'wel lang' is het understatement van de dag.... 3,5 uur voor 3 gangen is niet grappigquote:Op maandag 9 april 2007 17:59 schreef nixxx het volgende:
'S avonds gegeten bij Pampus, lekker eten, maar het duurde wel allemaal lang, maar ik heb me best vermaakt
Jij bent ook rijk héééquote:Op maandag 9 april 2007 18:15 schreef swollywood het volgende:
Zo, weer terug van een middagje Deventer
Braderie was dikke ruk. Stuk of 50 kramen waarvan de helft met Turken met Wasmiddel en dat soort meuk. En de andere helft met kamersjakies met kutkleding.
Maar mijn hoofddoel was toch de BCC voor een nieuwe digitale camera
Een Kodak Easyshare V803 Black is het geworden
8 Megapixel, 3x optische zoom, 4x digitale zoom, 6.4 cm LCD Display
Daarna nog ff wezen kijken op de kermis in Deventer (Platvoet) en toen maar weer naar huis gereden.
quote:Op maandag 9 april 2007 18:01 schreef Sitethief het volgende:
Goed, toen was ik 21........ voelt dat anders? Nee.
Ik word noooooit volwassen zeg ik dan maar
Ijdele hoop.
Klopt..quote:
Uurtje of 19.30 uur?quote:
Ik zat er ver naast!quote:
Je bent jarig op de dag van de grote stroomstoring!quote:Op maandag 9 april 2007 18:01 schreef Sitethief het volgende:
Goed, toen was ik 21........ voelt dat anders? Nee.
Ik word noooooit volwassen zeg ik dan maar
Ijdele hoop.
Layout verneukertquote:Op maandag 9 april 2007 23:14 schreef navvy het volgende:
Ach 21 is 21, feliooooooooooooooooooooooooooooooooooooo<knip>
Is een gave!quote:
C'est vrai.quote:
C'est geen pasen meer, halleluja!!!!! Kuteieren!quote:
ik heb gewoon helemaal geen eieren gehad met pasen, geen paaseitjes, en ook geen gewone eierenquote:Op dinsdag 10 april 2007 00:25 schreef navvy het volgende:
[..]
C'est geen pasen meer, halleluja!!!!! Kuteieren!
Dat beest is gewoon geil, daar moet je gewoon een (f)linke kater op afsturen!quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:30 schreef Ps2K het volgende:
Hmmm heeft er iemand een nachtkijker en een luchtbuks met een flink vermogen te leen? Al drie dagen een of andere klote kat die midden in de nacht aan het mauwen is
Ik zal jou eens voor de kloten schietenquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:30 schreef Ps2K het volgende:
Hmmm heeft er iemand een nachtkijker en een luchtbuks met een flink vermogen te leen? Al drie dagen een of andere klote kat die midden in de nacht aan het mauwen is
Dan pas je toch je ritme aan aan die van die kat, gewoon 's nachts leven!quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:30 schreef Ps2K het volgende:
Hmm beter idee: Hoe fel is die hond van jou? En belangrijker kan hij over schuttingen klimmen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:16 schreef navvy het volgende:
[..]
Dan pas je toch je ritme aan aan die van die kat, gewoon 's nachts leven!
Nachtrust > katquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:06 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik zal jou eens voor de kloten schieten![]()
Hmm, mijn hond is een beetje gay wat katten betreft. Hebben altijd katten gehad dus hij likt ze dood enzoquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:48 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Hmm beter idee: Hoe fel is die hond van jou? En belangrijker kan hij over schuttingen klimmen?
Ik zag mijn plan om met een katapult nitraatbommen de tuin in te schieten ook niet zo zitten, ik ben nogal gesteld op mijn vingers enzo.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:33 schreef navvy het volgende:
[..]
Hmm, mijn hond is een beetje gay wat katten betreft. Hebben altijd katten gehad dus hij likt ze dood enzo![]()
En als je dan gemist hebt met de nitraatbommen dan kun je altijd je vingers richting den oud hollandschen aarsch knallenquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:49 schreef navvy het volgende:
Op zich een puik plan! Ik raap je vingers wel bij mekaar hoor, wil ik wel zien
Ik weet een geschikte autoquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:38 schreef beelz het volgende:
Nieuwe bomen kunnen temp. laten stijgen
Bwahahaha bomen zijn slecht voor het nilieu
Altijd al gezegd dat dew milieulobby dood mag vallen, nu verpesten die idioten het zelf, das nog mooier![]()
Ik zal zo ter compensatie een auto in de hens zetten
Die rottweiler van mij ook, ligt samen met de kat in de mand.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:33 schreef navvy het volgende:
[..]
Hmm, mijn hond is een beetje gay wat katten betreft. Hebben altijd katten gehad dus hij likt ze dood enzo![]()
Ik vergeef het je hoor.quote:Op maandag 9 april 2007 11:36 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Minder! Maarja Deventer heeft een heel erg mooie binnenstad mooier als Zwolle vind ik.
Ik ben dan ook een rasechte DeventernaarWoon nu in Zwolle.
Ik vind het zo'n onzin tussen Deventer en Zwolle dat voetbal gedoegaat nergensover.
Nog gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:12 schreef Sitethief het volgende:
Iedereen bedankt voor de felicitaties.
Ouders hebben 3 honden en twee katten:quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:06 schreef swollywood het volgende:
[..]
Die rottweiler van mij ook, ligt samen met de kat in de mand.
Maar als je hem buiten loslaat en "poesjes" roept gaat ie er wel achteraan, maar als zo'n kat blijft staan dan vind ie het niet leuk meer
Luie student, beetje uitslapen van mijn belasting centen?quote:
gefeliciteerdquote:Op woensdag 11 april 2007 14:40 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Zow mijn jaarcontract is omgezet naar een contract voor onbepaalde tijd!
Arbeider!quote:Op woensdag 11 april 2007 14:40 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Luie student, beetje uitslapen van mijn belasting centen?
Zow mijn jaarcontract is omgezet naar een contract voor onbepaalde tijd!
Krampenquote:Op woensdag 11 april 2007 16:32 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Arbeider!![]()
Mooi trouwens voor je.
Ben ook druk op zoek naar werk al, misschien wat in Kampen dus, maar nog niets van gehoord...![]()
Dank! Maandag meteen naar de hypotheekboer om eens te kijken of een huis kopen een optie is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |