Klopt vriendschappelijke wedstrijdquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nou ik zag ze net toch echt, tegen Dänemark.
dat lijken ze allemaalquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:54 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Het lijkt steeds of Van Bronckhorst verdwaald is.
http://myp2p.eu/Matches/Match4.htmquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:53 schreef Frrreek het volgende:
Online te bekijken misschien? De radio klinkt iets té sensationeel
tips (mits illegaal) gaarne via PM
Nu wordt het een doelpuntenfestijn..quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:54 schreef paultjuhhh het volgende:
Hee man Kuijt speelt ook !
Vind je het gek: Hij krijgt een Van Bommeltje van Marco van Bastard.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:54 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Het lijkt steeds of Van Bronckhorst verdwaald is.
Emanuelson liet zijn man lopen, Van Brockhorst kwam opruimen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:55 schreef SHOOOTO het volgende:
gatenkaas achterin!
Jah want die wereldspits scoort echt 1 op 1 gewoon bijnaquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:55 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nu wordt het een doelpuntenfestijn..![]()
Verassend, had toch verwacht dat Afellay op t middenveld wel de boel zou slopen.quote:
Oefenwedstrijd dus. Vandaar dat ik hem niet bij de tussenstanden van de kwalificatiewedstrijden zag staanquote:
tuuurlijk moeten we naar het EKquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:56 schreef leolinedance het volgende:
Ik hoop trouwens wel dat we naar het EK gaan. Maar zonder v Basten dan toch![]()
Met een nieuwe coach (Hiddink, v Gaal, Foppe, zelfs nog liever Advocaat) en v Bommel, v Nistelrooy, Seedorf enzo
Dan kan het tenminste nog iets worden![]()
Deze wedstrijd is trouwens nu alweer een drama zeg![]()
Jeuj! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:56 schreef vitessezuid113 het volgende:
Het tempo moet weer hoger![]()
post 10.000![]()
Nou wat je zegtquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:56 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Jah want die wereldspits scoort echt 1 op 1 gewoon bijna
Tenminste wat te vieren...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |