abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 januari 2010 @ 20:21:50 #241
3542 Gia
User under construction
pi_76453293
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 20:16 schreef Klopkoek het volgende:
Gia's situatie is voor de werkgevers wel een beetje krom. Zij betalen nog steeds premie (oké, niet zoveel meer als voorheen dankzij jarenlang afbraakbeleid) maar zonder dat zij schuld hebben komen mensen alsnog in de WAO terecht.
Het mag duidelijk zijn hoeveel onrecht er nog is in de maatschappij (van meerdere kanten bezien, ik wil even aangeven dat het vanuit het oogpunt van de werkgevers óók niet terecht is). Gelukkig bestaat er nog een vangnet, of wat daar van over is, maar het hard en simpel oordelen moet je mee oppassen. Ook jongeren die ogenschijnlijk niet willen werken hebben soms, en niet zeldzaam, de meest rare verhalen achter zich staan.
Ik begrijp niet zo goed wat je hier zegt. Beweer je dat mijn ex werkgever nog steeds voor mij moet betalen? Dat is dus echt niet meer zo. Ik had een contract met een einddatum.

Daarbij, zou dit wel het geval zijn, dan bellen ze maar even naar Apeldoorn. Heb hier een compleet dossier liggen om hun eis kracht bij te zetten.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 20:22:53 #242
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_76453353
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 19:49 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik klus in elk geval niks bij.

Zou best iets willen doen van thuis uit, maar niet als zelfstandige. Met mijn kwalen krijg ik me nooit verzekerd als zelfstandige. Niet te betalen. Tja en het UWV bemiddeld niet voor thuiswerk in loondienst. Heb vroeger ook al eens geïnformeerd bij de stichting Vrouw en Werk, maar die bemiddelden weer niet voor WAO-ers. Dus, dan houdt het op.

Ik kan gewoon vrijwel alles, maar thuis. Of ik moet de vrijheid hebben om te komen en gaan zoals het mij uitkomt, en een baas die het niet erg vindt als ik regelmatig helemaal niet kan komen. Tja, en waar vind je dat?

die zijn er wel .. ga eens informeren bij de plaatselijke WSW bedrijf .

er is veel mogelijk ..
En vast dat ze voor jou ook wel een baan hebben die naar jou aangepast kan worden ..
Waar een wil is is een weg zeg ik altijd ..

5000 polen komen binnen een maand aan werk en een Nederlander zal dan geen werk kunnen vinden hahahaha laat me niet lachen ..

zelf kunnen ze vervoer regelen van huis naar je werk dus dat hoeft ook geen probleem te wezen.
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  dinsdag 5 januari 2010 @ 20:24:07 #243
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_76453442
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 20:21 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik begrijp niet zo goed wat je hier zegt. Beweer je dat mijn ex werkgever nog steeds voor mij moet betalen? Dat is dus echt niet meer zo. Ik had een contract met een einddatum.

Daarbij, zou dit wel het geval zijn, dan bellen ze maar even naar Apeldoorn. Heb hier een compleet dossier liggen om hun eis kracht bij te zetten.
WAO/Wia wordt o.a. van werkgeverspremies betaald. Niet persé jouw werkgever maar alle werkgevers als ik het goed heb.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  dinsdag 5 januari 2010 @ 20:27:30 #244
3542 Gia
User under construction
pi_76453672
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 20:22 schreef RAVW het volgende:

[..]

er is veel mogelijk ..
En vast dat ze voor jou ook wel een baan hebben die naar jou aangepast kan worden ..

5000 polen komen binnen een maand aan werk en een Nederlander zal dan geen werk kunnen vinden hahahaha laat me niet lachen ..

zelf kunnen ze vervoer regelen van huis naar je werk dus dat hoeft ook geen probleem te wezen.
Vervoer doet er niet toe, ik kan niet buitenshuis werken, punt.

En aan thuiswerk in loondienst, bijvoorbeeld tikwerk, is niet aan te komen. Geloof me, heb ik al allemaal onderzocht. Ik beheers 3 talen en heb een hoge typesnelheid, maar ja, het is een te groot risico om mij in dienst te nemen met al die kwalen.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 20:29:14 #245
3542 Gia
User under construction
pi_76453769
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 20:24 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

WAO/Wia wordt o.a. van werkgeverspremies betaald. Niet persé jouw werkgever maar alle werkgevers als ik het goed heb.
WAO-premie is toch een werknemerspremie, dacht ik. Althans, die moest ik vroeger wel betalen.
Ben nog van voor de Wia, overigens.

Dat werkgevers die ook moeten betalen, lijkt me niet meer dan redelijk. Ook zij kunnen arbeidsongeschikt raken.
pi_76456868
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 20:18 schreef Gia het volgende:

Er zijn vele culturen waar het not done is dat een vrouw werkt, weet niet wat daar jammer aan is, het is in elk geval geen reden om dan een uitzondering te mogen zijn of zo.
Omdat je een tegenstelling kiest.
quote:
Vind dat niet zo belangrijk. Misschien slecht condoom, pil werkte niet omdat ze ziek is geweest of wellicht een keuze. Punt is dat het niet haar bedoeling was er als een wrak uit te komen, wat wel gebeurde en waar ze niets aan kon doen.
Als je als student zwanger wordt, dan maak je jezelf bewust kwetsbaar. Niet verstandig. En in beginsel niet iets om af te wentelen op anderen. Waarbij het grondbeginsel dat iedereen, hoe dom men ook heeft gedaan, recht heeft op een deugdelijk inkomen.
quote:
Zijn ook verschillende situaties. De ene woont zelfstandig met een kind, de ander woont bij de ouders.
Maar dat is geen reden om met twee maten te meten.
quote:
Omdat ik schijnbaar geen commentaar mag hebben op bijstandstrekkers omdat ikzelf ook een uitkering heb.
O.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 22:03:58 #247
79128 HarryP
mijnCV.com
pi_76459350
quote:

[..]

er is veel mogelijk ..

Kijk en daar zijn de mensen met kritiek nu de domme en de bijstandsmoeders de slimme mensen.
Gaan werken levert niks extra op tov een bijstandsuitkering.
Waarom die moeite doen als links Nederland een situatie heeft gecreeerd waarin werken word gedemotiveerd?

Zelf ga ik misschien ook maar eens een keer op de PvdA stemmen..
Sinds mijn vrouw is gestopt met werken merk ik dat we recht hebben op zorgtoeslag en kindgebondenbudget (Gratis geld ).
pi_76459457
TVP

* barthol is ook al heel lang afgekeurd, dus altijd geinteresseerd als er over de WAO wordt geluld
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
  dinsdag 5 januari 2010 @ 22:14:21 #249
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_76459962
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 20:29 schreef Gia het volgende:

[..]

WAO-premie is toch een werknemerspremie, dacht ik. Althans, die moest ik vroeger wel betalen.
Ben nog van voor de Wia, overigens.

Dat werkgevers die ook moeten betalen, lijkt me niet meer dan redelijk. Ook zij kunnen arbeidsongeschikt raken.
Werkgevers betalen een specifiek deel voor hun eigen bedrijf, zodat er een prikkel is om te voorkomen dat mensen arbeidsongeschikt raken. Maar werkgevers betalen ook een soort algemene premie, voor iedereen dus.
En nee, dat is niet terecht want werkgevers kennen zo'n regeling voor henzelf niet. Dat is in 2004 afgeschaft. "Moeten ze zich maar privaat verzekeren" zei het kabinet toen.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  dinsdag 5 januari 2010 @ 22:16:03 #250
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_76460054
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 22:03 schreef HarryP het volgende:

[..]

Kijk en daar zijn de mensen met kritiek nu de domme en de bijstandsmoeders de slimme mensen.
Gaan werken levert niks extra op tov een bijstandsuitkering.
Waarom die moeite doen als links Nederland een situatie heeft gecreeerd waarin werken word gedemotiveerd?

Zelf ga ik misschien ook maar eens een keer op de PvdA stemmen..
Sinds mijn vrouw is gestopt met werken merk ik dat we recht hebben op zorgtoeslag en kindgebondenbudget (Gratis geld ).
het gaat er niet om dat je net zo veel krijgt als je wel of niet werkt want de verschillen zijn inderdaad heel klein ..
maar vind dat je dan geen reden mag hebben tot klagen .. niets doen is geen recht .. het is een zonde
Ik heb al diverse dames de deur moeten wijzen omdat ze geen werk hadden of zonder werk kwamen te zitten ..
het levert me inderdaad een minimale aan geld op maar wel mijn vrijheid die ik kwijt ben met bepaalde dingen..
dat ben ik nu achteraf ook wel .. omdat mijn loon te laag is en ook recht heb op diverse dingen.
maar goed daar heb ik ook niet voor gekozen.
maar ik werk wel 32 uur en heb de zelfde rechten als iemand met een uitkering en houd misschien zelf nog minder over per maand ..
maar ik heb wel een eigenwaarde en die zal ik niet laten verslechteren om dan maar omdat ik meer zal krijgen me hand op te houden ..
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 22:17:22 #251
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_76460142
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 20:18 schreef Gia het volgende:

[..]

Er zijn vele culturen waar het not done is dat een vrouw werkt, weet niet wat daar jammer aan is, het is in elk geval geen reden om dan een uitzondering te mogen zijn of zo.
Als Sjaantje van drie hoog achter moet werken voor haar geld, dan moet Shanella van het kamp verderop dat ook.
[..]

Vind dat niet zo belangrijk. Misschien slecht condoom, pil werkte niet omdat ze ziek is geweest of wellicht een keuze. Punt is dat het niet haar bedoeling was er als een wrak uit te komen, wat wel gebeurde en waar ze niets aan kon doen.
[..]

Zijn ook verschillende situaties. De ene woont zelfstandig met een kind, de ander woont bij de ouders.
[..]

Omdat ik schijnbaar geen commentaar mag hebben op bijstandstrekkers omdat ikzelf ook een uitkering heb.
[..]

Mensen die bij hun ouders wonen moeten alsnog verplicht solliceteren, tenzij een ontheffing. En dat zijn nu net de moeilijke figuren die tussen wal en schip zijn geraakt, tussen de oerwoud van instanties en regeltjes. Ik ken ze zelf hoor. Die kunnen geen wajong krijgen enzovoorts enzovoorts.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_76460252
quote:

[..]

er is veel mogelijk ..
Kijk, zo'n opmerking raakt me nou
Wat als het WSW bedrijf je nou juist in de WAO heeft geloost? Daar zat ik altijd mee.
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
  dinsdag 5 januari 2010 @ 22:34:30 #253
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_76461081
Best interessant dit...

Anja Meulenbelt (1945)
Vrouwen als Anja Meulenbelt, Ann Oakley en vele anderen hebben zich in de bloeitijd van het de tweede feministische golf sterk gemaakt om aan te tonen wat het economische belang van huishoudelijk werk is.

Het werk van vrouwen in het huishouden is uiteraard van groot economisch belang, en toch wordt het in de meeste budgetten niet doorgerekend.

Huisvrouwen ‘werken’ niet, wordt er dan gezegd. Zij zorgen voor de reproductie van arbeidskracht, zoals het door marxisten werd genoemd. Met het beroepsmatig aan de slag gaan van grotere groepen vrouwen en de roep om huishoudelijk werk te delen met mannen, is de belangstelling voor de bijdrage aan de economie via het huishoudelijke werk een beetje weggezakt. Ten onrechte. Huishoudelijk werk is een belangrijke economische factor.

Naast het respect dat feminisme wil en wou voor huishoudelijk werk, is er de nadruk die in de tweede feministische golf is gelegd op het belang van arbeid buiten de deur, voor de economische zelfstandigheid van vrouwen

http://home.wanadoo.nl/verpel/geld/196g1-odk18.html

Als het jongste kind van een alleenstaande ouder met een bijstandsuitkerlng 18 jaar wordt, wordt het inkomen van deze ouder van de ene op de andere dag met minimaal 20% gekort. Dat is voor veel ouders een groot probleem: al jaren leven met je kinderen van te weinig geld, en vervolgens nog eens, soms wel 300 tot 400 euro, inleveren. Dit probleem is al vaker bij het ministerie onder de aandacht gebracht, maar daar verschuilt men zich achter formele regels en doet niets voor deze vrouwen. Wel wordt verwezen naar de beleidsvrijheid van gemeenten om in het kader van de bijzondere bijstand tijdelijk een aanvullende uitkering te verstrekken.
[Als het jongste kind 18 wordt, is dit kind meerderjarig en dan valt de ouder terug van een een-ouder-uitkering Abw op een alleenstaanden-uitkering Abw. Dus van 90 procent WML (Wettelijk Minimum Loon) naar 70 procent WML. Alles wat het kind zelf verdient (bijbaantje) of recht op krijgt (bv. studiefinanciering) wordt nog eens gekort op die alleenstaandenuitkering van de ouder...
Dat betekent dat twee personen op 1 adres het mogen doen met een totaalbedrag qua inkomsten wat precies even hoog is als 1 alleenstaandenuitkering.
Kortom: Alles wat het kind qua inkomsten zelf krijgt, wordt gekort op de alleenstaanden bijstandsuitkering van de ouder.

Hoogte bijstandsuitkering voor een alleenstaande met kind (klik voor meer)
Een alleenstaande ouder van 27 jaar en ouder met een of meer kinderen jonger dan 18 jaar, die recht heeft op een volledige bijstandsuitkering, krijgt een netto-uitkering van ¤ 863,86 per maand (70% van het minimumloon) en een vakantietoeslag van ¤ 45,47 per maand (bedragen gelden per 1 januari 2010).

Als u uw (woon)kosten niet met iemand anders deelt, krijgt u een toeslag van maximaal ¤ 246,82 per maand (20% van het minimumloon) en daarbij een vakantietoeslag van ¤ 12,99 (bedragen per 1 januari 2010). Het vakantiegeld ontvangt u één maal per jaar, in juni.

http://www.socialezekerheid.nl/smartsite.dws?id=22819

http://www.abharrewijnprijs.nl/2009noorman.shtml

http://www.postbus51.nl/n(...)eringen-en-toeslagen

Hm zoek maar op.

Tegenwoordig moeten vrouwen werken, anders doe je niet mee.
Gevolg is o.a. veel werkeloosheid, want als een baan bezet is, is deze logischerwijs ook bezet.
Op zich niets mis mee, maar soms wel eens krom.
Als een vrouw getrouwd is en thuis kan blijven voor de kinderen, zegt niemand er iets over. Maar is een vrouw gescheiden door welke redenen dan ook, heeft men er de mond van vol als zij een bijstandsuitkering krijgt.Zij moet werken.
Als men dan beseft dat zij weinig verdiend, zo weinig dat het in feite weinig meer oplevert, is het idem niet aantrekkelijk om te gaan werken.
Dus dat kan ik volgen.
Dit geldt niet enkel voor alleenstaande moeders maar ook voor mensen die langere tijd een uitkering kregen om welke redenen dan ook en opeens een baan krijgen via een project. Waarbij zij vaak geen volledige banen krijgen maar partime banen en niets meer verdienen dan zij al hadden. Dus de armoede die men had wordt niet opgelost door het werk dat verricht moet worden.
Dat is wel krom.

Even een kromme redenering: Sommige vrouwen werken in de kinderopvang, omdat ze moeten werken, dus past een ander op hun kind, terwijl zij op de kinderen passen van anderen...

Ken moeders die een partime baan hebben, rondom de 900 verdienen,
maar bv 3 kinderen hebben, en zoveel allimentatie krijgen dat ze toch rond de 700 euro extra erbij hebben dankzij een ex.

Ken er ook die geen baan hebben, en allimentatie krijgen waarbij alles wordt afgetrokken van de uitkering, waarbij er alsnog 900 euro overblijft, dan heeft men nog recht op allerlei kortingen, kinderkorting etc.
Zover ik weet is het totaal bedrag rond de 1100 euro.

Als daar normale vaste lasten vanaf gaan, houden ze 300 euro per maand over.

Maarrrr ken ook weer mensen die dan bijna niets overhouden. Ken iemand die leeft van 25 euro per week.
Pfff..

Gaat een alleenstaande moeder fulltime werken, dan heeft ze ook recht op allerlei belastingvoordelen, maar moet ze ook kinderopvang betalen.
Dat is ook niet weinig.

Dus wat is nu voordelig?

Elke werkplek is er een. Elk kind is belangrijk, omdat zij de toekomst zijn, als je ziet wat er tegenwoordig terecht komt van veel jongeren? Dan vraag ik mij wel eens af is het wel zo goed allemaal, die kinderopvang en creches....
Gaat het niet om liefde?

Nou goed al met al een interessant vraagstuk, waarbij het duidelijk is dat samen leven beter is voor de kinderen en de ouders.
Want werkt zij dan partime dan heb je bv 900 euro en hij verdiend, nou zit je toch lekker...

Werkt zij fulltime en hij ook zit je helemaal goed.
Maar is dat zo goed voor de kinderen?

Ken ook weer mensen die pas laat thuis zijn savonds, kinderen komen thuis rond 6 uur van de opvang, eten en om 7 uur naar bed...eh?
Lijkt me niet normaal opgroeien.

Of kinderen komen thuis en er is niemand is ook niet goed.

Daarbij nog de vraag, stel je bent alleenstaand ouder en je werkt en je krijgt ontslag, met die papierwinkel in ons land duurt het ongeveer 3 maanden voor men geld kan krijgen...dus
(las dit ooit op een forum ergens)
zijn er vast ook vrouwen die het niet eens aandurven want stel je krijgt ontslag, dan zit je 3 maand zonder geld.

Gemakkelijker kunnen ze het niet maken in dit land, moeilijker wel.

Is het dan raar dat zoveel alleenstaande moeders soms wanhopige sprongen maken en in armen van toch wederom een foute kerel vallen, omdat ze niet alleen willen zijn...om dat rotgeld.

hmmz zit ook weer iets in.

Nou goed ingewikkelde kwestie dit, en oordelen is gemakkelijk.

Ken ook iemand die jarenlang zat te zeiken over mensen met een uitkering, tot hij met pensioen ging, was het over.
In feite wilde hij zelf niet werken, en was daarom altijd zo pissed over die uitkeringtrekkers..
Bedoel maar..
Snollebolt
  dinsdag 5 januari 2010 @ 22:41:03 #254
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_76461394
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 22:18 schreef barthol het volgende:

[..]

Wat als het WSW bedrijf je nou juist in de WAO heeft geloost? Daar zat ik altijd mee.
ja dat is lastig ik weet het is zijn de grootste boeven die er bestaan die er de dienst uit maken
kijken niet naar de gevolgen van iemand terwijl ze daar wel voor opgezet zijn.
Ik spreek uit 15 jaar werk ervaring met WSW mensen.
Zelf was ik voor 10 % afgekeurd en nu ben ik nog voor 10 % in leven ..
  dinsdag 5 januari 2010 @ 22:41:12 #255
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_76461401
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 22:18 schreef barthol het volgende:

[..]

Plus dat de WSW is geprivatiseerd en dat brengt ook een hoop ellende vaak met zich mee.... is natuurlijk beter dan helemaal niet werken maar een pretje is het niet
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_76461552
Ik heb het ook steeds gemerkt die projectie.

Mensen die zelf met tegenzin werken vullen voor me in dat ik niet wil werken.
Mensen die zelf als het even kan de kantjes ervan aflopen vullen voor me in dat ik lui ben, of geen arbeidsethos heb.
Mensen die als ze de kans krijgen de boel te bedotten dat dan ook doen denken dat ik de boel aan het bedotten ben.
Mensen die zelf liever lui dan moe zijn vullen voor me in dat ik vast heel lui moet zijn.
Mensen die zelf opportunistisch zijn vermoeden opportunisme.
Mensen die heel erg op de penning zijn vermoeden financiele drijfveren.

Het is zo leuk om mensen te leren kennen
  dinsdag 5 januari 2010 @ 22:45:27 #257
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_76461626
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 22:41 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Plus dat de WSW is geprivatiseerd en dat brengt ook een hoop ellende vaak met zich mee.... is natuurlijk beter dan helemaal niet werken maar een pretje is het niet
Juist de werkzaam heden zijn gemoderniseerd maar de lonen zijn nog zo als vroeger ..
maar daar mag je ook niet over beginnen ..

Zelf mensen die tijdelijk bij ons in dienst komen met een hoge opleiding weten ze vaak na een jaar zo af te keuren dat ze hem voor max 1200 euro per maand kunnen laten werken.
Ga daar maar eens tegen in .. ik kan je wel even mijn 15 jaar ervaring hier neer gooien maar denk dat je dan heel wat lees voer heb.
En dat zal ik je wel besparen.

Maar het is nog net geen slaven arbeid maar ik zou haast zeggen dat het een nieuwe form er van is.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 22:48:19 #258
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_76461784
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 22:45 schreef RAVW het volgende:

[..]

Juist de werkzaam heden zijn gemoderniseerd maar de lonen zijn nog zo als vroeger ..
maar daar mag je ook niet over beginnen ..

Zelf mensen die tijdelijk bij ons in dienst komen met een hoge opleiding weten ze vaak na een jaar zo af te keuren dat ze hem voor max 1200 euro per maand kunnen laten werken.
Ga daar maar eens tegen in .. ik kan je wel even mijn 15 jaar ervaring hier neer gooien maar denk dat je dan heel wat lees voer heb.
En dat zal ik je wel besparen.

Maar het is nog net geen slaven arbeid maar ik zou haast zeggen dat het een nieuwe form er van is.
Wat zeg je nu? Dat ze er een belang bij hebben om je over de kling te jagen zodat ze je minder hoeven te betalen?
Deuger, Woke & Gutmensch
  dinsdag 5 januari 2010 @ 22:49:45 #259
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_76461867
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 22:43 schreef barthol het volgende:

Mensen die zelf als het even kan de kantjes ervan aflopen vullen voor me in dat ik lui ben, of geen arbeidsethos heb.
Mensen die als ze de kans krijgen de boel te bedotten dat dan ook doen denken dat ik de boel aan het bedotten ben.
Mensen die zelf liever lui dan moe zijn vullen voor me in dat ik vast heel lui moet zijn.

Precies. Voeg daar aan toe (is mijn eigen ervaring):
Mensen die zelf overheidsgeld krijgen gunnen het anderen niet
Deuger, Woke & Gutmensch
  dinsdag 5 januari 2010 @ 22:51:10 #260
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_76461925
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 22:43 schreef barthol het volgende:

werk jij ook bij een wsw bedrijf

lijk wel of ik een gesprek zit te lezen van werkgevers tussen werknemers.
zo is het wel .. ik loop al 15 jaar te vechten voor een beetje beter werkomstandigheden heden.
Ik wil heel graag een leuke baan maar waar gaan die naar toe naar mensen die niet willen werken om hun gemotiveerd te houden.
Om lekker tussen de werkgevers te kunnen blijven zitten en hun niet zal verraden tegen over de werknemers..
want die zijn te beïnvloeden en iemand die hart voor de zaak heeft niet want die wil graag dingen veranderen zeggen ze dan
Maar de meest idiote voorstellen komen naar voren maar dat heeft alleen maar met het werk te maken en niet met de gezondheid van de mensen .. of alleen maar met hun functie

en zo iemand noemen ze dan meewerkend voorman
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')