ik heb het gevoel dat jij mij niet begrijpt Peter5000quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het was een uitspraak namens de complete COS.
Wie noemt wie?quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:20 schreef ruby het volgende:
Natasia noemt Natasia een "voddenjood en oppotter".
En ik hoor Natasia weer afgrijselijk krijsen op de achtergrond. Het wordt weer tijd voor iets geloof ik.
Sylvia heeft dat een keer uitgelegd. Ze kijken dan iedere dag via internet naar die goedkope 28-35 euro tickets. Het is gewoon een kwestie van iedere dag proberen en ineens treft je open boeking op zo'n ticket. Dan is het meteen boeken en vaak de dag erna vertrekken.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:14 schreef Peter6000 het volgende:
Sylvia`s vrienden in Spanje kunnen geen reizen plannen.
Ze komen spontaan.
Brian: Okay, dan heb ik dat ook met Bonaire.![]()
Jaap is een echte talent. Ik zie nog wel eens een Oscar voorbij komen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:20 schreef noekje het volgende:
Jaap maakt goede tv zeg!
Ik schrik ervan.
Huub: wat val je me publiekelijk af mannetje.
Hij moet Eric afstoten.
brian helemaal...quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:21 schreef koppiesoep het volgende:
Ik proef toch een bepaalde euforie bij Natas, brrrrian en amanDel.![]()
Flauwquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:21 schreef PietjePuk63 het volgende:
De linkjes in de OP doen het niet!
Gert!![]()
nou, die is volgens mij over haar depressie heen van vannachtquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Tering Natasia...
Zelfs Brian zegt dat iedereen ze speakers uit wil zetten...
Ik bedoelde dus dat Natasia Sylvia een "voddenjood en oppotter" noemt.quote:
volgens mij kan ze niet eens goed tellenquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:22 schreef proh het volgende:
och en nou moet Amanda ook nog een plijdooi houden waarom hoeveel punten naar wie gaan, dat wordt wat
Eens, en ik had de neiging om dat door het scherm heen te schreeuwenquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:20 schreef beequeen het volgende:
Ik zeg, blokken die handel. Niks verdelen door Snollie. Weg met die CP's.
maar waar staan nu die cossen die vol zijn?quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:23 schreef Ian_Nick het volgende:
De show gaat alweer beginnen?
Zal ik maar alvast een COSje klaarzetten?
Ja, doe maar. Het duurt tegenwoordig wat langer om één of andere reden.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:23 schreef Ian_Nick het volgende:
De show gaat alweer beginnen?
Zal ik maar alvast een COSje klaarzetten?
Die neemt Ian mee naar huis, hij spaart zequote:Op woensdag 28 maart 2007 22:24 schreef solara4 het volgende:
[..]
maar waar staan nu die cossen die vol zijn?
hahahahaquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Die neemt Ian mee naar huis, hij spaart ze![]()
Onder in.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:24 schreef solara4 het volgende:
[..]
Nogmaals : Kijk hier De Gouden Kooiquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:24 schreef solara4 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |