus maak je 'zagende foto' en plaats 'm hier.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen de meeste mensen vandaag nog de week doormidden zagen. In verband met Goede Vrijdag enzo
Ik snap hem nietquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:27 schreef KritischeMassa het volgende:
ik heb onze receptioniste een keer om woensdag 11:59 gebeld
ik "hoi carmen, met mij, er loopt een klant van me door het pand maar ik kan hem niet vinden wil jij hem even omroepen
zij "tuurlijk voor jou altijd hoe heet hij?"
ik "mijnheer zaagmans"
dus om 12:00 uur precies door het hele pand, "mijnheer zaagmans, toestel 180"bwahahaha
ja je moet wat...
wat schrijf je, ik ben hardlezendquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:09 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
hij is namelijk helemaal niet garpig.
HEUL NIET, HOOR JE DAT?
Ja mijnheer.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:09 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
hij is namelijk helemaal niet garpig.
HEUL NIET, HOOR JE DAT?
Ja je doet het leuk hoor! Stickertje voor jou!quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:10 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja je doet het leuk hoor! Stickertje voor jou!
quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:12 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
ik snap hem wel
Klap met de meetlat kan je krijgen, verwend rotkindquote:
ooh een klap met de meetlat kon ik dat ook kiezenquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:13 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Klap met de meetlat kan je krijgen, verwend rotkind![]()
Stickertje staat hoger in de hierarchie trouwens hoor
wat schrijft die gozer nou? ik kan het zo slecht lezen, ellendig die hardlezendheidquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:15 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
EN EEN GROTE BEK OOK NOG??!?!
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |