Moet je het wel massaal doen....quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:45 schreef samdeman1984 het volgende:
Iemand trouwens nog zijn geld teruggevraagd bij de KNVB voor de wedstrijd van zaterdag? Zit er sterk aan te denken namelijk....
Leuk een EK zonder Nederlandquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ben ook tegen Nederland tegenwoordig, en ik ik hoop dat we het EK missen. Dat is nl. de enige manier om de achterlijke mongolen van de KNVB zover te krijgen dat ze v Basten ontslaan.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:45 schreef samdeman1984 het volgende:
Iemand trouwens nog zijn geld teruggevraagd bij de KNVB voor de wedstrijd van zaterdag? Zit er sterk aan te denken namelijk....
Doe mij maar:quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:06 schreef koningdavid het volgende:
Vermoedelijke opstelling volgens Tien:
Robben----Huntelaar------Kuyt
--Seedorf---------------Sneijder--
--------------De Zeeuw------------
Gio----Mathijsen-Boulah--Heitinga
---------------V.D.Sar---------------
Dat lijkt er al meer op.
Hij is de beste middenvelder die we op dit moment hebbenquote:
En terecht, ik denk dat zeker hij in een NL elftal thuishoort. Hij is zo'n beetje de beste waar MvB over kan beschikken denk ik.quote:
Landzaatquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:10 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar beter dan Sneider en vdVaart (laat staan Landzaat).
de winst ook de laatste wedstrijdquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:15 schreef Aanvoerder het volgende:
Objectiviteit is hier ver te zoeken.
Hij kent de Jong nog van Jong Ajax. Hij zal zn kwaliteiten wel denken te kennen. Jammer dat deze er dan nooit uitkomen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:40 schreef dewitteparel het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom de Jong opgesteld wordt? MvB wil toch een hoger baltempo? De Jong heeft laten zien dat hij zo mogelijk nog trager is dan Landzaat
Goed spel en punten ookquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:15 schreef Aanvoerder het volgende:
Objectiviteit is hier ver te zoeken.
Op het veld ja.quote:
Zolang er gewonnen wordt, wordt de coach niet vervangen natuurlijk.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:42 schreef Damzkieee het volgende:
Die andere coach kan ook wel komen als we gewoon slecht spelen, maar wel winnen bedoel ik maar te zeggen
Ze kunnen ook switchen als oefenwedstrijden belabberd gaan of als er trammalant komt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:58 schreef Fides het volgende:
[..]
Zolang er gewonnen wordt, wordt de coach niet vervangen natuurlijk.
Maargoed, Van Basten gaat sowieso door tot na EK2008, of we ons nou plaatsen of niet. En eigenlijk zie ik ons plaatsing toch niet mislopen.
Hij is held.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:03 schreef outcast_within het volgende:
wat maakt hem eigenlijk gekwalificeerd als bondscoach?
Omdat hij vroeger goed kon voetballen?
Die status had hij bij mij nooit gehad.quote:
achteraf is makkelijk lullen. Ze hadden toen natuurlijk wel moeten inzien dat het duo vB en tS te weinig ervaring hadden op topniveau. Maar zelfs een onervaren coach ziet toch in dat je zonder van nistelrooij en van bommel een stuk minder sterk bent? en als je op zoek bent naar een spelverdeler je niet elke wedstrijd een nieuwe moet kiezen, maar mensen in hun rol moet laten groeien..?quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:23 schreef Skwish het volgende:
[..]
Die status had hij bij mij nooit gehad.
Goede voetballer was hij hoor maar achteraf is hij als bondscoach nooit geschikt geweest.
dankzij Cruijff is hij Bondscoach ...quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:23 schreef Skwish het volgende:
[..]
Die status had hij bij mij nooit gehad.
Goede voetballer was hij hoor maar achteraf is hij als bondscoach nooit geschikt geweest.
Geweldige bondscoach ja. Met een man minder spelen. En met Rafael spelen die geblesseerd isquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:27 schreef Silver_Shark het volgende:
----V. D sar-----
-Mathijsen- Boula- Gio-
-------De zeeuw------
---Seedorf-Sneijder---
------V.d.Vaart-----
--Kuijt-Huntelaar--
De zeeuw kan als verdediger spelen of Defensiefe Middevelder.
Van de vaart is nr 10 / schaduwspits
Kuijt haalt de ballen van de middelveld en brengt ze naar huntelaar voor de goals
Seedorf en Sneijder kunnen via de ZijLijn voorzetten geven
en de verdedigen kunnen eventueel wisselen van plekken..
Bondscoach: Silver_shark
![]()
Hehehe lolquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Geweldige bondscoach ja. Met een man minder spelen. En met Rafael spelen die geblesseerd is![]()
Ik baal ook van die 42, 50 euro plus de geestelijke schade die ik heb opgelopen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:45 schreef samdeman1984 het volgende:
Inderdaad. Net alsof het de afgelopen twee jaar anders is geweest.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:50 schreef DarkShine het volgende:
Wat verwacht je anders als je naar Oranje gaatPubliek was al jaren kut, en je gaat me niet zeggen dat je niet weet dat het huidige Oranje ook gewoon kut is
Tuurlijk ga ik vanavond kijken.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:38 schreef Camplo het volgende:
[..]
Hehehe lol
Gaan er vanavond mensen dit kijken trouwens?
Ohja, defensieFe middenvelder![]()
Ik ben normaal niet iemand die zich druk maakt over spelfouten...quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:27 schreef Silver_Shark het volgende:
----V. D sar-----
-Mathijsen- Boula- Gio-
-------De zeeuw------
---Seedorf-Sneijder---
------V.d.Vaart-----
--Kuijt-Huntelaar--
De zeeuw kan als verdediger spelen of Defensiefe Middevelder.
Van de vaart is nr 10 / schaduwspits
Kuijt haalt de ballen van de middelveld en brengt ze naar huntelaar voor de goals
Seedorf en Sneijder kunnen via de ZijLijn voorzetten geven
en de verdedigen kunnen eventueel wisselen van plekken..
Bondscoach: Silver_shark
![]()
't was anders groot feest tijdens de eerste ronde op het WK.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:02 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Inderdaad. Net alsof het de afgelopen twee jaar anders is geweest.
Een eindtoernooi zonder Nederland heb ik in 2002 al meegemaakt en dat wil ik nooit meer mee maken. Ik snap niet dat hier Nederlanders zijn, die hopen dat Nederland zich niet kwalificeertquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:11 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
't was anders groot feest tijdens de eerste ronde op het WK.
En toch zong dat kutpubliek met 250 man 40.000 Ieren eruit in augustus.......quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:50 schreef DarkShine het volgende:
Wat verwacht je anders als je naar Oranje gaatPubliek was al jaren kut, en je gaat me niet zeggen dat je niet weet dat het huidige Oranje ook gewoon kut is
Ireland
ik ben zenuwachtig omdat ik denk dat nederland alweer gelijk speeltquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:52 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ben al zenuwachtig en jullie ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |