Bezigrad Stadion Schattig he?quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Iemand foto van stadion ?
Wedstrijd van het jaar manquote:
Ik hoor de Oostblok toeters nu al in m'n hoofdquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:15 schreef Longmen het volgende:
[..]
Bezigrad Stadion Schattig he?
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou, ik zit helemaal te trillen van de zenuwen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:52 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ben al zenuwachtig en jullie ?
Beetje morfine, wordt je rustig van.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou, ik zit helemaal te trillen van de zenuwen.![]()
Even voor de duidelijkheid: mocht het spel van NL erbarmelijk zijn, kun je altijd nog Sloveense chickies spotten in het publiek.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:30 schreef Aanvoerder het volgende:
[afbeelding]
From Slovenija with love!
wat een user.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:36 schreef jorienvdherik het volgende:
wat een bron.
Moet 10 daar wel oog voor hebben.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:36 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: mocht het spel van NL erbarmelijk zijn, kun je altijd nog Sloveense chickies spotten in het publiek.
Daar ga je alquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:35 schreef Sweetbeach het volgende:
Volgens radio 538
het is geen RaiUno nee.quote:
Zenuwachtig niet. Ik verwacht "gewoon" een overwinning.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:52 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ben al zenuwachtig en jullie ?
Dan kan Van Basten daar blijvenquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:03 schreef SjonLok het volgende:
We verliezen met 1 - 0.
20:45.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:47 schreef TubewayDigital het volgende:
hoelaat is de aftrap?
Aight denk het ook. Ik ik ben bang dat het geen mooie overwinning wordtquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zenuwachtig niet. Ik verwacht "gewoon" een overwinning.
Ja, de laatste paar wedstrijden van Jong Oranje werden niet live uitgezonden he..quote:
Iddquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:55 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Ja, de laatste paar wedstrijden van Jong Oranje werden niet live uitgezonden he..![]()
Dat zou meteen de grootste nederlaag ooit zijn voor Slovenie. Ik acht het niet waarschijnlijk dat Nederland in deze vorm dat kan doen. Je moet gewoon blij zijn met de 3 punten, als die er komen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:13 schreef Aanvoerder het volgende:
0-6 vanavond. Dan lijkt het ten minste nog ergens op.
Denk het ook. Het vervelende van dat is eigenlijk dat niemand echt wat wint. Ok, je hebt weer drie punten in de zak maar waarschijnlijk weer klote gespeelt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:15 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dat zou meteen de grootste nederlaag ooit zijn voor Slovenie. Ik acht het niet waarschijnlijk dat Nederland in deze vorm dat kan doen. Je moet gewoon blij zijn met de 3 punten, als die er komen.
quote:De goedmaker van Oranje
Na de teleurstellende wedstrijd van Oranje tegen Roemenië afgelopen weekend heeft het Nederlands elftal wel iets goed te maken. Het zou daarom mooi zijn wanneer de ontmoeting met de Slovenen van woensdag op winst uitdraait.
Weet ik allemaal wel. Ik word er gewoon moedeloos van. Ik zou graag in 1 wedstrijd een keer zien wat we in de vorige 25 wedstrijden allang een keer hadden moeten zien met het NL's elftal.quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:15 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dat zou meteen de grootste nederlaag ooit zijn voor Slovenie. Ik acht het niet waarschijnlijk dat Nederland in deze vorm dat kan doen. Je moet gewoon blij zijn met de 3 punten, als die er komen.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:40 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik hoop dat we niet te veel op onze broek zullen krijgen, 1-0 zou een morele overwinning zijn![]()
Een Nederland - Schotland ofzo, dat was echt geweldig.quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:32 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Weet ik allemaal wel. Ik word er gewoon moedeloos van. Ik zou graag in 1 wedstrijd een keer zien wat we in de vorige 25 wedstrijden allang een keer hadden moeten zien met het NL's elftal.
Zelfs de 2-3 tegen Tsjechie was nog om te smullen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:58 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Een Nederland - Schotland ofzo, dat was echt geweldig.
Hmm.... merkwaardige opstelling weer.quote:Vermoedelijke opstelling:
Doel: Van der Sar
Verdediging: Heitinga, Bouma, Mathijsen, Emanuelson
Middenveld: Sneijder, Afellay, Van Bronckhorst
Aanval: Robben, Kuijt, Babel
Nog steeds pissig dat Van Bommel er niet bij is? Die liet keer op keer z'n man lopen dat had niks te maken met de rest van het middenveld.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:22 schreef cultheld het volgende:
Bassie gaat Afellay naaien. Hem met Sneijder en Van Bronckhorst op één middenveld opstellen betekent een fysiek inferieur middenveld. Uiteraard legt hij na afloop de schuld bij Afellay die z'n man liet lopen om hem vervolgens het komende half jaar niet meer te selecteren
.
Er mag ook nog iets als trots zijn. Dit Oranje hoort niet op een EK thuis.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Een eindtoernooi zonder Nederland heb ik in 2002 al meegemaakt en dat wil ik nooit meer mee maken. Ik snap niet dat hier Nederlanders zijn, die hopen dat Nederland zich niet kwalificeert![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |