abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 april 2007 @ 13:27:47 #251
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_48077855
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 08:08 schreef Flashwin het volgende:
Bij een provincieclubje als PSV kan hij wel de grote man zijn, op het hoogste niveau is wel gebleken hoe zeer hij tekort komt
Bij een provincieclubje als PSV waarmee hij in zijn laatste seizoen de halve finale van de CL haalde.
En nu een vaste waarde bij Bayern München, ook al zo'n provincieclubje.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_48109387
quote:
Ruud van Nistelrooy denkt nog aan Oran je

7/4/2007 14:15

In een interview met De Telegraaf zegt Ruud van Nistelrooy dat hij nog steeds een belangrijke rol kan vervullen in het Nederlands elftal.

In de discussie over bondscoach Marco van Basten kiest Van Nistelrooy zorgvuldig zijn woorden. 'Van Basten is hier geweest om in de eerste plaats het verleden af te sluiten, zoals zijn kritiek op mij in het openbaar en de twijfels die er waren gerezen. Vond ik een goed idee.'

'Maar ik wilde ook graag iets horen met betrekking tot de toekomst. Garanties kan ik niet geven, zei hij. Ik doe dit lang genoeg om te weten dat een coach dat inderdaad niet kan. Ik eis ook geen basisplaats, ik hoef niks. Ik wilde gewoon horen dat hij het weer zag zitten, dat de samenwerking weer tot iets zou kunnen leiden. Dan garandeer je toch niks?'

'Ik denk dat ik nog steeds een belangrijke rol kan vervullen in de jeugdige selectie. Ik draai al jaren mee. Ik heb Van Basten nog een keer gebeld en gezegd: ik wil voelen en merken dat het goed is. Anders begin ik er niet aan. Met Van Basten kun je die gesprekken wel voeren. Als je weet dat iemand keihard is, neem je die moeite niet.'

'In tegenstelling tot wat veel mensen denken, is Van Basten niet hard. Ik vind hem wel rigoureus. Ik had dat goede gevoel gewoon nodig, want ik zag wat er met Mark van Bommel gebeurde. Twee keer weggeweest en teruggekomen. Het heeft nooit meer gewerkt.'
pi_48112791
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 14:30 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

Inderdaad:
Laten we die discussie weer gaan beginnen in NL...
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  zaterdag 7 april 2007 @ 18:14:54 #254
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_48114616
Heineken> Ook toen (2004) vond ik het 10x niks!

Bij Bayern de sterren van de hemel speelt? Hm ... we hebben het hier over het NL 11tal en daarin heeft onze Duitser nog nooit 1 bal goed geraakt!

Hij is helemaal niet beter dan Landzaat!

Seedorf heeft in oranje ook vaker slecht dan goed gespeeld (wel vaak verkeerd gebruikt) maar hij kan een ploeg wel sturen. Van Bommel kan dat niet.

Als het logisch is dat het land om Van Bommel schreeuwt dan is het ook logisch dat het land om Jan van Dijk schreeuwt.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_48131078
Zojuist voor het eerst in lange tijd weer de vijftig minuten van Studio Voetbal volledig uitgezeten, zonder zappen en zonder andere dingen te doen.

Onze bondscoach en af en toe mijn grootste vijand was te gast en gaf uitleg over het Nederlands elftal van de laatste 3 jaar. En dat was toch best wel boeiend, want ik denk dat ik achter het probleem van Marco gekomen ben. Dat hij onervaren is werkt niet mee, dat hij een te hoog verwachtingspatroon heeft gewekt was dom en dat hij het WK als oefening voor het EK beschouwde onbegrijpelijk.

Maar zijn probleem is zijn visie (want die heeft hij wel degelijk). Hij gelooft erin dat je als ploeg met een bepaald soort voetbal het je tegenstander moeilijk kan maken. Daar heeft ie ook gelijk in.

Hij kiest daarbij voor een 4-3-3 systeem. Daar is in princiepe ook niets mis mee. Vleugelaanvallen zijn lastig te verdedigen en het is een moeilijk te verdedigen systeem. Bij alle 11 de posities van het 4-3-3 systeem heeft hij een bepaald beeld en bepaalde taken die erbij horen. En dat verteld hij ook aan de spelers. Ze weten wat hij van ze verwacht, nog steeds niets mis mee. Vervolgens gaat hij kijken welke spelers er op die posities passen en die taken kunnen uitvoeren. Als hij die spelers zou vinden, zou er niets aan de hand zijn. Echter zijn er nu niet de spelers voor die KUNNEN brengen wat hij verwacht in het systeem dat hij wil.

En dan komt zijn probleem: Hij is eigenwijs en houd ten koste van alles vast aan zijn visie. En dan struikel ik niet eens over 4-3-3, maar over hoe HIJ wil dat spelers dat invullen. Na de eerste 2 jaar (op het WK) is gebleken dat er geen spelers zijn die goed kunnen invullen wat hij voor ogen heeft. Vervolgens had hij in actie moeten komen. Dat heeft ie nagelaten. Hij houdt vast aan zijn denkbeeld, terwijl meerdere malen bewezen is dat het Nederlands elftal niet kan uitvoeren wat hij wil.

In mijn optiek kan hij twee paden bewandelen richting verbetering:
1) met de beschikbare spelers kijken hoe die wel kunnen functioneren.
2) zijn eisen aan zijn denkbeeld bijstellen en vervolgens hetzelfde proces weer doorlopen.

Marco van Basten kiest echter voor optie 3, wat geen optie is, namelijk stug volhouden. Mocht het Nederlands elftal namelijk zometeen goed functioneren op het EK, dan is dit dankzij de SPELERS, die toch kunnen brengen wat de coach vraagt. Dit is onwaarschijnlijk, omdat Van Basten geen coach is die ze dat bij kan brengen "omdat hij ze zo weinig ziet".

Kortom: Oranje bevind zich in een situatie waarin geen zicht in op verbetering. En dus is ontslag volledig te rechtvaardigen, ook al zijn de prestaties uitstekend.
pi_48131166
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 18:14 schreef Barca het volgende:

I rest my case
pi_48132304
quote:
Op zondag 8 april 2007 23:26 schreef DRD het volgende:
Zojuist voor het eerst in lange tijd weer de vijftig minuten van Studio Voetbal volledig uitgezeten, zonder zappen en zonder andere dingen te doen.

Onze bondscoach en af en toe mijn grootste vijand was te gast en gaf uitleg over het Nederlands elftal van de laatste 3 jaar. En dat was toch best wel boeiend, want ik denk dat ik achter het probleem van Marco gekomen ben. Dat hij onervaren is werkt niet mee, dat hij een te hoog verwachtingspatroon heeft gewekt was dom en dat hij het WK als oefening voor het EK beschouwde onbegrijpelijk.

Maar zijn probleem is zijn visie (want die heeft hij wel degelijk). Hij gelooft erin dat je als ploeg met een bepaald soort voetbal het je tegenstander moeilijk kan maken. Daar heeft ie ook gelijk in.

Hij kiest daarbij voor een 4-3-3 systeem. Daar is in princiepe ook niets mis mee. Vleugelaanvallen zijn lastig te verdedigen en het is een moeilijk te verdedigen systeem. Bij alle 11 de posities van het 4-3-3 systeem heeft hij een bepaald beeld en bepaalde taken die erbij horen. En dat verteld hij ook aan de spelers. Ze weten wat hij van ze verwacht, nog steeds niets mis mee. Vervolgens gaat hij kijken welke spelers er op die posities passen en die taken kunnen uitvoeren. Als hij die spelers zou vinden, zou er niets aan de hand zijn. Echter zijn er nu niet de spelers voor die KUNNEN brengen wat hij verwacht in het systeem dat hij wil.

En dan komt zijn probleem: Hij is eigenwijs en houd ten koste van alles vast aan zijn visie. En dan struikel ik niet eens over 4-3-3, maar over hoe HIJ wil dat spelers dat invullen. Na de eerste 2 jaar (op het WK) is gebleken dat er geen spelers zijn die goed kunnen invullen wat hij voor ogen heeft. Vervolgens had hij in actie moeten komen. Dat heeft ie nagelaten. Hij houdt vast aan zijn denkbeeld, terwijl meerdere malen bewezen is dat het Nederlands elftal niet kan uitvoeren wat hij wil.

In mijn optiek kan hij twee paden bewandelen richting verbetering:
1) met de beschikbare spelers kijken hoe die wel kunnen functioneren.
2) zijn eisen aan zijn denkbeeld bijstellen en vervolgens hetzelfde proces weer doorlopen.

Marco van Basten kiest echter voor optie 3, wat geen optie is, namelijk stug volhouden. Mocht het Nederlands elftal namelijk zometeen goed functioneren op het EK, dan is dit dankzij de SPELERS, die toch kunnen brengen wat de coach vraagt. Dit is onwaarschijnlijk, omdat Van Basten geen coach is die ze dat bij kan brengen "omdat hij ze zo weinig ziet".

Kortom: Oranje bevind zich in een situatie waarin geen zicht in op verbetering. En dus is ontslag volledig te rechtvaardigen, ook al zijn de prestaties uitstekend.
Helemaal met je eens

Ik heb echt met kromgetrokken tenen zitten kijken en luisteren naar Bassie. Zoveel halstarrigheid en inconsequentheden in zijn verhaal... het viel me nog mee dat Hugo Borst niet is weggelopen. Normaal kan ik Borst wel schieten maar hij sloeg dit keer meerdere keren de spijker op de kop....

Met name dat Bassie met droge ogen beweerde dat hij v. Bommel en V. Nistelrooij geen kans meer wilde geven maar dat ze zelf bedankt hebben.... ja wat denk je zelf Marco... als ik 5e keus was en alleen gebeld wordt als er 4 man geblesseerd zijn zou ik ook denken
En al helemaal als ik in de pers geschoffeerd ben....

En dat verhaal van Landzaat en Jaliens, dat ie die heeft gespaard vanwege het zware programma
Landzaat mag blij zijn als ie bij Wigan 10 minuten mag warmlopen.... echt ongelofelijk

Marco, jij en je staf zijn een stel clowns.... verlos ons van het kwaad en pak je boeltje zodat we een coach kunnen nemen die ons wel hoop geeft voor de Europese titel
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 9 april 2007 @ 00:55:09 #258
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_48134252
quote:
Op zondag 8 april 2007 23:53 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik heb echt met kromgetrokken tenen zitten kijken en luisteren naar Bassie.
Ik ook, mijn god wat heeft die evnt een oogkleppen op
pi_48135922
ja wie niet.. oh ja kesler en van basten niet....
pi_48136210
quote:
Op maandag 9 april 2007 02:11 schreef Braziliansoccer het volgende:
ja wie niet.. oh ja kesler en van basten niet....
Die Kessler is wel zo'n akelige bobo. Ik greins nog steeds als ik terugdenk hoe Hugo Borst het belachelijk vond dat z'n vrouw een plaats kreeg bij het wk en hij haar toen maar niet meenam
  maandag 9 april 2007 @ 08:51:26 #261
30220 Barca
pi_48137464
Als coach van je geloof vallen is dodelijk. De genoemde opties komen dan ook niet in aanmerking voor opvolging.

Stug volhouden is ook geen optie want inderdaad ... de spelers kunnen het niet. Dan is er slechts 1 mogelijkheid: een andere coach die wel ziet wat spelers kunnen en die hen kan laten spelen volgens zijn filosofie.

Alleen hebben we zo'n coach nog nooit gehad!
  maandag 9 april 2007 @ 09:05:22 #262
162483 Haaglander
Zoo ik iets ben ....
pi_48137546
Van Basten heeft zich uitstekend verdedigd. Ik was diep onder de indruk van hem. Hij bleef kalm en rustig, ik houd daarvan. Hugo Borst werd juist vernederd en ontmaskerd als charlatan, omdat hij alleen maar met onzin, leugens en laster op de proppen kwam.

Eigenlijk had Borst had weinig in te brengen op Van Basten's "Je liegt Hugo, je liegt". Dat was nog eens een ontspannen interview.
Lekkeâh bèdehand. Nâh je zin?
pi_48138959
quote:
Op maandag 9 april 2007 09:05 schreef Haaglander het volgende:
Van Basten heeft zich uitstekend verdedigd. Ik was diep onder de indruk van hem. Hij bleef kalm en rustig, ik houd daarvan. Hugo Borst werd juist vernederd en ontmaskerd als charlatan, omdat hij alleen maar met onzin, leugens en laster op de proppen kwam.

Eigenlijk had Borst had weinig in te brengen op Van Basten's "Je liegt Hugo, je liegt". Dat was nog eens een ontspannen interview.
Nou hij viel wel degelijk een paar keer lelijk door de mand, onder andere bij Landzaat of dat nu einde verhaal is in Oranje: "nee Danny is een goede jongen...eh een goede voetballer"

En daar draait het allemaal om bij Marco... hij moet gezellige, volgzame jongens hebben want hij staat niet open voor enige vorm van kritiek... Borst had ook echt wel gelijk dat ie een kliek van onervaren jaknikkers om zich heen heeft verzameld. En het feit dat ie niet eens wil nadenken om een ervaren man erbij te nemen zegt wel genoeg.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 9 april 2007 @ 12:15:00 #264
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_48141325
quote:
Op maandag 9 april 2007 10:47 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Nou hij viel wel degelijk een paar keer lelijk door de mand, onder andere bij Landzaat of dat nu einde verhaal is in Oranje: "nee Danny is een goede jongen...eh een goede voetballer"

En daar draait het allemaal om bij Marco... hij moet gezellige, volgzame jongens hebben want hij staat niet open voor enige vorm van kritiek... Borst had ook echt wel gelijk dat ie een kliek van onervaren jaknikkers om zich heen heeft verzameld. En het feit dat ie niet eens wil nadenken om een ervaren man erbij te nemen zegt wel genoeg.
Haaglander kun je niet serieus nemen met dit onderwerp, negeer 'm maar zoals de rest ook doet
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 9 april 2007 @ 16:52:49 #265
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_48148749
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 18:14 schreef Barca het volgende:

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 9 april 2007 @ 16:58:07 #266
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_48148902
quote:
Op zondag 8 april 2007 23:26 schreef DRD het volgende:
Analyse.
Imho een terechte analyse. Zijn conclusie was dan ook dat de spelers niet goed genoeg zijn. Dat klopt volgens zijn analyse ook wel, maar dat geldt dan met name voor het systeem dat-ie wil spelen. in een ander systeem zouden ze beeter tot hun recht kunnen komen. Alleen is MvB als coach weer niet goed genoeg om een ander werkzaam systeem te bedenken.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 9 april 2007 @ 17:01:30 #267
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_48148995
Ik heb alleen de laatste helft gezien en ik vond het weel vermakelijk eigenlijk. MvB wisselde sterke momenten met minder sterke af. Dat-ie BBorst van leugens betichte vond ik bij de eerste van die twee categorieen passen.
  dinsdag 10 april 2007 @ 08:58:21 #268
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_48167235
quote:
Van Basten: 'Leonardo en De Guzman zijn opties'

Stel: Leonardo wordt "voetbal-Nederlander", zou u hem dan oproepen? En Jonathan de Guzman? Wat vindt u van deze twee spelers?

Bondscoach Marco van Basten geeft exclusief antwoord op KNVB.NL.

Marco van Basten:
,,Voor ons is het natuurlijk prettig als we meer keuze hebben. Zowel Leonardo als De Guzman is een goede voetballer. En, ook belangrijk, het zijn allebei jongens die al vanaf vrij jonge leeftijd actief zijn in het Nederlands voetbal en dus bekend zijn met de Nederlandse (voetbal)cultuur. Het zijn zeker twee spelers die de kwaliteiten hebben om in aanmerking te kunnen komen voor het Nederlands elftal. Dus als ze "voetbal-Nederlander" zouden worden, dan zijn het zeker kandidaten die in aanmerking komen voor een uitnodiging van Oranje."

Ook een vraag aan de bondscoach? Mail naar bondscoach@knvb.nl en misschien wordt jouw vraag op maandag of vrijdag beantwoord!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_48167424
Net als Yildirim zeker
  dinsdag 10 april 2007 @ 13:54:54 #270
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_48175570
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 08:58 schreef M0NTANA het volgende:

[..]
Dwaas.
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
pi_48176152
Intressante clash tussen van B en Borst in Studio voetbal.
terug te zien op uitzendinggemist.
pi_48244626
Marco heb je meegekeken? Of zat je naar een wedstrijd van AZ2 te kijken?
  donderdag 12 april 2007 @ 10:06:25 #273
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_48246389
MvB stelt liever De Guzman op dan Seedorf. Of liever nog Nicky Hofs dan Seedorf.
pi_48249582
Seedorf zit bij de selectie, De Guzman en Hofs niet hoor.

En Makaay is echt nooit een optie hoor . Al 4 jaar niet meer.
  donderdag 12 april 2007 @ 13:49:16 #275
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_48254540
quote:
Op donderdag 12 april 2007 11:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Seedorf zit bij de selectie, De Guzman en Hofs niet hoor.

En Makaay is echt nooit een optie hoor . Al 4 jaar niet meer.
Hij scoort wel altijd..betere optie dan Babel
pi_48256498
quote:
Op donderdag 12 april 2007 13:49 schreef Grimm het volgende:

[..]

Hij scoort wel altijd..betere optie dan Babel
Makaay 43 interlands, 6 goals.
Babel 14 interlands, 4 goals.

Dan doet Babel het toch heel wat beter lijkt me.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 12 april 2007 @ 16:24:00 #277
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48258885
quote:
Op donderdag 12 april 2007 14:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Makaay 43 interlands, 6 goals.
Babel 14 interlands, 4 goals.

Dan doet Babel het toch heel wat beter lijkt me.
ik wil stats in gespeelde minuten Dan komt van Nistelrooij er ineens verbazend goed uit
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_48258974
quote:
Op donderdag 12 april 2007 16:24 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ik wil stats in gespeelde minuten Dan komt van Nistelrooij er ineens verbazend goed uit
Geen zin om die op te zoeken

Makaay hoort niet in Oranje. Van Nistelrooij uiteraard wel.
pi_48259591
Zet Makaay en Nistelrooij maar eens in 4-4-2 met daarachter van persie..

Robben hangeld op links en 2 controleurs.. moet jij es zien hoe NL dan voetbalt
Brett Holman
pi_48259733
quote:
Op donderdag 12 april 2007 16:44 schreef endr0me het volgende:

Liever Van Nistelrooij en Huntelaar. Of van Nistelrooij en Kuijt. Of Kuijt en Huntelaar. We hebben Makaay helemaal niet nodig.
  donderdag 12 april 2007 @ 17:06:30 #281
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_48260423
quote:
Op donderdag 12 april 2007 16:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Liever Van Nistelrooij en Huntelaar. Of van Nistelrooij en Kuijt. Of Kuijt en Huntelaar. We hebben Makaay helemaal niet nodig.
Op dit moment zijn er misschien wel jongere voetballers, maar volgens mij heeft makaay nog nooit 90 minuten gespeeld.
Makaay blijft een topspits, een stuk beter dan Babel (op dit moment nog) en zeker vennegoor of hesselink
pi_48261280
quote:
Op donderdag 12 april 2007 16:44 schreef endr0me het volgende:

van basten die 4-4-2 gaat spelen, geloof je nou echt?
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_48261807
Tuurlijk niet, ik zeg alleen hoe ik het graag zie
Brett Holman
  donderdag 12 april 2007 @ 22:58:41 #284
30220 Barca
pi_48274156
Van Nistelrooij hoort niet in oranje. Doe maar Huntelaar en Babel.
  vrijdag 13 april 2007 @ 00:25:29 #285
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_48276917
quote:
Op donderdag 12 april 2007 22:58 schreef Barca het volgende:
ga n's snel terug naar die acrobaat van je
  vrijdag 13 april 2007 @ 03:15:50 #286
30220 Barca
pi_48279601
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 00:25 schreef Grimm het volgende:

[..]

ga n's snel terug naar die acrobaat van je
Je bedoelt je moeder? Je zus? Je vrouw? Of je dochter?
  vrijdag 13 april 2007 @ 08:09:45 #287
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_48280679
pff, heel die spitsen discussie heeft geen zin. Niet voordat het elftal in dienst speelt van de spitsen.
  vrijdag 13 april 2007 @ 09:29:20 #288
34629 El-Rico
nee kan morgen wel
pi_48282123
Ik ben benieuwd wanneer hij v.d. Sar uit de basis gaat halen.
Is in principe het enige verbanzingwekkends wat nog niet is gebeurd.
pi_48283157
quote:
Op donderdag 12 april 2007 22:58 schreef Barca het volgende:
Grapjas
pi_48284477
quote:
Op donderdag 12 april 2007 17:06 schreef Grimm het volgende:

[..]

Op dit moment zijn er misschien wel jongere voetballers, maar volgens mij heeft makaay nog nooit 90 minuten gespeeld.
Makaay blijft een topspits, een stuk beter dan Babel (op dit moment nog) en zeker vennegoor of hesselink
Ik vind dat Huntelaar ook niet bewezen heeft dat hij beter is dan Makaay. Scoren tegen Milano Koenders Erwin Lemmens of Henrice Drost is nog steeds heel wat anders dan scoren in de bundesliga. De enige 2 spitsen die al jaren veel scoren op het allerhoogste niveau en dat nog steeds doen zijn Makaay en v. Nistelrooij. Daar moet je je team omheen zetten, niet om een stel wisselvallige talenten.
  vrijdag 13 april 2007 @ 21:57:07 #291
30220 Barca
pi_48306290
Het wordt hoog tijd dat Mathijsen en Bouma worden gepasseerd!
  vrijdag 13 april 2007 @ 22:56:21 #292
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_48308393
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 03:15 schreef Barca het volgende:

[..]

Je bedoelt je moeder? Je zus? Je vrouw? Of je dochter?
Ga nou niet vaag dingen roepen, als je geen verstand van voetbal hebt ga dan naar Gc ofzo
pi_48309289
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 21:57 schreef Barca het volgende:
Het wordt hoog tijd dat Mathijsen en Bouma worden gepasseerd!
joh, het is al schandalig genoeg dat een josti als mathijsen als vaste kracht in Oranje wordt beschouwd
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_48309438
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 23:17 schreef Flashwin het volgende:

[..]

joh, het is al schandalig genoeg dat een josti als mathijsen als vaste kracht in Oranje wordt beschouwd
Geef eens alternatieven dan.
  zaterdag 14 april 2007 @ 07:57:26 #295
30220 Barca
pi_48315639
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 23:17 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Inderdaad!
  zaterdag 14 april 2007 @ 07:57:52 #296
30220 Barca
pi_48315642
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 23:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Geef eens alternatieven dan.
Boulahrouz!
  zaterdag 14 april 2007 @ 07:58:50 #297
30220 Barca
pi_48315649
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 22:56 schreef Grimm het volgende:

[..]

Ga nou niet vaag dingen roepen, als je geen verstand van voetbal hebt ga dan naar Gc ofzo
Nee, jij hebt er verstand van. WHOEHAHAHAHAHA!!!
  zaterdag 14 april 2007 @ 09:22:13 #298
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_48316240
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 07:57 schreef Barca het volgende:

[..]

Boulahrouz!
een team heeft vaak 4 verdedigers, en daarbij ook reserve spelers. In totaal heb je 8 verdedigers nodig. welke 7 zou je naast boula nemen?
pi_48317211
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 09:22 schreef Boomstam het volgende:

[..]

een team heeft vaak 4 verdedigers, en daarbij ook reserve spelers. In totaal heb je 8 verdedigers nodig. welke 7 zou je naast boula nemen?
Bedankt. Hoef ik het niet meer te typen

Enne Barca, gisteren Ajax gekeken? Babel heeft wel weer laten zien dat hij nog he-le-maal niets in Oranje te zoeken heeft. In potentie hoort hij erbij, maar hij is op het moment absoluut niet beter dan Van Nistelrooij.
  zaterdag 14 april 2007 @ 11:03:49 #300
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_48317978
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 07:58 schreef Barca het volgende:

[..]

Nee, jij hebt er verstand van. WHOEHAHAHAHAHA!!!
Ga basketbal kijken ofzo WHOEHAHAHAHAHA!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')