Ik copy-paste de vorige titel. Wees blij dat ik uberhaupt de moeite neem om de volgende te openen, ondankbare hond!quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom de datum ervoorHet is al de 28ste
Post eens....quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat een grafopstelling zeg. Geen Huntelaar, geen Seedorf
Idioot idd. Afellay boven Seedorfquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:25 schreef koningdavid het volgende:
Vermoedelijke opstelling:
Doel: Van der Sar
Verdediging: Heitinga, Bouma, Mathijsen, Emanuelson
Middenveld: Sneijder, Afellay, Van Bronckhorst
Aanval: Robben, Kuijt, Babel
Hmm.... merkwaardige opstelling weer.![]()
Anyway's, kom op ORANJE![]()
Ik wou het net doen hoorquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:41 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik copy-paste de vorige titel. Wees blij dat ik uberhaupt de moeite neem om de volgende te openen, ondankbare hond!
ik zat je maar te dollen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik wou het net doen hoorOndankbaar ? Nou dankjewel voor het openen van het topic, held dat je bent
![]()
Tot voor kort zat hij er niet eens bij.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:43 schreef Longmen het volgende:
[..]
Seedorf moet echt engelengeduld hebben met deze bondscoach...
Ik geloof niet in die complottheorie.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:42 schreef cultheld het volgende:
@Voreg:
Natuurlijk heeft dat er wel mee te maken: Van Bommel met een controleur in z'n rug speelt stukken beter dan als dienende speler (wat hij niet is) in de rug van Sneijder. Zet Afellay met Mendes da Silva en Schaars op één middenveld en hij speelt een prima wedstrijd. Nu mag hij het met Van Bronckhorst en Sneijder gaan proberen: Bassie zal Afellay wel controlerende taken (die hij bij PSV vrijwel niet heeft) geven in de hoop dat hij faalt.
Dat vind ik nog het belachelijkste van alles. Huntelaar slachtofferen en de falende buitenspelers Robben en Babel laten staanquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:45 schreef Dos37 het volgende:
Huntelaar er gelukkig wel uit.
Dat bedoel ik oa. ook, hij had ook kunnen bedanken.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Tot voor kort zat hij er niet eens bij.
Ik vond meer het middenveld dat faalde.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat vind ik nog het belachelijkste van alles. Huntelaar slachtofferen en de falende buitenspelers Robben en Babel laten staan![]()
Je kan in deze wedstrijd op de vleugels wel wat ruimte verwachten, dus deze beslissing vind ik zo gek nog niet. En er is weinig alternatief aan de flanken.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat vind ik nog het belachelijkste van alles. Huntelaar slachtofferen en de falende buitenspelers Robben en Babel laten staan![]()
Ik vind het erg opvallend dat Afellay zijn debuut juist in zo'n opstelling moet maken. Aan de andere kant kan het ook aan de tactische domheid van Van Basten liggen: Seedorf, Van der Vaart en Sneijder op één middenveld was ook al een grap.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik geloof niet in die complottheorie.
Daarnaast moet je tegen Slovenie aanvallen. Dat doe je aardig met zo'n oplossing.
Wat dacht je van een twee spitsensysteem?quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:49 schreef Longmen het volgende:
[..]
Je kan in deze wedstrijd op de vleugels wel wat ruimte verwachten, dus deze beslissing vind ik zo gek nog niet. En er is weinig alternatief aan de flanken.
Ik hoop meer dat de Couscous verkeerd valt. Niks ten nadele van Affelay. Maar hij is gewoon de minste van de vier(Sneijder/Afellay/Seedorf/VDV)quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:49 schreef djnospinzone het volgende:
Ik hoop dat Sneijder na 3 minuten acute diarree krijgt en moet worden vervangen door Seedorf.
Je kunt hem niet eens vergelijken met Sneijder en VDV. Dat is net zoiets als zeggen dat Robben beter is dan Van Nistelrooy.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:52 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik hoop meer dat de Couscous verkeerd valt. Niks ten nadele van Affelay. Maar hij is gewoon de minste van de vier(Sneijder/Afellay/Seedorf/VDV)
Inderdaad. Wat een lul is die vent ook. Waarom Seedorf er weer niet in. Van Basten wil er alleen maar kleine jonge jongetjes in hebben. Die kan hij lekker kneden om zo een hecht en goed team van te makenquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wat dacht je van een twee spitsensysteem?
Seedorf is ook klein.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat een lul is die vent ook. Waarom Seedorf er weer niet in. Van Basten wil er alleen maar kleine jonge jongetjes in hebben. Die kan hij lekker kneden om zo een hecht en goed team van te maken![]()
Ik vind het dezelfde soort spelers. Aanvallend ingestelde spelers die met een goede actie de wedstrijd kunnen openbreken.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je kunt hem niet eens vergelijken met Sneijder en VDV. Dat is net zoiets als zeggen dat Robben beter is dan Van Nistelrooy.
maar dan wel een kleine bodybuilderquote:
Tegen Slovenië lijkt 4-3-3 me nog beter....quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wat dacht je van een twee spitsensysteem?
Ja dat denk ik ook wel.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
En ondanks de opstelling gaan we toch winnen!
post isquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
De vermoedelijke opstelling is dus de juiste? Staat op TT nu
Scroll es ietsje omhoogquote:
Leuk voor het nageslacht!quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom de datum ervoorHet is al de 28ste
quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:03 schreef Damzkieee het volgende:
Sar, Heitinga, Mathijsen, Bouma, Emanuelson, Afellay, Bronckhorst, Sneijder, Robben, Kuijt, Babel
niet veel mis meequote:Op woensdag 28 maart 2007 20:03 schreef Damzkieee het volgende:
Sar, Heitinga, Mathijsen, Bouma, Emanuelson, Afellay, Bronckhorst, Sneijder, Robben, Kuijt, Babel
zie ik dit goed?, Gio op het middenveld?quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:03 schreef Damzkieee het volgende:
Alleen heb je zowel een links- als een rechtshalf nodig. Vaart is m.i. meer een nummer 10 of een valse spits en kan eventueel op rechtshalf spelen. Ik zie echter geen echte rechtshalf in hem. Sneijder is een linkshalf. De enige waar Afellay momenteel dus mee moet concurreren om de rechtshalfpositie is Seedorf...quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik vind het dezelfde soort spelers. Aanvallend ingestelde spelers die met een goede actie de wedstrijd kunnen openbreken.
Zou op zich logischer zijn.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:07 schreef VoreG het volgende:
Overigens denk ik dat Urby op het middenveld staat ipv Gio
20:30quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:06 schreef Dos37 het volgende:
hoelaat begint de voorbeschouwing.
Inderdaad, geef je Slovenië wel alle kansen zo.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:08 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zou op zich logischer zijn.
Maar Sneijder, Afellay en Urby op een middenveld is wel helemaal een lichtgewichtenmiddenveld zeg.![]()
20.30quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:06 schreef Dos37 het volgende:
hoelaat begint de voorbeschouwing.
Volgens TT Gio middenveld.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:07 schreef VoreG het volgende:
Overigens denk ik dat Urby op het middenveld staat ipv Gio
En dan nog bouma in de verdediging. Wat heeft bouma meer dan Boulahrouz. Behalve de hele langzame balbehandeling en de hele langzame te hoge dieptepass?quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:08 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zou op zich logischer zijn.
Maar Sneijder, Afellay en Urby op een middenveld is wel helemaal een lichtgewichtenmiddenveld zeg.![]()
Advocaat gooide de beste erin en haalde ze dan er pas uit. Marco doet het omgekeerde.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:17 schreef ThaSandman het volgende:
Die van Basten is toch echt de kluts kwijt om Affelay te verkiezen boven Seedorf. Hij is nog erger als Advocaat.![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:17 schreef Nywuob het volgende:
Als de middenvelders van Slovenië flink de beuk erin gooien dan kan Oranje wel inpakken.
erger danquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:17 schreef ThaSandman het volgende:
Die van Basten is toch echt de kluts kwijt om Affelay te verkiezen boven Seedorf. Hij is nog erger als Advocaat.![]()
Hij weet het niet meer. Een trainer met vertrouwen stelt niet iemand een aantal wedstrijden in de basis op om hem daarna direct uit de selectie te gooien. Iemand die op de tribune zit wordt basisspeler en spelers staan op posities die ze bij hun club meestal niet hebben.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:17 schreef ThaSandman het volgende:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:25 schreef manwithnoname13 het volgende:
man man man, het gehele MVV elftal opstellen zou nog een betere keus geweest zijn.
Wat was het ergquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:28 schreef jorienvdherik het volgende:
kansloos zeg dat deal or no deal
zo ben je er weerquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:31 schreef tong80 het volgende:
Weer geen Seedorf.Heel het elftal door elkaar geschud
Er zit echt lijn in zijn beleid.
Schandaligquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:31 schreef trepper het volgende:
Sjonge jonge zeg. Bronckhorst op het middenveld, terwijl je Seedorf hebt
precies wat een onzinquote:
Hij is consequent geworden.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:31 schreef tong80 het volgende:
Weer geen Seedorf.Heel het elftal door elkaar geschud
Er zit echt lijn in zijn beleid.
Mwauh dat hij daar geen seedorf zet op links snap ik wel.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:31 schreef trepper het volgende:
Sjonge jonge zeg. Bronckhorst op het middenveld, terwijl je Seedorf hebt
Bank dacht ikquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:33 schreef Longmen het volgende:
even vergeten: is Boula geblesseerd afgevallen?
Nee.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:33 schreef Longmen het volgende:
even vergeten: is Boula geblesseerd afgevallen?
Oh ja tuurlijkquote:
http://www.tvgids.nl/quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:37 schreef SoupNazi het volgende:
HOELAAT BEGINT HET?
had liever Kuyt en Huntelaar samen in de voorhoede gezien..maar Marco wil liever 4-3-3 spelenquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:34 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Babel rechtsbuiten, het is weer eens wat anders.
Kijk op tien of zoquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:37 schreef SoupNazi het volgende:
HOELAAT BEGINT HET?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:40 schreef vitessezuid113 het volgende:
Hopelijk gaat de blouse van Gullit helpen.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:40 schreef vitessezuid113 het volgende:
Hopelijk gaat de blouse van Gullit helpen.
Maar da's logischquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:25 schreef manwithnoname13 het volgende:
man man man, het gehele MVV elftal opstellen zou nog een betere keus geweest zijn.
Boksen?quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee.
Nou ja, ik ga trainen, fuck dat NL elftal.
Net zoals die Yildirim toch? Nooit meer wat van gehoord na die wedstrijd tegen Engeland ooitquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:42 schreef Longmen het volgende:
Misschien staat Afellay er wel in zodat hij nooit meer kan terugkrabbelen als hij alsnog voor Marokko wil spelen. Een andere reden is er niet.
Tja, z'n "PSV-quarantaine" zal wel zijn afgelopenquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:42 schreef Dos37 het volgende:
Toch opvallend hoe makkelijk Bouma zich erweer in heeft gespeeld.
dan kan je lekker ouwehoeren op mvb hahaquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:42 schreef Gunner het volgende:
ik kijk alleen maar omdat ik hoop op een draak van een wedstrijd
Dat was een oefenmatch, hij mag nog switchen. Afellay niet meer dacht ik, dit is een officiële interland (kwalificatie).quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:43 schreef Gunner het volgende:
[..]
Net zoals die Yildirim toch? Nooit meer wat van gehoord na die wedstrijd tegen Engeland ooit
Nu al een leukere wedstrijd dan afgelopen zaterdagquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:43 schreef VoreG het volgende:
Vuurwerk ooooooh, wa mooooi
Zullen we in de wedstrijd niet zien.quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:44 schreef jorienvdherik het volgende:
In de rust maar fifa spelen, eens laten zien hoe het wel moet
quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:45 schreef VoreG het volgende:
Ik geloof dat de hele ontwikkelingshulp in dat vuurwerk zit.
foute clubquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:44 schreef jorienvdherik het volgende:
In de rust maar fifa spelen, eens laten zien hoe het wel moet
die moest na zijn werk gelijk door naar het voetballen, ff interlandje spelen en morgen lekker werken met zijn hijskraanquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:44 schreef hello_moto1992 het volgende:
met een hijskraan op de achtergrond![]()
Denk ik idd ook.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:46 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
De prijs van de kaarten zullen wel duurder zijn geweest![]()
Loopt dat niet voor ?quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:46 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
* Langs de Lijn aanzet
Zijn een paar seconden. Bovendien kijk ik toch met een schuin oog naar de wedstrijd.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:47 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Loopt dat niet voor ?
Altijd zo irritant als je TV en LDL aan hebt.
Da's alleen als je via de Chinees kijktquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:47 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Loopt dat niet voor ?
Loopt altijd een halve seconde ofzo voor dat radio commentaar hierquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:48 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Da's alleen als je via de Chinees kijkt.
Radio loopt altijd een paar seconden voor, ook op de gewone TVquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:48 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Da's alleen als je via de Chinees kijkt.
Dan weet je eerder dat er een doelpunt is gevallenquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:47 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Loopt dat niet voor ?
Aber das lelijk tochquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:49 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dan weet je eerder dat er een doelpunt is gevallen![]()
Wat op zich weer handig is. Je hoort op de radio iets interessants en daarna kun je op tv rustig kijken wat er aan de hand is.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:49 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Radio loopt altijd een paar seconden voor, ook op de gewone TV
optimistquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:50 schreef paultjuhhh het volgende:
Nee dit wordum weer niet, 1-0 hooguit
Ja laten we verliezenquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:50 schreef leolinedance het volgende:
Hoop dat ze verliezen en dat het echt een draak van een wedstrijd wordt.
Van Basten oprotten![]()
Die spelen niet vanavond, volgens mijquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:51 schreef Damzkieee het volgende:
Hoeveel is het bij die moffen?
eigenlijk wel.quote:
Ja, maar wel met een draak van een wedstrijd he. En dat nu iedereen het eens door krijgt dat dit zo niet langer meer kan. Dus het liefst ook met 0-4 ofzoquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja laten we verliezenSchijt aan het EK
Nou ik zag ze net toch echt, tegen Dänemark.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:53 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Die spelen niet vanavond, volgens mij![]()
ja stukken beterquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:53 schreef Hertog_Martin het volgende:
We hebben slechts 25 foute pases gemaakt, het gaat veel beter dan zaterdag!
quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:53 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Die spelen niet vanavond, volgens mij![]()
Kuijt ? Die blonde ?quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:54 schreef paultjuhhh het volgende:
Hee man Kuijt speelt ook !
nee die speelt nietquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:54 schreef paultjuhhh het volgende:
zie je iemand die hard werktquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:54 schreef paultjuhhh het volgende:
Klopt vriendschappelijke wedstrijdquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nou ik zag ze net toch echt, tegen Dänemark.
dat lijken ze allemaalquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:54 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Het lijkt steeds of Van Bronckhorst verdwaald is.
http://myp2p.eu/Matches/Match4.htmquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:53 schreef Frrreek het volgende:
Online te bekijken misschien? De radio klinkt iets té sensationeel
tips (mits illegaal) gaarne via PM
Nu wordt het een doelpuntenfestijn..quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:54 schreef paultjuhhh het volgende:
Vind je het gek: Hij krijgt een Van Bommeltje van Marco van Bastard.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:54 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Het lijkt steeds of Van Bronckhorst verdwaald is.
Emanuelson liet zijn man lopen, Van Brockhorst kwam opruimen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:55 schreef SHOOOTO het volgende:
gatenkaas achterin!
Jah want die wereldspits scoort echt 1 op 1 gewoon bijnaquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:55 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nu wordt het een doelpuntenfestijn..![]()
Verassend, had toch verwacht dat Afellay op t middenveld wel de boel zou slopen.quote:
Oefenwedstrijd dus. Vandaar dat ik hem niet bij de tussenstanden van de kwalificatiewedstrijden zag staanquote:
tuuurlijk moeten we naar het EKquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:56 schreef leolinedance het volgende:
Ik hoop trouwens wel dat we naar het EK gaan. Maar zonder v Basten dan toch![]()
Met een nieuwe coach (Hiddink, v Gaal, Foppe, zelfs nog liever Advocaat) en v Bommel, v Nistelrooy, Seedorf enzo
Dan kan het tenminste nog iets worden![]()
Deze wedstrijd is trouwens nu alweer een drama zeg![]()
Jeuj! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:56 schreef vitessezuid113 het volgende:
Het tempo moet weer hoger![]()
post 10.000![]()
Nou wat je zegtquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:56 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Jah want die wereldspits scoort echt 1 op 1 gewoon bijna
Tenminste wat te vieren...quote:
nou er nog iets zinnigs mee doenquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:59 schreef Damzkieee het volgende:
Die Babel heeft een bult ruimte trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |