cnn artikelquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:20 schreef pberends het volgende:
VS trekken troepen samen langs grens Iran
Daar gaan we...
Spannendddd...quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:25 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
cnn artikel
http://www.cnn.com/2007/WORLD/meast/03/27/us.gulf.ap/index.html
bericht over nog meer troepen en schepen.![]()
Gebeurt niet. Jack Bauer houdt ze wel tegen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:22 schreef Aurora025 het volgende:
Zoals bij sommigen misschien bekend is, is dat er vorig jaar aanwijzingen waren dat er mininukes zouden kunnen exploderen in verscheidene steden in de VS. Vooral van Houston was er sprake.
Welk bedrijf met HQ in Houston is onlangs verhuisd naar Dubai? Halliburton!
Zou natuurlijk ook toeval kunnen zijn.
Als de VS Iran aanvalt, zouden de VS één van de mininukes kunnen laten exploderen en Iran de schuld eraan geven, wat dan een reden zou kunnen zijn voor een meer grootschalige oorlog.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:35 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik zit nu te kijken op Google Earth en er is idd nogal wat activiteit daar bij de grens
idd toen ze china onder druk wilde zetten 1,5 jaar geleden stuurden ze 7!!! CBG`s 7 das genoeg om heel afrika mee plat te bombarderenquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:27 schreef popolon het volgende:
"The maneuvers involving 15 U.S. warships and more than a hundred planes".
Moet toch wel een indrukwekkend gezicht zijn lijkt. Vooral met die carriers.
Heb wel mooie verhalen van Iraanse vluchtelingen gelezen, die claimen dat deze 'demonstraties' gehouden worden door burgers in ruil voor eten of soms gewoon je levenquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:06 schreef Monidique het volgende:
[afbeelding]
http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/news/worldnews.html?in_article_id=444500&in_page_id=1811&ct=5
Misschien wat overdreven, maar die mensen worden gewoon dom gehouden en geloven natuurlijk wat ze wordt verteld.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:32 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Heb wel mooie verhalen van Iraanse vluchtelingen gelezen, die claimen dat deze 'demonstraties' gehouden worden door burgers in ruil voor eten of soms gewoon je leven
Echt, die Iraniers kunnen zulke mooie propagande op touw zetten - daar zou zelfs de SP nog wat van kunnen leren
quote:
CBG'tje.quote:
de eerste ook nietquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:38 schreef popolon het volgende:
[..]
CBG'tje.
Die tweede werkt niet, is alweer weg.
Cutting Through 1 - The Androgynous (Hermaphroditic) Agendaquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:37 schreef Aurora025 het volgende:
Ik kan jullie aanraden naar researcher Alan Watt te luisteren.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:49 schreef EricT het volgende:
Ok... zullen we dan maar een weddenschap afsluiten:
Hoe lang zal het duren voordat er een Jihad uitgeroepen wordt over Amerika en haar bondgenoten na het eerste schot wat gelost wordt tussen USA en Iran?
http://www.fas.org/irp/world/para/docs/980223-fatwa.htmquote:We -- with Allah's help -- call on every Muslim who believes in Allah and wishes to be rewarded to comply with Allah's order to kill the Americans and plunder their money wherever and whenever they find it. We also call on Muslim ulema, leaders, youths, and soldiers to launch the raid on Satan's U.S. troops and the devil's supporters allying with them, and to displace those who are behind them so that they may learn a lesson.
Je ben wel erg overtuigd , wacht eerst maar s af.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:54 schreef Monidique het volgende:
Ze hebben het geld wel, ze doen het alleen niet.
Klopt, ik ben ervan overtuigd dat ze Iran niet gaan aanvallen de komende, zeg, twee jaar. Maar misschien heb ik het wel fout, dat kan. Hopelijk niet.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:54 schreef feessie het volgende:
[..]
Je ben wel erg overtuigd , wacht eerst maar s af.
Iran wordt niet aangevallen, dan zou d US Army overbelast raken, evenals de schatkist. Het land is te groot en te mobiel moeilijk bereikbaar.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:55 schreef Monidique het volgende:
[..]
Klopt, ik ben ervan overtuigd dat ze Iran niet gaan aanvallen de komende, zeg, twee jaar. Maar misschien heb ik het wel fout, dat kan. Hopelijk niet.
Daar doen die vliegtuigen van tegenwoordig niet meer moeilijk over.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:01 schreef Konlewicz het volgende:
[..]
Het land is te groot en te mobiel moeilijk bereikbaar.
Weddenschap waarover?quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:49 schreef EricT het volgende:
Hoe lang zal het duren voordat er een Jihad uitgeroepen wordt over Amerika en haar bondgenoten na het eerste schot wat gelost wordt tussen USA en Iran?
Het wordt ook geen complete oorlog denk ik. Alleen een snelle aanvalsmissie om de nucleaire installaties en wapencentra te vernietigen. Want daar draait het allemaal omquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:01 schreef Konlewicz het volgende:
[..]
Iran wordt niet aangevallen, dan zou d US Army overbelast raken, evenals de schatkist. Het land is te groot en te mobiel moeilijk bereikbaar.
Ook leuk voor de mensen die al zo balen van die gekke baardaap. Kan me niet voorstellen dat de VS hier agressor gaat spelen. Is allemaal machtsvertoon om de druk op te voeren.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:26 schreef mr.marcus het volgende:
spannnnnend
airmilesquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:28 schreef popolon het volgende:
[..]
Weddenschap waarover?
Volgens mij is het uitroepen van een jihad vrij populair, minimaal twee keer per jaar.
Krijg je er ook nog zegels bij.
Wel bijzonder dat hij het al een aantal jaar weet inderdaad. Maar we wachten af, er is nog geen oorlog.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:10 schreef -jos- het volgende:
Toch, het is al jaren geleden voorspelt en het gebeurt gewoon.
Interessante artikelen over de aanloop naar de oorlog tegen Iran: http://www.deepjournal.com/p/23.html&m=33
pcies gewoon wat luchtaanvallen, niets bijzonders, de VS kijkt wel uit. Ze zullen echt geen oorlog maken met het hoog gemotiveerde leger van Iran. Als Amerika serieus grondtroepen gaat inzetten zou lekker dom zijn.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:31 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het wordt ook geen complete oorlog denk ik. Alleen een snelle aanvalsmissie om de nucleaire installaties en wapencentra te vernietigen. Want daar draait het allemaal om
Probleem is dat ze dat niet in de hand hebben. Denk je echt dat Iran niks doet als net van alles in puin is gegooid en ze nog slagkracht hebben?quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:38 schreef ASroma het volgende:
[..]
pcies gewoon wat luchtaanvallen, niets bijzonders, de VS kijkt wel uit. Ze zullen echt geen oorlog maken met het hoog gemotiveerde leger van Iran. Als Amerika serieus grondtroepen gaat inzetten zou lekker dom zijn.![]()
Appeltje-eitje.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:38 schreef ASroma het volgende:
[..]
pcies gewoon wat luchtaanvallen, niets bijzonders,
Rechtse huilies zeggen van niet en dus is het zoquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:39 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Probleem is dat ze dat niet in de hand hebben. Denk je echt dat Iran niks doet als net van alles in puin is gegooid en ze nog slagkracht hebben?
Inderdaad. Het leger van Iran mag dan misschien niet zo sterk zijn dan het leger van amerika,toch blijft het oppassen. Op dezesite kan je zien wat ze allemaal hebben.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:39 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Probleem is dat ze dat niet in de hand hebben. Denk je echt dat Iran niks doet als net van alles in puin is gegooid en ze nog slagkracht hebben?
verder dan flinke luchtafweer zullen ze niet gaan denk ikquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:39 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Kopuhhh!!!quote:
Ik heb een pleurishekel aan GS, maar ik moest stiekum lachen..quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:43 schreef Bullebak het volgende:
Geenstijl
Mensen met CNN nog wél op de kabel opgelet! Bier en chips in de aanslag. We gaan Operation Fuck You Ahmadinejad rechtstreeks meekoekeloeren. Via de gezaghebbende transatlantische persconnectie Moskou-Goes-Teheran bereikt ons het bericht dat US Troops zich momenteel mobiliseren langs de Iraanse grens. (Schijnt ook nog een bootje onderweg te zijn.) Heeft natuurlijk niks te maken met de gijzeling van 15 Britten wegens ongefundeerd spelevaren in koeweiraqatarabahreiraanse wateren. Laat staan de enigzins naar boven neigende olieprijs. Neem het maar van ons aan, nog voordat u aan de paasbrunch zit is het Iraanse atoomprogramma 6 miljoen jaar terug in de tijd geclusterbomded. Wij houden het vooralsnog op 6 april. Vergeet u niet te tanken voor die datum?
quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:51 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Iran LOLLERPWND engeland:
http://www.nu.nl/news/102(...)_marinevrouw_op.html
die jihad heeft osama een paar jaar voor 11 sept 2001 al uitgeroepen je loop 8 jaar achter.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:49 schreef EricT het volgende:
nou sterker nog sommige democraten hebben zelf Bush beschuldigt zich te zwak op te stellen wat Iran betreft dus je staat de plank totaal mis. de luchtaanval komt er pas in of na de zomer zodra ze een derde carrier groep daar heen sturen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat ze dat gaan doen. En als de volgende president een democraat is al helemaal niet.
Nee de eerste golfoorlog was irak-iranquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:45 schreef Gitanki het volgende:
Moet het trouwens niet "golfoorlog 3" zijn?
wtfquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:12 schreef feessie het volgende:
Er is een 2e brief van de vrouwelijke marinier vrijgegeven. Ze vraagt om terugtrekking van de Engelse troepen in Irak.
Worden ze nou nog onder druk gezet ook ??
bron cnn
Maar het hoofddoekje toch zeker niet?quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:17 schreef Monidique het volgende:
Uiteraard is dit onder druk.
Nee, dat is uit eigen wil.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Maar het hoofddoekje toch zeker niet?
Omg!quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:12 schreef feessie het volgende:
Er is een 2e brief van de vrouwelijke marinier vrijgegeven. Ze vraagt om terugtrekking van de Engelse troepen in Irak.
Worden ze nou nog onder druk gezet ook ??
bron cnn
http://www.cnn.com/2007/W(...)k.sailors/index.htmlquote:Iran has released what it says is a second letter from captured British sailor Faye Turney in which she criticizes British policy in Iraq.
The Iranian embassy in London released the letter, in which she called on Britain to start withdrawing its troops from Iraq, on Thursday.
"Isn't it time for us to start withdrawing our forces from Iraq and let them determine their own future?" said the letter, addressed to the British parliament and faxed to Reuters from the Iranian embassy.
Dat dacht ik toch! Vergeet niet, islam = vrede.quote:
Doet mij denken aan een klassieke Risk-strategie. Alle legers op een land, elke ronde een buurland pakken en een kaartje nemen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Daarom wil de Senaat de troepen voor maart 2008 terugtrekken.
uit Irak...
http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/news/worldnews.html?in_article_id=444500&in_page_id=1811&ct=5quote:Some language experts are already questioning the letter's validity, the suggestion being that the language used indicates the letter is an English translation of a Farsi original.
Stress? Zij mocht als enige roken.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:34 schreef -skippybal- het volgende:
Dat wijf is volgens mij wel een dikke kettingrokert. Op alle beelden zie je haar roken, zelfs als ze in opgepakt door de Iraniërs![]()
Dat is wel het slechtste stukje propaganda in tijdenquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:35 schreef Monidique het volgende:
[afbeelding]
[..]
http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/news/worldnews.html?in_article_id=444500&in_page_id=1811&ct=5
Het zal Iran worst wezen...quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:37 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat is wel het slechtste stukje propaganda in tijden
Wat een rare vraag opeens aan het einde van de briefquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:35 schreef Monidique het volgende:
[afbeelding]
[..]
Tja.. Of het nou zo verstandig is om indirect een terugtrekking te eisen...quote:
Runderworst?quote:
Het is de algemeen bekende mening van Teheran. Niets nieuws, maar het doet het goed onder de moslims.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:39 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Tja.. Of het nou zo verstandig is om indirect een terugtrekking te eisen...
Die vraag heeft geen eens een vraagteken op het eindquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:38 schreef SnowDoggg het volgende:
[..]
Wat een rare vraag opeens aan het einde van de briefNee, dit zijn echt haar woorden
![]()
Maar nu lijkt het net of het een voorwaarde is om de gevangenen weer vrij te latenquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:40 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het is de algemeen bekende mening van Teheran. Niets nieuws, maar het doet het goed onder de moslims.
Minder grappig is dat rakettengedoe, range van de Shahab-3:quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:38 schreef Kaalhei het volgende:
Grappig trouwens dat Iran F14's heeft.
Schapenworstquote:
So? Laat ze die raketten maar hebben...quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:46 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Minder grappig is dat rakettengedoe, range van de Shahab-3:
[afbeelding]
Binnenkort de Shahab-6 met een range van 10.000 km en een kernkop. Haalt Iran Amsterdam daarmee?
Nee dus.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:48 schreef Monidique het volgende:
So? Laat ze die raketten maar hebben...
Halen ze met gemak...quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:46 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Minder grappig is dat rakettengedoe, range van de Shahab-3:
[afbeelding]
Binnenkort de Shahab-6 met een range van 10.000 km en een kernkop. Haalt Iran Amsterdam daarmee?
Daar denken de buurlanden toch echt heel anders over. En dan bedoel ik niet Israel.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:48 schreef Monidique het volgende:
[..]
En dan? Lekker dreigen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:48 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik geen buurland ben.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:51 schreef popolon het volgende:
[..]
Daar denken de buurlanden toch echt heel anders over. En dan bedoel ik niet Israel.
Dreigen? Waarom?quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En dan? Lekker dreigen?
Ben klaar met die gasten.
Dat doen ze dan maar lekker in hun paradijs. Carpet bomben dat tuig.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:48 schreef Monidique het volgende:
[..]
Of hij zoekt ernaar of hij werkt achter de schermen met de VS, wat volgens mij nog niet eens zo onwaarschijnlijk is. If you want to win the game you have to control both sides.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:45 schreef feessie het volgende:
Hmm , die vent wil gewoon oorlog. Hij zoekt er naar... dit is echt vrij duidelijk.
Welja.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:53 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Dat doen ze dan maar lekker in hun paradijs. Carpet bomben dat tuig.
[afbeelding]
Je komt aardig in de buurt met hun nieuwe technologie.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:52 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik geen buurland ben.
Welk belang zou hij er bij hebben dan ??quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:53 schreef Aurora025 het volgende:
[..]
Of hij zoekt ernaar of hij werkt achter de schermen met de VS, wat volgens mij nog niet eens zo onwaarschijnlijk is. If you want to win the game you have to control both sides.
Omdat wij het Westen zijn. Inferieur, varkens. Dood.quote:
Sorry, stom van me. We moeten ze meer knuffelen, dan houden ze vanzelf op. Ies religie van vrede.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:53 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Dat doen ze dan maar lekker in hun paradijs. Carpet bomben dat tuig.
[afbeelding]
Daar heb ik van Iran weinig van gemerkt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Omdat wij het Westen zijn. Inferieur, varkens. Dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |