klopt als je dan wel een keer wil dan valt het meteen opquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja maar dat moet je dan wel heel onopvallend doen, anders zijn ze weer beledigd dat je hun taart niet lekker vindt.....
Eigenlijk zou je gewoon overal schijt aan moeten hebben, "Wil je taart?" "Nee" "Echt niet?" "NEEEEEEEE" Op den duur weten ze dan wel dat je echt niet wilt en vragen ze het niet eens meer, wat wel weer jammer is, als je er dan toch een keer trek in hebt...
"Jij deed toch aan de lijn! Dan mag je helemaal geen taart" op verwijtend zeurderig toontje.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:15 schreef profielnaam het volgende:
klopt als je dan wel een keer wil dan valt het meteen opbij anderen.
Allbran is al niet geslaagd. Heb dat ooit gekocht vanwege de overdaad aan gezonde vezels, maar het smaakt naar bordkarton.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
Allbran+aardbeien+yoghurt = niet geslaagd
Probeer eens "fruit 'n fibre" misschien iets minder gezond, maar veeeel lekkerder.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
Allbran+aardbeien+yoghurt = niet geslaagd
je bent van harte uitgenodigd hoorquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:25 schreef freecell het volgende:
Ik wil ook sauna!
Ik heb geen M&M's meegenomen, niet 1 zakje. Terwijl ik naar buiten liep zei ik tegen Dennis met wanhopig stemmetje: "Schat, wat is er mis met mij!"quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:24 schreef freecell het volgende:
Ik heb het idee dat jullie woensdag allerlei listen hebben verzonnen
Arme Dennis
En toch zie ik ook berichtjes over een M&M etende menigte
Ik had dat met frambozen die ik door mijn ontbijtje had gedaan (yoghurt, muesli, frambozen), dat was echt zonde van de frambozen. Denk dat aardbeien net zo smaken in die combinatie.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind allbran + yoghurt heerlijk
Ik vind aardbeien + yoghurt heerlijk
Maar je moet ze niet alledrie bij elkaar plempen
ik heb drie kaartjesquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:30 schreef freecell het volgende:
Ik kan het niet echt maken om nu te ontsnappen richting een sauna halverwege het land
Daarbij hebben we het best druk.
Het was meer een loze mopper
En nu heb je zeker ook geen tof, paars, door twee liefdevolle mensen gemaakt (mijn mama en I.) bedankkaartje!![]()
Ja, als je aardbeien eet hoort het niet te knapperenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had dat met frambozen die ik door mijn ontbijtje had gedaan (yoghurt, muesli, frambozen), dat was echt zonde van de frambozen. Denk dat aardbeien net zo smaken in die combinatie.
Dat snap ik hoor...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:13 schreef octopussy het volgende:
[..]
Enne Teigan, natuurlijk mag je mee! maar ik kon me niet indenken dat je zin hebt om het hele land door te crossen
Och jee, dan zijn jullie alledrie in de lappenmand geweest de afgelopen week. Beterschapquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:15 schreef Jojogirl het volgende:
Mogge!
Finn is helemaal goedgekeurd, hij mag van de dokter op vakantie. Alleen is nu Menno ontzettend beroerd. Van de regen in de drup dus hier.
Fruit de fibre (ofzo) is geloof ik net zoiets, maar dat is wel lekkerquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Allbran is al niet geslaagd. Heb dat ooit gekocht vanwege de overdaad aan gezonde vezels, maar het smaakt naar bordkarton.
Hey, ik heb ook nog aardbeienEven een schaaltje klaarmaken.
Alleen mensen met B.E.D geloof ik en ze heeft me net allemaal verteld wat ze daar doen en het klinkt heel erg goed. Ze denkt nu ook al wat normaler over eten. Ik vind het echt heel erg super, het is leuk om trots op iemand anders te zijnquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:47 schreef teigan het volgende:
Stoer van je nichtje Isa!
Ik hoop dat zij er net zoveel aan heeft als dat ik aan mijn eetgroep heb gehad..
Zit ze alleen maar met mensen met overgewicht? Of zitten er ook mensen met anorexia en boulimia bij?
Ik ben heel nieuwsgierig, wat doen ze daar dan? Is het alleen praten? Of ook psychomotorisch en zulk soort dingen? En waar doet ze dat eigenlijk?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alleen mensen met B.E.D geloof ik en ze heeft me net allemaal verteld wat ze daar doen en het klinkt heel erg goed. Ze denkt nu ook al wat normaler over eten. Ik vind het echt heel erg super, het is leuk om trots op iemand anders te zijn![]()
Dat vind ik dus heel erg vies, van dat gedroogde fruit, brrrrquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:59 schreef Marloes het volgende:
[..]
Fruit de fibre (ofzo) is geloof ik net zoiets, maar dat is wel lekker
Met rozijntjes enzo.
Nog een paar jaar geduldquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:17 schreef YPPY het volgende:
Beterschap teigan.
Dat is gezond Stormqueen. Zwemmen is echt lekker. Ik ga nu welke week met Anna, maar dat zet niet echt aan qua lichaamsbeweging.
Bij de albert Hein hebben ze cranberrysap die best drinkbaar is. In achthoekige plastic flessen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:18 schreef teigan het volgende:
lekker Stormqueen.
ik baal er eigenlijk wel van, ik heb zin om te skaten of te zwemmen... Maar dat gaat zo moeilijk nu.. Als ik naar de wc moet, dan moet ik ook echt, en het doet ook nog best wel pijn...
* teigan gaat een pot cranberrythee zetten..
dat cranberrysap heb ik gehaald vanmorgen, ik was hardstikke misselijk na een kwart van de fles.. Zit denk ik iets teveel suiker in, daar kan ik niet zo goed tegen...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:44 schreef freecell het volgende:
[..]
Bij de albert Hein hebben ze cranberrysap die best drinkbaar is. In achthoekige plastic flessen.
En sinaasappelsap is ook goed
En cola schijnt ook goed te zijn.
* freecell ervaringsdeskundige
En als het niet snel over gaat of snel erger wordt ga je WEL naar de dokter! Zo!
(nierbekkenontsteking is echt heel erg kut. ik zet liever nog een keer mijn duim terug op z'n plaats met een gebroken pols dan 5 minuten nierbekkenontsteking)
Waarom dan pas?? Bij blaasontsteking (wat dat heb je toch?) moet je dezelfde dag nog naar de dokter voor antibiotica. Anders blijf je ermee rondlopen en gaat de bacterie niet dood. Of erger, je krijgt nierbekkenontsteking. Dus hup, naar de huisarts met een potje urine!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:23 schreef teigan het volgende:
[..]
Als het niet snel genoeg over gaat dit weekend sta ik maandag ook bij de dokter om 8 uur hoor
Ik merk meestal dat ik het weg kan krijgen met vitamine C en veel drinken. Pas als dat niet lukt, dan ga ik naar de dokter.. Ik heb ook net iets te vaak gehad dat ik het vrijdagavond kreeg, maandagmorgen braaf het potje inleverde, en er al niets meer te zien was...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:08 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Waarom dan pas?? Bij blaasontsteking (wat dat heb je toch?) moet je dezelfde dag nog naar de dokter voor antibiotica. Anders blijf je ermee rondlopen en gaat de bacterie niet dood. Of erger, je krijgt nierbekkenontsteking. Dus hup, naar de huisarts met een potje urine!
Goedbedoelmodus weer uit en Plukie verlaat het topic weer, kon het niet laten te reageren!
teveel van vruchtensappen is ook niet gezondquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:23 schreef teigan het volgende:
[..]
dat cranberrysap heb ik gehaald vanmorgen, ik was hardstikke misselijk na een kwart van de fles.. Zit denk ik iets teveel suiker in, daar kan ik niet zo goed tegen...
Van mijn dokter mag ik het ook altijd zelf proberen weg te krijgen, omdat ik niet zo'n fan ben van antibiotica.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:17 schreef teigan het volgende:
[..]
Ik merk meestal dat ik het weg kan krijgen met vitamine C en veel drinken. Pas als dat niet lukt, dan ga ik naar de dokter.. Ik heb ook net iets te vaak gehad dat ik het vrijdagavond kreeg, maandagmorgen braaf het potje inleverde, en er al niets meer te zien was...
Ik ga even mijn fiets ophalen, daar is vandaag een nieuwe buitenband om gelegd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |