Ik?quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:33 schreef demins het volgende:
[..]
En nou val jij me ook nog een beetje tegen!Wil je me écht depressief maken?
![]()
Das juist de bedoeling. Ze willen geen saaie mensen op het feest natuurlijk, er moet wel TV gemaakt worden...quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:32 schreef AutumnTears het volgende:
Ik mag toch hopen dat ze nu niet echt die mensen gaan bellen, de meeste wonen vast nog bij hun ouders thuis leuk als ze vroeg op moeten
quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Mike en Menno willen samen komen naar het feest. Meteen vraagt Eric "Hebben jullie al samen sex gehad".
Neuj, maar op de een of andere manier neem ik het graag voor haar op. Deal with it!quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:34 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Jij ligt er echt wakker van he....van Lieke...![]()
Niet alleen Huub!quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:37 schreef mootie het volgende:
Eric is zo serieus, alsof ie een sollicitatiegesprek afneemt. Huub ligt dubbel.
Onderschat je me nou nog steeds?quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:37 schreef demins het volgende:
![]()
[..]
Bedoel jij nou ook al 'opgegeven voor het feest'?![]()
Oh ongelukkige! Als je wereldbeeld van Demins af moet hangen...quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:39 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Onderschat je me nou nog steeds?![]()
Mijn wereldbeeld wankelt!
Dat wordt nog wat als huub gaat bellenquote:Op donderdag 29 maart 2007 01:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Eric is die gast NU al aan het verleiden!![]()
Gek he ? Om kwart voor twee ''s nachts... Zou zelf ook niet zo blij zijn (boos eerder)quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Deze gast klinkt niet ontzettend feestbeesterig...
Wat wil je? Capelle a.d. Ijssel, Balkenende townquote:Op donderdag 29 maart 2007 01:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Deze gast klinkt niet ontzettend feestbeesterig...
idd, dit is nixquote:Op donderdag 29 maart 2007 01:42 schreef APK het volgende:
Ophangen Eric, dit is een saaie vogel.
Dat wordt nog wat als alle gesprekken zo lang gaan duren!quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat als huub gaat bellen![]()
Vandaar dus ook mijn amechtige steun voor Lieke!quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:42 schreef demins het volgende:
[..]
Oh ongelukkige! Als je wereldbeeld van Demins af moet hangen...![]()
Lig nu al in een deuk, stel voor dat ze tot 02:30 doorgaan ....... dat trek ik nietquote:Op donderdag 29 maart 2007 01:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat als alle gesprekken zo lang gaan duren!![]()
Veeg me op!quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lig nu al in een deuk, stel voor dat ze tot 02:30 doorgaan ....... dat trek ik niet
Mevrouw! Dat is nog maar drie kwartier!quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lig nu al in een deuk, stel voor dat ze tot 02:30 doorgaan ....... dat trek ik niet
Amanda, die is het makkelijkstquote:Op donderdag 29 maart 2007 01:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
"Met welke Miljonair zou je het liefst sex willen hebben"
Amanda, das het makkelijkst!quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
"Met welke Miljonair zou je het liefst sex willen hebben"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |