Inderdaad.quote:Op donderdag 29 maart 2007 07:31 schreef Timo20 het volgende:
Ben hier erg benieuwd naar
De combo Burton/Depp kan niet fout gaan dus laat maar komen![]()
Helenaquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:36 schreef biermeister het volgende:
Idd doet Alan Rickman en Helena Bonham Carter (vrouw van Burton) mee, maar ook Sacha Baron Cohen (Borat, Ali G) doet mee
volgens IMDB komt de film 28 januari 2008 uit
http://www.imdb.com/title/tt0408236/
Johnny & Alan, overgoten met het smakelijke Burton sausje. Wat wil een mens nog meerquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:27 schreef Dagonet het volgende:
Opvallend hoeveel vrouwen hier staan te springen en te juichen.
Maar Burton en Depp staat inderdaad wel garant voor goede films. Helena is ook weer van de partij zie ik.
Vergeetquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:27 schreef Mavro het volgende:
[..]
Johnny & Alan, overgoten met het smakelijke Burton sausje. Wat wil een mens nog meer
Ja, inderdaad, ik was Alan Rickman heul vergeten. Die stem!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:27 schreef Mavro het volgende:
[..]
Johnny & Alan, overgoten met het smakelijke Burton sausje. Wat wil een mens nog meer
Wat hij zei.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat Burton en Depp een geweldige combi is?
Ik heb beiden "leren kennen" met Edward Scissorhands, in de bioscoop. Toen ik weer buiten stond, was ik sprakeloos...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat Burton en Depp een geweldige combi is?
Edward Scissorhandsquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:29 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ik heb beiden "leren kennen" met Edward Scissorhands, in de bioscoop. Toen ik weer buiten stond, was ik sprakeloos...
Ik ben alweer jaren zéér groot van van Johnny Depp (en echt niet alleen omdat-ie steeds lekkerderrrrr wordt), én van Tim Burton. Die twee samen leveren geweldige films op! Ik moet bekennen dat ik mijn hart vast hield met Charlie and the Chocolate Factory, maar ook dat stelde me niet teleur. Ik zie Sweeney dan ook met ontzettend veel ongeduld tegemoet...!
*denkt*quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:27 schreef Mavro het volgende:
[..]
eens. hoop dan ook nu al op een ongecensureerde versie op dvdquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:34 schreef wonderer het volgende:
Bah, censuurEr zijn wel ergere dingen dan expliciete gore
. Sowieso hoor je een Tim Burton-film rond de kerst te zien.
Van dattumquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:52 schreef alwaysthebest het volgende:
Die trailer ziet er echt tof uit!![]()
En wat een cast.![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:31 schreef dutch-mamma het volgende:
DE ECHTE SWEENEYTRAILER, NET UITGEKOMEN!
http://movies.yahoo.com/m(...)67764/standardformat
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 10:08 schreef dutch-mamma het volgende:
In de VS krijgt ST de filmkeuring R for graphic bloody violence. Dat klinkt als een belofte!
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]hoop dat ie hier ook zo in de bios komt
Hele leuke horror musical!!quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Geen idee waar die hele musical over gaat, maar Burton/Depp is een enthousiaste clown.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met name de muziek is fenomenaal, maar ja, wat wil je met een componist die Sondheim heet. Ik ben dan ook heel benieuwd hoe Depp de rol gaat zingen, het is geen eenvoudige zangrol namelijk.
Ik zit in ieder geval in de bios in Januari
De trailers kan ik helaas pas vanavond luisteren, geen geluid op mijn werk.Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
Die was duidelijk geschoold, ja.quote:Op woensdag 28 november 2007 01:34 schreef ElizabethR het volgende:
Dankjewel Dutch-mama
Waar ik al bang voor was, de zang valt vies tegen. Het enige fatsoenlijke stukje was van Toby. (Not while I'm around)
Leuk!!! Ik zal de tip van de Dungeon aan mijn vriendin doorgeven!quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:47 schreef Morrigun99 het volgende:
Afgelopen weekend naar Londen geweest. Sweeney Todd komt uitgebreid aan de orde in The London Dungeon. Erg leuk wat mij betreft. Maar ik als liefhebber kon het toch ook niet laten om dit op de foto te zetten:
[ afbeelding ]
Dat was toch al bekend dat hier nog lang duurde voordat ie uitkwam?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:46 schreef dutch-mamma het volgende:
GODVERDEGODVER!!!
Sorry, maar ik heb het even helemaal gehad!!!
http://wwws.nl.warnerbros(...)mingsoon_sweeneytood
Het komt pas 7 februari in de bios!
We zouden met een stel buitenlandse vriendinnen in Amsterdam gaan kijken. Die hebben al vliegtuigtickets en hotels geboekt...
Oh, wat baal ik hier van!!! En dat hoor je pas op het laatste moment!!!
Nee, er werd uitgebreid de 24e januari gepromood en veel bioscopen zeggen dat nog steeds, maar als WB het zegt...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:55 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat was toch al bekend dat hier nog lang duurde voordat ie uitkwam?
Ah ja das waar. Das wel redelijk k*t danquote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:31 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Nee, er werd uitgebreid de 24e januari gepromood en veel bioscopen zeggen dat nog steeds, maar als WB het zegt...
En dat wisten ze nu pas, dat die eraan kwam?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:16 schreef DJJoris het volgende:
Mogelijk is dat gedaan om Cloverfield niet voor de voeten te lopen.
Bedankt voor je reactie!quote:Op zondag 13 januari 2008 14:04 schreef DJJoris het volgende:
Volgens de NVB Releaselijst van 13 Januari komt Sweeney Todd gewoon 24 Januari uit (deze lijst houden alle bioscopen aan).
Dus iig in Almere gaat men er gewoon vanuit dat hij de 24e komt.
Okay, het wordt dus afwachten...! Hou ons op de hoogte!quote:Op maandag 14 januari 2008 00:23 schreef DJJoris het volgende:
NVB krijgt zijn informatie van de distributeur, NVB is Nederlandse Vereniging van Bioscoopexploitanten, is dus een officieel orgaan.
Mijn werkgever gaat ondanks filmfocus nog steeds uit van een release van de 24e, de lijst was vandaag nog bijgewerkt en hij stond nog steeds op de 24emaar ik begin nu ook wel te vrezen voor de 7e.
Hou ons alsjeblieft op de hoogte van de laatste ontwikkelingen (eventueel via dutchmamma@gmail.com) want als Utopolis werkelijk al op 24 januari de film heeft, verplaatsen we het hele feest naar jullie i.p.v. Tuschinski en hebben jullie 10 internationale klanten erbijquote:Op maandag 14 januari 2008 02:05 schreef DJJoris het volgende:
Die Utopolis van ons is inderdaad mijn baas ;-) (ben een operateur daar dus ik gebruik die NVB lijst bijna elke dag voor release info en onze mooie nieuwe site ligt inderdaad na nog geen week online plat ja)
Pathé?
Maar ik zal het inderdaad laten weten ja, moet maandag overdag weer werken (zometeen) dus kan het die avond nog posten.
En mja, ze werken het zelf in de hand helaas.
Eindelijk! Die verdiende Johnny al jaren!quote:Op maandag 14 januari 2008 05:49 schreef Hapertje het volgende:
Golden Globe voor beste film en beste acteur!
Het is de golden globe voor beste acteur in een musical/komedie als ik het goed heb gelezen echter het vergroot wel zijn kansen voor een Oscar al zegt het nog nietsquote:Op maandag 14 januari 2008 08:35 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Eindelijk! Die verdiende Johnny al jaren!
Wel heel jammer dat Tim er naast zit, die verdient hem minstens zo hard...
Het vergroot zijn kansen (aanzienlijk) op een oscar-nominatie, dat was voorlopig nog een twijfelgeval, maar een overwinning is erg onwaarschijnlijk, al mag je natuurlijk nooit nooit zeggen.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:39 schreef DJJoris het volgende:
Het is de golden globe voor beste acteur in een musical/komedie als ik het goed heb gelezen echter het vergroot wel zijn kansen voor een Oscar al zegt het nog niets.
In Almere staat helaas op de posters nog van 'Coming Soon'...quote:Op zondag 13 januari 2008 14:04 schreef DJJoris het volgende:
Volgens de NVB Releaselijst van 13 Januari komt Sweeney Todd gewoon 24 Januari uit (deze lijst houden alle bioscopen aan).
Dus iig in Almere gaat men er gewoon vanuit dat hij de 24e komt.
Toch al knap voordat je de film überhaupt gezien hebt. Maar als je de trailer gezien hebt, waar Johnny Depp in zang uitbarst, had je het toch wel kunnen vermoeden.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:45 schreef Sala-adin het volgende:
Waarom een musical das echt bagger
Musicals
Ik blijf dit minachting voor de fans vindenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:00 schreef JelleS het volgende:
Datum is idd iets van 3 dagen geleden verzet.
Was op voorhand heel erg enthousiast over de film, maar dat is nu toch wel wat afgezwakt. Al heeft dat misschien meer te maken met het overige aanbod de komende tijd.
Wij waren van plan zaterdag in de bios te gaan kijken met een groep fans uit verschillende landen. Heel wat leuker, ja. We hebben ons er enorm op verheugd. Maar aangezien op het laatste moment de releasedatum uitgesteld werd... (zie mijn jammerklacht, stukkie omhoog scrollen)...quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:34 schreef JelleS het volgende:
Als het goed is zie ik hem over 2 dagen in de bios, heel wat fijner dan zo'n stomme rip.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
Is dat zo?! Oeh. Interessantquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:42 schreef Mavro het volgende:
Alan Rickman zit daar toch ook in? En de vrouw van Tim Burton?
Bloed = goed.quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:56 schreef JelleS het volgende:
pas op voor schreeuwende meisjes/vrouwen die enkel voor Depp kunnen en een beetje bloed al heel erg eng vinden.
Denk dat er een heleboel Captain Jack Sparrow-fans gaan afhaken...quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:56 schreef JelleS het volgende:
pas op voor schreeuwende meisjes/vrouwen die enkel voor Depp kunnen en een beetje bloed al heel erg eng vinden.
Kloptquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:31 schreef wonderer het volgende:
Is ie nou wel of niet in de Nederlandse bios te zien? Ik dacht dat die datum verzet was?
Ik heb de soundtrack alweer een tijdje in huis. Mijn kinderen zijn nog te jong voor de film (hoewel ik denk dat de oudste het wel zal trekken), maar we kennen de soundtrack allemaal van begin tot end.quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:22 schreef 7eVeNL het volgende:
'Cause there's no place like london'
Dit zinnetje zit al de hele week in mijn hoofd, het is echt een hele mooie intrigerende burton film, visueel echt een pareltje, en ik vind de gezongen musical liederen erg goed passen in deze film, ook mede door de muziek die zorgt voor een donker en grauw sfeertje, ditmaal geen Danny elfman, maar de orginele muziek van de musical. Ik vond vooral de rol van Sacha Baron cohen erg leuk
Zeker een film die ik binnenkort nog eens ga bekijken
klopt o.a. een oscar nominatie voor depp en hij heeft ook al een golden globe binnen gehaald. en verder zijn er nog een aantal nominaties en gewonnen prijzen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 09:50 schreef Molluck het volgende:
Ik ben het er wel mee eens dat de film soms onnodig traag is. Maar eigenlijk hoort dat er ook wel bij, ik vind Sleepy Hollow op een gegeven moment ook echt lang duren.
Verder vind ik hem wel heel goed, ik vind dat jochie bij die stand van Pirelli wel goed, daarna is ie niet bijzonder, maar Depp, Rickman en Bonham Carter zijn gewoon weer geweldig.
edit: begrijp ik nou goed dat deze film in Amerika al maanden draait en zelfs al allerlei awards heeft gewonnen maar nog steeds niet in Nederland uit is?
Half december of zo, geloof ik. De week voor kerst?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:36 schreef JelleS het volgende:
Maar de film draait pas net in Amerika hoor.
En al begin december op enkele plaatsen in de VS.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:47 schreef JelleS het volgende:
21 dec als we imdb mogen geloven. Maar dat vind ik 'pas net'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echter begon dat kleine jochie mij op een gegeven moment wel te irriteren, maar dat heb met alle kleine kinderen. En het decor vond ik ook prachtig nagemaakt, het echte Londen!
[ Bericht 4% gewijzigd door Dagonet op 08-02-2008 09:51:13 ]Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
Ach, er komen wel wàt stukjes tussen wat grappig is. Maar kom op he, het is verre van een komedie, Johnny Depp is geen clown. Enniehoe, op de Utopolis site staat ook:quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:30 schreef JelleS het volgende:
Teveel bloed en horror
Wel meer van dat soort reacties gelezen/gehoord. Voor mij is ST vooral een komedie, en pas daarna een drama. De moordscenes zijn ook zo gefilmd dat het haast een parodie wordt.
Ik vind 'The worst pies in London' niet echt nummer waar ik lekker naar kan luisteren, het is een leuk nummer, maar ik vind niet dat zij het echt mooi en zuiver brengt, maar in combinatie met haar karakter wordt dit enigzins gecompenseerd.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:18 schreef Bellatrix het volgende:
Waarom zegt iedereen dat Bonham Carter een lelijke zangstem heeft? Ik vond haar mooi zingen.
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:31 schreef CarOnline het volgende:
Wheee nou wil ik morgen naar Sweeny Todd en bel ik mn vriendinnen, willen ze daar niet naar toe
Nou gaan we waarschijnlijk naar National Treasure![]()
![]()
Kan nou niet zeggen dat ik niet ga, t was mijn idee om naar 'de Film' te gaan.
Had meteen moeten zeggen dat we naar Sweeny gingen
![]()
![]()
Wat is er dan zo kut aan?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:41 schreef DJJoris het volgende:
Ongeloofelijk wat een k*t film om in elkaar te zetten (ben operateur in een bioscoop en moest donderdag die film in elkaar zetten).
Ik heb er ook van genoten. Zeker een aanrader w.m.b.quote:Maar wat een fantastische film om te zien, heb me uitstekend vermaakt.
Het kutte aan deze film was dat hij Widescreen is met onduidelijke kaderlijntjes (omdat de film zelf zo donker is) waardoor het dus lastig is om deze film te knippen om aan de volgende akte te bevestigen. (en helaas was mijn licht niet al te denderend, geen speciale tafel met een lamp erin om de film er boven te houden en dan met een pen de kaderlijn aan te stippen).quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:44 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Wat is er dan zo kut aan?
[..]
Ik heb er ook van genoten. Zeker een aanrader w.m.b.
Je hebt je best gedaan, ik heb vanmiddag niets verkeerds kunnen ontdekkenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:41 schreef DJJoris het volgende:
Ongeloofelijk wat een k*t film om in elkaar te zetten (ben operateur in een bioscoop en moest donderdag die film in elkaar zetten). Maar wat een fantastische film om te zien, heb me uitstekend vermaakt.
Helaas mag ik tijdens mijn werk geen film kijkenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:37 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Je hebt je best gedaan, ik heb vanmiddag niets verkeerds kunnen ontdekken
Ik benijd je enorm... Ik wil hem ook telkens opnieuw zien...!![]()
Heb je toevallig nog gezelschap nodig tijdens je werk...?
Joris, zeg jij eens tegen je baas dat ik héél verdrietig ben dat Sweeney vanaf donderdag alleen maar 's avonds te zien is...? Ik had verdorie speciaal vrijdagmiddag vrij geregeld omdat ik geen oppas voor de kinderen kan regelen...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:55 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Helaas mag ik tijdens mijn werk geen film kijken, heb 8 zalen waar ik op moet letten
.(...)
Eens, het blijft een bedenkelijk genre. Een hele hoop tekst in wat korte noten gefrummeld om vervolgens weer over te gaan op tergend lange uithalen. Musicals is echt het scum van alle filmgenresquote:Op maandag 14 januari 2008 11:45 schreef Sala-adin het volgende:
Waarom een musical das echt bagger
Musicals
Daar was ik het altijd mee eens. Tot ik Jesus Christ Superstar zag. Nog steeds geen liefhebber, maar die film bewijst we; dat alle gebreken van een filmmusical totaal teniet gedaan kunnen worden (Sweeney Todd bewijst dat niet helemaal). Maar eigenlijk zouden alle musicals als Once moeten zijn.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:23 schreef Falco het volgende:
Musicals is echt het scum van alle filmgenres.
Kijkwijzer 16 he ;-), minimaal 16 moet je dan zijn. En tja, helaas voor jou komen er deze week zoveel nieuwe leuke films binnen die overdag een plekje krijgen omdat de doelgroep groter is denk ik(<16 jaar).quote:Op maandag 11 februari 2008 22:53 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Joris, zeg jij eens tegen je baas dat ik héél verdrietig ben dat Sweeney vanaf donderdag alleen maar 's avonds te zien is...? Ik had verdorie speciaal vrijdagmiddag vrij geregeld omdat ik geen oppas voor de kinderen kan regelen...![]()
Die zijn met 9 en 12 net nog te jong om mee te nemen, vrees ik
Ja, ik wil hem nog een keertje zien op het witte doek!
Er zijn inderdaad musicals die anders dan anders zijn. Dancer in the Dark is ook een goed voorbeeld daarvan (alhoewel daar ook een stinkliedje tussen zit), maar Sweeney Todd voegt qua muziek niets toe en wordt gewoon vervelend op den duur.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:29 schreef JelleS het volgende:
[..]
Daar was ik het altijd mee eens. Tot ik Jesus Christ Superstar zag. Nog steeds geen liefhebber, maar die film bewijst we; dat alle gebreken van een filmmusical totaal teniet gedaan kunnen worden (Sweeney Todd bewijst dat niet helemaal). Maar eigenlijk zouden alle musicals als Once moeten zijn.
Ik kreeg net mail met mogelijk oppas-aanbod, zodat ik donderdagavond misschien toch nog kan gaan kijken...!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:43 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Kijkwijzer 16 he ;-), minimaal 16 moet je dan zijn. En tja, helaas voor jou komen er deze week zoveel nieuwe leuke films binnen die overdag een plekje krijgen omdat de doelgroep groter is denk ik(<16 jaar).
Maar ik zal het hem doorgeven
ff offtopic: Eens, heb de cd besteld ervan en wacht op de dvd uitkomst (althans, geloof niet dat die al uit is ?)quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:29 schreef JelleS het volgende:
[..]
Maar eigenlijk zouden alle musicals als Once moeten zijn.
hahaha, dat gebeurt niet hoor, we hadden vanavond iemand met een kind van 5 die er naar toe wou en verbaasd was dat ze bij de trap weigerde. Maar helaas, kijkwijzer16 is wettelijk vastgelegd dat je dan 16 moet zijnquote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:07 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ik kreeg net mail met mogelijk oppas-aanbod, zodat ik donderdagavond misschien toch nog kan gaan kijken...!
Ik ben zaterdag met een vriendin geweest en heb de kaarten van tevoren gekocht, toen ik mijn jongste van 9 toevallig bij me had. Het meisje achter de kassa raakte daar even door van slagzeker nadat junior zei "oh, maar ik ken hem al, hoor!" (ja, hij mocht de niet-bloederige scenes zien van mijn download
)
Als dat arme kassameisje iets ouder was geweest had ze vast de Kinderbescherming gebeld...!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal mee eens. Ik had hem inmiddels al tig keer gezien thuis, maar op het witte doek... WAUW!!!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:34 schreef DJJoris het volgende:
[..]
hahaha, dat gebeurt niet hoor, we hadden vanavond iemand met een kind van 5 die er naar toe wou en verbaasd was dat ze bij de trap weigerde. Maar helaas, kijkwijzer16 is wettelijk vastgelegd dat je dan 16 moet zijn.
Maar ze hebben aan de kassa dus wel ergere dingen gehad ;-).
Moet trouwens wel zeggen dat ik Sweeney Todd op het witte doek een stuk beter vind dan thuis.
Je moet snel zijn, ik ben bang dat de film niet lang meer in de bioscopen is...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:52 schreef vencodark het volgende:
Ik ben nog steeeds niet geweest. Vanavond gaat niet door dus misschien volgende week. Moet nog ff geduld hebben.
Waarom niet? Hij draait amper 3 weken.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:27 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Je moet snel zijn, ik ben bang dat de film niet lang meer in de bioscopen is...
In Amerika was het na een week of 2 ook al hard minder. De grote steden zullen het nog wel even hebben, maar echt niet in de grootste zaal...quote:Op zondag 17 februari 2008 12:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij draait amper 3 weken.
Vlissingen groot genoeg?quote:Op zondag 17 februari 2008 17:44 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
In Amerika was het na een week of 2 ook al hard minder. De grote steden zullen het nog wel even hebben, maar echt niet in de grootste zaal...![]()
Tja, niet voor groot publiek, dus waarom nog de fans tegemoet komen...? Ik heb het vaker meegemaakt met Depp-films (behalve de Pirates-films). Mocht soms al blij zijn als het überhaupt al in de bioscoop kwam...!
Dat stuk had er gewoon uitgemoeten, of het had juist langer moeten duren (met minder zang). Aangezien de duur van de musical (3 uur) en die van film (2), zullen ze wel vooral op de 'romance' van Johanna en Anthony hebben gekort. Waardoor het idd totaal niet in het verhaal lijkt te passen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:04 schreef Dagonet het volgende:
Die Johanna was stomvervelend en die Anthony ook, hun stuk van het verhaal kwam naar mijn mening ook slecht uit de verf.
Eigenlijk gewoon geheel eens.quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:04 schreef Dagonet het volgende:
Die Johanna was stomvervelend en die Anthony ook, hun stuk van het verhaal kwam naar mijn mening ook slecht uit de verf.
Depp en Bonham-Carter zijn samen wel één van de betere bad couples die ik ken.
Had ik ook ja. In wat onwennig, dat gezang (zeker van Depp), maar op gegeven moment paste het er gewoon in. Goede sfeer en erg genoten.quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:24 schreef Litso het volgende:
Het duurde echt 20 minuten voor ik erin zat, met al dat gezing (waar ik erg slecht tegen kan), maar toen ik daar eenmaal aan gewend was vond ik het echt een geweldige film
De dvd is uit???quote:Op maandag 19 mei 2008 10:34 schreef ElizabethR het volgende:
Gisteren de DVD gekocht ...
Ik woon in Ierland, en hier lag ie gisteren in de winkel.quote:Op maandag 19 mei 2008 15:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
De dvd is uit???
Hm, zie dat ie 9 juli pas uitkomt.![]()
http://www.preview.nl/?do=nuopdvd&dotype=1&start=30
19 mei schijnt wel de eerste datum te zijn geweest?![]()
Oooh dat scheelt dan blijkbaar.quote:Op maandag 19 mei 2008 18:18 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik woon in Ierland, en hier lag ie gisteren in de winkel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Ohwja, en:
Tim Burton
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
quote:Op maandag 28 december 2009 18:03 schreef RaymanNL het volgende:
Vanmiddag de DVD gezien (ja nu pas.), en moet toch zeggen dat ik het een geweldige film vond! Het eerste kwartier moest ik even wennen, en zat ik te twijfelen om de film uit te zetten ondanks de geweldige visuele stijl. Maar toen het verhaal op gang kwam en ik gewend was aan het gezang vloog de film voorbij. Heerlijke film met mooie (pakkende) muziek!
AlleenZo ook bij Phantom of the Opera en vele andere musicals en toneelstukken zijn niet alle plot-lines gesloten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Ohwja, en:
Tim Burton![]()
Geloof niet dat er iets officiëels bekend is over de plotlines op het eind.
De musical-stage-versie eindigde ook zo.* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
Je blijft zitten met vragen aan het eind van de film. Is natuurlijk wel leuk, want dan kun je die beantwoorden met je eigen creativiteit, dat is wel vaker zo bij films. Alleen het voelde bij deze gewoon heel erg alsof de film niet af was. Misschien kwam dat door mij zelf, omdat ik het laatste kwartier van de film zelf al zat in te vullen in m'n hoofd (dat zal wel zo en zo lopen etc) hoe het af zou lopen, en daardoor juist iets miste, toen ineens onverwachts de aftiteling begon. Neemt niet weg dat het einde wel gewoon tof was, ook met de "verassing" op het eind en het briljante laatste shot/scenequote:Op maandag 28 december 2009 19:29 schreef Patch het volgende:
[..]
Zo ook bij Phantom of the Opera en vele andere musicals en toneelstukken zijn niet alle plot-lines gesloten.
De musical-stage-versie eindigde ook zo.
Misschien dat de andere versies met bijvoorbeeld Ben Kingsley of Ray Winstone wel een 'dichter' einde hebben toegevoegd?quote:Op maandag 28 december 2009 19:36 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Je blijft zitten met vragen aan het eind van de film. Is natuurlijk wel leuk, want dan kun je die beantwoorden met je eigen creativiteit, dat is wel vaker zo bij films. Alleen het voelde bij deze gewoon heel erg alsof de film niet af was. Misschien kwam dat door mij zelf, omdat ik het laatste kwartier van de film zelf al zat in te vullen in m'n hoofd (dat zal wel zo en zo lopen etc) hoe het af zou lopen, en daardoor juist iets miste, toen ineens onverwachts de aftiteling begon. Neemt niet weg dat het einde wel gewoon tof was, ook met de "verassing" op het eind en het briljante laatste shot/scene
quote:
quote:Op maandag 28 december 2009 19:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je die ooit als Henry VIII gezien???
Niet waar, de musical eindigde zo:quote:Op maandag 28 december 2009 19:29 schreef Patch het volgende:
[..]
Zo ook bij Phantom of the Opera en vele andere musicals en toneelstukken zijn niet alle plot-lines gesloten.
De musical-stage-versie eindigde ook zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet daar dus dat ze veilig wegkomen, al is daar alsnog geen happy end te zien. Ik snap overigens best waarom ze dat eruit gehaald hebben. Het gaat in de eerste plaats over Sweeney.The last man on Earth sat in a room. There was a knock upon the door.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |