abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47841718
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 20:02 schreef YPPY het volgende:
Ik heb hyves ontdekt en ben jullie nu aan het zoeken. Grappig iets.
Tip: kijk maar bij mijn vrienden. Dan heb je al wat dames gevonden.
pi_47841827
Hé, dat is een leuk idee, dat ga ik ook even doen

Ik heb YPPY al gevonden
  vrijdag 30 maart 2007 @ 20:09:31 #203
1762 YPPY
Yppiaans
pi_47841926
Dat gaat niet meer Liejannuh, ik kwam mijn oude vrijwilligerswerk tegen, nu ben ik daar aan het doorklikken. Echt grappig dit.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_47842028
Fannetje heeft mij ook al gevonden.
pi_47842111
Zo, ik heb YPPY, Liejannuh, teigan, octopussy en freecell gevonden
pi_47842171
Heb je mij al gevonden?

Edit: ja dus
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 30 maart 2007 @ 20:19:26 #207
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_47842313
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 20:14 schreef Fannetje het volgende:
Zo, ik heb YPPY, Liejannuh, teigan, octopussy en freecell gevonden
psst, ik ben dan geen lid hier (maar goed ook) en kom hier heel af en toe een opmerking plaatsen, maar ook ik heb hyves
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_47842474
Oh Oh oh mede fokkers dat Spinning is verslavend aan het worden. Heb me alleen nog niet gewogen, hoop dat er iets van de 84 (dat was het vorige maand)af is.
pi_47842503
Ik heb ook hyves
pi_47842599
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 20:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

psst, ik ben dan geen lid hier (maar goed ook) en kom hier heel af en toe een opmerking plaatsen, maar ook ik heb hyves
Jij wilt gewoon allemaal dikke dames in je hyves!
pi_47842757
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 20:23 schreef carpediem23 het volgende:
Oh Oh oh mede fokkers dat Spinning is verslavend aan het worden. Heb me alleen nog niet gewogen, hoop dat er iets van de 84 (dat was het vorige maand)af is.
Gewicht is helemaal niet zo belangrijk, als jij spinning lekker vindt, dan moet je het vooral veel doen. Lekker dat je een sport hebt gevonden die je leuk vindt!
  vrijdag 30 maart 2007 @ 20:32:08 #212
1762 YPPY
Yppiaans
pi_47842834
Gevonden Tara.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  vrijdag 30 maart 2007 @ 21:01:41 #213
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_47843844
Ojé Hyves Daar heb ik een account, maar ik log alleen maar in om de foto's op de hyve van m'n softbalteam te bekijken.
pi_47844249
Ik heb me geloof ik ooit voor hyves geregistreerd omdat ik de gegevens van iemand anders moest hebben en dat een members-only ding was Verder staan er geen gegevens van me op.

En teigan, je kan beter alleen water drinken. Cranberry's zijn alleen effectief in het voorkomen van blaasontsteking, niet in het genezen ervan. Dus of vanaf nu af aan elke dag cranberrysap drinken (50 ml per dag geconcentreerd sap)om een volgende keer te voorkomen, of gewoon laten staan (boordevol kcal en vrij prijzig). Vitamine C doet niets. Water drinken is het toverwoord.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_47844299
Ik blijf doordrinken, ik ben net even wezen autorijden(lekker eng, die smalle kronkelweggetjes boven de stad), en ga nu weer een kan water pakken..

btw, dames, als jullie bij mijn vrienden kijken, kun je omearos ook nog terugvinden
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_47844477
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 21:14 schreef teigan het volgende:
btw, dames, als jullie bij mijn vrienden kijken, kun je omearos ook nog terugvinden
yup, ik heb ook hyves
pi_47844751
Yppy, ga jij nog mee morgen naar de sauna? En heb je dan misschien optimel bonnetjes?
En Isa, heb jij nog optimel bonnetjes?
Octo gaat zo nog even zoeken.
pi_47844883
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 21:29 schreef Liejannuh het volgende:
Yppy, ga jij nog mee morgen naar de sauna? En heb je dan misschien optimel bonnetjes?
En Isa, heb jij nog optimel bonnetjes?
Octo gaat zo nog even zoeken.
Voor optimel moet je toch altijd reserveren?

En kunnen we een andere sauna kiezen? Ik ben morgen van 10 tot 13 onderweg wil ik en langs delft en naar ridderkerk met OV. Daarbij is het een kwartier lopen van dichtstbijzijnde halte tot sauna. En ik moet 's avonds voor 20:00 terug zijn omdat ik een feestje heb.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_47844984
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 21:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Voor optimel moet je toch altijd reserveren?

En kunnen we een andere sauna kiezen? Ik ben morgen van 10 tot 13 onderweg wil ik en langs delft en naar ridderkerk met OV. Daarbij is het een kwartier lopen van dichtstbijzijnde halte tot sauna. En ik moet 's avonds voor 20:00 terug zijn omdat ik een feestje heb.
Ik had net octo aan de telefoon en ik heb een auto, dus vervoer vanaf Delft naar de sauna is het probleem niet. Mij maakt het verder niet uit waar we naar toe gaan. Heb net met octo afgesproken dat ik rond 11 uur bij haar ben.

Ik ben trouwens wel eens in Schiedam geweest en daar maakte het niet uit of we reserveerden of niet met de optimel aktie. Beter gezegd, ik had gereserveerd en dat was niet goed doorgekomen ofzo en daar werd niet moeilijk over gedaan.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 21:38:24 #220
1762 YPPY
Yppiaans
pi_47845052
Ik wil graag mee. Delft/Schiedam of Ridderkerk maakt voor mij niet uit. Alles is goed.
*OUD heilige*
pi_47845054
Bij het commentaar bij Schiedam schrijft iemand dat ze veel te veel mensen met de Optimel-kaartjes binnen laten waardoor het absurd druk was Maar dat is een mooie sauna. Jammer dat Elysium alleen met het weekend arrangement meedoet.

Ik kan trouwens om 11:14 op de Brasserskade in Delft zijn.
pi_47845070
Ridderkerk ken ik trouwens nog niet en ik ben altijd in voor iets nieuws
pi_47845139
Ik kan morgenochtend wel bellen naar de sauna of ze nog plek hebben. Heb natuurlijk nog niet duidelijk of Yppy ook meegaat.

en Sas: het is vanuit Delft maar 30 minuten rijden dus we kunnen makkelijk terugzijn voor 20.00.

Yppy gaat mee Maar voor Yppy is het misschien handiger om zelf naar Ridderkerk te gaan, gezien waar je woont?
pi_47845148
Het maakt mij niet uit naar welke Sauna we gaan. Schiedam is leuk en mooi en ok, Ridderkerk ken ik ook niet.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 21:42:54 #225
1762 YPPY
Yppiaans
pi_47845195
Hoe wil je me bereiken? Ik ga mee hoor, als dat nog kan. Maar zegeltjes heb ik niet. Ridderkerk is voor mij het dichtste bij. Goed plan Isa.
*OUD heilige*
  vrijdag 30 maart 2007 @ 21:43:47 #226
1762 YPPY
Yppiaans
pi_47845224
O ja, ik kom zelf, want dan kan ik op tijd weg. En ik kom precies van de andere kant, dus dat is praktischer ook.
*OUD heilige*
pi_47845252
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 21:42 schreef YPPY het volgende:
Hoe wil je me bereiken? Ik ga mee hoor, als dat nog kan. Maar zegeltjes heb ik niet. Ridderkerk is voor mij het dichtste bij. Goed plan Isa.

mijn plan

(ik had net op je mobiel gebeld, maar ik kreeg je voicemail)

Zullen we dan om 12.00 bij de sauna afspreken met jou Yp?
pi_47845257
Super, dan ben ik om 11:15 op de Brasserskade (kom je me halen, Octo )
En ik zie morgen wel waar we belanden. Als het met Optimelzegeltjes niet gaat, dan niet hoor, dan betalen we wel het volle pond. (op kosten van mijn ziektekostenverzekering )

Yppy zegt trouwens vlak boven je om 21:38 dat ze meegaat
pi_47845291
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 21:44 schreef octopussy het volgende:

[..]

mijn plan

(ik had net op je mobiel gebeld, maar ik kreeg je voicemail)

Zullen we dan om 12.00 bij de sauna afspreken met jou Yp?
Yppy heeft nooit dr telefoon aan staan.
pi_47845300
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 21:45 schreef Isabeau het volgende:
Super, dan ben ik om 11:15 op de Brasserskade (kom je me halen, Octo )
En ik zie morgen wel waar we belanden. Als het met Optimelzegeltjes niet gaat, dan niet hoor, dan betalen we wel het volle pond. (op kosten van mijn ziektekostenverzekering )

Yppy zegt trouwens vlak boven je om 21:38 dat ze meegaat
ja dat toen had ik mijn berichtvenster nog open staan

het is alweer ge-edit

Gezellig, een last minute sauna-meet
pi_47845350
Gezellig met z'n vieren Ik heb er enorm veel zin in.

Ik ga even gezellig doen in de woonkamer, ik zie jullie morgen. Net trouwens lekker een uur over het strand bij Kijkduin gewandeld. Zalig.
pi_47845423
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 21:48 schreef Isabeau het volgende:
Gezellig met z'n vieren Ik heb er enorm veel zin in.

Ik ga even gezellig doen in de woonkamer, ik zie jullie morgen. Net trouwens lekker een uur over het strand bij Kijkduin gewandeld. Zalig.
veel plezier met gezellg doen

ik ga eens even mijn huisje toonbaar maken, want CHAOS heeft weer de overhand hier.
pi_47845447
Dan ga ik nog iets aan mijn indeling van mijn scriptie doen. Beter gezegd, bedenken wat de indeling moet gaan worden.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 21:55:16 #234
1762 YPPY
Yppiaans
pi_47845542
Mijn telefoon is alleen aan als ik weet dat ik gebeld ga worden of tijdens een meet.

Dat is goed, 12.00 uur in Ridderkerk bij de sauna. Kan ik mooi nog een Lost kijken.
*OUD heilige*
pi_47847363
Gezellig hoor zo spontaan naar de sauna. Als ik kon was ik meegegaan .

Oh, ik heb ook hyves. Ik moet toch es gaan checken. Krijg al op mijn kop van wat oud collega's die daar ook zitten .
pi_47853888
Oeh, dan ga ik ook nog ff kijken of ik jou kan vinden pandorah..

Vanmorgen gewogen, en ik ben dus precies even zwaar als aan het begin van de maand..
Daar moet ik eigenlijk heel blij mee zijn, gezien mijn eetgedrag, maar toch voelt het anders.....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  zaterdag 31 maart 2007 @ 08:44:04 #238
35189 Troel
scherp en bot
pi_47853891
Als jullie mij nou vinden, hoef ik jullie niet meer te zoeken

troelnl ben ik geloof ik.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_47853925
klopt, ik heb je gevonden! edit: jij mij ook al zie ik
Pandorah nog niet btw..
  zaterdag 31 maart 2007 @ 09:03:18 #240
35189 Troel
scherp en bot
pi_47853977
Als je op pandorah zoekt zie je haar wel
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_47853989
Ik kan pandorah ook niet vinden, dus het ligt niet aan jou teigan!
En niets mis met een maandje stil staan toch? Kan gebeuren, volgende maand nieuwe kansen.
pi_47854001
Wat een knus gevoel als je 's morgens duf (want bed slaapt kut) met een glaasje water achter een pc kruipt, je de my active topics lijst opent en je denkt "ha, teigan is wakker" en dan klik je even p een ander topic, kom je terug in my active topics en dan zie je dat Troel ook al een berichtje heeft gedaan. Goedemorgen dames!!!

Hier slaap verder iedereen.
pi_47854004
En Liejannuh ook al
  zaterdag 31 maart 2007 @ 09:07:43 #244
35189 Troel
scherp en bot
pi_47854011
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 09:06 schreef Isabeau het volgende:
Wat een knus gevoel als je 's morgens duf (want bed slaapt kut) met een glaasje water achter een pc kruipt, je de my active topics lijst opent en je denkt "ha, teigan is wakker" en dan klik je even p een ander topic, kom je terug in my active topics en dan zie je dat Troel ook al een berichtje heeft gedaan. Goedemorgen dames!!!

Hier slaap verder iedereen.
Heerlijk he?

Bert ligt ook nog te ronken. Maarja, die slaapt altijd uit als hij de kans krijgt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_47854043
Er is hier geen ontbijt in huis Niet eens fruit.
  zaterdag 31 maart 2007 @ 09:13:00 #246
1762 YPPY
Yppiaans
pi_47854059
Goedemorgen! Ben al vanaf 6 uur wakker, maar wilde J. niet wakker maken.
*OUD heilige*
  zaterdag 31 maart 2007 @ 09:13:21 #247
1762 YPPY
Yppiaans
pi_47854061
Eerst maar even douchen.
*OUD heilige*
pi_47854074
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 09:06 schreef Isabeau het volgende:
En Liejannuh ook al
Zal ik het erger maken? Ik heb zelfs al een bezoekje aan de supermarkt gebracht en ga nu een rondje rennen.
Overigens snap ik precies wat je bedoelt. Alles om je heen is stil en saai en dan neem je hier een kijkje en zie je allemaal berichtjes staan van leuke mensen! En dan is het ineens helemaal niet meer zo erg dat je vroeg wakker bent.
  zaterdag 31 maart 2007 @ 09:19:21 #249
35189 Troel
scherp en bot
pi_47854110
Ik lig dus nog elke keer helemaal plat van Hyves. Heb ooit een keer in een opwelling iemand toegevoegd uit mijn neefs klas (voor de duidelijkheid: ik was dus altijd verliefd op zijn vrienden ) onder het motto, die voegt mij nooit toe. Elke keer als ik hem tussen mijn vrienden zie staan lig ik dus helemaal in een scheur (ook omdat hij nog steeds hetzelfde kapsel heeft )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_47854121
Ja, dan voel je je niet meer zo Remy

Ik ga mijn tas zo maar eens inpakken. Voordeel van mijn schoonouders: ze hebben een wasdroger en zalig zachte handdoeken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')