Tip: kijk maar bij mijn vrienden. Dan heb je al wat dames gevonden.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:02 schreef YPPY het volgende:
Ik heb hyves ontdekt en ben jullie nu aan het zoeken. Grappig iets.
psst, ik ben dan geen lid hier (maar goed ook) en kom hier heel af en toe een opmerking plaatsen, maar ook ik heb hyvesquote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:14 schreef Fannetje het volgende:
Zo, ik heb YPPY, Liejannuh, teigan, octopussy en freecell gevonden
Jij wilt gewoon allemaal dikke dames in je hyves!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
psst, ik ben dan geen lid hier (maar goed ook) en kom hier heel af en toe een opmerking plaatsen, maar ook ik heb hyves
Gewicht is helemaal niet zo belangrijk, als jij spinning lekker vindt, dan moet je het vooral veel doen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:23 schreef carpediem23 het volgende:
Oh Oh oh mede fokkers dat Spinning is verslavend aan het worden. Heb me alleen nog niet gewogen, hoop dat er iets van de 84 (dat was het vorige maand)af is.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:14 schreef teigan het volgende:
btw, dames, als jullie bij mijn vrienden kijken, kun je omearos ook nog terugvinden
Voor optimel moet je toch altijd reserveren?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:29 schreef Liejannuh het volgende:
Yppy, ga jij nog mee morgen naar de sauna? En heb je dan misschien optimel bonnetjes?
En Isa, heb jij nog optimel bonnetjes?
Octo gaat zo nog even zoeken.
Ik had net octo aan de telefoon en ik heb een auto, dus vervoer vanaf Delft naar de sauna is het probleem niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Voor optimel moet je toch altijd reserveren?
En kunnen we een andere sauna kiezen? Ik ben morgen van 10 tot 13 onderweg wil ik en langs delft en naar ridderkerk met OV. Daarbij is het een kwartier lopen van dichtstbijzijnde halte tot sauna. En ik moet 's avonds voor 20:00 terug zijn omdat ik een feestje heb.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:42 schreef YPPY het volgende:
Hoe wil je me bereiken? Ik ga mee hoor, als dat nog kan. Maar zegeltjes heb ik niet. Ridderkerk is voor mij het dichtste bij. Goed plan Isa.
Yppy heeft nooit dr telefoon aan staan.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:44 schreef octopussy het volgende:
[..]
![]()
mijn plan![]()
(ik had net op je mobiel gebeld, maar ik kreeg je voicemail)![]()
Zullen we dan om 12.00 bij de sauna afspreken met jou Yp?
ja dat toen had ik mijn berichtvenster nog open staanquote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:45 schreef Isabeau het volgende:
Super, dan ben ik om 11:15 op de Brasserskade (kom je me halen, Octo)
En ik zie morgen wel waar we belanden. Als het met Optimelzegeltjes niet gaat, dan niet hoor, dan betalen we wel het volle pond. (op kosten van mijn ziektekostenverzekering)
Yppy zegt trouwens vlak boven je om 21:38 dat ze meegaat![]()
veel plezier met gezellg doenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:48 schreef Isabeau het volgende:
Gezellig met z'n vierenIk heb er enorm veel zin in.
Ik ga even gezellig doen in de woonkamer, ik zie jullie morgen. Net trouwens lekker een uur over het strand bij Kijkduin gewandeld. Zalig.
Heerlijk he?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 09:06 schreef Isabeau het volgende:
Wat een knus gevoel als je 's morgens duf (want bed slaapt kut) met een glaasje water achter een pc kruipt, je de my active topics lijst opent en je denkt "ha, teigan is wakker" en dan klik je even p een ander topic, kom je terug in my active topics en dan zie je dat Troel ook al een berichtje heeft gedaan. Goedemorgen dames!!!![]()
![]()
Hier slaap verder iedereen.
Zal ik het erger maken? Ik heb zelfs al een bezoekje aan de supermarkt gebracht en ga nu een rondje rennen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |