Inderdaad.quote:Op donderdag 29 maart 2007 07:31 schreef Timo20 het volgende:
Ben hier erg benieuwd naar
De combo Burton/Depp kan niet fout gaan dus laat maar komen![]()
Helenaquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:36 schreef biermeister het volgende:
Idd doet Alan Rickman en Helena Bonham Carter (vrouw van Burton) mee, maar ook Sacha Baron Cohen (Borat, Ali G) doet mee
volgens IMDB komt de film 28 januari 2008 uit
http://www.imdb.com/title/tt0408236/
Johnny & Alan, overgoten met het smakelijke Burton sausje. Wat wil een mens nog meerquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:27 schreef Dagonet het volgende:
Opvallend hoeveel vrouwen hier staan te springen en te juichen.
Maar Burton en Depp staat inderdaad wel garant voor goede films. Helena is ook weer van de partij zie ik.
Vergeetquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:27 schreef Mavro het volgende:
[..]
Johnny & Alan, overgoten met het smakelijke Burton sausje. Wat wil een mens nog meer
Ja, inderdaad, ik was Alan Rickman heul vergeten. Die stem!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:27 schreef Mavro het volgende:
[..]
Johnny & Alan, overgoten met het smakelijke Burton sausje. Wat wil een mens nog meer
Wat hij zei.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat Burton en Depp een geweldige combi is?
Ik heb beiden "leren kennen" met Edward Scissorhands, in de bioscoop. Toen ik weer buiten stond, was ik sprakeloos...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat Burton en Depp een geweldige combi is?
Edward Scissorhandsquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:29 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ik heb beiden "leren kennen" met Edward Scissorhands, in de bioscoop. Toen ik weer buiten stond, was ik sprakeloos...
Ik ben alweer jaren zéér groot van van Johnny Depp (en echt niet alleen omdat-ie steeds lekkerderrrrr wordt), én van Tim Burton. Die twee samen leveren geweldige films op! Ik moet bekennen dat ik mijn hart vast hield met Charlie and the Chocolate Factory, maar ook dat stelde me niet teleur. Ik zie Sweeney dan ook met ontzettend veel ongeduld tegemoet...!
*denkt*quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:27 schreef Mavro het volgende:
[..]
eens. hoop dan ook nu al op een ongecensureerde versie op dvdquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:34 schreef wonderer het volgende:
Bah, censuurEr zijn wel ergere dingen dan expliciete gore
. Sowieso hoor je een Tim Burton-film rond de kerst te zien.
Van dattumquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:52 schreef alwaysthebest het volgende:
Die trailer ziet er echt tof uit!![]()
En wat een cast.![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:31 schreef dutch-mamma het volgende:
DE ECHTE SWEENEYTRAILER, NET UITGEKOMEN!
http://movies.yahoo.com/m(...)67764/standardformat
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 10:08 schreef dutch-mamma het volgende:
In de VS krijgt ST de filmkeuring R for graphic bloody violence. Dat klinkt als een belofte!
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]hoop dat ie hier ook zo in de bios komt
Hele leuke horror musical!!quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Geen idee waar die hele musical over gaat, maar Burton/Depp is een enthousiaste clown.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met name de muziek is fenomenaal, maar ja, wat wil je met een componist die Sondheim heet. Ik ben dan ook heel benieuwd hoe Depp de rol gaat zingen, het is geen eenvoudige zangrol namelijk.
Ik zit in ieder geval in de bios in Januari
De trailers kan ik helaas pas vanavond luisteren, geen geluid op mijn werk.Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
Die was duidelijk geschoold, ja.quote:Op woensdag 28 november 2007 01:34 schreef ElizabethR het volgende:
Dankjewel Dutch-mama
Waar ik al bang voor was, de zang valt vies tegen. Het enige fatsoenlijke stukje was van Toby. (Not while I'm around)
Leuk!!! Ik zal de tip van de Dungeon aan mijn vriendin doorgeven!quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:47 schreef Morrigun99 het volgende:
Afgelopen weekend naar Londen geweest. Sweeney Todd komt uitgebreid aan de orde in The London Dungeon. Erg leuk wat mij betreft. Maar ik als liefhebber kon het toch ook niet laten om dit op de foto te zetten:
[ afbeelding ]
Dat was toch al bekend dat hier nog lang duurde voordat ie uitkwam?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:46 schreef dutch-mamma het volgende:
GODVERDEGODVER!!!
Sorry, maar ik heb het even helemaal gehad!!!
http://wwws.nl.warnerbros(...)mingsoon_sweeneytood
Het komt pas 7 februari in de bios!
We zouden met een stel buitenlandse vriendinnen in Amsterdam gaan kijken. Die hebben al vliegtuigtickets en hotels geboekt...
Oh, wat baal ik hier van!!! En dat hoor je pas op het laatste moment!!!
Nee, er werd uitgebreid de 24e januari gepromood en veel bioscopen zeggen dat nog steeds, maar als WB het zegt...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:55 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat was toch al bekend dat hier nog lang duurde voordat ie uitkwam?
Ah ja das waar. Das wel redelijk k*t danquote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:31 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Nee, er werd uitgebreid de 24e januari gepromood en veel bioscopen zeggen dat nog steeds, maar als WB het zegt...
En dat wisten ze nu pas, dat die eraan kwam?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:16 schreef DJJoris het volgende:
Mogelijk is dat gedaan om Cloverfield niet voor de voeten te lopen.
Bedankt voor je reactie!quote:Op zondag 13 januari 2008 14:04 schreef DJJoris het volgende:
Volgens de NVB Releaselijst van 13 Januari komt Sweeney Todd gewoon 24 Januari uit (deze lijst houden alle bioscopen aan).
Dus iig in Almere gaat men er gewoon vanuit dat hij de 24e komt.
Okay, het wordt dus afwachten...! Hou ons op de hoogte!quote:Op maandag 14 januari 2008 00:23 schreef DJJoris het volgende:
NVB krijgt zijn informatie van de distributeur, NVB is Nederlandse Vereniging van Bioscoopexploitanten, is dus een officieel orgaan.
Mijn werkgever gaat ondanks filmfocus nog steeds uit van een release van de 24e, de lijst was vandaag nog bijgewerkt en hij stond nog steeds op de 24emaar ik begin nu ook wel te vrezen voor de 7e.
Hou ons alsjeblieft op de hoogte van de laatste ontwikkelingen (eventueel via dutchmamma@gmail.com) want als Utopolis werkelijk al op 24 januari de film heeft, verplaatsen we het hele feest naar jullie i.p.v. Tuschinski en hebben jullie 10 internationale klanten erbijquote:Op maandag 14 januari 2008 02:05 schreef DJJoris het volgende:
Die Utopolis van ons is inderdaad mijn baas ;-) (ben een operateur daar dus ik gebruik die NVB lijst bijna elke dag voor release info en onze mooie nieuwe site ligt inderdaad na nog geen week online plat ja)
Pathé?
Maar ik zal het inderdaad laten weten ja, moet maandag overdag weer werken (zometeen) dus kan het die avond nog posten.
En mja, ze werken het zelf in de hand helaas.
Eindelijk! Die verdiende Johnny al jaren!quote:Op maandag 14 januari 2008 05:49 schreef Hapertje het volgende:
Golden Globe voor beste film en beste acteur!
Het is de golden globe voor beste acteur in een musical/komedie als ik het goed heb gelezen echter het vergroot wel zijn kansen voor een Oscar al zegt het nog nietsquote:Op maandag 14 januari 2008 08:35 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Eindelijk! Die verdiende Johnny al jaren!
Wel heel jammer dat Tim er naast zit, die verdient hem minstens zo hard...
Het vergroot zijn kansen (aanzienlijk) op een oscar-nominatie, dat was voorlopig nog een twijfelgeval, maar een overwinning is erg onwaarschijnlijk, al mag je natuurlijk nooit nooit zeggen.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:39 schreef DJJoris het volgende:
Het is de golden globe voor beste acteur in een musical/komedie als ik het goed heb gelezen echter het vergroot wel zijn kansen voor een Oscar al zegt het nog niets.
In Almere staat helaas op de posters nog van 'Coming Soon'...quote:Op zondag 13 januari 2008 14:04 schreef DJJoris het volgende:
Volgens de NVB Releaselijst van 13 Januari komt Sweeney Todd gewoon 24 Januari uit (deze lijst houden alle bioscopen aan).
Dus iig in Almere gaat men er gewoon vanuit dat hij de 24e komt.
Toch al knap voordat je de film überhaupt gezien hebt. Maar als je de trailer gezien hebt, waar Johnny Depp in zang uitbarst, had je het toch wel kunnen vermoeden.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:45 schreef Sala-adin het volgende:
Waarom een musical das echt bagger
Musicals
Ik blijf dit minachting voor de fans vindenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:00 schreef JelleS het volgende:
Datum is idd iets van 3 dagen geleden verzet.
Was op voorhand heel erg enthousiast over de film, maar dat is nu toch wel wat afgezwakt. Al heeft dat misschien meer te maken met het overige aanbod de komende tijd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |