nou sterker nog sommige democraten hebben zelf Bush beschuldigt zich te zwak op te stellen wat Iran betreft dus je staat de plank totaal mis. de luchtaanval komt er pas in of na de zomer zodra ze een derde carrier groep daar heen sturen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat ze dat gaan doen. En als de volgende president een democraat is al helemaal niet.
Nee de eerste golfoorlog was irak-iranquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:45 schreef Gitanki het volgende:
Moet het trouwens niet "golfoorlog 3" zijn?
wtfquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:12 schreef feessie het volgende:
Er is een 2e brief van de vrouwelijke marinier vrijgegeven. Ze vraagt om terugtrekking van de Engelse troepen in Irak.
Worden ze nou nog onder druk gezet ook ??
bron cnn
Maar het hoofddoekje toch zeker niet?quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:17 schreef Monidique het volgende:
Uiteraard is dit onder druk.
Nee, dat is uit eigen wil.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Maar het hoofddoekje toch zeker niet?
Omg!quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:12 schreef feessie het volgende:
Er is een 2e brief van de vrouwelijke marinier vrijgegeven. Ze vraagt om terugtrekking van de Engelse troepen in Irak.
Worden ze nou nog onder druk gezet ook ??
bron cnn
http://www.cnn.com/2007/W(...)k.sailors/index.htmlquote:Iran has released what it says is a second letter from captured British sailor Faye Turney in which she criticizes British policy in Iraq.
The Iranian embassy in London released the letter, in which she called on Britain to start withdrawing its troops from Iraq, on Thursday.
"Isn't it time for us to start withdrawing our forces from Iraq and let them determine their own future?" said the letter, addressed to the British parliament and faxed to Reuters from the Iranian embassy.
Dat dacht ik toch! Vergeet niet, islam = vrede.quote:
Doet mij denken aan een klassieke Risk-strategie. Alle legers op een land, elke ronde een buurland pakken en een kaartje nemen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Daarom wil de Senaat de troepen voor maart 2008 terugtrekken.
uit Irak...
http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/news/worldnews.html?in_article_id=444500&in_page_id=1811&ct=5quote:Some language experts are already questioning the letter's validity, the suggestion being that the language used indicates the letter is an English translation of a Farsi original.
Stress? Zij mocht als enige roken.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:34 schreef -skippybal- het volgende:
Dat wijf is volgens mij wel een dikke kettingrokert. Op alle beelden zie je haar roken, zelfs als ze in opgepakt door de Iraniërs![]()
Dat is wel het slechtste stukje propaganda in tijdenquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:35 schreef Monidique het volgende:
[afbeelding]
[..]
http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/news/worldnews.html?in_article_id=444500&in_page_id=1811&ct=5
Het zal Iran worst wezen...quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:37 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat is wel het slechtste stukje propaganda in tijden
Wat een rare vraag opeens aan het einde van de briefquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:35 schreef Monidique het volgende:
[afbeelding]
[..]
http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/news/worldnews.html?in_article_id=444500&in_page_id=1811&ct=5
Tja.. Of het nou zo verstandig is om indirect een terugtrekking te eisen...quote:
Runderworst?quote:
Het is de algemeen bekende mening van Teheran. Niets nieuws, maar het doet het goed onder de moslims.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:39 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Tja.. Of het nou zo verstandig is om indirect een terugtrekking te eisen...
Die vraag heeft geen eens een vraagteken op het eindquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:38 schreef SnowDoggg het volgende:
[..]
Wat een rare vraag opeens aan het einde van de briefNee, dit zijn echt haar woorden
![]()
Maar nu lijkt het net of het een voorwaarde is om de gevangenen weer vrij te latenquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:40 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het is de algemeen bekende mening van Teheran. Niets nieuws, maar het doet het goed onder de moslims.
Minder grappig is dat rakettengedoe, range van de Shahab-3:quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:38 schreef Kaalhei het volgende:
Grappig trouwens dat Iran F14's heeft.
Schapenworstquote:
So? Laat ze die raketten maar hebben...quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:46 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Minder grappig is dat rakettengedoe, range van de Shahab-3:
[afbeelding]
Binnenkort de Shahab-6 met een range van 10.000 km en een kernkop. Haalt Iran Amsterdam daarmee?
Nee dus.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:48 schreef Monidique het volgende:
So? Laat ze die raketten maar hebben...
Halen ze met gemak...quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:46 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Minder grappig is dat rakettengedoe, range van de Shahab-3:
[afbeelding]
Binnenkort de Shahab-6 met een range van 10.000 km en een kernkop. Haalt Iran Amsterdam daarmee?
Daar denken de buurlanden toch echt heel anders over. En dan bedoel ik niet Israel.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:48 schreef Monidique het volgende:
[..]
En dan? Lekker dreigen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:48 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik geen buurland ben.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:51 schreef popolon het volgende:
[..]
Daar denken de buurlanden toch echt heel anders over. En dan bedoel ik niet Israel.
Dreigen? Waarom?quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En dan? Lekker dreigen?
Ben klaar met die gasten.
Dat doen ze dan maar lekker in hun paradijs. Carpet bomben dat tuig.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:48 schreef Monidique het volgende:
[..]
Of hij zoekt ernaar of hij werkt achter de schermen met de VS, wat volgens mij nog niet eens zo onwaarschijnlijk is. If you want to win the game you have to control both sides.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:45 schreef feessie het volgende:
Hmm , die vent wil gewoon oorlog. Hij zoekt er naar... dit is echt vrij duidelijk.
Welja.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:53 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Dat doen ze dan maar lekker in hun paradijs. Carpet bomben dat tuig.
[afbeelding]
Je komt aardig in de buurt met hun nieuwe technologie.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:52 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik geen buurland ben.
Welk belang zou hij er bij hebben dan ??quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:53 schreef Aurora025 het volgende:
[..]
Of hij zoekt ernaar of hij werkt achter de schermen met de VS, wat volgens mij nog niet eens zo onwaarschijnlijk is. If you want to win the game you have to control both sides.
Omdat wij het Westen zijn. Inferieur, varkens. Dood.quote:
Sorry, stom van me. We moeten ze meer knuffelen, dan houden ze vanzelf op. Ies religie van vrede.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:53 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Dat doen ze dan maar lekker in hun paradijs. Carpet bomben dat tuig.
[afbeelding]
Daar heb ik van Iran weinig van gemerkt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Omdat wij het Westen zijn. Inferieur, varkens. Dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |