Ja, vind ik ook, we willen niet dat brian achter gesteld word.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan mag Brian ook "zijn" YouTube filmpje zien?![]()
Hij had het net wel over fouten die hij had gemaakt, misschien bedoelde hij daar Nena meequote:Op donderdag 29 maart 2007 00:12 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
.. misschien komt Nena ook wel voorbij in Het Verhaal van Brian.
Past niet in het script van DGK_REDAKTIE. Geloof me maar, over 1 maand is Brainless de populairste bewoner van DGK!quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:13 schreef My_ het volgende:
Neee, Brian, jij bent nog nooit goed weggekomen...
Brian was er allang uit geweest als hij voor alles een OW had gehad!
Meneer heeft het over de grens opzoeken van de regeltjes door Huub..quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:12 schreef Marrije het volgende:
Brian: das moeilijk, want je wordt hier de godganse dag geconfronteerd met jezelf
Ik pleit er dan ook voor dat ian_Nick de belangrijkste wereldnieuwsfeiten gaat integreren in zijn OP's.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat krijg je als je teveel aan de streams hangt, je mist het wereldnieuws.![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:14 schreef petraa het volgende:
Volgens de striptease zitten haar kindjes een tweeling van 9 jaar nu achter de streams te kijken naar haar. pfffff
En nu nog een OP Peterquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:13 schreef Peter6000 het volgende:
...
Dat ligt een beetje pijnlijk momenteel...quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:14 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik pleit er dan ook voor dat ian_Nick de belangrijkste wereldnieuwsfeiten gaat integreren in zijn OP's.
En de sukkel heeft zeker niet gehoord dat de dame uit Boxtel bijna de hele dag de streams volgt, ook zij weet wat voor een rat het is.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:12 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
.. misschien komt Nena ook wel voorbij in Het Verhaal van Brian.
want ?quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat ligt een beetje pijnlijk momenteel...
En de OP Peter ?quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:13 schreef Peter6000 het volgende:
...
en toch schijnt ze brian wel leuk te vindenquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En de sukkel heeft zeker niet gehoord dat de dame uit Boxtel bijna de hele dag de streams volgt, ook zij weet wat voor een rat het is.
Whehe, leuk is dat, ze baalt dat ze weg moetquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:17 schreef Nicoss het volgende:
Bedankt Frans!!!
Laten we dat schijnt dan maar even benadrukken.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:17 schreef robert2006 het volgende:
[..]
en toch schijnt ze brian wel leuk te vinden
Ja stel je voor zegquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Laten we dat schijnt dan maar even benadrukken.
Mwa. Bij een handvol posters...quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan dat gezeik over OP's in FB?quote:
Wat was het antwoordquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Goede vraag van Japio aan de pimp : "Hoeveel uur werken jullie per week ?"
Als ik die auto zo zie kan die gozer zijn krantenwijk beter nog niet opzeggen...quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:16 schreef blomst het volgende:
Heeft Jaap al naar de prijs gevraagt?
Hij ís nou eenmaal para.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:21 schreef mootie het volgende:
Waarom doet Brian zo para over cp's...... ze mogen toch niet gestolen worden? Daar word je voor verwijderd...
It's lonely at the top! Hou het daar maar op.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat flauw hadden ze toch gewoon kunnen zeggen...quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Geen antwoord, wat dacht je anders ......
Als je er een zooi pakt en ze in het zwembad rot vind ik dat ook een vorm van stelen/verduisteren, schande dat hij geen waarschuwing krijgtquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:21 schreef mootie het volgende:
Waarom doet Brian zo para over cp's...... ze mogen toch niet gestolen worden? Daar word je voor verwijderd...
Niet als je Brainless heetquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:21 schreef mootie het volgende:
Die waren nog van niemandquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je er een zooi pakt en ze in het zwembad rot vind ik dat ook een vorm van stelen/verduisteren, schande dat hij geen waarschuwing krijgt![]()
![]()
![]()
![]()
Is de liefde nu al bekoeld?quote:
De belastingdienst kan ook meeluisterenquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat flauw hadden ze toch gewoon kunnen zeggen...
Ze zullen wel erg om werk verlegen zitten dan.
Dan moet ie het goed (laten) verknallen dan komt er niet nog een feessie.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:24 schreef Prosac het volgende:
Brian is bevreest voor de mensen die op het feest komen
Nee, hij voelde zich er niet prettig bij hw vw Cora, dat eric zich hoerig gegraagd moet Eric weten , Jaap heeft mi het volste recht niet mee te werken.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:22 schreef Peter6000 het volgende:
Eric wijst Jaap erop, dat hij beter in de dingen mee kan gaan (wat die act betreft), wel terechte kritiek lijkt me.
Collectief bezit, dan steelt hij in 1x potentieel van iedereen, dat is nog ergerquote:
Heb je de PI bij Huub & Lieke ook gezien?quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:25 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Is de liefde nu al bekoeld?
Ben ik effe blij dat ik op Huub & Lieke ingezet heb!
Onze liefde is zo sterk, die bekoeld echt niet hoorquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:25 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Is de liefde nu al bekoeld?
Ben ik effe blij dat ik op Huub & Lieke ingezet heb!
Als jij dit soort spelfouten blijft maken vrees ik toch het ergste...quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Onze liefde is zo sterk, die bekoeldt echt niet hoor![]()
![]()
Das echte liefdequote:Op donderdag 29 maart 2007 00:28 schreef petraa het volgende:
blont momentje quote mezelf.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:29 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Als jij dit soort spelfouten blijft maken vrees ik toch het ergste...![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:29 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Als jij dit soort spelfouten blijft maken vrees ik toch het ergste...![]()
Is wel eerlijk, oprecht, en niet te vergeten.......ongelogen...quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:27 schreef Peter6000 het volgende:
Huub is echt vaak denigrerend, als iemand hem tegenspreekt.
Tegen Amanda: Denk nu voor de verandering eens één keer na.
Tegen Jaap: Kijk nu eens één keer verder dan je neus lang is.
etc.
Opgegeven waarvoor?quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:30 schreef PC eend het volgende:
Huub wil mensen die zich opgegeven hebben midden in de nacht wakker bellen, humor![]()
Hij wil zijn volgers ontmoeten om ze zijn voeten te laten kussen, symphatiek tochquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:32 schreef rooie3 het volgende:
Ja Huub maak je lekker druk om het feestje.
Had je drukker gemaakt om het spel.
Snap niet dat she zich niet genaaid voelen nu.
Hopelijk schieten ze niet uitquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:35 schreef STAP01 het volgende:
Brain heeft wratten!
Hij moet morgen naar de dokter voor stikstof, aldus Brain
Het woord wratten heeft het zwijn niet gebruikt!quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:35 schreef STAP01 het volgende:
Brain heeft wratten!
Genitale?quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:35 schreef STAP01 het volgende:
Brain heeft wratten!
Wat is die viesterd toch aan met maken?quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:37 schreef Mika25 het volgende:
Lekker fris om een citroen zo uit te persen. Hoop dat ie z`n handen gewassen heeft...
nee maar volgens mij gebruiken ze daar stikstof voor. om wratten te verwijderen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:36 schreef demins het volgende:
[..]
Het woord wratten heeft het zwijn niet gebruikt!![]()
Ook voor die ene die boven zijn nek zit?quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:35 schreef STAP01 het volgende:
Brain heeft wratten!
Brainless IS een wrat (wat woordtechnisch natuurlijk ook gewoon een soort rat is, dus alle theoriën daarover kunnen staande gehouden worden).quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:35 schreef STAP01 het volgende:
Brain heeft wratten!
Waaaaat?quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:36 schreef Prosac het volgende:
toch ook niet gezond dat Brian nu nog weer staat te bakken
quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:38 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Brainless IS een wrat (wat woordtechnisch natuurlijk ook gewoon een soort rat is, dus alle theoriën daarover kunnen staande gehouden worden).
Stoppen met de drank! En jij kon vroeger zo goed typen...!quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat is die viesterd toch aan met maken?
quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ook voor die ene die boven zijn nek zit?
En nu zit hij weer uitgebreid met zijn vingers aan de afvalbak. Heerlijk frisse knoflooksaus zal dat worden.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:39 schreef neferhone het volgende:
knoflook saus
Grote garnalenquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:40 schreef Peter6000 het volgende:
Staat Brian nu iets in de keuken te maken ofzo.
Het is godverdomme midden in de nacht.
Ik heb een nieuw toetsenbord (en ik zie geen fouten?)quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:40 schreef demins het volgende:
[..]
Stoppen met de drank! En jij kon vroeger zo goed typen...!![]()
Ach, ze zijn toch miljonairs!quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Na de actie van Japio hadden ze al bijna geen glazen meer, nu nog 1 minder .......
[afbeelding]
Jammer dat ze zich niet als miljonairs gedragen, of kleden. Alleen voor de gescripte TV Momentjes zitten ze even in het pak...quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Ach, ze zijn toch miljonairs!
Vroeger kon ik om dit soort reacties nog wel lachen!quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:38 schreef STAP01 het volgende:
[..]
nee maar volgens mij gebruiken ze daar stikstof voor. om wratten te verwijderen.
misschien zijn het wel genitale wratten![]()
![]()
het leek me stug dat het knoflooksaus werdquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:40 schreef Disana het volgende:
[..]
En nu zit hij weer uitgebreid met zijn vingers aan de afvalbak. Heerlijk frisse knoflooksaus zal dat worden.
Viesterd! Zit je weer te klieren?quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:40 schreef demins het volgende:
[..]
Stoppen met de drank! En jij kon vroeger zo goed typen...!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |