misschien staan er singles op waar we op kunnen focussen?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:22 schreef Bimmel het volgende:
Vorige keer had ik de volledige titels genoemd en toen was het ook al niet goed...![]()
Hintje dan maar:
Focus op nummer 12...die heeft namelijk "geen titel"
nou goed...deze is het dusquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:43 schreef Carolyne1575 het volgende:
Volgens mij is de algemene tendens: verlos ons uit ons lijden en stel een nieuwe vraag
check!quote:
quote:By now he saw double through his drunken eyes
neither had looks or appropriate size he came to his sense,
thought to himself, "At this time of night I won't find nothing else" he took off his shirt,
she lifted her skirt, they pulled out his unit and stared to play she asked for a glove,
he gave her a shove, had babynine months to-the-day.
Sjees, die ist idd Knars +2quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:58 schreef knars het volgende:
dropkick murphys - spicy mc haggis jig
Ik ben ook schuldig hieraan maar dit weet echt niemand.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:45 schreef Knoei het volgende:
opgezocht..... zijn het allemaal covers? FLML is toch van origineel van bad company
UIO_AMS had 'm in een zucht en een scheet geradenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:02 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik ben ook schuldig hieraan maar dit weet echt niemand.
FLML is trouwens een cover van Roberta Flack
PinkPopquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:04 schreef knars het volgende:
Heb sing loud, sing proud nogal veel gedraaid tijdens de verhuizing. Was de cd jaren kwijt maar bleek nog steeds in staat om vanaf de eerste geluiden van For Boston een blije alcohollucht te ruiken... visioenen vol meedeinende festivalweides... woeha!
Meedeinende festivalweides, YEAH!
Welke festivalweide veranderde in 1995 bijna in een massagraf ivm een nog niet ontplofte vliegtuigbom op het terrein, terwijl er 95.000 man op stonden te springen?
Ik wil weten:
-de naam van het festival
-de locatie van het festival
-de artiest die er voor zorgde dat er 95.000 man stonden te springen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |