Ja, vind ik ook, we willen niet dat brian achter gesteld word.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan mag Brian ook "zijn" YouTube filmpje zien?![]()
Hij had het net wel over fouten die hij had gemaakt, misschien bedoelde hij daar Nena meequote:Op donderdag 29 maart 2007 00:12 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
.. misschien komt Nena ook wel voorbij in Het Verhaal van Brian.
Past niet in het script van DGK_REDAKTIE. Geloof me maar, over 1 maand is Brainless de populairste bewoner van DGK!quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:13 schreef My_ het volgende:
Neee, Brian, jij bent nog nooit goed weggekomen...
Brian was er allang uit geweest als hij voor alles een OW had gehad!
Meneer heeft het over de grens opzoeken van de regeltjes door Huub..quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:12 schreef Marrije het volgende:
Brian: das moeilijk, want je wordt hier de godganse dag geconfronteerd met jezelf
Ik pleit er dan ook voor dat ian_Nick de belangrijkste wereldnieuwsfeiten gaat integreren in zijn OP's.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat krijg je als je teveel aan de streams hangt, je mist het wereldnieuws.![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:14 schreef petraa het volgende:
Volgens de striptease zitten haar kindjes een tweeling van 9 jaar nu achter de streams te kijken naar haar. pfffff
En nu nog een OP Peterquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:13 schreef Peter6000 het volgende:
...
Dat ligt een beetje pijnlijk momenteel...quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:14 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik pleit er dan ook voor dat ian_Nick de belangrijkste wereldnieuwsfeiten gaat integreren in zijn OP's.
En de sukkel heeft zeker niet gehoord dat de dame uit Boxtel bijna de hele dag de streams volgt, ook zij weet wat voor een rat het is.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:12 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
.. misschien komt Nena ook wel voorbij in Het Verhaal van Brian.
want ?quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat ligt een beetje pijnlijk momenteel...
En de OP Peter ?quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:13 schreef Peter6000 het volgende:
...
en toch schijnt ze brian wel leuk te vindenquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En de sukkel heeft zeker niet gehoord dat de dame uit Boxtel bijna de hele dag de streams volgt, ook zij weet wat voor een rat het is.
Whehe, leuk is dat, ze baalt dat ze weg moetquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:17 schreef Nicoss het volgende:
Bedankt Frans!!!
Laten we dat schijnt dan maar even benadrukken.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:17 schreef robert2006 het volgende:
[..]
en toch schijnt ze brian wel leuk te vinden
Ja stel je voor zegquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Laten we dat schijnt dan maar even benadrukken.
Mwa. Bij een handvol posters...quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan dat gezeik over OP's in FB?quote:
Wat was het antwoordquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Goede vraag van Japio aan de pimp : "Hoeveel uur werken jullie per week ?"
Als ik die auto zo zie kan die gozer zijn krantenwijk beter nog niet opzeggen...quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:16 schreef blomst het volgende:
Heeft Jaap al naar de prijs gevraagt?
Hij ís nou eenmaal para.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:21 schreef mootie het volgende:
Waarom doet Brian zo para over cp's...... ze mogen toch niet gestolen worden? Daar word je voor verwijderd...
It's lonely at the top! Hou het daar maar op.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat flauw hadden ze toch gewoon kunnen zeggen...quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Geen antwoord, wat dacht je anders ......
Als je er een zooi pakt en ze in het zwembad rot vind ik dat ook een vorm van stelen/verduisteren, schande dat hij geen waarschuwing krijgtquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:21 schreef mootie het volgende:
Waarom doet Brian zo para over cp's...... ze mogen toch niet gestolen worden? Daar word je voor verwijderd...
Niet als je Brainless heetquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:21 schreef mootie het volgende:
Die waren nog van niemandquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je er een zooi pakt en ze in het zwembad rot vind ik dat ook een vorm van stelen/verduisteren, schande dat hij geen waarschuwing krijgt![]()
![]()
![]()
![]()
Is de liefde nu al bekoeld?quote:
De belastingdienst kan ook meeluisterenquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat flauw hadden ze toch gewoon kunnen zeggen...
Ze zullen wel erg om werk verlegen zitten dan.
Dan moet ie het goed (laten) verknallen dan komt er niet nog een feessie.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:24 schreef Prosac het volgende:
Brian is bevreest voor de mensen die op het feest komen
Nee, hij voelde zich er niet prettig bij hw vw Cora, dat eric zich hoerig gegraagd moet Eric weten , Jaap heeft mi het volste recht niet mee te werken.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:22 schreef Peter6000 het volgende:
Eric wijst Jaap erop, dat hij beter in de dingen mee kan gaan (wat die act betreft), wel terechte kritiek lijkt me.
Collectief bezit, dan steelt hij in 1x potentieel van iedereen, dat is nog ergerquote:
Heb je de PI bij Huub & Lieke ook gezien?quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:25 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Is de liefde nu al bekoeld?
Ben ik effe blij dat ik op Huub & Lieke ingezet heb!
Onze liefde is zo sterk, die bekoeld echt niet hoorquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:25 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Is de liefde nu al bekoeld?
Ben ik effe blij dat ik op Huub & Lieke ingezet heb!
Als jij dit soort spelfouten blijft maken vrees ik toch het ergste...quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Onze liefde is zo sterk, die bekoeldt echt niet hoor![]()
![]()
Das echte liefdequote:Op donderdag 29 maart 2007 00:28 schreef petraa het volgende:
blont momentje quote mezelf.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:29 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Als jij dit soort spelfouten blijft maken vrees ik toch het ergste...![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:29 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Als jij dit soort spelfouten blijft maken vrees ik toch het ergste...![]()
Is wel eerlijk, oprecht, en niet te vergeten.......ongelogen...quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:27 schreef Peter6000 het volgende:
Huub is echt vaak denigrerend, als iemand hem tegenspreekt.
Tegen Amanda: Denk nu voor de verandering eens één keer na.
Tegen Jaap: Kijk nu eens één keer verder dan je neus lang is.
etc.
Opgegeven waarvoor?quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:30 schreef PC eend het volgende:
Huub wil mensen die zich opgegeven hebben midden in de nacht wakker bellen, humor![]()
Hij wil zijn volgers ontmoeten om ze zijn voeten te laten kussen, symphatiek tochquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:32 schreef rooie3 het volgende:
Ja Huub maak je lekker druk om het feestje.
Had je drukker gemaakt om het spel.
Snap niet dat she zich niet genaaid voelen nu.
Hopelijk schieten ze niet uitquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:35 schreef STAP01 het volgende:
Brain heeft wratten!
Hij moet morgen naar de dokter voor stikstof, aldus Brain
Het woord wratten heeft het zwijn niet gebruikt!quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:35 schreef STAP01 het volgende:
Brain heeft wratten!
Genitale?quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:35 schreef STAP01 het volgende:
Brain heeft wratten!
Wat is die viesterd toch aan met maken?quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:37 schreef Mika25 het volgende:
Lekker fris om een citroen zo uit te persen. Hoop dat ie z`n handen gewassen heeft...
nee maar volgens mij gebruiken ze daar stikstof voor. om wratten te verwijderen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:36 schreef demins het volgende:
[..]
Het woord wratten heeft het zwijn niet gebruikt!![]()
Ook voor die ene die boven zijn nek zit?quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:35 schreef STAP01 het volgende:
Brain heeft wratten!
Brainless IS een wrat (wat woordtechnisch natuurlijk ook gewoon een soort rat is, dus alle theoriën daarover kunnen staande gehouden worden).quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:35 schreef STAP01 het volgende:
Brain heeft wratten!
Waaaaat?quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:36 schreef Prosac het volgende:
toch ook niet gezond dat Brian nu nog weer staat te bakken
quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:38 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Brainless IS een wrat (wat woordtechnisch natuurlijk ook gewoon een soort rat is, dus alle theoriën daarover kunnen staande gehouden worden).
Stoppen met de drank! En jij kon vroeger zo goed typen...!quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat is die viesterd toch aan met maken?
quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ook voor die ene die boven zijn nek zit?
En nu zit hij weer uitgebreid met zijn vingers aan de afvalbak. Heerlijk frisse knoflooksaus zal dat worden.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:39 schreef neferhone het volgende:
knoflook saus
Grote garnalenquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:40 schreef Peter6000 het volgende:
Staat Brian nu iets in de keuken te maken ofzo.
Het is godverdomme midden in de nacht.
Ik heb een nieuw toetsenbord (en ik zie geen fouten?)quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:40 schreef demins het volgende:
[..]
Stoppen met de drank! En jij kon vroeger zo goed typen...!![]()
Ach, ze zijn toch miljonairs!quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Na de actie van Japio hadden ze al bijna geen glazen meer, nu nog 1 minder .......
[afbeelding]
Jammer dat ze zich niet als miljonairs gedragen, of kleden. Alleen voor de gescripte TV Momentjes zitten ze even in het pak...quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Ach, ze zijn toch miljonairs!
Vroeger kon ik om dit soort reacties nog wel lachen!quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:38 schreef STAP01 het volgende:
[..]
nee maar volgens mij gebruiken ze daar stikstof voor. om wratten te verwijderen.
misschien zijn het wel genitale wratten![]()
![]()
het leek me stug dat het knoflooksaus werdquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:40 schreef Disana het volgende:
[..]
En nu zit hij weer uitgebreid met zijn vingers aan de afvalbak. Heerlijk frisse knoflooksaus zal dat worden.
Viesterd! Zit je weer te klieren?quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:40 schreef demins het volgende:
[..]
Stoppen met de drank! En jij kon vroeger zo goed typen...!![]()
Triest dat Brian nou nooit eens wat extra bakt voor die streamers van FOK!quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Okay, dan is het goed.![]()
Ik was ff bang dat ie iets ongezonds maakte ofzo.
tik tik tik tik tik.....quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:44 schreef Peter6000 het volgende:
MENSEN, ZULLEN WE GEZELLIG MET ZIJN ALLE ONTOPIC BLIJVEN![]()
offtopic: ik heb net lekker preischotel met beenham op, uit de magnetron.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Triest dat Brian nou nooit eens wat extra bakt voor die streamers van FOK!
[afbeelding]
Ik snap ook niet waar ik het allemaal voor doe... Heb je wel goed gekeken meis?quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb een nieuw toetsenbord (en ik zie geen fouten?)![]()
Hij is gewoon een gierige wrat!quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Op een keyboard tikt hij met 2 vingers, billen tikt hij met 1 'vinger'quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:44 schreef Peter6000 het volgende:
Eric typt met 2 vingers.
Ergens heb je ook wel gelijk: 'viesterd' is een veel te lief woord voor viezerik Brianquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:46 schreef demins het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waar ik het allemaal voor doe... Heb je wel goed gekeken meis?
Wat is die viesterd toch aan met maken?
Wat is die viezerd toch aan het maken?
Doe er je voordeel mee!![]()
Dat kan niet, want iedereen is al offtopicquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:44 schreef Peter6000 het volgende:
als jaap nog 3 a 4 uur wakker blijft is er niets aan de hand; met zijn schema.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:46 schreef mootie het volgende:
Jaap...... eet nou eens NIET na 9 uur 's avonds..... of is ie zn caloriespiegel, of hoe ie het ook noemt, op peil aan het houden?
De herseninhoud van Amanda? Oh nee dat kan niet.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Your topic or mine?quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:44 schreef Peter6000 het volgende:
komt ze danquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:49 schreef FdW het volgende:
Blijft Lieke zaterdagnacht slapen?
Demins ook, als hij in vorm steekt!quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:44 schreef Peter6000 het volgende:
Eric typt met 2 vingers.
Lieke mag niet eens (meer) komen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:49 schreef FdW het volgende:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:49 schreef FdW het volgende:
Binnenkort wordt hij geboeid afgevoerd.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:51 schreef mootie het volgende:
Brian: Ik boei me daar niet om.
Jaap heeft ze gevoeld dus zou het moeten weten of heeft hij nog nooit echte borsten gevoeldquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:51 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap:'waren ze echt of nep, van die stripper'
Brian: 'weet ik veel man, ik boei me daar niet om'
quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:49 schreef FdW het volgende:
...LOL ... leuke cap bright !!!quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio staat altijd zo dynamisch in de keuken ......
In de bak, dat is de enige plek waar dat low-life thuis hoort.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Binnenkort wordt hij geboeid afgevoerd.
Ergens is viesterd gewoon geen woord!quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ergens heb je ook wel gelijk: 'viesterd' is een veel te lief woord voor viezerik Brian![]()
Het zal wel beroepsdeformatie zijnquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:51 schreef mootie het volgende:
Brian: Ik boei me daar niet om.
Ze zagen er iig echter uit dan die van Dellyquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:52 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Jaap heeft ze gevoeld dus zou het moeten weten of heeft hij nog nooit echte borsten gevoeld![]()
Gelukkig heb je ergens wel gelijk toch?quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:53 schreef demins het volgende:
[..]
Ergens is viesterd gewoon geen woord!
Als ze het kunnen bewerkstelligen dat hij in een siegiatrische kliniek terecht kan zou hem dat ook wel helpen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:53 schreef Frasier het volgende:
[..]
In de bak, dat is de enige plek waar dat low-life thuis hoort.
Ergens is het woord 'viezerik' door iemand verbasterd naar een liefkozend woordquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:53 schreef demins het volgende:
[..]
Ergens is viesterd gewoon geen woord!
wie is jouw favoriet eigenlijk? tanja?quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het zal wel beroepsdeformatie zijn![]()
Is dat fototoestel eigendom van Brain?quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:55 schreef Sarah-Louise het volgende:
Goeie gozer die Brian ... Jaap mag de foto's van Brian's fototoestel af halen die hem niet bevallen.
Die stop je in je holle kiesquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:48 schreef Frasier het volgende:
[..]
De herseninhoud van Amanda? Oh nee dat kan niet.
Ik krijg voor brian al bijna hetzelfde gevoel als voor tanjaquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:55 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
wie is jouw favoriet eigenlijk? tanja?![]()
Als je het serienummer even zoekt weten we binnenkort de rechtmatige eigenaarquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:56 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Is dat fototoestel eigendom van Brain?
Tanja de tochtige zeug?quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik krijg voor brian al bijna hetzelfde gevoel als voor tanja![]()
nee van Nathanaelquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:56 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Denk je dat hij nog gaat bevallen in DGK?quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik krijg voor brian al bijna hetzelfde gevoel als voor tanja![]()
Géén idee eigenlijk.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:56 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Het is van 'iedereen' maar Brian heeft het zich toegeeigend..........quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:56 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Weet ik. Maar het is een hele toer om dat te krijgen hier. Desiderata geeft zich niet gemakkelijk gewonnen...quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Gelukkig heb je ergens wel gelijk toch?
Die had hem ook gejat...quote:
Ik denk dat het hem goed gaat bevallenquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Denk je dat hij nog gaat bevallen in DGK?
Ja schat.... er zijn gewoon meerdere manieren om viezerd te spellen blijkbaar.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:59 schreef demins het volgende:
[..]
Weet ik. Maar het is een hele toer om dat te krijgen hier. Desiderata geeft zich niet gemakkelijk gewonnen...
quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk dat het hem goed gaat bevallen
Ze hebben het toestel in eerste instantie gekregen om foto's voor de blogs te maken.quote:
Zo blijft het tenminste spannend, tochquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:59 schreef demins het volgende:
[..]
Weet ik. Maar het is een hele toer om dat te krijgen hier. Desiderata geeft zich niet gemakkelijk gewonnen...
Maar niet voordat hij ze op zijn weblog heeft gezet zekerquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:55 schreef Sarah-Louise het volgende:
Goeie gozer die Brian ... Jaap mag de foto's van Brian's fototoestel af halen die hem niet bevallen.
... ja, zoals ze ook het kadootje 'vonden' van Syl denk ik.quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:00 schreef Disana het volgende:
Brian zegt dat Sylvia haar punten vaak verwisselt (verplaatst). We mogen ze niet stelen, zegt Jaap... hoewel, voegt hij er aan toe, we mogen ze wel 'vinden'.
Nooit van gehoordquote:Op donderdag 29 maart 2007 01:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo blijft het tenminste spannend, tochMaar kennen jullie het woord echt niet? Ik hoor het vrij vaak.
Het is een ware hypequote:Op donderdag 29 maart 2007 01:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo blijft het tenminste spannend, tochMaar kennen jullie het woord echt niet? Ik hoor het vrij vaak.
Wat is je postcode?quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, Brian is echt een goede vriend !!quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:02 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Maar niet voordat hij ze op zijn weblog heeft gezet zeker![]()
Ook dat nog... zie je nou wel?quote:
Sorry, ik haak af!quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja schat.... er zijn gewoon meerdere manieren om viezerd te spellen blijkbaar.
goorlap bedoel je denk ikquote:Op donderdag 29 maart 2007 01:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ook dat nog... zie je nou wel?Maar het is te lief voor Brian. Die is een viespeuk, een smeerkees, een goorlak (ja dat woord bestaat).
Rotterdam Brabant Overijssel Groningen... dus kortom van alles. On-topic: wat kan Jaap z'n neus onsmakelijk ophalen.quote:
en je deed de hele tijd zo aardig...quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:06 schreef mootie het volgende:
goorlap ken ik dan weer wel
Dacht even Amsterdam-Noordquote:Op donderdag 29 maart 2007 01:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Rotterdam Brabant Overijssel Groningen... dus kortom van alles. On-topic: wat kan Jaap z'n neus onsmakelijk ophalen.
Jammer, jou kunnen we ook afschrijven!quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ook dat nog... zie je nou wel?Maar het is te lief voor Brian. Die is een viespeuk, een smeerkees, een goorlak (ja dat woord bestaat).
nog steeds toch? geen onvertogen woord van mij!quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:08 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
en je deed de hele tijd zo aardig...![]()
![]()
![]()
Petje af ! Meen ikquote:Op donderdag 29 maart 2007 01:11 schreef Disana het volgende:
Amanda is er trots op dat ze al zo lang niet heeft gerookt. Een aangeboden sigaretje van Eric slaat ze af, net als eerder op de avond twee manden vol pakjes voor haar neus gehouden door Huub.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:10 schreef mootie het volgende:
[..]
nog steeds toch? geen verstandig woord van mij!![]()
Speel zijn grapje dan ook ff mee, als je hem dan toch zo leuk vindtquote:Op donderdag 29 maart 2007 01:10 schreef mootie het volgende:
[..]
nog steeds toch? geen onvertogen woord van mij!![]()
Eric wou wel wat meer 'weten' van die 20 jarige mannenquote:Op donderdag 29 maart 2007 01:12 schreef Suikeroom het volgende:
Huub: waarom alleen maar mannen? of is dat een vrouw?![]()
in the reboundquote:Op donderdag 29 maart 2007 01:14 schreef mootie het volgende:
Okayyyyyyyy Pietje, je bent geen goorlap! En ook geen goorlak overigens.
Lijkt plausiebel, anders wordt het echt niks.quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:15 schreef Mika25 het volgende:
Hmz... Dus mensen die zich opgegeven hebben voor DGK maar afgewezen zijn staan ook op de lijst voor het feest. Ik verwacht dat er minimaal 2 gescripte mensen tussen zullen zitten om voor wat memorabele momenten te zorgen...
Zeg maar tegen Petrus dat je een vriend bent van Brian.quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:17 schreef demins het volgende:
Zouden we nou niet eens met de stofkam door het userbestand van dit subforum kunnen gaan? Het wordt zo'n gezoek naar de krenten in de pap...
Serieus, ik word er een beetje moedeloos van en ga mij nu verhangen!![]()
Het was leuk zolang het duurde, al duurde het soms best langquote:Op donderdag 29 maart 2007 01:17 schreef demins het volgende:
Zouden we nou niet eens met de stofkam door het userbestand van dit subforum kunnen gaan? Het wordt zo'n gezoek naar de krenten in de pap...
Zorg je wel voor een stevige stoel?quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:17 schreef demins het volgende:
Een hetero man geeft zich niet op.......quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Eric wil meer mannen?
Nou maar hopen het niet alleen maar hetero's zijn!
Heet je eigenlijk Patrick?quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:24 schreef mootie het volgende:
Zit er niet eens een Patrick tussen?
Heeft Huub laten merken dat hij weet wie dat is?quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
KweetNiet op de twijfel-stapel
Inderdaad, maar goed ook. Hij neemt 't absoluut niet serieus en zij is ook zo fake als 'n ik weet niet wat. Huub moet gewoon single blijven.quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:25 schreef Mika25 het volgende:
Huub: "Hoe ga ik dit rijmen met Lieke"Lieke
De redaktie weet ook wie het is, dus ze vinden het blijkbaar oke (als het inderdaad dezelfde is)...quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:26 schreef avonne het volgende:
Heeft Huub laten merken dat hij weet wie dat is?
Hij heeft ook wel nare wratten op zijn rugquote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:26 schreef avonne het volgende:
[..]
Heeft Huub laten merken dat hij weet wie dat is?
Ik voel met je mee, serieus. On-topic: het lijkt erop dat Huub en Eric eindelijk klaar zijn met het schiften van (foto's van) potentiele feestgangers.quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:17 schreef demins het volgende:
Demins wel hoor....quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:25 schreef FdW het volgende:
[..]
Een hetero man geeft zich niet op.......
quote:
15 dacht ikquote:Op donderdag 29 maart 2007 01:30 schreef Taurus het volgende:
Hoeveel mensen mogen ze nou? 15 maar? Das ook niet veel. Of gaan deze 25 allemaal door?![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:30 schreef demins het volgende:
[..]
![]()
Leuk! Maar je hebt wel begrepen dat ik vrijwel iedereen heb opgegeven, met uitzondering van mezelf!![]()
Zucht..quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:27 schreef Taurus het volgende:
[..]
Inderdaad, maar goed ook. Hij neemt 't absoluut niet serieus en zij is ook zo fake als 'n ik weet niet wat. Huub moet gewoon single blijven.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:31 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Zucht..
Ik zal het dan nog maar een keerstje zeggen: Lieke is gewoon Lieke, en niet fake.
En Huub is natuurlijk Huub. Maar verliefd zijn ze. En wat er van komen gaat, tsja...
Mooie welopgevoede kindjes, die liefdevol worden opgevoed.quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:31 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Zucht..
Ik zal het dan nog maar een keerstje zeggen: Lieke is gewoon Lieke, en niet fake.
En Huub is natuurlijk Huub. Maar verliefd zijn ze. En wat er van komen gaat, tsja...
Je hebt het er maar druk mee.quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:31 schreef PietjePuk63 het volgende:
Zucht..
Als de ouders kwaad ophangen vallen ze wel makkelijker af!quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:32 schreef AutumnTears het volgende:
Ik mag toch hopen dat ze nu niet echt die mensen gaan bellen, de meeste wonen vast nog bij hun ouders thuis leuk als ze vroeg op moeten
En nou val jij me ook nog een beetje tegen!quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Ze mochten 20 mensen uitnodigen maar kiezen er zelf voor om vanwege het diner het limiet te leggen op 15, geloof ik?
Kom nou. Na het weekje 'vakantie' wist Huub precies wie de nepblogs had gemaakt en wie er achter schuilging ....quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:32 schreef avonne het volgende:
[..]
misschien weet Huub zijn username niet
ik zou hun wel eens willen horen praten met elkaar
Jij ligt er echt wakker van he....van Lieke...quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:31 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Zucht..
Altruïst!quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:30 schreef demins het volgende:
[..]
![]()
Leuk! Maar je hebt wel begrepen dat ik vrijwel iederéén heb opgegeven, met uitzondering van mezelf!![]()
Ik?quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:33 schreef demins het volgende:
[..]
En nou val jij me ook nog een beetje tegen!Wil je me écht depressief maken?
![]()
Das juist de bedoeling. Ze willen geen saaie mensen op het feest natuurlijk, er moet wel TV gemaakt worden...quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:32 schreef AutumnTears het volgende:
Ik mag toch hopen dat ze nu niet echt die mensen gaan bellen, de meeste wonen vast nog bij hun ouders thuis leuk als ze vroeg op moeten
quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Mike en Menno willen samen komen naar het feest. Meteen vraagt Eric "Hebben jullie al samen sex gehad".
Neuj, maar op de een of andere manier neem ik het graag voor haar op. Deal with it!quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:34 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Jij ligt er echt wakker van he....van Lieke...![]()
Niet alleen Huub!quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:37 schreef mootie het volgende:
Eric is zo serieus, alsof ie een sollicitatiegesprek afneemt. Huub ligt dubbel.
Onderschat je me nou nog steeds?quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:37 schreef demins het volgende:
![]()
[..]
Bedoel jij nou ook al 'opgegeven voor het feest'?![]()
Oh ongelukkige! Als je wereldbeeld van Demins af moet hangen...quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:39 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Onderschat je me nou nog steeds?![]()
Mijn wereldbeeld wankelt!
Dat wordt nog wat als huub gaat bellenquote:Op donderdag 29 maart 2007 01:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Eric is die gast NU al aan het verleiden!![]()
Gek he ? Om kwart voor twee ''s nachts... Zou zelf ook niet zo blij zijn (boos eerder)quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Deze gast klinkt niet ontzettend feestbeesterig...
Wat wil je? Capelle a.d. Ijssel, Balkenende townquote:Op donderdag 29 maart 2007 01:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Deze gast klinkt niet ontzettend feestbeesterig...
idd, dit is nixquote:Op donderdag 29 maart 2007 01:42 schreef APK het volgende:
Ophangen Eric, dit is een saaie vogel.
Dat wordt nog wat als alle gesprekken zo lang gaan duren!quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat als huub gaat bellen![]()
Vandaar dus ook mijn amechtige steun voor Lieke!quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:42 schreef demins het volgende:
[..]
Oh ongelukkige! Als je wereldbeeld van Demins af moet hangen...![]()
Lig nu al in een deuk, stel voor dat ze tot 02:30 doorgaan ....... dat trek ik nietquote:Op donderdag 29 maart 2007 01:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat als alle gesprekken zo lang gaan duren!![]()
Veeg me op!quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lig nu al in een deuk, stel voor dat ze tot 02:30 doorgaan ....... dat trek ik niet
Mevrouw! Dat is nog maar drie kwartier!quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lig nu al in een deuk, stel voor dat ze tot 02:30 doorgaan ....... dat trek ik niet
Amanda, die is het makkelijkstquote:Op donderdag 29 maart 2007 01:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
"Met welke Miljonair zou je het liefst sex willen hebben"
Amanda, das het makkelijkst!quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
"Met welke Miljonair zou je het liefst sex willen hebben"
Sorry meid, ik trek het echt niet - moet veel te vroeg opstaanquote:Op donderdag 29 maart 2007 01:45 schreef demins het volgende:
[..]
Mevrouw! Dat is nog maar drie kwartier!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |