Je krijgt een attitudequote:Op woensdag 28 maart 2007 22:23 schreef Ian_Nick het volgende:
De show gaat alweer beginnen?
Zal ik maar alvast een COSje klaarzetten?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:21 schreef PietjePuk63 het volgende:
De linkjes in de OP doen het niet!
Gert!![]()
o ja.. had ik al gezegd dat ik Lieke mis?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:24 schreef solara4 het volgende:
[..]
maar waar staan nu die cossen die vol zijn?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nogmaals :
en nou niet meer zeuren
die worden geëxporteerd naar Cos'ta ricaquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:24 schreef solara4 het volgende:
[..]
Dat heet een "eddietoet" volgens Amanda hoor.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je krijgt een attitude![]()
En met recht
Die worden geadopteerd door Brad en Angelinaquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:24 schreef solara4 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:28 schreef proh het volgende:
[..]
die worden geëxporteerd naar Cos'ta rica
Och echt?! Geweldig..quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub heeft Lieke gevraagd na het feest te blijven slapen. Hij weet kennelijk niet dat Gaby ook op het feest zal komen. Ik verheug me nu al
Komt zij zaterdag??quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub heeft Lieke gevraagd na het feest te blijven slapen. Hij weet kennelijk niet dat Gaby ook op het feest zal komen. Ik verheug me nu al
....als een héle moeilijke sudoku. Ik lach me rot als de telling niet klopt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:30 schreef beequeen het volgende:
Het valt niet mee om 530 CP's te verdelen door Snollie.
Ja, maar rekenen heeft ze nog niet gehad...quote:
Hopen dat ze zo hard vallen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:31 schreef tutjehola het volgende:
En o, wat is Amanda lekker neutraal, ik vind SHE echt stommer dan stom, niet te geloven. Wegspoelen die handel, lekker blokken en ruzie maken
Echt?quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik gun het BANJ helemaal niet, maar ze zijn idd hier het slimst bezigquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hopen dat ze zo hard vallen.
Gun ik ze nu echt.
De slimste winnen dit spel.
En dat hoort ook.
Beetje raar verhaal.. wie heeft Gaby uitgenodigd dan? En waarom zou Gaby een uitnodiging van iemand anders dan Huub accepteren?quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hebben we het niet over 2 verschillende feesten? Dat witte gedoe en het grote feest ivm weet ik eigenlijk niet?quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Beetje raar verhaal.. wie heeft Gaby uitgenodigd dan? En waarom zou Gaby een uitnodiging van iemand anders dan Huub accepteren?
Hoe kom jij aan die info?quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ff gespiekt bij de buren, Gaby denkt er over om te komenquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Beetje raar verhaal.. wie heeft Gaby uitgenodigd dan? En waarom zou Gaby een uitnodiging van iemand anders dan Huub accepteren?
Als jij het niet kan lezen kunnen wij dat waarschijnlijk ook niet.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:35 schreef solara4 het volgende:
wat schrijft ze allemaal
quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zo te zien heeft Amanda al een volgorde
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |