Koningin Amanda van?.....quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:41 schreef Sammy-S het volgende:
Wat the F.? Zit zij de troonrede samen te stellen?
Een ingecalculeerd risico.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Eigen schuld hoor.
Hadden ze maar niet zo dom moeten zijn.
Zou het niet een tactiek kunnen zijn of ben ik nu heel naief?quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:40 schreef rooie3 het volgende:
[..]
ik ben voor she hoor.
Maar vind ze erg dom.
Elkaar zelfs afvallen in een stemming.
Stomste wat je kan doen.
Thanks!quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:40 schreef Marrije het volgende:
Haar motivatie om zichzelf op 1 te zetten, Brian op 2.
Dat heeft wel wat uitleg nodig als je zegt in geen enkel groepje te zitten.
Dat was stupide inderdaadquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:40 schreef rooie3 het volgende:
[..]
ik ben voor she hoor.
Maar vind ze erg dom.
Elkaar zelfs afvallen in een stemming.
Stomste wat je kan doen.
Lijkt mij dat Huub ook wel weet wat er gebeurd, het lijstje zoals ie net werd geschreven hier had ik niet anders verwacht. Het zijn maar puntjes, maar dat had SHE dan wel ff duidelijk mogen maken, dat 't ze blijkbaar niet zoveel interesseert. Of ze hadden met 't spel van Huub moeten mee gaan. Nu voelt Brian dit toch als 'n 'victory' en dat gun ik 'm niet.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub echt gaat balen. 5 punten is asociaal weinig.
bron?.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Schrijft Gaby zelf op een ander forum
Nee, hoor.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:43 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Zou het niet een tactiek kunnen zijn of ben ik nu heel naief?![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:27 schreef demins het volgende:
[..]
![]()
Ik mag niet meer van Gert, en heb hem -tegen overhandiging van 500 cp'n- ook beloofd dat niet meer te doen.
Maar ik ben meer dan blij dat het stokje spontaan wordt doorgegeven! Zeg maar gerust ontroerd...
Maak hier een estafette van. Bestrijd het leed dat Marrije heet!![]()
![]()
![]()
Eric zou haar wel uitnodigen, dus ik heb nog hoopquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:44 schreef schatje het volgende:
Leuk dat Gaby ook op het feestje komt. Dat is dan meteen einde verhaal Lieske.
Kom je daar niet een beetje laat mee, lieverd?quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:44 schreef Prospera het volgende:
[COS #973] aDEL deelt
Jah, kon je dat niet eerder zegguh![]()
Kan je m'n pics dan mergen in deze![]()
Weet je zeker dat het dit feestje is?quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Schrijft Gaby zelf op een ander forum
Het is zo verdomde ontopic, jij rekel! Dat staat op haar troonrede.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:42 schreef demins het volgende:
[..]
Dat is off-topic! Moet ik Gert roepen?![]()
Ik ben bang van niet.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:43 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Zou het niet een tactiek kunnen zijn of ben ik nu heel naief?![]()
Volgens mij tijdschriftenlijst ... Eric heeft steeds op het laatste moment magazines eruit gehaald en eigen magazines erop gezet.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:45 schreef blomst het volgende:
Wat doet Huub met dat papier in de krant.
valt ook niet een beetje op.
Bestellijst van de week/maandbladen geloof ik.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:45 schreef blomst het volgende:
Wat doet Huub met dat papier in de krant.
valt ook niet een beetje op.
Natasia praat prettiger dan Amandel, maar Amandel zingt beterquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:45 schreef mootie het volgende:
OOOOOOOw de herhaling van RTL Boulevard, dat zou lachen zijn, daar werd even gepraat over het liedje van Natasja, hoe gruwelijk vals het was!
nee, het is deze gewordenquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:44 schreef Prospera het volgende:
[COS #973] aDEL deelt
Jah, kon je dat niet eerder zegguh![]()
Kan je m'n pics dan mergen in deze![]()
Normaal vind ik het vervelend als ze TV gaan kijken, maar dit zou wel leuk zijn!quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:45 schreef mootie het volgende:
OOOOOOOw de herhaling van RTL Boulevard, dat zou lachen zijn, daar werd even gepraat over het liedje van Natasja, hoe gruwelijk vals het was!
We zaten allebei in de 'verkeerde'. Maar het was de enige die ik zag, dus het is me een raadsel.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kom je daar niet een beetje laat mee, lieverd?![]()
owwwquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Moet ik het echt VOLuit spellen voor je ?
Natasia zal vanavond niet in een shock belanden vrees ik.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Lijkt me wel schokkend voor Natasia als ze maar 50 cp krijgt...
Klopt, Huub zei er ook wat van tegen Erik, maar die vond dat dat wel kon.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet.
Denken we bij alles.
Maar alleen de race hebben ze gewonnen.
QEDquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:44 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Nee, hoor.
Ik denk er hetzelfde over.
iedereen mag zijn eigen punten opvissenquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:48 schreef proh het volgende:
hahaha zwembad!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |