ik heb het gevoel dat jij mij niet begrijpt Peter5000quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het was een uitspraak namens de complete COS.
Wie noemt wie?quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:20 schreef ruby het volgende:
Natasia noemt Natasia een "voddenjood en oppotter".
En ik hoor Natasia weer afgrijselijk krijsen op de achtergrond. Het wordt weer tijd voor iets geloof ik.
Sylvia heeft dat een keer uitgelegd. Ze kijken dan iedere dag via internet naar die goedkope 28-35 euro tickets. Het is gewoon een kwestie van iedere dag proberen en ineens treft je open boeking op zo'n ticket. Dan is het meteen boeken en vaak de dag erna vertrekken.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:14 schreef Peter6000 het volgende:
Sylvia`s vrienden in Spanje kunnen geen reizen plannen.
Ze komen spontaan.
Brian: Okay, dan heb ik dat ook met Bonaire.![]()
Jaap is een echte talent. Ik zie nog wel eens een Oscar voorbij komen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:20 schreef noekje het volgende:
Jaap maakt goede tv zeg!
Ik schrik ervan.
Huub: wat val je me publiekelijk af mannetje.
Hij moet Eric afstoten.
brian helemaal...quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:21 schreef koppiesoep het volgende:
Ik proef toch een bepaalde euforie bij Natas, brrrrian en amanDel.![]()
Flauwquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:21 schreef PietjePuk63 het volgende:
De linkjes in de OP doen het niet!
Gert!![]()
nou, die is volgens mij over haar depressie heen van vannachtquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Tering Natasia...
Zelfs Brian zegt dat iedereen ze speakers uit wil zetten...
Ik bedoelde dus dat Natasia Sylvia een "voddenjood en oppotter" noemt.quote:
volgens mij kan ze niet eens goed tellenquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:22 schreef proh het volgende:
och en nou moet Amanda ook nog een plijdooi houden waarom hoeveel punten naar wie gaan, dat wordt wat
Eens, en ik had de neiging om dat door het scherm heen te schreeuwenquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:20 schreef beequeen het volgende:
Ik zeg, blokken die handel. Niks verdelen door Snollie. Weg met die CP's.
maar waar staan nu die cossen die vol zijn?quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:23 schreef Ian_Nick het volgende:
De show gaat alweer beginnen?
Zal ik maar alvast een COSje klaarzetten?
Ja, doe maar. Het duurt tegenwoordig wat langer om één of andere reden.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Die neemt Ian mee naar huis, hij spaart zequote:Op woensdag 28 maart 2007 22:24 schreef solara4 het volgende:
[..]
maar waar staan nu die cossen die vol zijn?
hahahahaquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Die neemt Ian mee naar huis, hij spaart ze![]()
Onder in.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:24 schreef solara4 het volgende:
[..]
Nogmaals : Kijk hier De Gouden Kooiquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:24 schreef solara4 het volgende:
[..]
Je krijgt een attitudequote:Op woensdag 28 maart 2007 22:23 schreef Ian_Nick het volgende:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:21 schreef PietjePuk63 het volgende:
De linkjes in de OP doen het niet!
Gert!![]()
o ja.. had ik al gezegd dat ik Lieke mis?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:24 schreef solara4 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nogmaals :
en nou niet meer zeuren
die worden geëxporteerd naar Cos'ta ricaquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:24 schreef solara4 het volgende:
[..]
Dat heet een "eddietoet" volgens Amanda hoor.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je krijgt een attitude![]()
En met recht
Die worden geadopteerd door Brad en Angelinaquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:24 schreef solara4 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:28 schreef proh het volgende:
[..]
die worden geëxporteerd naar Cos'ta rica
Och echt?! Geweldig..quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub heeft Lieke gevraagd na het feest te blijven slapen. Hij weet kennelijk niet dat Gaby ook op het feest zal komen. Ik verheug me nu al
Komt zij zaterdag??quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub heeft Lieke gevraagd na het feest te blijven slapen. Hij weet kennelijk niet dat Gaby ook op het feest zal komen. Ik verheug me nu al
....als een héle moeilijke sudoku. Ik lach me rot als de telling niet klopt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:30 schreef beequeen het volgende:
Het valt niet mee om 530 CP's te verdelen door Snollie.
Ja, maar rekenen heeft ze nog niet gehad...quote:
Hopen dat ze zo hard vallen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:31 schreef tutjehola het volgende:
En o, wat is Amanda lekker neutraal, ik vind SHE echt stommer dan stom, niet te geloven. Wegspoelen die handel, lekker blokken en ruzie maken
Echt?quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik gun het BANJ helemaal niet, maar ze zijn idd hier het slimst bezigquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hopen dat ze zo hard vallen.
Gun ik ze nu echt.
De slimste winnen dit spel.
En dat hoort ook.
Beetje raar verhaal.. wie heeft Gaby uitgenodigd dan? En waarom zou Gaby een uitnodiging van iemand anders dan Huub accepteren?quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hebben we het niet over 2 verschillende feesten? Dat witte gedoe en het grote feest ivm weet ik eigenlijk niet?quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Beetje raar verhaal.. wie heeft Gaby uitgenodigd dan? En waarom zou Gaby een uitnodiging van iemand anders dan Huub accepteren?
Hoe kom jij aan die info?quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ff gespiekt bij de buren, Gaby denkt er over om te komenquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Beetje raar verhaal.. wie heeft Gaby uitgenodigd dan? En waarom zou Gaby een uitnodiging van iemand anders dan Huub accepteren?
Als jij het niet kan lezen kunnen wij dat waarschijnlijk ook niet.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:35 schreef solara4 het volgende:
wat schrijft ze allemaal
quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zo te zien heeft Amanda al een volgorde
[afbeelding]
Ik gun het banj ook niet.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:34 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Ik gun het BANJ helemaal niet, maar ze zijn idd hier het slimst bezig
Dit zou dan de tweede keer zijn met NL ook al niks.... nou bijna niks aan CPquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:31 schreef tutjehola het volgende:
En o, wat is Amanda lekker neutraal, ik vind SHE echt stommer dan stom, niet te geloven. Wegspoelen die handel, lekker blokken en ruzie maken
quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:36 schreef blomst het volgende:
Amanda 200
Brian 150
Natasia 50
Sylvia? 20
eric 10
Huub 5
Jaap 0
volgens mij is dit haar lijstje.
Jammer voor je maar dan wordt het toch SHE die het spel gaan winnen. De rest speelt alleen maar vals.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hopen dat ze zo hard vallen.
Gun ik ze nu echt.
De slimste winnen dit spel.
En dat hoort ook.
Aardig neutraal.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:36 schreef blomst het volgende:
Amanda 200
Brian 150
Natasia 50
Sylvia? 20
eric 10
Huub 5
Jaap 0
Ik hoop Huub hoger dan Brian. Met Huub doet ze de meeste dingen.... duet... koken...lachen... met Brian alleen maar sex...quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:36 schreef blomst het volgende:
Amanda 200
Brian 150
Natasia 50
Sylvia? 20
eric 10
Huub 5
Jaap 0
En dan verliezen ze het spelletje en de knikkers/m&m's en heb ik medelijden met de buren over 2 jaar....hun huizen dalen gelijk ongelooflijk in waardequote:Op woensdag 28 maart 2007 22:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik gun het banj ook niet.
Maar als SHE zo dom blijft ,doen ze het zelf.
Ze moeten gewoon eens wat valser worden .
Maar helaas dat zit er niet in.
hahaha Jaap 0 nul punten ...als dit zo is gaat Jaap echt balen...quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:36 schreef blomst het volgende:
Amanda 200
Brian 150
Natasia 50
Sylvia? 20
eric 10
Huub 5
Jaap 0
Gaby mag Huub echt graag, dus nu ze weet dat hij iets met Lieke heeft, zal ze niet op dat feest komen neem ik aan. Zo vals is ze niet.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
bronvermelding lijkt me dan wel handig...quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Schrijft Gaby zelf op een ander forum
quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:24 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
What goes around, comes around!![]()
435 punten, dan mist ze er toch nog een stuk of 95?quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:36 schreef blomst het volgende:
Amanda 200
Brian 150
Natasia 50
Sylvia? 20
eric 10
Huub 5
Jaap 0
Hij wil haar helpen!quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:38 schreef Peter6000 het volgende:
Erick bemoeit zich ff met Amanda.
dat zou grappig zijn!quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:39 schreef mootie het volgende:
[..]
435 punten, dan mist ze er toch nog een stuk of 95?
ik ben voor she hoor.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:37 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Jammer voor je maar dan wordt het toch SHE die het spel gaan winnen. De rest speelt alleen maar vals.![]()
Ik denk dat Huub echt gaat balen. 5 punten is asociaal weinig.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:38 schreef Katewalker het volgende:
[..]
hahaha Jaap 0 nul punten ...als dit zo is gaat Jaap echt balen...en Eric ook....
![]()
Ik stem voor, want je hebt een mooie icon.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:38 schreef noekje het volgende:
Ik wil graag me zusje zien...
Verlost van al die ellende en meer tijd voor andere dingenquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:38 schreef demins het volgende:
Ik heb na deze teleurstelling van vanavond nog maar één overheersend gevoel: allemaal naar huis! Vanavond nog!![]()
Eric had nog 3 punten nodig en zal met 10st. best blij zijn. En er is nog dé pot... no harm donequote:Op woensdag 28 maart 2007 22:38 schreef Katewalker het volgende:
[..]
hahaha Jaap 0 nul punten ...als dit zo is gaat Jaap echt balen...en Eric ook....
![]()
Ze schrijft op volquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:39 schreef akveor het volgende:
[..]
bronvermelding lijkt me dan wel handig...
Haar motivatie om zichzelf op 1 te zetten, Brian op 2.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:37 schreef Copycat het volgende:
Wat is Amanda toch allemaal aan het schrijven?
Inderdaad, zo belangerijk is Amanda d'r beslissing eigenlijk niet...quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:40 schreef proh het volgende:
[..]
Eric had nog 3 punten nodig en zal met 10st. best blij zijn. En er is nog dé pot... no harm done
Ik heb het ook maar snel proberen over te nemen, dus kan het wel anders zijn, ze krast af en toe ook nog.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:39 schreef mootie het volgende:
[..]
435 punten, dan mist ze er toch nog een stuk of 95?
Jep... Dan zou ik Amanda echt het leven heel erg zuur gaan maken daar.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:39 schreef waxmask het volgende:
Dan heeft SHE bij elkaar maar 35 cp's, was wel een block waardig.
Eigen schuld hoor.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub echt gaat balen. 5 punten is asociaal weinig.
Och wat moet Huub nu met CP.... weggooien aan een domme stemming? Weer een weddenschap verkiezen met Brian....?quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Preciesquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:40 schreef rooie3 het volgende:
[..]
ik ben voor she hoor.
Maar vind ze erg dom.
Elkaar zelfs afvallen in een stemming.
Stomste wat je kan doen.
Zou wel verdomd grappig zijn als ze er 95 vergat ^_^quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:41 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik heb het ook maar snel proberen over te nemen, dus kan het wel anders zijn, ze krast af en toe ook nog.
Ik vind het nog veel gezien zijn duivelse gedrag van de dagen ervoorquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk zeggen dat ik dat een heel nobel en fideel streven vind. Hoewel mijn hoofd vandaag eigenlijk vol rozengeur en maneschijn is, kan ik natuurlijk niet aan deze noodkreet in schaapskleren voorbij gaan.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:27 schreef demins het volgende:
[..]
![]()
Ik mag niet meer van Gert, en heb hem -tegen overhandiging van 500 cp'n- ook beloofd dat niet meer te doen.
Maar ik ben meer dan blij dat het stokje spontaan wordt doorgegeven! Zeg maar gerust ontroerd...
Maak hier een estafette van. Bestrijd het leed dat Marrije heet!![]()
![]()
![]()
Dat is off-topic! Moet ik Gert roepen?quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:38 schreef noekje het volgende:
Ik wil graag me zusje zien...
Dan krijgt ze de volgende COS een naamtopicje van mequote:Op woensdag 28 maart 2007 22:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Zou wel verdomd grappig zijn als ze er 95 vergat ^_^
Koningin Amanda van?.....quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:41 schreef Sammy-S het volgende:
Wat the F.? Zit zij de troonrede samen te stellen?
Een ingecalculeerd risico.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Eigen schuld hoor.
Hadden ze maar niet zo dom moeten zijn.
Zou het niet een tactiek kunnen zijn of ben ik nu heel naief?quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:40 schreef rooie3 het volgende:
[..]
ik ben voor she hoor.
Maar vind ze erg dom.
Stomste wat je kan doen.
Thanks!quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:40 schreef Marrije het volgende:
Haar motivatie om zichzelf op 1 te zetten, Brian op 2.
Dat heeft wel wat uitleg nodig als je zegt in geen enkel groepje te zitten.
Dat was stupide inderdaadquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:40 schreef rooie3 het volgende:
[..]
ik ben voor she hoor.
Maar vind ze erg dom.
Stomste wat je kan doen.
Lijkt mij dat Huub ook wel weet wat er gebeurd, het lijstje zoals ie net werd geschreven hier had ik niet anders verwacht. Het zijn maar puntjes, maar dat had SHE dan wel ff duidelijk mogen maken, dat 't ze blijkbaar niet zoveel interesseert. Of ze hadden met 't spel van Huub moeten mee gaan. Nu voelt Brian dit toch als 'n 'victory' en dat gun ik 'm niet.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
bron?.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, hoor.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:43 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Zou het niet een tactiek kunnen zijn of ben ik nu heel naief?![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:27 schreef demins het volgende:
[..]
![]()
Ik mag niet meer van Gert, en heb hem -tegen overhandiging van 500 cp'n- ook beloofd dat niet meer te doen.
Maar ik ben meer dan blij dat het stokje spontaan wordt doorgegeven! Zeg maar gerust ontroerd...
Maak hier een estafette van. Bestrijd het leed dat Marrije heet!![]()
![]()
![]()
Eric zou haar wel uitnodigen, dus ik heb nog hoopquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:44 schreef schatje het volgende:
Leuk dat Gaby ook op het feestje komt. Dat is dan meteen einde verhaal Lieske.
Kom je daar niet een beetje laat mee, lieverd?quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:44 schreef Prospera het volgende:
[COS #973] aDEL deelt
Jah, kon je dat niet eerder zegguh![]()
Kan je m'n pics dan mergen in deze![]()
Weet je zeker dat het dit feestje is?quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het is zo verdomde ontopic, jij rekel! Dat staat op haar troonrede.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:42 schreef demins het volgende:
[..]
Dat is off-topic! Moet ik Gert roepen?![]()
Ik ben bang van niet.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:43 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Zou het niet een tactiek kunnen zijn of ben ik nu heel naief?![]()
Volgens mij tijdschriftenlijst ... Eric heeft steeds op het laatste moment magazines eruit gehaald en eigen magazines erop gezet.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:45 schreef blomst het volgende:
Wat doet Huub met dat papier in de krant.
valt ook niet een beetje op.
Bestellijst van de week/maandbladen geloof ik.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:45 schreef blomst het volgende:
Wat doet Huub met dat papier in de krant.
valt ook niet een beetje op.
Natasia praat prettiger dan Amandel, maar Amandel zingt beterquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:45 schreef mootie het volgende:
OOOOOOOw de herhaling van RTL Boulevard, dat zou lachen zijn, daar werd even gepraat over het liedje van Natasja, hoe gruwelijk vals het was!
nee, het is deze gewordenquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:44 schreef Prospera het volgende:
[COS #973] aDEL deelt
Jah, kon je dat niet eerder zegguh![]()
Kan je m'n pics dan mergen in deze![]()
Normaal vind ik het vervelend als ze TV gaan kijken, maar dit zou wel leuk zijn!quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:45 schreef mootie het volgende:
OOOOOOOw de herhaling van RTL Boulevard, dat zou lachen zijn, daar werd even gepraat over het liedje van Natasja, hoe gruwelijk vals het was!
We zaten allebei in de 'verkeerde'. Maar het was de enige die ik zag, dus het is me een raadsel.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kom je daar niet een beetje laat mee, lieverd?![]()
owwwquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Moet ik het echt VOLuit spellen voor je ?
Natasia zal vanavond niet in een shock belanden vrees ik.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Lijkt me wel schokkend voor Natasia als ze maar 50 cp krijgt...
Klopt, Huub zei er ook wat van tegen Erik, maar die vond dat dat wel kon.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet.
Denken we bij alles.
Maar alleen de race hebben ze gewonnen.
QEDquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:44 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Nee, hoor.
Ik denk er hetzelfde over.
iedereen mag zijn eigen punten opvissenquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:48 schreef proh het volgende:
hahaha zwembad!
idd. Vreselijk irritante, gemene, lage en achterbakse kerelquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:48 schreef Kinga het volgende:
Huub, kinderachtig... KIND!
war slaat die actie van huub dan ook op??quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:50 schreef Clank het volgende:
En dat doet ze dus.... aaarrgghhh
Iemand was hier zo vriendelijk om haar echte naam neer te zettenquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:50 schreef Kinga het volgende:
Waarom zit Gaby eigenlijk bij de buren? Verdomme nog..
Waarom zou ze niet bij vol zitten? Ze post hier toch ook?quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:50 schreef Kinga het volgende:
Waarom zit Gaby eigenlijk bij de buren? Verdomme nog..
Ik denk ook wel dat ie er gruwelijk van baalt dat hij in plaats van 5 nu 0 contactpunten krijgt jaquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:50 schreef Boeskooltje het volgende:
Huub gooit net z'n eigen glazen in...
Ach die paar punten, het vervelende is dat Jaap nu punten krijgt....denk ikquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:50 schreef Boeskooltje het volgende:
Huub gooit net z'n eigen glazen in...
Terecht toch?quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:52 schreef mootie het volgende:
Amanda is ook superobjectief als ze de punten gaat wijzigen omdat Huub ze in het zwembad gooit.
Amanda is niet dom, alleen een beetje onnozel!quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:55 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda troeft Huub af.
Punten geven mag wel, lenen mag niet.
Ff terug lezen of de streams volgen ajb.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:55 schreef Repeat het volgende:
Staat al vast hoe de verhoudingen zijn dan? Kan ze bv niet 1 iemand alles geven oid ?
Wat ik wel jammer vind is dat ze dan opnieuw mag verdelenquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:56 schreef akveor het volgende:
Ik vind dat die verdeling zo niet mag..... waarom moet ze dan verdelen? Belachelijk.
Ah de telefoon. Zal wel geblocked worden en niet meer mogen...
Het lachje van Eric klinkt als zoete muziek vergeleken met het lachje van Brrrrian. Als ik Brrrrrian hoor lachen dan krijg ik de neiging om onder te duiken.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:54 schreef ruby het volgende:
Dat "Ernie" lachje van Eric gaat me vervelen. Het slaat nergens op.![]()
stom. ....maar op zich begrijpelijkquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:56 schreef My_ het volgende:
Die puten weggeven van Amanda mag zeker niet...
Wat minder raggen danquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Klote telefoon! ik wil die CP lijst hebben voor de COS openmoet!
Oww jouw COS is belangrijker dan de streams....?quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Klote telefoon! ik wil die CP lijst hebben voor de COS openmoet!
quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:58 schreef demins het volgende:
Zie je wel, Amanda is echt in werkelijkheid een raketgeleerde!
quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:58 schreef Disana het volgende:
Begreep ik nou dat ze niets weg mag geven en daarom even terug is gegaan om opnieuw te verdelen?
Dat was voor deze nieuwe regel... ben benieuwd hoe Huub dat gaat spelen...quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:58 schreef Mika25 het volgende:
Als je geen punten meer mag weggeven, dan hoeft Huub ook die 100 punten niet aan Brainless te geven
zei ik toch!quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:58 schreef demins het volgende:
Zie je wel, Amanda is echt in werkelijkheid een raketgeleerde!
Eerlijk? Op deze manier wil volgende maand iedereen de verdeler zijn, en wordt niemand het.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:59 schreef Prosac het volgende:
wel aandoenlijk dat Amanda het eerlijk probeert (lijkt) te doen
Absoluut, valt me van haar meequote:Op woensdag 28 maart 2007 22:59 schreef Prosac het volgende:
wel aandoenlijk dat Amanda het eerlijk probeert (lijkt) te doen
FEBO movequote:Op woensdag 28 maart 2007 22:59 schreef proh het volgende:
waarom hebben ze dit dan ook aan Amanda over gelaten?
Hij geeft ze gewoon.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat was voor deze nieuwe regel... ben benieuwd hoe Huub dat gaat spelen...
Als iemand van SHE mocht verdelen zou het toch precies hetzelfde gaan?quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Eerlijk? Op deze manier wil volgende maand iedereen de verdeler zijn, en wordt niemand het.
Dat denk ik ook maar hij zal um toch wel even sarren?quote:
Contactpunten komen en gaan.... bijv. met een kookwedstrijd en idd ook de PPquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:01 schreef Repeat het volgende:
Normaal gesproken werden de contactpunten toch verdeeld door stemmen van kijkers? Populariteit ed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |