abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47821652
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 10:11 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja maar dat moet je dan wel heel onopvallend doen, anders zijn ze weer beledigd dat je hun taart niet lekker vindt.....
Eigenlijk zou je gewoon overal schijt aan moeten hebben, "Wil je taart?" "Nee" "Echt niet?" "NEEEEEEEE " Op den duur weten ze dan wel dat je echt niet wilt en vragen ze het niet eens meer, wat wel weer jammer is, als je er dan toch een keer trek in hebt...
klopt als je dan wel een keer wil dan valt het meteen op bij anderen.
pi_47821801
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 10:15 schreef profielnaam het volgende:

klopt als je dan wel een keer wil dan valt het meteen op bij anderen.
"Jij deed toch aan de lijn! Dan mag je helemaal geen taart" op verwijtend zeurderig toontje.
Waar bemoeien mensen zich toch altijd mee.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 30 maart 2007 @ 10:21:25 #153
149959 SQ
snelle trees
pi_47821843
Allbran+aardbeien+yoghurt = niet geslaagd
disclaimer
pi_47821882
Ik heb nog 2 optimel zegeltjes. Gevonden in mijn la. En gelijk 685 sluitclipjes voor plastic zakjes weggegooid.
pi_47821883
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
Allbran is al niet geslaagd. Heb dat ooit gekocht vanwege de overdaad aan gezonde vezels, maar het smaakt naar bordkarton.

Hey, ik heb ook nog aardbeien Even een schaaltje klaarmaken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_47821916
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
Probeer eens "fruit 'n fibre" misschien iets minder gezond, maar veeeel lekkerder.
pi_47821917
Ik heb het idee dat jullie woensdag allerlei listen hebben verzonnen
Arme Dennis

En toch zie ik ook berichtjes over een M&M etende menigte
pi_47821955
Ik wil ook sauna!
  vrijdag 30 maart 2007 @ 10:25:46 #159
149959 SQ
snelle trees
pi_47821967
Ik vind allbran + yoghurt heerlijk
Ik vind aardbeien + yoghurt heerlijk

Maar je moet ze niet alledrie bij elkaar plempen
disclaimer
pi_47822024
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 10:25 schreef freecell het volgende:
Ik wil ook sauna!
je bent van harte uitgenodigd hoor
pi_47822038
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 10:24 schreef freecell het volgende:
Ik heb het idee dat jullie woensdag allerlei listen hebben verzonnen
Arme Dennis

En toch zie ik ook berichtjes over een M&M etende menigte
Ik heb geen M&M's meegenomen, niet 1 zakje. Terwijl ik naar buiten liep zei ik tegen Dennis met wanhopig stemmetje: "Schat, wat is er mis met mij!"

En ga je toch lekker mee naar de sauna
pi_47822078
Ik kan het niet echt maken om nu te ontsnappen richting een sauna halverwege het land
Daarbij hebben we het best druk.

Het was meer een loze mopper

En nu heb je zeker ook geen tof, paars, door twee liefdevolle mensen gemaakt (mijn mama en I.) bedankkaartje!
pi_47822081
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind allbran + yoghurt heerlijk
Ik vind aardbeien + yoghurt heerlijk

Maar je moet ze niet alledrie bij elkaar plempen
Ik had dat met frambozen die ik door mijn ontbijtje had gedaan (yoghurt, muesli, frambozen), dat was echt zonde van de frambozen. Denk dat aardbeien net zo smaken in die combinatie.
pi_47822144
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 10:30 schreef freecell het volgende:
Ik kan het niet echt maken om nu te ontsnappen richting een sauna halverwege het land
Daarbij hebben we het best druk.

Het was meer een loze mopper

En nu heb je zeker ook geen tof, paars, door twee liefdevolle mensen gemaakt (mijn mama en I.) bedankkaartje!
ik heb drie kaartjes
pi_47822200
Wij veel meer dan 20
En I. is dus de vrouw van Maartens vader. Maarten stiefmoeder klinkt heel onaanrdig en ze is heel lief

(volgens Maarten was I. wel een beetje vaag )
  vrijdag 30 maart 2007 @ 10:37:04 #166
149959 SQ
snelle trees
pi_47822245
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 10:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik had dat met frambozen die ik door mijn ontbijtje had gedaan (yoghurt, muesli, frambozen), dat was echt zonde van de frambozen. Denk dat aardbeien net zo smaken in die combinatie.
Ja, als je aardbeien eet hoort het niet te knapperen
Maar ik heb het braaf opgegeten voor mijn ochtenddosis eiwit, calcium, vezels en pitamientjes
disclaimer
pi_47822548
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 10:13 schreef octopussy het volgende:

[..]

Enne Teigan, natuurlijk mag je mee! maar ik kon me niet indenken dat je zin hebt om het hele land door te crossen
Dat snap ik hoor...
Ik zou alleen ook gewoon wat centraler wonen, zodat ik zoiets makkelijker kan doen..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  vrijdag 30 maart 2007 @ 11:15:53 #168
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_47823540
Mogge!

Finn is helemaal goedgekeurd, hij mag van de dokter op vakantie. Alleen is nu Menno ontzettend beroerd. Van de regen in de drup dus hier.
pi_47824475
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 11:15 schreef Jojogirl het volgende:
Mogge!

Finn is helemaal goedgekeurd, hij mag van de dokter op vakantie. Alleen is nu Menno ontzettend beroerd. Van de regen in de drup dus hier.
Och jee, dan zijn jullie alledrie in de lappenmand geweest de afgelopen week. Beterschap

Ik ben met mijn nichtje op MSN aan het kletsen, ze heeft haar hele leven al geworsteld met haar lijn en ze zit nu op groepstherapie voor B.E.D Ik ben heel trots op haaar zoals ze er nu over praat
pi_47824616
Stoer van je nichtje Isa!
Ik hoop dat zij er net zoveel aan heeft als dat ik aan mijn eetgroep heb gehad..
Zit ze alleen maar met mensen met overgewicht? Of zitten er ook mensen met anorexia en boulimia bij?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  vrijdag 30 maart 2007 @ 11:59:50 #171
57434 Marloes
Digital Love
pi_47825061
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 10:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Allbran is al niet geslaagd. Heb dat ooit gekocht vanwege de overdaad aan gezonde vezels, maar het smaakt naar bordkarton.

Hey, ik heb ook nog aardbeien Even een schaaltje klaarmaken.
Fruit de fibre (ofzo) is geloof ik net zoiets, maar dat is wel lekker
Met rozijntjes enzo.
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_47825332
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 11:47 schreef teigan het volgende:
Stoer van je nichtje Isa!
Ik hoop dat zij er net zoveel aan heeft als dat ik aan mijn eetgroep heb gehad..
Zit ze alleen maar met mensen met overgewicht? Of zitten er ook mensen met anorexia en boulimia bij?
Alleen mensen met B.E.D geloof ik en ze heeft me net allemaal verteld wat ze daar doen en het klinkt heel erg goed. Ze denkt nu ook al wat normaler over eten. Ik vind het echt heel erg super, het is leuk om trots op iemand anders te zijn
pi_47825464
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 12:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Alleen mensen met B.E.D geloof ik en ze heeft me net allemaal verteld wat ze daar doen en het klinkt heel erg goed. Ze denkt nu ook al wat normaler over eten. Ik vind het echt heel erg super, het is leuk om trots op iemand anders te zijn
Ik ben heel nieuwsgierig, wat doen ze daar dan? Is het alleen praten? Of ook psychomotorisch en zulk soort dingen? En waar doet ze dat eigenlijk?
pi_47825642
In Arnhem en ook psychomotorisch en heel veel met opdrachten. Het meest confronterend vond ze de opdracht waarbij ze een brief aan haar eigen lichaam moest schrijven.
pi_47825820
Lijkt mij ook heel lastig ja..
Maar het klinkt heel goed, zo ga je wel heel anders tegen jezelf aankijken..
pi_47825924
En ze mocht nooit van haar moeder tussendoortjes hebben, dat was dus een verboden iets waar ze altijd schuldgevoelens bij kreeg. En nu moet ze 3 tussendoortjes op een dag eten en dat vindt ze heel erg moeilijk. Ze gaf me nog de tip om op papier te zetten wat je wilt gaan eten voor een feestje. En je mag er alles opzetten, maar je moet je wel aan je eetplan houden.
pi_47826097
Ik heb eerst ook geslikt toen ik de eetlijst 6..

En 6 boterhammen, en nog 3 tussendoortjes, waarvan ook 1 echt een koek moest zijn..
Soep erbij, toetje erbij..
Ik at voor mijn gevoel meer dan eerder.. Maar eerder at ik gewoon veel meer snoep,d us dit was wel beter..

Ik heb er trouwens nog steeds wel moeite mee om de stukjes over het weeguurtje en evaluaties terug te lezen. Maar dat komt ook omdat ik er moeite mee had dat ik daar zoveel deelde, en dat als je daar weg bent, het contact ook zo over is..
Dan ga je heel erg aan jezelf twijfelen..
pi_47826263
Dat je heel veel moest eten dat gevoel had zij ook, maar ze moet heel anders met eten leren omgaan, Het is geen vijand, het is geen troostmiddel en dat vindt ze allemaal heel moeilijk.
pi_47826349
ik heb de eerste weken ook nog flink lopen rondkloten met eten..
Ik vond vroeger alles aanleiding om te mogen eten..
Of het nou een goed cijfer was, of een ruzie met iemand... Het was mijn manier van met gevoelens omgaan, ze wegvreten...
Nu heb ik dat een heel stuk minder. en als ik het heb loopt het gewoon veel minder uit de hand. Ik ben blij dat ik me niet meer schuldig voel over wat ik eet, en dat als het de verkeerde kant uit dreigt te gaan, ik dat redelijk snel zie, en dan ook weer ingrijp..

Zo smeer ik nu 's avonds samen met vriendje boterhammen voor de lunch. Ik deed dat de laatste tijd te weinig omdat ik er 's ochtends geen tijd voor nam, vond het niet zo nodig..
pi_47826624
Ik hoop dat ze er net zoveel aan heeft als jij had, teigan Ze is in ieder geval heel goed op weg en ik heb het gevoel dat het nu wel goed komt.

En dat lunchverhaal ken ik wel Dan wordt het weer een kadetje met 48+ kaas kopen met een kop niet echt lekkere soep terwijl je beter gewoon wat lekkere boterhammetjes van huis mee kunt brengen.
pi_47827216
Meestal hebben ze op school wel een broodje gezond, maar afgelopen week kon ik kiezen uit een hamkaascroissant, appelflappen of een loempia.. Allemaal niet echt gezond dus...
Plus dat ik dan als ik thuiskom ook niet nog even een boterham smeer, maar andere dingen pak..
  vrijdag 30 maart 2007 @ 14:07:54 #182
149959 SQ
snelle trees
pi_47829434
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 11:59 schreef Marloes het volgende:

[..]

Fruit de fibre (ofzo) is geloof ik net zoiets, maar dat is wel lekker
Met rozijntjes enzo.
Dat vind ik dus heel erg vies, van dat gedroogde fruit, brrrr

ik heb net 40 baantjes in het 50-meterbad gedaan. Non-stop
Precies het klokje rond gezommen
disclaimer
  vrijdag 30 maart 2007 @ 14:17:23 #183
1762 YPPY
Yppiaans
pi_47829875
Beterschap teigan.

Dat is gezond Stormqueen. Zwemmen is echt lekker. Ik ga nu welke week met Anna, maar dat zet niet echt aan qua lichaamsbeweging.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_47829917
lekker Stormqueen.

ik baal er eigenlijk wel van, ik heb zin om te skaten of te zwemmen... Maar dat gaat zo moeilijk nu.. Als ik naar de wc moet, dan moet ik ook echt, en het doet ook nog best wel pijn...

* teigan gaat een pot cranberrythee zetten..
  vrijdag 30 maart 2007 @ 14:18:40 #185
149959 SQ
snelle trees
pi_47829939
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 14:17 schreef YPPY het volgende:
Beterschap teigan.

Dat is gezond Stormqueen. Zwemmen is echt lekker. Ik ga nu welke week met Anna, maar dat zet niet echt aan qua lichaamsbeweging.
Nog een paar jaar geduld
disclaimer
pi_47830924
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 14:18 schreef teigan het volgende:
lekker Stormqueen.

ik baal er eigenlijk wel van, ik heb zin om te skaten of te zwemmen... Maar dat gaat zo moeilijk nu.. Als ik naar de wc moet, dan moet ik ook echt, en het doet ook nog best wel pijn...

* teigan gaat een pot cranberrythee zetten..
Bij de albert Hein hebben ze cranberrysap die best drinkbaar is. In achthoekige plastic flessen.
En sinaasappelsap is ook goed
En cola schijnt ook goed te zijn.
* freecell ervaringsdeskundige

En als het niet snel over gaat of snel erger wordt ga je WEL naar de dokter! Zo!
(nierbekkenontsteking is echt heel erg kut. ik zet liever nog een keer mijn duim terug op z'n plaats met een gebroken pols dan 5 minuten nierbekkenontsteking)
  vrijdag 30 maart 2007 @ 14:45:47 #187
35189 Troel
scherp en bot
pi_47830967
De dubbelfrisss framboos cranberry is ook goed te drinken...

En inderdaad de sinaasappelsap en de cola
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_47832419
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 14:44 schreef freecell het volgende:

[..]

Bij de albert Hein hebben ze cranberrysap die best drinkbaar is. In achthoekige plastic flessen.
En sinaasappelsap is ook goed
En cola schijnt ook goed te zijn.
* freecell ervaringsdeskundige

En als het niet snel over gaat of snel erger wordt ga je WEL naar de dokter! Zo!
(nierbekkenontsteking is echt heel erg kut. ik zet liever nog een keer mijn duim terug op z'n plaats met een gebroken pols dan 5 minuten nierbekkenontsteking)
dat cranberrysap heb ik gehaald vanmorgen, ik was hardstikke misselijk na een kwart van de fles.. Zit denk ik iets teveel suiker in, daar kan ik niet zo goed tegen...
Ik heb mijn vitamine c inname even flink verhoogt, en nu maar blijven drinken..
Als het niet snel genoeg over gaat dit weekend sta ik maandag ook bij de dokter om 8 uur hoor
pi_47836161
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 15:23 schreef teigan het volgende:

[..]

Als het niet snel genoeg over gaat dit weekend sta ik maandag ook bij de dokter om 8 uur hoor
Waarom dan pas?? Bij blaasontsteking (wat dat heb je toch?) moet je dezelfde dag nog naar de dokter voor antibiotica. Anders blijf je ermee rondlopen en gaat de bacterie niet dood. Of erger, je krijgt nierbekkenontsteking. Dus hup, naar de huisarts met een potje urine!

Goedbedoelmodus weer uit en Plukie verlaat het topic weer, kon het niet laten te reageren!
pi_47836520
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 17:08 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Waarom dan pas?? Bij blaasontsteking (wat dat heb je toch?) moet je dezelfde dag nog naar de dokter voor antibiotica. Anders blijf je ermee rondlopen en gaat de bacterie niet dood. Of erger, je krijgt nierbekkenontsteking. Dus hup, naar de huisarts met een potje urine!

Goedbedoelmodus weer uit en Plukie verlaat het topic weer, kon het niet laten te reageren!
Ik merk meestal dat ik het weg kan krijgen met vitamine C en veel drinken. Pas als dat niet lukt, dan ga ik naar de dokter.. Ik heb ook net iets te vaak gehad dat ik het vrijdagavond kreeg, maandagmorgen braaf het potje inleverde, en er al niets meer te zien was...

Ik ga even mijn fiets ophalen, daar is vandaag een nieuwe buitenband om gelegd...
pi_47837020
Ik heb vandaag een SAWW dag, volgens mij... heb de hele dag in een snoeppot lopen graaien en nu een pizza besteld. Nou ja, een dagje moet kunnen. Ik had ook gewoon een *@*&# dag, de kids waren echt supervervelend...
pi_47837264
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 15:23 schreef teigan het volgende:

[..]

dat cranberrysap heb ik gehaald vanmorgen, ik was hardstikke misselijk na een kwart van de fles.. Zit denk ik iets teveel suiker in, daar kan ik niet zo goed tegen...
teveel van vruchtensappen is ook niet gezond
het beste blijft toch water
pi_47837437
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 17:17 schreef teigan het volgende:

[..]

Ik merk meestal dat ik het weg kan krijgen met vitamine C en veel drinken. Pas als dat niet lukt, dan ga ik naar de dokter.. Ik heb ook net iets te vaak gehad dat ik het vrijdagavond kreeg, maandagmorgen braaf het potje inleverde, en er al niets meer te zien was...

Ik ga even mijn fiets ophalen, daar is vandaag een nieuwe buitenband om gelegd...
Van mijn dokter mag ik het ook altijd zelf proberen weg te krijgen, omdat ik niet zo'n fan ben van antibiotica.
Maar niet te lang! En ook niet als het snel erger wordt.
pi_47837529
Mijn huisarts vond het vanmorgen ook goed dat ik het eerst zelf even zou proberen.....

en Miss_S, 250 ml cranberrysap zal vast wel meevallen, en de vitamine C die erin zit kan mooi de bacterieën doden in mijn blaas...
Maar ik hou het nu vooral bij veel vocht, en flink wat vitamine C.
pi_47837877
Isa, heb jij 2 optimelzegeltjes of heb je 2 zegelkaartjes? ik kan de mijn niet meer vinden dus ik heb ze denk ik weggegooid
  vrijdag 30 maart 2007 @ 18:23:19 #196
1762 YPPY
Yppiaans
pi_47838553
Is er nog ruimte over in de Ridderkerkse sauna?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_47838651
Ja!!! Tuurlijk YPPY!
Ik heb trouwens 2 zegeltjes Octo, niet 2 kaartjes. Isa heeft niets gepost over zegeltjes.
pi_47838898
Ik heb hier nog 13 of 14 zegeltjes liggen, maar daar hebben jullie natuurlijk weinig aan
  vrijdag 30 maart 2007 @ 20:00:06 #199
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47841593
Zo, even jullie jaloers maken met 'mijn' (eigenlijk Marks) Wii .

Heb net gebokst en een fitnesstraining gedaan. Gisteren was ik nog 80 jaar en nu al 66 (hoe vaker je oefent, hoe beter het gaat, hoe jonger je wordt... braintraining idee, zeg maar).

Bowlen ging vrij goed, tennissen zelfs zeer goed, maar met baseball sla ik áltijd te vroeg. M'n armen zijn iig weer in beweging geweest en ik heb warme wangen .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 30 maart 2007 @ 20:02:31 #200
1762 YPPY
Yppiaans
pi_47841689
Ik heb hyves ontdekt en ben jullie nu aan het zoeken. Grappig iets.
*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')