Vandaar dat het 5 mei altijd zo een massaal feest is in Nederland...quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:42 schreef beelz het volgende:
[..]
En met goede vrijdag vieren we dat er een jood is gestorven. Ik vind dat we maar rare feesten vieren hier
Ik kon een glimlach niet onderdrukken. Alleen nu maar eens in de 5 jaar vrij op die dag. Bloody shame.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:51 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Vandaar dat het 5 mei altijd zo een massaal feest is in Nederland...![]()
(garpje hoor...)![]()
en weg was je avondje wrestlemania kijkenquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:23 schreef Ps2K het volgende:
Tering lijers... zo denk je om 17:00 naar huis te vertrekken en van het een op het andere moment moet je standby staan
Zeg ze dat beelz wel ff met ze komt praten als je niet weg magquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:23 schreef Ps2K het volgende:
Tering lijers... zo denk je om 17:00 naar huis te vertrekken en van het een op het andere moment moet je standby staan
die smiley doet me altijd denken aan Johnny Bravo....quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:27 schreef beelz het volgende:
[..]
Zeg ze dat beelz wel ff met ze komt praten als je niet weg mag
Vrij op zaterdag is: heb je de kids dit weekend of is dat volgend weekend? Alles goed buur?quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:02 schreef annoylikethewind het volgende:
Johnny Brave! Oude tijden..Vroeger....![]()
5 mei! Is op zaterag dit jaar, dus je hebt toch wel vrij Navvy!
ik zou eigenlijk tot 16:30 moeten werken maar om 16:10 zat ik al op de fietsquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:23 schreef Ps2K het volgende:
Zaagmanssssssssssss sterffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:26 schreef swollywood het volgende:
Navvy heeft vast al weer zin in morgen met meneer Zaagmans
Zaag hier de week doormidden
Bij Achmea gezapig, ik kijk nu al weer uit naar morgen!!!! En jij weer werkend, bevalt 't?quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:13 schreef annoylikethewind het volgende:
Kun je toch lekker met de kids het bevrijdingsfestival onveilig maken![]()
Prima. Werkend persoon nu weer he, dus met hoop op zegen (of eigenlijk met hoop op het loon) werk ik een slag in de rondte. Hoe ist bij Achmea?
wat een ontdekking he?quote:
De 35e pas...quote:
mogguhquote:
waar gaat ie over?quote:Op woensdag 4 april 2007 09:54 schreef descendent1 het volgende:
Des gaat zo maar es weer een paar archieven doorspitten...(die scriptie moet toch echt eens een keer af binnenkort)
![]()
Jeugd(problemen) en jeugdbeleid in Zwolle na WO II (ik wil aantonen dat de verantwoordelijkheden voor gedragingen van de mens (mn jeugdigen) vanaf de jaren 60-70 steeds meer buiten hen om werden gelegd (vooral bij de samenleving)...quote:
neequote:Op woensdag 4 april 2007 19:17 schreef KopieerMachine het volgende:
jow.
Nog knappe chicks hiero op Fok uit Zwolle?![]()
Ja hoi.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:17 schreef KopieerMachine het volgende:
jow.
Nog knappe chicks hiero op Fok uit Zwolle?![]()
Hoe romantisch.quote:
Weet ik.quote:
Ik heb je voegetoegdquote:Op woensdag 4 april 2007 19:35 schreef Misstique het volgende:
Probeer dan iig mn nick goed te schrijven!.
Snap het dan! Dat is zijn koosnaampje voor jou.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:35 schreef Misstique het volgende:
Probeer dan iig mn nick goed te schrijven!.
quote:Op woensdag 4 april 2007 19:38 schreef navvy het volgende:
[..]
Snap het dan! Dat is zijn koosnaampje voor jou.
Ik ontzorg, zelfs buiten werktijd!quote:
Hier ook wenig gedaan...helaas. Huurt mijn werkgever zo'n beetje met spoed speciaal opgeleide mensen in enzo, kom ik er, kan ik nog geen stempeltje zetten zonder het te moeten lenen omdat het materiaal er niet is...quote:Op woensdag 4 april 2007 19:08 schreef beelz het volgende:
Zwolle
Nou vandaag was weer een enerverende dag op het werk.... Beetje hele dag niets doen en roken. Tis net alsof ik weer in de IT werk
Eej smatjequote:Op woensdag 4 april 2007 20:09 schreef annoylikethewind het volgende:Navvy, je bent op dreef!
Er zijn niet zoveel dames hier Kopieermachine.
O wacht, wat was ik ook alweer? Maar ik ben geen 'knappe chick' (ik weiger sowieso chick genoemd te worden)
Leukkkkkkkkkkkkkkkkkkk ik kom ik kom ik kom, wie nog meerrrrrrrrrrrrrrr?quote:
IKquote:Op woensdag 4 april 2007 20:42 schreef navvy het volgende:
[..]
Leukkkkkkkkkkkkkkkkkkk ik kom ik kom ik kom, wie nog meerrrrrrrrrrrrrrr?
Negers!quote:
Ik heb wel alvast een glas voor jequote:Op woensdag 4 april 2007 21:44 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Negers!![]()
Ik kom ook wel op de meet hoor; mits de drank gesubsidieerd wordt natuurlijk..
de wat weg ?quote:Op woensdag 4 april 2007 22:07 schreef navvy het volgende:
[..]
Ik heb wel alvast een glas voor jeHoe ist buur? Alles flex aan de M@#$%lweg? Waar de mannen nog echte mannen zijn!
en nu zonder rare tekens.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:13 schreef navvy het volgende:
De M@#$%lweg tuuk, duh!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |