quote:AMSTERDAM - Joe Jackson komt voor twee concerten naar Nederland. De optredens op 17 mei in Utrecht en 18 mei in Groningen maken deel uit van zijn Europese tournee. De voorverkoop begint zaterdag.
Jackson speelt in Vredenburg en de Oosterpoort samen met bassist Graham Maby en drummer Dave Houghton, die oorspronkelijk deel uitmaakten van de Joe Jackson Band waarmee hij in 1979 zijn debuutalbum 'Look sharp' uitbracht.
Op dat album staat het bekendste nummer van de band, 'Is she really going out with him'. het nummer betekende de internationale doorbraak van de Brit.
Plaatsen
Het trio doet alleen de plaatsen in Nederland aan waar Jackson nog nooit of heel lang geleden heeft opgetreden. De band speelt zowel klassiekers als nieuwe nummers.
Na de tournee door Europa wil de band de studio induiken om een nieuw album op te nemen. De 52-jarige Jackson trad vorig jaar voor het laatst op in Nederland tijdens Bospop in Weert.
Titel en uitvoerende(n)quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:00 schreef ranja het volgende:
wat is de vraag?
Het is een cryptopictoquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:12 schreef ranja het volgende:
Madonna - Die another day
ik weet niet of dit een hoes, een stukje clip of een rebus moet voorstellen
quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:40 schreef MadMaster het volgende:
Sheena Easton - For Your Eyes Only
Ik heb overigens het vermoeden dat we nog even op het juiste antwoord moeten wachten, gezien de bron van deze 'cryptopicto'...![]()
Nee, ik geef toe, da's niet handig. Normaal pak ik ze altijd waar het antwoord onder staat, maar deze is zo intrigerend ik denk die zullen jullie vast weten. Sorry. Zal ik een nieuwe vraag stellen? Of zullen we samen luisteren wat het antwoord moet zijn en daarna krijgt degene die als eerst het antwoord post het punt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:07 schreef MadMaster het volgende:
Wel makkelijk, een vraag stellen waar je het antwoord zelf niet op weet...![]()
MadMaster +1 je bent en blijft ook puzzelkoning hé.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:40 schreef MadMaster het volgende:
Sheena Easton - For Your Eyes Only
Ik heb overigens het vermoeden dat we nog even op het juiste antwoord moeten wachten, gezien de bron van deze 'cryptopicto'...![]()
quote:Onder de goede inzenders wordt een schilderskist verloot!
quote:has also been covered by many different bands and music artists, including (but not limited to); 3 Steps Ahead, After Hours, The Agony Scene, The Animals, Anti-Nowhere League, At all cost ,Astrovamps, The Avengers, The Black Dahlia Murder, Blondie, Bullet Train to Moscow, Vanessa Carlton, Deadsy, Deep Purple, Destrophy, Duran Duran, Earth Crisis, Echo and the Bunnymen, Einherjer, Face to Face, The Feelies, Firewater, Gob, Karel Gott (in German as Schwarz und Rot), Half Japanese, Hampton String Quartet, The Hypertonics, Incubus, Inkubus Sukkubus, Judas Priest, Marie Laforêt, Jonny Lang, Led Zeppelin, Ottmar Liebert, Living Another Yesterday, The London Symphony Orchestra with Marc Almond, Marduk, Mephisto Walz, Spanish bands M-Clan and Medina Azahara, Metallica, The Mighty Lemon Drops, Los Mockers, No Friends Of Harry, Kalan Porter, Rage, R.E.M., The Residents, Rush, Screaming Dead, Skrewdriver, Statemachine, The Tea Party, Television, Three Sixes, Glenn Tipton, U2, Ümlaut, The Unseen, The Vines, Rick Wakeman, War (and Eric Burdon) and W.A.S.P..
"...including (but not limited to);"quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:06 schreef bartrid het volgende:
De geweldige versies van Grip Inc en Firewater ontbreken dan nog wel in het rijtje.
Dan mag Knars als hij wil ter compensatie een vraag stellen, ik ben ook niet lang meer online...quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:07 schreef bartrid het volgende:
Ik doe geen nieuwe vraag, want ik ben over een half uurtje weg om The Fall te gaan bekijken.
Kan niet missen, jij magquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:54 schreef ranja het volgende:
John Waite?
Joling gaat van 2 naar 3. Sharon van 1 naar 5.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:14 schreef Homdeck het volgende:
oh is ie er al weer af gebonjourd? jeckyl & hide dan zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |