wat jumpenquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:21 schreef tong80 het volgende:
Als ik 30 jaar geleden zou jumpen zouden ze me voor gek verklaren.
Zeg nou zelf, dat is toch geen gezicht ?![]()
nee, geen gezicht, kansloos.. elke keer als ik het zie beginnen mijn handen te jeukenquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:21 schreef tong80 het volgende:
Als ik 30 jaar geleden zou jumpen zouden ze me voor gek verklaren.
Zeg nou zelf, dat is toch geen gezicht ?![]()
Tomos met verhoogd stuur.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:36 schreef Ole het volgende:
Was jij een Kreidler type tong?
Ohw ja, die waren er ook nogquote:
Heeft niks met "gabb0rs" te maken.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:39 schreef ne0n het volgende:ze houden het zelfs niet één minuut vol..
niet dat ik het beter kan want kben geen gabb0r
Net zo stompzinnig.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:40 schreef Adelante het volgende:
De vorige generatie deed hakkuh, was dat dan wel cool?
idd, headbangen ftw!quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:33 schreef rubbereend het volgende:
jumpen is kansloos!
wishfull thinkingquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net zo stompzinnig.
Als puber hoor je met zware shag cool aan de bar te hangen zodat meisjes denken : 'Wat een mysterieuze vent met z'n zwart leren jas, die hoeft zijn best niet te doen om meisjes te krijgen, even vlak bij hem gaan staan, misschien krijgen we oogcontact, die rare Kangoeroes op de dansvloer zien me niet eens staan.'
Zo deed ik het altijdquote:
een fok power posterquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En zie wat er van je terecht is gekomen![]()
Toen ik jouw leeftijd had was ik met een chickie aan het neuken ipv op Fok tegen oude mannen te praten.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En zie wat er van je terecht is gekomen![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen ik jouw leeftijd had was ik met een chickie aan het neuken ipv op Fok tegen oude mannen te praten.
1-0 voor de ouwe manquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen ik jouw leeftijd had was ik met een chickie aan het neuken ipv op Fok tegen oude mannen te praten.
Vroeger kwam behendigheid in pil of poedervormquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:59 schreef LSS het volgende:
Ik vind het wel grappig om te zien. 10 jaar terug was hakken heel erg in, dat was een stuk debieler, hier is nog wel enige behendigheid voor nodig lijkt mij.
Yep, ik vind het er wel knap uitzien eigenlijk. Beter dan dat hakken in ieder geval.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:59 schreef LSS het volgende:
Ik vind het wel grappig om te zien. 10 jaar terug was hakken heel erg in, dat was een stuk debieler, hier is nog wel enige behendigheid voor nodig lijkt mij.
dit is gewoon een dansje wat dansmariekes verzonnen kunnen hebbenquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:59 schreef LSS het volgende:
Silly Walksquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:08 schreef tong80 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=IqhlQfXUk7w
Ze hebben het gejat
haha te vetquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
ook als je het wel kan is het verschikkelijk, en persoonlijk zou ik me dan gewoon schamen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:19 schreef Justin8 het volgende:
Als je het een beetje kan heeft het nog wel wat, maar anders is het echt lelijk!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |