abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 10 februari 2008 @ 01:10:04 #151
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_56636466
Van de week heen
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_56636768
Net terug.
Waauw! Prachtige sfeer, prachtig gezongen en leuke humor
Super! Oh de soundtrack is ook geweldig, de muziek aan t begin zet meteen de toon. Letterlijk
Screw them.
We're going home.
  maandag 11 februari 2008 @ 22:53:30 #153
66422 dutch-mamma
Silence, Exile, Cunning...
pi_56674919
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 22:55 schreef DJJoris het volgende:

[..]

Helaas mag ik tijdens mijn werk geen film kijken , heb 8 zalen waar ik op moet letten .(...)
Joris, zeg jij eens tegen je baas dat ik héél verdrietig ben dat Sweeney vanaf donderdag alleen maar 's avonds te zien is...? Ik had verdorie speciaal vrijdagmiddag vrij geregeld omdat ik geen oppas voor de kinderen kan regelen...

Die zijn met 9 en 12 net nog te jong om mee te nemen, vrees ik

Ja, ik wil hem nog een keertje zien op het witte doek!
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
  dinsdag 12 februari 2008 @ 00:23:40 #154
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_56676728
quote:
Op maandag 14 januari 2008 11:45 schreef Sala-adin het volgende:
Waarom een musical das echt bagger

Musicals
Eens, het blijft een bedenkelijk genre. Een hele hoop tekst in wat korte noten gefrummeld om vervolgens weer over te gaan op tergend lange uithalen. Musicals is echt het scum van alle filmgenres .

Toch wel een mooie film met de befaamde Tim Burton-touch en een prachtige rol voor Johnny Depp, dat wel.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  dinsdag 12 februari 2008 @ 00:29:05 #155
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_56676789
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 00:23 schreef Falco het volgende:
Musicals is echt het scum van alle filmgenres .
Daar was ik het altijd mee eens. Tot ik Jesus Christ Superstar zag. Nog steeds geen liefhebber, maar die film bewijst we; dat alle gebreken van een filmmusical totaal teniet gedaan kunnen worden (Sweeney Todd bewijst dat niet helemaal). Maar eigenlijk zouden alle musicals als Once moeten zijn.
pi_56676966
quote:
Op maandag 11 februari 2008 22:53 schreef dutch-mamma het volgende:

[..]

Joris, zeg jij eens tegen je baas dat ik héél verdrietig ben dat Sweeney vanaf donderdag alleen maar 's avonds te zien is...? Ik had verdorie speciaal vrijdagmiddag vrij geregeld omdat ik geen oppas voor de kinderen kan regelen...

Die zijn met 9 en 12 net nog te jong om mee te nemen, vrees ik

Ja, ik wil hem nog een keertje zien op het witte doek!
Kijkwijzer 16 he ;-), minimaal 16 moet je dan zijn. En tja, helaas voor jou komen er deze week zoveel nieuwe leuke films binnen die overdag een plekje krijgen omdat de doelgroep groter is denk ik(<16 jaar).
Maar ik zal het hem doorgeven
  dinsdag 12 februari 2008 @ 00:51:49 #157
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_56677065
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 00:29 schreef JelleS het volgende:

[..]

Daar was ik het altijd mee eens. Tot ik Jesus Christ Superstar zag. Nog steeds geen liefhebber, maar die film bewijst we; dat alle gebreken van een filmmusical totaal teniet gedaan kunnen worden (Sweeney Todd bewijst dat niet helemaal). Maar eigenlijk zouden alle musicals als Once moeten zijn.
Er zijn inderdaad musicals die anders dan anders zijn. Dancer in the Dark is ook een goed voorbeeld daarvan (alhoewel daar ook een stinkliedje tussen zit), maar Sweeney Todd voegt qua muziek niets toe en wordt gewoon vervelend op den duur.
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
  dinsdag 12 februari 2008 @ 01:07:16 #158
66422 dutch-mamma
pi_56677231
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 00:43 schreef DJJoris het volgende:

[..]

Kijkwijzer 16 he ;-), minimaal 16 moet je dan zijn. En tja, helaas voor jou komen er deze week zoveel nieuwe leuke films binnen die overdag een plekje krijgen omdat de doelgroep groter is denk ik(<16 jaar).
Maar ik zal het hem doorgeven
Ik kreeg net mail met mogelijk oppas-aanbod, zodat ik donderdagavond misschien toch nog kan gaan kijken...!

Ik ben zaterdag met een vriendin geweest en heb de kaarten van tevoren gekocht, toen ik mijn jongste van 9 toevallig bij me had. Het meisje achter de kassa raakte daar even door van slag zeker nadat junior zei "oh, maar ik ken hem al, hoor!" (ja, hij mocht de niet-bloederige scenes zien van mijn download )
Als dat arme kassameisje iets ouder was geweest had ze vast de Kinderbescherming gebeld...!
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
pi_56754683
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 00:29 schreef JelleS het volgende:

[..]
Maar eigenlijk zouden alle musicals als Once moeten zijn.
ff offtopic: Eens, heb de cd besteld ervan en wacht op de dvd uitkomst (althans, geloof niet dat die al uit is ?)

Ga als het goed is morgen naar Sweeney Todd. Mijn broertje zegt dat ie heel mooi is en goeie muziek Heb er zin in.
  vrijdag 15 februari 2008 @ 18:26:57 #160
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_56754878
Ja, gister geweest! Mooie film, ik vind die grijze Tim-Burton toon echt cool! Supergave soundtrack, dat bombastische orkest En een prachtrol van Johnny!
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
pi_56762571
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 01:07 schreef dutch-mamma het volgende:

[..]

Ik kreeg net mail met mogelijk oppas-aanbod, zodat ik donderdagavond misschien toch nog kan gaan kijken...!

Ik ben zaterdag met een vriendin geweest en heb de kaarten van tevoren gekocht, toen ik mijn jongste van 9 toevallig bij me had. Het meisje achter de kassa raakte daar even door van slag zeker nadat junior zei "oh, maar ik ken hem al, hoor!" (ja, hij mocht de niet-bloederige scenes zien van mijn download )
Als dat arme kassameisje iets ouder was geweest had ze vast de Kinderbescherming gebeld...!
hahaha, dat gebeurt niet hoor, we hadden vanavond iemand met een kind van 5 die er naar toe wou en verbaasd was dat ze bij de trap weigerde. Maar helaas, kijkwijzer16 is wettelijk vastgelegd dat je dan 16 moet zijn .
Maar ze hebben aan de kassa dus wel ergere dingen gehad ;-).
Moet trouwens wel zeggen dat ik Sweeney Todd op het witte doek een stuk beter vind dan thuis .
pi_56768642
Afgelopen donderdag heengeweest, en ik was toch wel aangenaam verrast! Ik wist van te voren dat er veel zang in zou voorkomen, maar wat ik daar precies van moest denken wist ik niet. Het was ook wel een beetje vreemd om bv. Cpt Jack Sparrow & Prof. Snape ineens in een ballade te zien uitbarsten . Maar het musicalgevoel is m.i. toch wel bewaard gebleven. Leuke film .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_56768664
edit:

[ Bericht 48% gewijzigd door Cleese op 16-02-2008 18:27:19 (wordt eens wakker) ]
pi_56768670
edit: dubbel
  zaterdag 16 februari 2008 @ 17:43:11 #165
66422 dutch-mamma
pi_56773660
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 23:34 schreef DJJoris het volgende:

[..]

hahaha, dat gebeurt niet hoor, we hadden vanavond iemand met een kind van 5 die er naar toe wou en verbaasd was dat ze bij de trap weigerde. Maar helaas, kijkwijzer16 is wettelijk vastgelegd dat je dan 16 moet zijn .
Maar ze hebben aan de kassa dus wel ergere dingen gehad ;-).
Moet trouwens wel zeggen dat ik Sweeney Todd op het witte doek een stuk beter vind dan thuis .
Helemaal mee eens. Ik had hem inmiddels al tig keer gezien thuis, maar op het witte doek... WAUW!!!

Helaas kon ik donderdag toch niet, en voorlopig kan ik 's avonds ook geen opvang regelen (héél misschien a.s. vrijdag, kans is zeer klein), dus ik vrees dat het bij die ene keer blijft *snik*
pi_56775085
Ik ben nog steeeds niet geweest. Vanavond gaat niet door dus misschien volgende week. Moet nog ff geduld hebben.
  zaterdag 16 februari 2008 @ 21:27:19 #167
66422 dutch-mamma
pi_56778983
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 18:52 schreef vencodark het volgende:
Ik ben nog steeeds niet geweest. Vanavond gaat niet door dus misschien volgende week. Moet nog ff geduld hebben.
Je moet snel zijn, ik ben bang dat de film niet lang meer in de bioscopen is...
pi_56785097
Hij zal het denk ik idd niet echt lang volhouden, misschien toch iets te apart vrees ik voor de gemiddelde bezoeker. Wel een aanrader (net als Juno trouwens voor wie iets totaal anders zoekt ;-) ).
pi_56788595
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 21:27 schreef dutch-mamma het volgende:

[..]

Je moet snel zijn, ik ben bang dat de film niet lang meer in de bioscopen is...
Waarom niet? Hij draait amper 3 weken.
  zondag 17 februari 2008 @ 17:44:11 #170
66422 dutch-mamma
pi_56795355
quote:
Op zondag 17 februari 2008 12:33 schreef vencodark het volgende:

[..]

Waarom niet? Hij draait amper 3 weken.
In Amerika was het na een week of 2 ook al hard minder. De grote steden zullen het nog wel even hebben, maar echt niet in de grootste zaal...

Tja, niet voor groot publiek, dus waarom nog de fans tegemoet komen...? Ik heb het vaker meegemaakt met Depp-films (behalve de Pirates-films). Mocht soms al blij zijn als het überhaupt al in de bioscoop kwam...!
  zondag 17 februari 2008 @ 18:07:44 #171
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_56795827
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 74% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 16:46:40 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_56796439
quote:
Op zondag 17 februari 2008 17:44 schreef dutch-mamma het volgende:

[..]

In Amerika was het na een week of 2 ook al hard minder. De grote steden zullen het nog wel even hebben, maar echt niet in de grootste zaal...

Tja, niet voor groot publiek, dus waarom nog de fans tegemoet komen...? Ik heb het vaker meegemaakt met Depp-films (behalve de Pirates-films). Mocht soms al blij zijn als het überhaupt al in de bioscoop kwam...!
Vlissingen groot genoeg?
  dinsdag 19 februari 2008 @ 19:38:35 #173
157000 -Rebelle
Let's go get lost
pi_56843052
ik vond hem echt suuuuper
  dinsdag 19 februari 2008 @ 20:44:58 #174
162594 dikkekaas
crazy legoracer
pi_56844743
Erg originele film! In het begni had ik verwacht dat het musical-aspect me zou storen, maar niks bleek minder waar. Echt een aanrader voor wie 'm nog niet gezien heeft
  woensdag 20 februari 2008 @ 01:01:22 #175
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_56852104
Toffe wil wel Echt lekker Tim Burton stijl met veel donkere bloedige scènes 3 moorden per minuut en gaan met die banaan Einde was wel een beetje te verwachten maar ach, dat mocht de pret niet drukken
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  woensdag 20 februari 2008 @ 01:04:35 #176
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_56852149
Die Johanna was stomvervelend en die Anthony ook, hun stuk van het verhaal kwam naar mijn mening ook slecht uit de verf.
Depp en Bonham-Carter zijn samen wel één van de betere bad couples die ik ken.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  woensdag 20 februari 2008 @ 01:24:26 #177
105263 Litso
Interlectueel.
pi_56852345
Het duurde echt 20 minuten voor ik erin zat, met al dat gezing (waar ik erg slecht tegen kan), maar toen ik daar eenmaal aan gewend was vond ik het echt een geweldige film
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_56879170
Ik vond hem ook erg mooi
  donderdag 21 februari 2008 @ 10:17:40 #179
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_56879317
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 01:04 schreef Dagonet het volgende:
Die Johanna was stomvervelend en die Anthony ook, hun stuk van het verhaal kwam naar mijn mening ook slecht uit de verf.
Dat stuk had er gewoon uitgemoeten, of het had juist langer moeten duren (met minder zang). Aangezien de duur van de musical (3 uur) en die van film (2), zullen ze wel vooral op de 'romance' van Johanna en Anthony hebben gekort. Waardoor het idd totaal niet in het verhaal lijkt te passen.
pi_57162508
Net gezien.
Ik ging niet heen met hoge verwachtingen (alhoewel de 8.0 op IMDB wel een sprankeltje hoop gaf) maar ik werd niet bepaald aangenaam verrast..

Gewoon totaal niet mijn genre, naar mijn mening een onvervalste: kutfilm!
Verhaal boeide niet, zang ging ontzettend irriteren en alles was zo verschrikkelijk voorspelbaar..

Ojah..
Om af te sluiten met iets positiefs..
Depp speelde wel aardig.
pi_57162748
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 01:04 schreef Dagonet het volgende:
Depp en Bonham-Carter zijn samen wel één van de betere bad couples die ik ken.
Eigenlijk gewoon geheel eens. Dat stuk van Johanna en Anthony was indd. niet helemaal goed uitgewerkt. Vooral het einde vond ik erin tegenvallen. Het was vooral als bijzaak gepresenteerd terwijl het toch wel een belangrijk stuk innam. Het was gewoon te vaag.
Depp en Bonham-Carter zijn indd. echt heel goed samen. Zit chemie in.
pi_57163286
Ik heb de film ook gezien en ik vond hem echt geweldig, heb inmiddels ook de soundtrack en loop de hele dag al verschillende nummers mee te zingen (vooral dat stuk als ze besluiten om de slachtoffers in de meatpies te verwerken, heerlijk (niet die meatpies natuurlijk).

Maar ik heb toch wel een grote fout gevonden in de film. De kappersstoel van Sweeney staat voor dat grote dakraam, recht boven de winkel van mrs. Lovet. Waar gaan die lijken dan heen. Als hij het valluik opent vallen ze recht naar beneden, maar daar is de zaak van mrs. Lovet. Vind ik een beetje jammer van het effect.

Voor de rest een goede film en Depp en Bonham-Carter zijn idd een 'lekker' stel.
Is it wrong to talk to myself even when there’s nobody else?
It's just a state of mind.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 23:37:23 #183
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_57163320
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 01:24 schreef Litso het volgende:
Het duurde echt 20 minuten voor ik erin zat, met al dat gezing (waar ik erg slecht tegen kan), maar toen ik daar eenmaal aan gewend was vond ik het echt een geweldige film
Had ik ook ja. In wat onwennig, dat gezang (zeker van Depp), maar op gegeven moment paste het er gewoon in. Goede sfeer en erg genoten.
pi_57163396
Mijn vriend viel in slaap en ik vond het wel een fijne film.
pi_57212366
ik wist niet dat het was gebasseerd op een musical
ben na 30min de zaal uit gegaan en naar een andere film gegaan
Nothing to see here, carry on
  maandag 19 mei 2008 @ 10:34:36 #186
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_58757508
Gisteren de DVD gekocht en een en ander eens bekeken. Mijn hemel, er is bijna niets over van de originele score van de musical!!! Alle koorwerken zijn eruit, en in de rest van de liedjes is ook stevig gesnoeid.
Daarom vind ik het erg jammer dat Burton heeft besloten het in de 'musical' versie te doen. Ik denk dat ie er beter aan had gedaan om er gewoon een film van te maken. Erg slechte zang, behalve van Toby. De stemmen van Depp en met name Bonham Carter zijn zo iel dat je het nauwelijks zingen mag noemen. Bonham Carter piept de hele film door, erg jammer, zeker als je de versies van haar liedjes kunt horen zoals ze eigenlijk bedoeld waren.

De sfeer in de film is wel erg fijn, echt des Burton's. Er zitten een paar hele mooie lichtjes in, waar ik echt van genoten heb, de setting is ook super. Depp speelt het heel aardig, Bonham Carter hadden ze wat mij betreft kunnen vervangen door willekeurig welke actreutel dan ook. Niet indrukwekkend. Alan Rickman vond ik nog het beste.

Als ik Stephen Sondheim was klaagde ik Burton aan wegens het verkrachten van een superb stuk muziek.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_58762877
quote:
Op maandag 19 mei 2008 10:34 schreef ElizabethR het volgende:
Gisteren de DVD gekocht ...
De dvd is uit???

Hm, zie dat ie 9 juli pas uitkomt.
http://www.preview.nl/?do=nuopdvd&dotype=1&start=30

19 mei schijnt wel de eerste datum te zijn geweest?

[ Bericht 37% gewijzigd door vencodark op 19-05-2008 16:40:51 ]
pi_58765355
Ik vond er niet veel aan. Visueel af en toe wel indrukwekkend, maar daar is alles dan ook mee gezegd. Big Fish, Ed Wood, Edward Scissorhands en The Nightmare Before Christmas zijn m.i. veel beter.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 19 mei 2008 @ 18:18:10 #189
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_58765619
quote:
Op maandag 19 mei 2008 15:35 schreef vencodark het volgende:

[..]

De dvd is uit???

Hm, zie dat ie 9 juli pas uitkomt.
http://www.preview.nl/?do=nuopdvd&dotype=1&start=30

19 mei schijnt wel de eerste datum te zijn geweest?
Ik woon in Ierland, en hier lag ie gisteren in de winkel.
pi_58767568
quote:
Op maandag 19 mei 2008 18:18 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Ik woon in Ierland, en hier lag ie gisteren in de winkel.
Oooh dat scheelt dan blijkbaar.
pi_61031472
Wooow leuke film!
Depp en Bonham Carter zijn goooed
pi_76148643
Vanmiddag de DVD gezien (ja nu pas.), en moet toch zeggen dat ik het een geweldige film vond! Het eerste kwartier moest ik even wennen, en zat ik te twijfelen om de film uit te zetten ondanks de geweldige visuele stijl. Maar toen het verhaal op gang kwam en ik gewend was aan het gezang vloog de film voorbij. Heerlijke film met mooie (pakkende) muziek!

Alleen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
?

Ohwja, en:
Tim Burton
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  maandag 28 december 2009 @ 19:29:58 #193
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_76152369
quote:
Op maandag 28 december 2009 18:03 schreef RaymanNL het volgende:
Vanmiddag de DVD gezien (ja nu pas.), en moet toch zeggen dat ik het een geweldige film vond! Het eerste kwartier moest ik even wennen, en zat ik te twijfelen om de film uit te zetten ondanks de geweldige visuele stijl. Maar toen het verhaal op gang kwam en ik gewend was aan het gezang vloog de film voorbij. Heerlijke film met mooie (pakkende) muziek!

Alleen
SPOILER
?

Ohwja, en:
Tim Burton
Zo ook bij Phantom of the Opera en vele andere musicals en toneelstukken zijn niet alle plot-lines gesloten.
Geloof niet dat er iets officiëels bekend is over de plotlines op het eind.
De musical-stage-versie eindigde ook zo.
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_76152707
quote:
Op maandag 28 december 2009 19:29 schreef Patch het volgende:

[..]

Zo ook bij Phantom of the Opera en vele andere musicals en toneelstukken zijn niet alle plot-lines gesloten.
Je blijft zitten met vragen aan het eind van de film. Is natuurlijk wel leuk, want dan kun je die beantwoorden met je eigen creativiteit, dat is wel vaker zo bij films. Alleen het voelde bij deze gewoon heel erg alsof de film niet af was. Misschien kwam dat door mij zelf, omdat ik het laatste kwartier van de film zelf al zat in te vullen in m'n hoofd (dat zal wel zo en zo lopen etc) hoe het af zou lopen, en daardoor juist iets miste, toen ineens onverwachts de aftiteling begon. Neemt niet weg dat het einde wel gewoon tof was, ook met de "verassing" op het eind en het briljante laatste shot/scene
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  maandag 28 december 2009 @ 19:44:02 #195
22457 Patch
pi_76153051
quote:
Op maandag 28 december 2009 19:36 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Je blijft zitten met vragen aan het eind van de film. Is natuurlijk wel leuk, want dan kun je die beantwoorden met je eigen creativiteit, dat is wel vaker zo bij films. Alleen het voelde bij deze gewoon heel erg alsof de film niet af was. Misschien kwam dat door mij zelf, omdat ik het laatste kwartier van de film zelf al zat in te vullen in m'n hoofd (dat zal wel zo en zo lopen etc) hoe het af zou lopen, en daardoor juist iets miste, toen ineens onverwachts de aftiteling begon. Neemt niet weg dat het einde wel gewoon tof was, ook met de "verassing" op het eind en het briljante laatste shot/scene
Misschien dat de andere versies met bijvoorbeeld Ben Kingsley of Ray Winstone wel een 'dichter' einde hebben toegevoegd?
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  maandag 28 december 2009 @ 19:45:43 #196
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_76153144
quote:
Op maandag 28 december 2009 19:44 schreef Patch het volgende:

[..]
Ray Winstone

Heb je die ooit als Henry VIII gezien???
  maandag 28 december 2009 @ 19:47:11 #197
22457 Patch
pi_76153220
quote:
Op maandag 28 december 2009 19:45 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Heb je die ooit als Henry VIII gezien???

Wel als Beowulf en de vriend van Indiana Jones
  dinsdag 29 december 2009 @ 09:33:27 #198
80832 DrDurden
Filmed In Todd-AO
pi_76170484
quote:
Op maandag 28 december 2009 19:29 schreef Patch het volgende:

[..]

Niet waar, de musical eindigde zo:
SPOILER

Je weet daar dus dat ze veilig wegkomen, al is daar alsnog geen happy end te zien. Ik snap overigens best waarom ze dat eruit gehaald hebben. Het gaat in de eerste plaats over Sweeney.
The last man on Earth sat in a room. There was a knock upon the door.
pi_84116416
Wauw daarnet gezien

Wat een ontknoping Wat een film

Tim Burton is een held Johnny Depp is een baas

10/10 Zwaar onder de indruk.
lekker faxen heel de dag echt genot
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')