Makaay 43 interlands, 6 goals.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:49 schreef Grimm het volgende:
[..]
Hij scoort wel altijd..betere optie dan Babel
ik wil stats in gespeelde minutenquote:Op donderdag 12 april 2007 14:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Makaay 43 interlands, 6 goals.
Babel 14 interlands, 4 goals.
Dan doet Babel het toch heel wat beter lijkt me.
Geen zin om die op te zoekenquote:Op donderdag 12 april 2007 16:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik wil stats in gespeelde minutenDan komt van Nistelrooij er ineens verbazend goed uit
Liever Van Nistelrooij en Huntelaar. Of van Nistelrooij en Kuijt. Of Kuijt en Huntelaar. We hebben Makaay helemaal niet nodig.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:44 schreef endr0me het volgende:
Zet Makaay en Nistelrooij maar eens in 4-4-2 met daarachter van persie..
Robben hangeld op links en 2 controleurs.. moet jij es zien hoe NL dan voetbalt
Op dit moment zijn er misschien wel jongere voetballers, maar volgens mij heeft makaay nog nooit 90 minuten gespeeld.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Liever Van Nistelrooij en Huntelaar. Of van Nistelrooij en Kuijt. Of Kuijt en Huntelaar. We hebben Makaay helemaal niet nodig.
van basten die 4-4-2 gaat spelen, geloof je nou echt?quote:Op donderdag 12 april 2007 16:44 schreef endr0me het volgende:
Zet Makaay en Nistelrooij maar eens in 4-4-2 met daarachter van persie..
Robben hangeld op links en 2 controleurs.. moet jij es zien hoe NL dan voetbalt
quote:Op donderdag 12 april 2007 22:58 schreef Barca het volgende:
Van Nistelrooij hoort niet in oranje. Doe maar Huntelaar en Babel.
Je bedoelt je moeder? Je zus? Je vrouw? Of je dochter?quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:25 schreef Grimm het volgende:
[..]
![]()
ga n's snel terug naar die acrobaat van je
Grapjasquote:Op donderdag 12 april 2007 22:58 schreef Barca het volgende:
Van Nistelrooij hoort niet in oranje. Doe maar Huntelaar en Babel.
Ik vind dat Huntelaar ook niet bewezen heeft dat hij beter is dan Makaay. Scoren tegen Milano Koenders Erwin Lemmens of Henrice Drost is nog steeds heel wat anders dan scoren in de bundesliga. De enige 2 spitsen die al jaren veel scoren op het allerhoogste niveau en dat nog steeds doen zijn Makaay en v. Nistelrooij. Daar moet je je team omheen zetten, niet om een stel wisselvallige talenten.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:06 schreef Grimm het volgende:
[..]
Op dit moment zijn er misschien wel jongere voetballers, maar volgens mij heeft makaay nog nooit 90 minuten gespeeld.
Makaay blijft een topspits, een stuk beter dan Babel (op dit moment nog) en zeker vennegoor of hesselink
Ga nou niet vaag dingen roepen, als je geen verstand van voetbal hebt ga dan naar Gc ofzoquote:Op vrijdag 13 april 2007 03:15 schreef Barca het volgende:
[..]
Je bedoelt je moeder? Je zus? Je vrouw? Of je dochter?
joh, het is al schandalig genoeg dat een josti als mathijsen als vaste kracht in Oranje wordt beschouwdquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:57 schreef Barca het volgende:
Het wordt hoog tijd dat Mathijsen en Bouma worden gepasseerd!
Geef eens alternatieven dan.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:17 schreef Flashwin het volgende:
[..]
joh, het is al schandalig genoeg dat een josti als mathijsen als vaste kracht in Oranje wordt beschouwd
Inderdaad!quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:17 schreef Flashwin het volgende:
[..]
joh, het is al schandalig genoeg dat een josti als mathijsen als vaste kracht in Oranje wordt beschouwd
Boulahrouz!quote:
Nee, jij hebt er verstand van. WHOEHAHAHAHAHA!!!quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:56 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ga nou niet vaag dingen roepen, als je geen verstand van voetbal hebt ga dan naar Gc ofzo
een team heeft vaak 4 verdedigers, en daarbij ook reserve spelers. In totaal heb je 8 verdedigers nodig. welke 7 zou je naast boula nemen?quote:
Bedankt. Hoef ik het niet meer te typenquote:Op zaterdag 14 april 2007 09:22 schreef Boomstam het volgende:
[..]
een team heeft vaak 4 verdedigers, en daarbij ook reserve spelers. In totaal heb je 8 verdedigers nodig. welke 7 zou je naast boula nemen?
Ga basketbal kijken ofzo WHOEHAHAHAHAHA!!!quote:Op zaterdag 14 april 2007 07:58 schreef Barca het volgende:
[..]
Nee, jij hebt er verstand van. WHOEHAHAHAHAHA!!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |