Triest dat Brian nou nooit eens wat extra bakt voor die streamers van FOK!quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Okay, dan is het goed.![]()
Ik was ff bang dat ie iets ongezonds maakte ofzo.
tik tik tik tik tik.....quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:44 schreef Peter6000 het volgende:
MENSEN, ZULLEN WE GEZELLIG MET ZIJN ALLE ONTOPIC BLIJVEN![]()
offtopic: ik heb net lekker preischotel met beenham op, uit de magnetron.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Triest dat Brian nou nooit eens wat extra bakt voor die streamers van FOK!
[afbeelding]
Ik snap ook niet waar ik het allemaal voor doe... Heb je wel goed gekeken meis?quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb een nieuw toetsenbord (en ik zie geen fouten?)![]()
Hij is gewoon een gierige wrat!quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Op een keyboard tikt hij met 2 vingers, billen tikt hij met 1 'vinger'quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:44 schreef Peter6000 het volgende:
Eric typt met 2 vingers.
Ergens heb je ook wel gelijk: 'viesterd' is een veel te lief woord voor viezerik Brianquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:46 schreef demins het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waar ik het allemaal voor doe... Heb je wel goed gekeken meis?
Wat is die viesterd toch aan met maken?
Wat is die viezerd toch aan het maken?
Doe er je voordeel mee!![]()
Dat kan niet, want iedereen is al offtopicquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:44 schreef Peter6000 het volgende:
als jaap nog 3 a 4 uur wakker blijft is er niets aan de hand; met zijn schema.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:46 schreef mootie het volgende:
Jaap...... eet nou eens NIET na 9 uur 's avonds..... of is ie zn caloriespiegel, of hoe ie het ook noemt, op peil aan het houden?
De herseninhoud van Amanda? Oh nee dat kan niet.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Your topic or mine?quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:44 schreef Peter6000 het volgende:
komt ze danquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:49 schreef FdW het volgende:
Blijft Lieke zaterdagnacht slapen?
Demins ook, als hij in vorm steekt!quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:44 schreef Peter6000 het volgende:
Eric typt met 2 vingers.
Lieke mag niet eens (meer) komen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:49 schreef FdW het volgende:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:49 schreef FdW het volgende:
Binnenkort wordt hij geboeid afgevoerd.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:51 schreef mootie het volgende:
Brian: Ik boei me daar niet om.
Jaap heeft ze gevoeld dus zou het moeten weten of heeft hij nog nooit echte borsten gevoeldquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:51 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap:'waren ze echt of nep, van die stripper'
Brian: 'weet ik veel man, ik boei me daar niet om'
quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:49 schreef FdW het volgende:
...LOL ... leuke cap bright !!!quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio staat altijd zo dynamisch in de keuken ......
In de bak, dat is de enige plek waar dat low-life thuis hoort.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Binnenkort wordt hij geboeid afgevoerd.
Ergens is viesterd gewoon geen woord!quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ergens heb je ook wel gelijk: 'viesterd' is een veel te lief woord voor viezerik Brian![]()
Het zal wel beroepsdeformatie zijnquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:51 schreef mootie het volgende:
Brian: Ik boei me daar niet om.
Ze zagen er iig echter uit dan die van Dellyquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:52 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Jaap heeft ze gevoeld dus zou het moeten weten of heeft hij nog nooit echte borsten gevoeld![]()
Gelukkig heb je ergens wel gelijk toch?quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:53 schreef demins het volgende:
[..]
Ergens is viesterd gewoon geen woord!
Als ze het kunnen bewerkstelligen dat hij in een siegiatrische kliniek terecht kan zou hem dat ook wel helpen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:53 schreef Frasier het volgende:
[..]
In de bak, dat is de enige plek waar dat low-life thuis hoort.
Ergens is het woord 'viezerik' door iemand verbasterd naar een liefkozend woordquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:53 schreef demins het volgende:
[..]
Ergens is viesterd gewoon geen woord!
wie is jouw favoriet eigenlijk? tanja?quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het zal wel beroepsdeformatie zijn![]()
Is dat fototoestel eigendom van Brain?quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:55 schreef Sarah-Louise het volgende:
Goeie gozer die Brian ... Jaap mag de foto's van Brian's fototoestel af halen die hem niet bevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |