Half december of zo, geloof ik. De week voor kerst?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:36 schreef JelleS het volgende:
Maar de film draait pas net in Amerika hoor.
En al begin december op enkele plaatsen in de VS.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:47 schreef JelleS het volgende:
21 dec als we imdb mogen geloven. Maar dat vind ik 'pas net'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echter begon dat kleine jochie mij op een gegeven moment wel te irriteren, maar dat heb met alle kleine kinderen. En het decor vond ik ook prachtig nagemaakt, het echte Londen!
[ Bericht 4% gewijzigd door Dagonet op 08-02-2008 09:51:13 ]Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
Ach, er komen wel wàt stukjes tussen wat grappig is. Maar kom op he, het is verre van een komedie, Johnny Depp is geen clown. Enniehoe, op de Utopolis site staat ook:quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:30 schreef JelleS het volgende:
Teveel bloed en horror
Wel meer van dat soort reacties gelezen/gehoord. Voor mij is ST vooral een komedie, en pas daarna een drama. De moordscenes zijn ook zo gefilmd dat het haast een parodie wordt.
Ik vind 'The worst pies in London' niet echt nummer waar ik lekker naar kan luisteren, het is een leuk nummer, maar ik vind niet dat zij het echt mooi en zuiver brengt, maar in combinatie met haar karakter wordt dit enigzins gecompenseerd.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:18 schreef Bellatrix het volgende:
Waarom zegt iedereen dat Bonham Carter een lelijke zangstem heeft? Ik vond haar mooi zingen.
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:31 schreef CarOnline het volgende:
Wheee nou wil ik morgen naar Sweeny Todd en bel ik mn vriendinnen, willen ze daar niet naar toe
Nou gaan we waarschijnlijk naar National Treasure![]()
![]()
Kan nou niet zeggen dat ik niet ga, t was mijn idee om naar 'de Film' te gaan.
Had meteen moeten zeggen dat we naar Sweeny gingen
![]()
![]()
Wat is er dan zo kut aan?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:41 schreef DJJoris het volgende:
Ongeloofelijk wat een k*t film om in elkaar te zetten (ben operateur in een bioscoop en moest donderdag die film in elkaar zetten).
Ik heb er ook van genoten. Zeker een aanrader w.m.b.quote:Maar wat een fantastische film om te zien, heb me uitstekend vermaakt.
Het kutte aan deze film was dat hij Widescreen is met onduidelijke kaderlijntjes (omdat de film zelf zo donker is) waardoor het dus lastig is om deze film te knippen om aan de volgende akte te bevestigen. (en helaas was mijn licht niet al te denderend, geen speciale tafel met een lamp erin om de film er boven te houden en dan met een pen de kaderlijn aan te stippen).quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:44 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Wat is er dan zo kut aan?
[..]
Ik heb er ook van genoten. Zeker een aanrader w.m.b.
Je hebt je best gedaan, ik heb vanmiddag niets verkeerds kunnen ontdekkenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:41 schreef DJJoris het volgende:
Ongeloofelijk wat een k*t film om in elkaar te zetten (ben operateur in een bioscoop en moest donderdag die film in elkaar zetten). Maar wat een fantastische film om te zien, heb me uitstekend vermaakt.
Helaas mag ik tijdens mijn werk geen film kijkenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:37 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Je hebt je best gedaan, ik heb vanmiddag niets verkeerds kunnen ontdekken
Ik benijd je enorm... Ik wil hem ook telkens opnieuw zien...!![]()
Heb je toevallig nog gezelschap nodig tijdens je werk...?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |