abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56263590
En Warner is weer slim bezig want de DVD Screener is gelekt . (Alweer een Warner Brothers DVD Screener die online te vinden is, zal zeker wel een puinhoop bij ze zijn op dat gebied)
  donderdag 24 januari 2008 @ 00:23:48 #102
66422 dutch-mamma
Silence, Exile, Cunning...
pi_56265788
* dutch-mamma wou dat ze wist hoe zoiets werkt...
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
  donderdag 24 januari 2008 @ 00:34:36 #103
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_56265975
Als het goed is zie ik hem over 2 dagen in de bios, heel wat fijner dan zo'n stomme rip. Wel heel erg dom dat hij nu al is gelekt.

[ Bericht 19% gewijzigd door JelleS op 24-01-2008 00:47:44 ]
  donderdag 24 januari 2008 @ 00:47:29 #104
66422 dutch-mamma
pi_56266154
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 00:34 schreef JelleS het volgende:
Als het goed is zie ik hem over 2 dagen in de bios, heel wat fijner dan zo'n stomme rip.
Wij waren van plan zaterdag in de bios te gaan kijken met een groep fans uit verschillende landen. Heel wat leuker, ja. We hebben ons er enorm op verheugd. Maar aangezien op het laatste moment de releasedatum uitgesteld werd... (zie mijn jammerklacht, stukkie omhoog scrollen)...

Meest ironische is, dat er een Engelse in ons gezelschap zit die speciaal overkomt om met een groep fans in Amsterdam te gaan kijken. In de UK is ST inmiddels wél in de bioscoop te zien...!
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
pi_56313240
Ik heb hem net gekeken, hij is supervet
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zaterdag 26 januari 2008 @ 12:06:21 #106
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_56316968
Gister gezien. Veel mij een beetje tegen, maar de verwachtingen waren dan ook erg hoog. Depp is fantastisch, en wat een stem! Maar het blijft een musical en niet iedereen weet zo goed te zingen, met name Helena Bonham Carter weet de hogen noten niet echt goed te halen. De score is ook af en toe iets te bombastisch. Daar komt nog eens bij dat van een 3-uur durende musical een 2-uur durende film is gemaakt, en dat is wel te merken. Hij voelt gewoon niet helemaal af.

Maar aan de andere kant ziet het er geweldig uit, alle acteurs zijn geweldig (op het zingen soms na dan). Ook Sacha Baron Cohen is weer geniaal. Alsnog heel erg genoten, maar de laatste drie films van Burton waren toch beter. Overigens niet echt aan te raden voor mensne die helemaal niets met musical hebben. Nu ben ik ook geen uitgesproken liefhebber, al vind ik Jesus Christ Superstar geweldig, maar er zijn gewoon een aantal momenten die te groots en te melodramisch zijn voor een film, en die je dus maar moet pikken. Anders wordt het nog een zware sessie.

Overigens absoluut een film die je gewoon in de bios moet kijken, dus laat die dvdscreener nog maar even links liggen.
pi_56364092
Prachtige film. Eigenlijk twee uur lang vol aandacht gekeken, Johnny Depp was weer eens geniaal, briljante films maakt ie toch vaak.

Ik kende de musical niet, dus dat scheelt misschien in positieve of negatieve zin, maar ik vond het niet vervelend om telkens naar het gezang te kijken/luisteren. Zeer gaaf gefilmd ook, helemaal niet goor, terwijl je de moordscenes wel heel goor zou kunnen maken.
  maandag 28 januari 2008 @ 19:19:42 #108
66422 dutch-mamma
pi_56368273
Mogen we spoileren hier...? Voor de zekerheid toch maar spoilertags hier en daar

We hebben hem zaterdag bekeken (op het laatste moment in topkwaliteit kunnen downen!). En we waren allemaal onder de indruk!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 28 januari 2008 @ 20:11:08 #109
101884 PeRi
Allons-y!
pi_56369454
Oeh wat heb ik ontzettend genoten van deze film. Prachtig in alle aspecten. Amen.
Whatever I want.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 19:36:30 #110
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_56393186
Wat een Godenfilm zeg.
Ik ga naar huis.
pi_56408924
Ah, deze zocht ik. Heb veel zin in de film. Denk dat hij visueel al heel mooi is, maar ja, dat is een kenmerk van Burton zelf. Ga met een vriendin, moeten alleen ff kijken wanneer we kunnen. Hoop iig zo snel mogelijk. Lekker wegkwijlen bij Depp. (nah ja, ik dan).
  woensdag 30 januari 2008 @ 17:56:21 #112
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_56413946
pas op voor schreeuwende meisjes/vrouwen die enkel voor Depp kunnen en een beetje bloed al heel erg eng vinden.
pi_56414489
'Cause there's no place like london'

Dit zinnetje zit al de hele week in mijn hoofd, het is echt een hele mooie intrigerende burton film, visueel echt een pareltje, en ik vind de gezongen musical liederen erg goed passen in deze film, ook mede door de muziek die zorgt voor een donker en grauw sfeertje, ditmaal geen Danny elfman, maar de orginele muziek van de musical. Ik vond vooral de rol van Sacha Baron cohen erg leuk

Zeker een film die ik binnenkort nog eens ga bekijken

[ Bericht 2% gewijzigd door 7eVeNL op 30-01-2008 19:29:00 ]
  woensdag 30 januari 2008 @ 18:31:25 #114
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_56414670
Is ie nou wel of niet in de Nederlandse bios te zien? Ik dacht dat die datum verzet was?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_56415135
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 12:42 schreef Mavro het volgende:
Alan Rickman zit daar toch ook in? En de vrouw van Tim Burton?
Is dat zo?! Oeh. Interessant .
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_56415419
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 17:56 schreef JelleS het volgende:
pas op voor schreeuwende meisjes/vrouwen die enkel voor Depp kunnen en een beetje bloed al heel erg eng vinden.
Bloed = goed.
  woensdag 30 januari 2008 @ 20:16:12 #117
66422 dutch-mamma
pi_56416986
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 17:56 schreef JelleS het volgende:
Denk dat er een heleboel Captain Jack Sparrow-fans gaan afhaken...
  woensdag 30 januari 2008 @ 20:18:23 #118
66422 dutch-mamma
pi_56417033
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 18:31 schreef wonderer het volgende:
Is ie nou wel of niet in de Nederlandse bios te zien? Ik dacht dat die datum verzet was?
Klopt

Zou op de 24e januari hier komen, is op het laatste moment naar 7 februari verplaatst.

Maar er circuleert een érg mooie download...!

Ja, sorry voor de mensen die daartegen zijn, maar een filmdistributeur die zo nonchalant met de fans omgaat, kan van mij via een illegale download een geweldig dikke middelvinger krijgen...! (zie mijn eerdere posting hier)
  woensdag 30 januari 2008 @ 20:22:37 #119
66422 dutch-mamma
pi_56417127
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 18:22 schreef 7eVeNL het volgende:
'Cause there's no place like london'

Dit zinnetje zit al de hele week in mijn hoofd, het is echt een hele mooie intrigerende burton film, visueel echt een pareltje, en ik vind de gezongen musical liederen erg goed passen in deze film, ook mede door de muziek die zorgt voor een donker en grauw sfeertje, ditmaal geen Danny elfman, maar de orginele muziek van de musical. Ik vond vooral de rol van Sacha Baron cohen erg leuk

Zeker een film die ik binnenkort nog eens ga bekijken
Ik heb de soundtrack alweer een tijdje in huis. Mijn kinderen zijn nog te jong voor de film (hoewel ik denk dat de oudste het wel zal trekken), maar we kennen de soundtrack allemaal van begin tot end.
Dat geeft erg leuke effecten. "A Little Priest" in de Burgerking, bijvoorbeeld...

En wat alweer een tijdje in mijn hoofd zit is "There's a hole in the world that's a great black pit, and it's filled with people who are filled with shit, and the vermin of the world inhabit it..." Zoals Johnny dat brengt...!
pi_56422094
Ik vraag me trouwens af of die zee jongen en johanna zijn gecast op hun stem kwaliteit of op hun acteerprestaties, ze kunnen namelijk beide echt heel mooi zingen, Voor Depp & Mrs Lovett is het mooi mee genomen dat ze aardig kunnen zingen, zelfde geldt trouwens voor de kleine toby, ook een pracht stemmetje voor zo'n klein ventje.
  woensdag 30 januari 2008 @ 23:18:14 #121
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_56422603
Ik vond alles niet even geslaagd. Er waren personages en plotlijnen die me niet konden boeien en in een musical lijken die stukken dan 3 keer zo lang te duren omdat ze in het bijhorende liedje 10 keer hetzelfde zingen en over hetzelfde onderwerp blijven doorgaan (en ik vond het de eerste keer dus al niet erg interessant).

Dan heb ik het dus over de jongere helft van de film, ze konden allemaal wel zingen maar Toby, Johanna en die Anthony vond ik nogal suf. Vooral de romance van die laatste twee was té dertien in een dozijn, ook qua liedjes die daar bijhoorden. Dan vond ik Depp, Bonham Carter en Rickman veel toffer.

De look van de film is typisch Burton en dat vond ik goed en slecht. Goed omdat het knap is van een regisseur om een eigen stijl te ontwikkelen die zo uniek is dat je 'm na 2 seconden herkent. Slecht omdat het ook betekent dat het wéér hetzelfde is als al de vorige keren, veel verrassingen zitter er niet meer in.

Uiteindelijk wel een leuke film, maar ik heb toch net 1 keer te veel "Oh nee, niet weer een liedje, niet nu" gedacht.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_56472602
Iemand de nederlandse promo al gezien van Sweeney Todd? Hij is echt belachelijk slecht gemaakt, de film wordt aangekondigd alsof er een nieuwe Ringtone verkocht moet worden, de hele 'romantische' donkere grauwe sfeer komt nergens naar voren alleen op het laatst zie je depp eventjes met zijn messen zwaaien...

ik vraag me werkelijk af wie er achter zo'n draak van een promo zit... schandalig!
pi_56472705
Trouwens een leuke clip gevonden van de nederlandse premiere van Sweeney todd de musical in 1993

Ernst daniel smid en Simone kleinsma in de hoofdrol, zelfde muziek ook, leuk om terug te zien, helemaal op de huidige BNN'rs in goede staat terug te zien
http://www.youtube.com/watch?v=ElV9Wre4SEw
  zaterdag 2 februari 2008 @ 09:50:38 #124
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_56475309
Ik ben het er wel mee eens dat de film soms onnodig traag is. Maar eigenlijk hoort dat er ook wel bij, ik vind Sleepy Hollow op een gegeven moment ook echt lang duren.
Verder vind ik hem wel heel goed, ik vind dat jochie bij die stand van Pirelli wel goed, daarna is ie niet bijzonder, maar Depp, Rickman en Bonham Carter zijn gewoon weer geweldig.

edit: begrijp ik nou goed dat deze film in Amerika al maanden draait en zelfs al allerlei awards heeft gewonnen maar nog steeds niet in Nederland uit is?

[ Bericht 18% gewijzigd door Molluck op 02-02-2008 10:18:30 ]
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_56476284
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 09:50 schreef Molluck het volgende:
Ik ben het er wel mee eens dat de film soms onnodig traag is. Maar eigenlijk hoort dat er ook wel bij, ik vind Sleepy Hollow op een gegeven moment ook echt lang duren.
Verder vind ik hem wel heel goed, ik vind dat jochie bij die stand van Pirelli wel goed, daarna is ie niet bijzonder, maar Depp, Rickman en Bonham Carter zijn gewoon weer geweldig.

edit: begrijp ik nou goed dat deze film in Amerika al maanden draait en zelfs al allerlei awards heeft gewonnen maar nog steeds niet in Nederland uit is?
klopt o.a. een oscar nominatie voor depp en hij heeft ook al een golden globe binnen gehaald. en verder zijn er nog een aantal nominaties en gewonnen prijzen.

http://www.imdb.com/title/tt0408236/awards
  zaterdag 2 februari 2008 @ 15:36:49 #126
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_56480335
Maar de film draait pas net in Amerika hoor.
  zaterdag 2 februari 2008 @ 15:42:50 #127
71919 wonderer
pi_56480434
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 15:36 schreef JelleS het volgende:
Maar de film draait pas net in Amerika hoor.
Half december of zo, geloof ik. De week voor kerst?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  zaterdag 2 februari 2008 @ 15:47:47 #128
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_56480514
21 dec als we imdb mogen geloven. Maar dat vind ik 'pas net'
  zaterdag 2 februari 2008 @ 15:49:16 #129
66422 dutch-mamma
pi_56480535
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 15:47 schreef JelleS het volgende:
21 dec als we imdb mogen geloven. Maar dat vind ik 'pas net'
En al begin december op enkele plaatsen in de VS.
pi_56482168
Ik kan ook niet wachten..
Ben van plan om samen met een vriendin in de voorjaarsvakantie te gaan..
Eerder heb ik geen tijd..
Ik zal nog even geduld moeten hebben dus..

Oh ja,

Alan Rickman..
  zaterdag 2 februari 2008 @ 17:57:07 #131
71919 wonderer
pi_56482398
Ik vond Rickman trouwens niet geweldig zingen, maar zijn acteren was dan wel weer erg aangenaam
  vrijdag 8 februari 2008 @ 00:05:50 #132
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_56594304
Ik heb hem net gezien in de bios, en oh my fucking god wat was het een mooie film!

Ik vond dat Johnny Depp prachtig in zijn rol zat, wist goed zijn 'revenge'-face op te zetten, en z`n zang-rol ging ook perfect vond ik. Verder vond ik de verhaallijn ook goed, ik vond de acteurs er goed uit zien. Af en toe werd er eens afgewisseld met wat humor, wat ook prima is. Soms vind ik het wel een beetje te veel bloed en horror-achtig, maar zal wel aan mij liggen. En wat was het einde prachtig!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echter begon dat kleine jochie mij op een gegeven moment wel te irriteren, maar dat heb met alle kleine kinderen. En het decor vond ik ook prachtig nagemaakt, het echte Londen!

[ Bericht 4% gewijzigd door Dagonet op 08-02-2008 09:51:13 ]
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  vrijdag 8 februari 2008 @ 00:30:47 #133
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_56594864
Teveel bloed en horror

Wel meer van dat soort reacties gelezen/gehoord. Voor mij is ST vooral een komedie, en pas daarna een drama. De moordscenes zijn ook zo gefilmd dat het haast een parodie wordt.
  vrijdag 8 februari 2008 @ 09:39:44 #134
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_56598037
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 00:30 schreef JelleS het volgende:
Teveel bloed en horror

Wel meer van dat soort reacties gelezen/gehoord. Voor mij is ST vooral een komedie, en pas daarna een drama. De moordscenes zijn ook zo gefilmd dat het haast een parodie wordt.
Ach, er komen wel wàt stukjes tussen wat grappig is. Maar kom op he, het is verre van een komedie, Johnny Depp is geen clown. Enniehoe, op de Utopolis site staat ook:
Genre Musical / Dans, Thriller, Misdaad
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  vrijdag 8 februari 2008 @ 09:51:34 #135
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_56598238
Even een spoiler toegevoegd Juicyhill.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  vrijdag 8 februari 2008 @ 11:56:30 #136
30408 California
Ondergewaardeerd mysterie.
pi_56600283
Goede film, voor een musical! Weinig last gehad van de liedjes (alleen als ze verderop herhaald werden werd ik er echt moe van), terwijl ik daar toch wel bang voor was.

Dat Bonham Carter niet kan zingen, heeft me niet gestoord, ze was als actrice beter op haar plaats dan in iets als Big Fish.
Depp houdt zich redelijk goed, Rickmans zangstem is dan weer meer comic relief . En Toby vond ik zeker voor een musicalsterretje (dat neem ik aan) verbazend onirritant.

Inderdaad erg Burtonesk zoals SoK zegt (iets te veel CGI vond ik). 'Edward Scissorhands meets Sleepy Hollow, as a musical', maar dan wel een stuk leuker dan ik dat vind klinken.
The short weekend begins with longing...
  vrijdag 8 februari 2008 @ 16:18:18 #137
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_56604862
Waarom zegt iedereen dat Bonham Carter een lelijke zangstem heeft? Ik vond haar mooi zingen.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  vrijdag 8 februari 2008 @ 16:20:55 #138
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_56604927
De hoge noten gaat ze vaak de mist in. Als ze het vlak houdt is het best aardig.
pi_56605841
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 16:18 schreef Bellatrix het volgende:
Waarom zegt iedereen dat Bonham Carter een lelijke zangstem heeft? Ik vond haar mooi zingen.
Ik vind 'The worst pies in London' niet echt nummer waar ik lekker naar kan luisteren, het is een leuk nummer, maar ik vind niet dat zij het echt mooi en zuiver brengt, maar in combinatie met haar karakter wordt dit enigzins gecompenseerd.
pi_56606390
Ik vind haar echt prachtig zingen. Ik vind het juist wel z'n charme hebben dat het niet altijd 100% zuiver is, dat past ook niet bij het personage.
Ik vind 'The Worst Pies in London' echt heel erg leuk, 'Wait' doet ze ook erg mooi
Tralalalaaa
pi_56607088
Wheee nou wil ik morgen naar Sweeny Todd en bel ik mn vriendinnen, willen ze daar niet naar toe
Nou gaan we waarschijnlijk naar National Treasure

Kan nou niet zeggen dat ik niet ga, t was mijn idee om naar 'de Film' te gaan.
Had meteen moeten zeggen dat we naar Sweeny gingen

[ Bericht 12% gewijzigd door CarOnline op 09-02-2008 13:17:40 ]
Screw them.
We're going home.
pi_56621256
Mijn broertje en zn vriendin zijn gister geweest. Hij vond hm echt heel goed met erg mooie muziek. Decor en alles klopt gewoon
Ben zelf ook ontzettend benieuwd.
  zaterdag 9 februari 2008 @ 13:27:14 #143
66422 dutch-mamma
pi_56621738
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 18:31 schreef CarOnline het volgende:
Wheee nou wil ik morgen naar Sweeny Todd en bel ik mn vriendinnen, willen ze daar niet naar toe
Nou gaan we waarschijnlijk naar National Treasure

Kan nou niet zeggen dat ik niet ga, t was mijn idee om naar 'de Film' te gaan.
Had meteen moeten zeggen dat we naar Sweeny gingen

pi_56629777
Ongeloofelijk wat een k*t film om in elkaar te zetten (ben operateur in een bioscoop en moest donderdag die film in elkaar zetten). Maar wat een fantastische film om te zien , heb me uitstekend vermaakt.
pi_56629899
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 20:41 schreef DJJoris het volgende:
Ongeloofelijk wat een k*t film om in elkaar te zetten (ben operateur in een bioscoop en moest donderdag die film in elkaar zetten).
Wat is er dan zo kut aan?
quote:
Maar wat een fantastische film om te zien , heb me uitstekend vermaakt.
Ik heb er ook van genoten. Zeker een aanrader w.m.b.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_56630257
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 20:44 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Wat is er dan zo kut aan?
[..]

Ik heb er ook van genoten. Zeker een aanrader w.m.b.
Het kutte aan deze film was dat hij Widescreen is met onduidelijke kaderlijntjes (omdat de film zelf zo donker is) waardoor het dus lastig is om deze film te knippen om aan de volgende akte te bevestigen. (en helaas was mijn licht niet al te denderend, geen speciale tafel met een lamp erin om de film er boven te houden en dan met een pen de kaderlijn aan te stippen).
pi_56630382
Ah, OK. Duidelijk .
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  zaterdag 9 februari 2008 @ 22:37:15 #148
66422 dutch-mamma
pi_56633038
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 20:41 schreef DJJoris het volgende:
Ongeloofelijk wat een k*t film om in elkaar te zetten (ben operateur in een bioscoop en moest donderdag die film in elkaar zetten). Maar wat een fantastische film om te zien , heb me uitstekend vermaakt.
Je hebt je best gedaan, ik heb vanmiddag niets verkeerds kunnen ontdekken

Ik benijd je enorm... Ik wil hem ook telkens opnieuw zien...!
Heb je toevallig nog gezelschap nodig tijdens je werk...?
pi_56633539
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 22:37 schreef dutch-mamma het volgende:

[..]

Je hebt je best gedaan, ik heb vanmiddag niets verkeerds kunnen ontdekken

Ik benijd je enorm... Ik wil hem ook telkens opnieuw zien...!
Heb je toevallig nog gezelschap nodig tijdens je werk...?
Helaas mag ik tijdens mijn werk geen film kijken , heb 8 zalen waar ik op moet letten .
Ze zoeken wel nog operateurs in Almere ;-).
Maar idd, hij zat perfect in elkaar (al heb ik hem die ochtend gelijk proefgedraaid om er zeker van te zijn( en ik vind het alleen jammer dat Mama Mia ervoor zo vroeg zit (was niet mijn keuze die trailer), het is verder een lekker duister voorprogramma vol met spanning maar maandag verplaats ik die trailer nog wel .
Trouwens een fijne film om bij te werken verder, de muziek geeft mij in iedergeval een goed humeur (beter dan Underdog dat doet iig ) en hoe vaker ik stukjes zie tijdens de controles, hoe meer ik ontdek aan kleine details.

Maar ik vind hem nog steeds niet bij de Oscars als beste film vrees ik.
  zondag 10 februari 2008 @ 00:13:57 #150
66422 dutch-mamma
pi_56635564
Ik heb al werk (nou zei ik bijna "helaas" ) anders was het misschien wel een idee...!

Die Mama Mia was wel een verrassing, wist niet dat Meryl dat had gemaakt... en dat is best interessant...!

De soundtrack van Sweeney zwerft in meervoud door het huis (incl autoradio) en de kinderen (9 en 12) en ik kunnen hem al helemaal uit ons hoofd meebrullen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')