Zeg maar tegen Petrus dat je een vriend bent van Brian.quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:17 schreef demins het volgende:
Zouden we nou niet eens met de stofkam door het userbestand van dit subforum kunnen gaan? Het wordt zo'n gezoek naar de krenten in de pap...
Serieus, ik word er een beetje moedeloos van en ga mij nu verhangen!![]()
Het was leuk zolang het duurde, al duurde het soms best langquote:Op donderdag 29 maart 2007 01:17 schreef demins het volgende:
Zouden we nou niet eens met de stofkam door het userbestand van dit subforum kunnen gaan? Het wordt zo'n gezoek naar de krenten in de pap...
Zorg je wel voor een stevige stoel?quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:17 schreef demins het volgende:
Een hetero man geeft zich niet op.......quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Eric wil meer mannen?
Nou maar hopen het niet alleen maar hetero's zijn!
Heet je eigenlijk Patrick?quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:24 schreef mootie het volgende:
Zit er niet eens een Patrick tussen?
Heeft Huub laten merken dat hij weet wie dat is?quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
KweetNiet op de twijfel-stapel
Inderdaad, maar goed ook. Hij neemt 't absoluut niet serieus en zij is ook zo fake als 'n ik weet niet wat. Huub moet gewoon single blijven.quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:25 schreef Mika25 het volgende:
Huub: "Hoe ga ik dit rijmen met Lieke"Lieke
De redaktie weet ook wie het is, dus ze vinden het blijkbaar oke (als het inderdaad dezelfde is)...quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:26 schreef avonne het volgende:
Heeft Huub laten merken dat hij weet wie dat is?
Hij heeft ook wel nare wratten op zijn rugquote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:26 schreef avonne het volgende:
[..]
Heeft Huub laten merken dat hij weet wie dat is?
Ik voel met je mee, serieus. On-topic: het lijkt erop dat Huub en Eric eindelijk klaar zijn met het schiften van (foto's van) potentiele feestgangers.quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:17 schreef demins het volgende:
Demins wel hoor....quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:25 schreef FdW het volgende:
[..]
Een hetero man geeft zich niet op.......
quote:
15 dacht ikquote:Op donderdag 29 maart 2007 01:30 schreef Taurus het volgende:
Hoeveel mensen mogen ze nou? 15 maar? Das ook niet veel. Of gaan deze 25 allemaal door?![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:30 schreef demins het volgende:
[..]
![]()
Leuk! Maar je hebt wel begrepen dat ik vrijwel iedereen heb opgegeven, met uitzondering van mezelf!![]()
Zucht..quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:27 schreef Taurus het volgende:
[..]
Inderdaad, maar goed ook. Hij neemt 't absoluut niet serieus en zij is ook zo fake als 'n ik weet niet wat. Huub moet gewoon single blijven.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:31 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Zucht..
Ik zal het dan nog maar een keerstje zeggen: Lieke is gewoon Lieke, en niet fake.
En Huub is natuurlijk Huub. Maar verliefd zijn ze. En wat er van komen gaat, tsja...
Mooie welopgevoede kindjes, die liefdevol worden opgevoed.quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:31 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Zucht..
Ik zal het dan nog maar een keerstje zeggen: Lieke is gewoon Lieke, en niet fake.
En Huub is natuurlijk Huub. Maar verliefd zijn ze. En wat er van komen gaat, tsja...
Je hebt het er maar druk mee.quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:31 schreef PietjePuk63 het volgende:
Zucht..
Als de ouders kwaad ophangen vallen ze wel makkelijker af!quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:32 schreef AutumnTears het volgende:
Ik mag toch hopen dat ze nu niet echt die mensen gaan bellen, de meeste wonen vast nog bij hun ouders thuis leuk als ze vroeg op moeten
En nou val jij me ook nog een beetje tegen!quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Ze mochten 20 mensen uitnodigen maar kiezen er zelf voor om vanwege het diner het limiet te leggen op 15, geloof ik?
Kom nou. Na het weekje 'vakantie' wist Huub precies wie de nepblogs had gemaakt en wie er achter schuilging ....quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:32 schreef avonne het volgende:
[..]
misschien weet Huub zijn username niet
ik zou hun wel eens willen horen praten met elkaar
Jij ligt er echt wakker van he....van Lieke...quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:31 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Zucht..
Altruïst!quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:30 schreef demins het volgende:
[..]
![]()
Leuk! Maar je hebt wel begrepen dat ik vrijwel iederéén heb opgegeven, met uitzondering van mezelf!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |