Wij waren van plan zaterdag in de bios te gaan kijken met een groep fans uit verschillende landen. Heel wat leuker, ja. We hebben ons er enorm op verheugd. Maar aangezien op het laatste moment de releasedatum uitgesteld werd... (zie mijn jammerklacht, stukkie omhoog scrollen)...quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:34 schreef JelleS het volgende:
Als het goed is zie ik hem over 2 dagen in de bios, heel wat fijner dan zo'n stomme rip.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
Is dat zo?! Oeh. Interessantquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:42 schreef Mavro het volgende:
Alan Rickman zit daar toch ook in? En de vrouw van Tim Burton?
Bloed = goed.quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:56 schreef JelleS het volgende:
pas op voor schreeuwende meisjes/vrouwen die enkel voor Depp kunnen en een beetje bloed al heel erg eng vinden.
Denk dat er een heleboel Captain Jack Sparrow-fans gaan afhaken...quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:56 schreef JelleS het volgende:
pas op voor schreeuwende meisjes/vrouwen die enkel voor Depp kunnen en een beetje bloed al heel erg eng vinden.
Kloptquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:31 schreef wonderer het volgende:
Is ie nou wel of niet in de Nederlandse bios te zien? Ik dacht dat die datum verzet was?
Ik heb de soundtrack alweer een tijdje in huis. Mijn kinderen zijn nog te jong voor de film (hoewel ik denk dat de oudste het wel zal trekken), maar we kennen de soundtrack allemaal van begin tot end.quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:22 schreef 7eVeNL het volgende:
'Cause there's no place like london'
Dit zinnetje zit al de hele week in mijn hoofd, het is echt een hele mooie intrigerende burton film, visueel echt een pareltje, en ik vind de gezongen musical liederen erg goed passen in deze film, ook mede door de muziek die zorgt voor een donker en grauw sfeertje, ditmaal geen Danny elfman, maar de orginele muziek van de musical. Ik vond vooral de rol van Sacha Baron cohen erg leuk
Zeker een film die ik binnenkort nog eens ga bekijken
klopt o.a. een oscar nominatie voor depp en hij heeft ook al een golden globe binnen gehaald. en verder zijn er nog een aantal nominaties en gewonnen prijzen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 09:50 schreef Molluck het volgende:
Ik ben het er wel mee eens dat de film soms onnodig traag is. Maar eigenlijk hoort dat er ook wel bij, ik vind Sleepy Hollow op een gegeven moment ook echt lang duren.
Verder vind ik hem wel heel goed, ik vind dat jochie bij die stand van Pirelli wel goed, daarna is ie niet bijzonder, maar Depp, Rickman en Bonham Carter zijn gewoon weer geweldig.
edit: begrijp ik nou goed dat deze film in Amerika al maanden draait en zelfs al allerlei awards heeft gewonnen maar nog steeds niet in Nederland uit is?
Half december of zo, geloof ik. De week voor kerst?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:36 schreef JelleS het volgende:
Maar de film draait pas net in Amerika hoor.
En al begin december op enkele plaatsen in de VS.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:47 schreef JelleS het volgende:
21 dec als we imdb mogen geloven. Maar dat vind ik 'pas net'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echter begon dat kleine jochie mij op een gegeven moment wel te irriteren, maar dat heb met alle kleine kinderen. En het decor vond ik ook prachtig nagemaakt, het echte Londen!
[ Bericht 4% gewijzigd door Dagonet op 08-02-2008 09:51:13 ]Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
Ach, er komen wel wàt stukjes tussen wat grappig is. Maar kom op he, het is verre van een komedie, Johnny Depp is geen clown. Enniehoe, op de Utopolis site staat ook:quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:30 schreef JelleS het volgende:
Teveel bloed en horror
Wel meer van dat soort reacties gelezen/gehoord. Voor mij is ST vooral een komedie, en pas daarna een drama. De moordscenes zijn ook zo gefilmd dat het haast een parodie wordt.
Ik vind 'The worst pies in London' niet echt nummer waar ik lekker naar kan luisteren, het is een leuk nummer, maar ik vind niet dat zij het echt mooi en zuiver brengt, maar in combinatie met haar karakter wordt dit enigzins gecompenseerd.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:18 schreef Bellatrix het volgende:
Waarom zegt iedereen dat Bonham Carter een lelijke zangstem heeft? Ik vond haar mooi zingen.
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:31 schreef CarOnline het volgende:
Wheee nou wil ik morgen naar Sweeny Todd en bel ik mn vriendinnen, willen ze daar niet naar toe
Nou gaan we waarschijnlijk naar National Treasure![]()
![]()
Kan nou niet zeggen dat ik niet ga, t was mijn idee om naar 'de Film' te gaan.
Had meteen moeten zeggen dat we naar Sweeny gingen
![]()
![]()
Wat is er dan zo kut aan?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:41 schreef DJJoris het volgende:
Ongeloofelijk wat een k*t film om in elkaar te zetten (ben operateur in een bioscoop en moest donderdag die film in elkaar zetten).
Ik heb er ook van genoten. Zeker een aanrader w.m.b.quote:Maar wat een fantastische film om te zien, heb me uitstekend vermaakt.
Het kutte aan deze film was dat hij Widescreen is met onduidelijke kaderlijntjes (omdat de film zelf zo donker is) waardoor het dus lastig is om deze film te knippen om aan de volgende akte te bevestigen. (en helaas was mijn licht niet al te denderend, geen speciale tafel met een lamp erin om de film er boven te houden en dan met een pen de kaderlijn aan te stippen).quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:44 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Wat is er dan zo kut aan?
[..]
Ik heb er ook van genoten. Zeker een aanrader w.m.b.
Je hebt je best gedaan, ik heb vanmiddag niets verkeerds kunnen ontdekkenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:41 schreef DJJoris het volgende:
Ongeloofelijk wat een k*t film om in elkaar te zetten (ben operateur in een bioscoop en moest donderdag die film in elkaar zetten). Maar wat een fantastische film om te zien, heb me uitstekend vermaakt.
Helaas mag ik tijdens mijn werk geen film kijkenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:37 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Je hebt je best gedaan, ik heb vanmiddag niets verkeerds kunnen ontdekken
Ik benijd je enorm... Ik wil hem ook telkens opnieuw zien...!![]()
Heb je toevallig nog gezelschap nodig tijdens je werk...?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |