quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:40 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Faustino Oramas![]()
Goedemorgen trouwens![]()
![]()
Jawel!!!quote:
quote:You gotta be sure enough to walk on through the night
There's another new day on the other side
you gotta have hope in your soul, just keep on walkin'
MadMaster +2quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:51 schreef MadMaster het volgende:
Da's Relight My Fire van Dan Hartman
sorry, was ff aan het probleemschietenquote:Op donderdag 29 maart 2007 08:08 schreef bartrid het volgende:
light my fire
BB King? is dit Lucille dan?quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:18 schreef MadMaster het volgende:
Wie bespeelt deze guitar?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:18 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
sorry, was ff aan het probleemschieten
Bartrid +2
Maar niet helemaal, zelfs helemaal niet...quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:20 schreef belsen het volgende:
Een Gretsch; moet bijna wel Setzer zijn, ja.
O, dan overschat ik je/jullie kennelijk, ik dacht dat die kreet behoorlijk bekend was...quote:
quote:OnTour of 2001 their opening song ended with a chant that would prove to be the intensity of their intentions. Posturing into the crowd with all the fervour he could muster
would scream, respectively “The goal is soul!”
Ik heb dat ook niet gezegd.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:03 schreef RoofingBurner het volgende:
Pfff...de gitaar is van iemand die heel geen gitarist is. Of mag ik dat niet zeggen.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:25 schreef Bimmel het volgende:
Wellicht was "helemaal verscholen" beter geweest...![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na alle plussen en minnen te hebben afgewogen heb ik die afbeelding uiteindelijk maar geplaatst...quote:
Tuurlijk!quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:24 schreef Bimmel het volgende:
Bebel Gilberto
quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:47 schreef morgane het volgende:
Bianca Castafiore!
photobucketquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:50 schreef morgane het volgende:
weet iemand ff een goede imagehost voor me? dit duurt wel heul lang zo!
quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:39 schreef tong80 het volgende:
Lijkt David Lee Roth wel links met de pet op. Dus Van Halen met de crew ?
... zonder hoeden iets minder herkenbaarquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:48 schreef MadMaster het volgende:
Lynyrd Skynyrd dan maar
Ik ken dat probleem...quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:51 schreef schaap001 het volgende:
... en Ronnie van Zant blijkt/bleek een beetje kalend (vandaar altijd die hoed zeker)...
Dat laatste klopt...quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:49 schreef Knoei het volgende:
ik zeg maar Van Morrison met Them...... maar volgens mij ziet die er wel wat anders uit....
Lynyrd Skynyrd vs. Double Trouble en ook een hoedenman.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:50 schreef cafca het volgende:
Stevie Ray Vaughan & Double Trouble
quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:50 schreef cafca het volgende:
Stevie Ray Vaughan & Double Trouble
urgh...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:20 schreef MadMaster het volgende:
It giet oan...
[afbeelding]
Waar kennen we deze afbeelding van?
die dus ja...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:24 schreef schaap001 het volgende:
De Thank God It's Friday Soundtrack
En we zijn los...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:24 schreef schaap001 het volgende:
De Thank God It's Friday Soundtrack
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:41 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Drs P
Nooit van gehoord geloof ikquote:
neup, ouderquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:26 schreef belsen het volgende:
80.000 zal wel iemand van Metallica zijn.
James Hetfield?
tcha-tjing!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:27 schreef schaap001 het volgende:
Jimmy Page
Ja als je gerekend had op 80.000 dollars dan hou je nog geld overquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:37 schreef Bimmel het volgende:
Heb trouwens een foutje gemaakt...de limited editie (25 stuks) zijn er al voor 33.500 dollar...
oooooh....doe er dan maar 2
Welk nummer van wie?quote:Here comes Mary looking for Harry,
She gonnatonight.
Here comes Louie, works in the sewer,
He gonnatonight.
Bijna...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:06 schreef Bimmel het volgende:
CCR , choogling
sorry...jarenlang met hetzelfde CCR (90 minuten) bandje in mijn walkman op de fiets gezeten en meeblehrenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:10 schreef MadMaster het volgende:
Jammer dat 'ie zo snel geraden is...![]()
Bimmel +2
de atiest in kwestie is recenter dan Focus.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:29 schreef knars het volgende:
Heel veel bands hebben een Untitled, maar Focus noemde ze dan toch gewoon Focus 3, 4, 5, 6 enz.?
*knows the feeling*quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:20 schreef jerver73 het volgende:
Ik doe niet eens een poging, echt dit soort vragen ....
![]()
misschien staan er singles op waar we op kunnen focussen?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:22 schreef Bimmel het volgende:
Vorige keer had ik de volledige titels genoemd en toen was het ook al niet goed...![]()
Hintje dan maar:
Focus op nummer 12...die heeft namelijk "geen titel"
nou goed...deze is het dusquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:43 schreef Carolyne1575 het volgende:
Volgens mij is de algemene tendens: verlos ons uit ons lijden en stel een nieuwe vraag
check!quote:
quote:By now he saw double through his drunken eyes
neither had looks or appropriate size he came to his sense,
thought to himself, "At this time of night I won't find nothing else" he took off his shirt,
she lifted her skirt, they pulled out his unit and stared to play she asked for a glove,
he gave her a shove, had babynine months to-the-day.
Sjees, die ist idd Knars +2quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:58 schreef knars het volgende:
dropkick murphys - spicy mc haggis jig
Ik ben ook schuldig hieraan maar dit weet echt niemand.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:45 schreef Knoei het volgende:
opgezocht..... zijn het allemaal covers? FLML is toch van origineel van bad company
UIO_AMS had 'm in een zucht en een scheet geradenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:02 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik ben ook schuldig hieraan maar dit weet echt niemand.
FLML is trouwens een cover van Roberta Flack
PinkPopquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:04 schreef knars het volgende:
Heb sing loud, sing proud nogal veel gedraaid tijdens de verhuizing. Was de cd jaren kwijt maar bleek nog steeds in staat om vanaf de eerste geluiden van For Boston een blije alcohollucht te ruiken... visioenen vol meedeinende festivalweides... woeha!
Meedeinende festivalweides, YEAH!
Welke festivalweide veranderde in 1995 bijna in een massagraf ivm een nog niet ontplofte vliegtuigbom op het terrein, terwijl er 95.000 man op stonden te springen?
Ik wil weten:
-de naam van het festival
-de locatie van het festival
-de artiest die er voor zorgde dat er 95.000 man stonden te springen
Lowlands? Biddinghuizen dus en dan RATM?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:25 schreef knars het volgende:
Naar schatting waren er 120.000 man, de organisatie had op ruim 60.000 gerekend... driedaags festival. 25 gulden entree (incl. camping). Er waren op het drukste moment op de festivalweide zelf 95.000 man aanwezig (naar schatting van organisatie en politie), en het was druk, het was feest, er waren veel duitsers en veel bier. En heel veel duitsers met spijkerjacks met afgeknipte mouwen en bandemblemen onder hun vette matjes.
Yeah! DOA '95, toen nog in eindhoven (vliegveld), tijdens dog eat dog. Ik meen dat het No Fronts was wat voor de massale springpartij zorgde.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:24 schreef chansadres het volgende:
Dynamo Open Air
Eindhoven
Dog eat Dog (?)
Is hiervan ook niet een dvd gemaakt.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:27 schreef knars het volgende:
[..]
Yeah! DOA '95, toen nog in eindhoven (vliegveld), tijdens dog eat dog. Ik meen dat het No Fronts was wat voor de massale springpartij zorgde.
Mooie vraagquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:31 schreef chansadres het volgende:
Welke bekende zanger staat minder bekend onder de naam: Apollo C. Vermouth?
Iggy +2quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:47 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Herman's Hermits?
quote:(alternately known as
or
) are an English musical band formed in 1990 in Liverpool by brothers Trevor and Howard Gray with fellow Liverpudlians Noko and James Gardner, although Gardner left after the recording of the first album. All members sing and add a profusion of samples, electronics, and computer-based sounds.
Nog niet gehoord, maar het album staat op de Luisterpaal dus zal dat vanavond eens doen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:55 schreef iggy_in_the_house het volgende:
@ ranja: ik hoorde laatst de nieuwe cd van Maximo Park en het eerste nummer: Girls Who Play Guitars
Heb je die al gehoord? Ik moest meteen aan jou denken
De lyrics:quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:59 schreef ranja het volgende:
[..]
Nog niet gehoord, maar het album staat op de Luisterpaal dus zal dat vanavond eens doen.
Ik hoorde wel dat dit album tegenviel ten opzichte van de vorige (en daar van vond ik alleen een paar singles goed) maar het gaat misschien om de tekst?
quote:You've been, with me
A year, to the day
365 days
Watching me decay
We used to talk about girls who play guitars
We used to talk about plans in tiny bars
In the gaps, inbetween words
Are the things that really intrigue me
It's the gasps, and the sighs
That say more about what's inside you
We used to climb up on a high horse everytime
We used to talk about boys with missing spines
It's her life and her life is worth living (it's her life)
It never struck her to pause for one minute (it's her life)
The path, of excess, just led, to boredom
You've lived, your life, with your mouth, wide open
It never struck her just to pause for one minute (it's her life)
When you lie on my bed and you label me your friend
Don't you know how much that hurts?
You could pretend and I wouldn't know
I could be who you wanted in the dark
She goes and she gets drunk
She gets off
She goes and she gives up
She goes and she gets drunk
She gets off
She goes and she gives up
It never struck her just to pause for one minute (it's her life)
And her life is worth living
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:07 schreef schaap001 het volgende:
Iets met Joe Satriani: of les van gehad of mede-bandlid ofzo...
Hij heeft een beetje die zelfde lijzige blik als Simon Le Bon, maar t'is 'm niet....quote:
Het is een vervolgvraag... en zo lijzig als SLB is ie niet, hoor...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:57 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Hij heeft een beetje die zelfde lijzige blik als Simon Le Bon, maar t'is 'm niet....
Nog even overpeinzen.
quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:20 schreef Bimmel het volgende:
[..]
![]()
Kom nou zeg...die ziet er toch net iets rock-bonkiger uit....
Je komt hier ook zo zeldenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:11 schreef cafca het volgende:
[..]
Oeps.....vergeten dat ik hier een vraag had openstaan....
Sorry
Volgens mij niet Tong, ik zocht het bovenstaande antwoord.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:54 schreef peaceman het volgende:
U96?
Zonde, dan heb je veel gemist....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:00 schreef knars het volgende:
Ik ben ingehaakt en afgehaakt by i paint pictures on a wedding dress (disco blijft leuk)
bigshadow +2quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:32 schreef bigshadow het volgende:
D-12 lijkt me meer.
Ik krijg hem niet eens ge-googled! onmogelijke vraag!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:30 schreef knars het volgende:
Oh? Hoe heet hun nieuwste cd dan, dan ga ik die morgen even beluisteren![]()
Je moet Band in a Box maar eens gaan luisterenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:30 schreef knars het volgende:
Oh? Hoe heet hun nieuwste cd dan, dan ga ik die morgen even beluisteren![]()
Methodmich +2quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:47 schreef methodmich het volgende:
Die heet Big City en ik hoop hem vrijdag te kopen.
Ja, was destijds echt fan van ze. Hij is dood trouwensquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:17 schreef ranja het volgende:
Ach ja. Typisch zo'n band van 'moet ik ooit eens wat van gaan horen'.
Knoei +2quote:Op zondag 1 april 2007 00:09 schreef Knoei het volgende:
the blue aeroplanes,
Na al die hints was dat wel duidelijk, goed dat ik nu pas online kom anders had ik het opgezocht voor alle mooie hints![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |