Tip: kijk maar bij mijn vrienden. Dan heb je al wat dames gevonden.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:02 schreef YPPY het volgende:
Ik heb hyves ontdekt en ben jullie nu aan het zoeken. Grappig iets.
psst, ik ben dan geen lid hier (maar goed ook) en kom hier heel af en toe een opmerking plaatsen, maar ook ik heb hyvesquote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:14 schreef Fannetje het volgende:
Zo, ik heb YPPY, Liejannuh, teigan, octopussy en freecell gevonden
Jij wilt gewoon allemaal dikke dames in je hyves!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
psst, ik ben dan geen lid hier (maar goed ook) en kom hier heel af en toe een opmerking plaatsen, maar ook ik heb hyves
Gewicht is helemaal niet zo belangrijk, als jij spinning lekker vindt, dan moet je het vooral veel doen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:23 schreef carpediem23 het volgende:
Oh Oh oh mede fokkers dat Spinning is verslavend aan het worden. Heb me alleen nog niet gewogen, hoop dat er iets van de 84 (dat was het vorige maand)af is.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:14 schreef teigan het volgende:
btw, dames, als jullie bij mijn vrienden kijken, kun je omearos ook nog terugvinden
Voor optimel moet je toch altijd reserveren?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:29 schreef Liejannuh het volgende:
Yppy, ga jij nog mee morgen naar de sauna? En heb je dan misschien optimel bonnetjes?
En Isa, heb jij nog optimel bonnetjes?
Octo gaat zo nog even zoeken.
Ik had net octo aan de telefoon en ik heb een auto, dus vervoer vanaf Delft naar de sauna is het probleem niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Voor optimel moet je toch altijd reserveren?
En kunnen we een andere sauna kiezen? Ik ben morgen van 10 tot 13 onderweg wil ik en langs delft en naar ridderkerk met OV. Daarbij is het een kwartier lopen van dichtstbijzijnde halte tot sauna. En ik moet 's avonds voor 20:00 terug zijn omdat ik een feestje heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |