Iran wordt niet aangevallen, dan zou d US Army overbelast raken, evenals de schatkist. Het land is te groot en te mobiel moeilijk bereikbaar.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:55 schreef Monidique het volgende:
[..]
Klopt, ik ben ervan overtuigd dat ze Iran niet gaan aanvallen de komende, zeg, twee jaar. Maar misschien heb ik het wel fout, dat kan. Hopelijk niet.
Daar doen die vliegtuigen van tegenwoordig niet meer moeilijk over.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:01 schreef Konlewicz het volgende:
[..]
Het land is te groot en te mobiel moeilijk bereikbaar.
Weddenschap waarover?quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:49 schreef EricT het volgende:
Ok... zullen we dan maar een weddenschap afsluiten:
Hoe lang zal het duren voordat er een Jihad uitgeroepen wordt over Amerika en haar bondgenoten na het eerste schot wat gelost wordt tussen USA en Iran?
Het wordt ook geen complete oorlog denk ik. Alleen een snelle aanvalsmissie om de nucleaire installaties en wapencentra te vernietigen. Want daar draait het allemaal omquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:01 schreef Konlewicz het volgende:
[..]
Iran wordt niet aangevallen, dan zou d US Army overbelast raken, evenals de schatkist. Het land is te groot en te mobiel moeilijk bereikbaar.
Ook leuk voor de mensen die al zo balen van die gekke baardaap. Kan me niet voorstellen dat de VS hier agressor gaat spelen. Is allemaal machtsvertoon om de druk op te voeren.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:26 schreef mr.marcus het volgende:
spannnnnend
airmilesquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:28 schreef popolon het volgende:
[..]
Weddenschap waarover?
Volgens mij is het uitroepen van een jihad vrij populair, minimaal twee keer per jaar.
Krijg je er ook nog zegels bij.
Wel bijzonder dat hij het al een aantal jaar weet inderdaad. Maar we wachten af, er is nog geen oorlog.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:10 schreef -jos- het volgende:
Toch, het is al jaren geleden voorspelt en het gebeurt gewoon.
Interessante artikelen over de aanloop naar de oorlog tegen Iran: http://www.deepjournal.com/p/23.html&m=33
pcies gewoon wat luchtaanvallen, niets bijzonders, de VS kijkt wel uit. Ze zullen echt geen oorlog maken met het hoog gemotiveerde leger van Iran. Als Amerika serieus grondtroepen gaat inzetten zou lekker dom zijn.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:31 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het wordt ook geen complete oorlog denk ik. Alleen een snelle aanvalsmissie om de nucleaire installaties en wapencentra te vernietigen. Want daar draait het allemaal om
Probleem is dat ze dat niet in de hand hebben. Denk je echt dat Iran niks doet als net van alles in puin is gegooid en ze nog slagkracht hebben?quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:38 schreef ASroma het volgende:
[..]
pcies gewoon wat luchtaanvallen, niets bijzonders, de VS kijkt wel uit. Ze zullen echt geen oorlog maken met het hoog gemotiveerde leger van Iran. Als Amerika serieus grondtroepen gaat inzetten zou lekker dom zijn.![]()
Appeltje-eitje.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:38 schreef ASroma het volgende:
[..]
pcies gewoon wat luchtaanvallen, niets bijzonders,
Rechtse huilies zeggen van niet en dus is het zoquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:39 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Probleem is dat ze dat niet in de hand hebben. Denk je echt dat Iran niks doet als net van alles in puin is gegooid en ze nog slagkracht hebben?
Inderdaad. Het leger van Iran mag dan misschien niet zo sterk zijn dan het leger van amerika,toch blijft het oppassen. Op dezesite kan je zien wat ze allemaal hebben.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:39 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Probleem is dat ze dat niet in de hand hebben. Denk je echt dat Iran niks doet als net van alles in puin is gegooid en ze nog slagkracht hebben?
verder dan flinke luchtafweer zullen ze niet gaan denk ikquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:39 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Kopuhhh!!!quote:
Ik heb een pleurishekel aan GS, maar ik moest stiekum lachen..quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:43 schreef Bullebak het volgende:
Geenstijl
Mensen met CNN nog wél op de kabel opgelet! Bier en chips in de aanslag. We gaan Operation Fuck You Ahmadinejad rechtstreeks meekoekeloeren. Via de gezaghebbende transatlantische persconnectie Moskou-Goes-Teheran bereikt ons het bericht dat US Troops zich momenteel mobiliseren langs de Iraanse grens. (Schijnt ook nog een bootje onderweg te zijn.) Heeft natuurlijk niks te maken met de gijzeling van 15 Britten wegens ongefundeerd spelevaren in koeweiraqatarabahreiraanse wateren. Laat staan de enigzins naar boven neigende olieprijs. Neem het maar van ons aan, nog voordat u aan de paasbrunch zit is het Iraanse atoomprogramma 6 miljoen jaar terug in de tijd geclusterbomded. Wij houden het vooralsnog op 6 april. Vergeet u niet te tanken voor die datum?
quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:51 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Iran LOLLERPWND engeland:
http://www.nu.nl/news/102(...)_marinevrouw_op.html
die jihad heeft osama een paar jaar voor 11 sept 2001 al uitgeroepen je loop 8 jaar achter.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:49 schreef EricT het volgende:
Ok... zullen we dan maar een weddenschap afsluiten:
Hoe lang zal het duren voordat er een Jihad uitgeroepen wordt over Amerika en haar bondgenoten na het eerste schot wat gelost wordt tussen USA en Iran?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |